Ze hebben ons door!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:38 schreef yvonne het volgende:
Maarre, wie doet er eik exa van jullie?
Niemand toch?
Jullie vervelen je de pestpleuris, geef maar toe.
Ezel.. zag jij die leuke gekleurde enkellaarsjes ook?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:42 schreef Ezell het volgende:
Schoenen met enkel ritsen zijn trouwens echt chill.
maar die zijn voor vrouwenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:42 schreef Ezell het volgende:
Schoenen met enkel ritsen zijn trouwens echt chill.
Welke?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ezel.. zag jij die leuke gekleurde enkellaarsjes ook?
Er zijn vast wel mannen die ook zulke schoenen dragen.quote:
ja maar ja, is wel heel raarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Welke?
[..]
Er zijn vast wel mannen die ook zulke schoenen dragen.
http://www.shoeline.nl/sc(...)yhg7ACFQFI3god9RlGlwquote:
Die derde? Vind ik niet zo eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.shoeline.nl/sc(...)yhg7ACFQFI3god9RlGlw
Net als die rode, maar dan in allerlei kleuren![]()
Dat was ook mijn probleem.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ritsen en veters. ik raak de draad kwijt
Ik ken dat probleem.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Binnenkort eventjes wat schoenenwinkels in. Heb nog steeds geen 'nette' schoenen.
Hoeveel paar heb je?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Binnenkort eventjes wat schoenenwinkels in. Heb nog steeds geen 'nette' schoenen.
Met je 10duizend verschillende schoenen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem.Nja, heb wel nette schoenen maar die hebben een hakje en daar kan ik niet zo lang op lopen.
Vorige week gedaan en spijt van gekregen.
Waarvan 9000 allstars zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Met je 10duizend verschillende schoenen..
Ik denk niet dat ik ooit 2x hetzelfde paar schoenen van jou gezien heb.quote:
Wat zijn nette schoenen zonder hakjes? Ballerina's vind ik lelijk, dus dan blijft er niet bepaald veel over.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem.Nja, heb wel nette schoenen maar die hebben een hakje en daar kan ik niet zo lang op lopen.
Vorige week gedaan en spijt van gekregen.
Zes of zo. Maar dat zijn vooral Converse. Niet erg netjes dus...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |