nooitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat innie/out-ding gaan jullie zeker nooit vergeten?
Meisjes zijn liever?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
staand plassen, geen menstruatie, niet scheren van je lichaam, in het algemeen sterker, dominant, hoger salaris, etc.
HELEMAAL NIETquote:
wellesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok
ik moest wel om mezelf lachen
[..]
nee sorry
vind ik nietquote:
qftquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
vind ik niet
achterbakse bitches, schijnheilen, `nepper` dan mannen, minder eerlijk, overal omheen draaien, etc.
nooit zeggen wat ze denken, erg hinderlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
vind ik niet
achterbakse bitches, schijnheilen, `nepper` dan mannen, minder eerlijk, overal omheen draaien, etc.
Beetje a la Gordon.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
vind ik niet
as ifquote:
dag cosmoposmoquote:
Ok, dat is waar. Kan veel meiden zelf niet eens uitstaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
vind ik niet
Anders kan je niet overleven. Teveel meisjes.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
vind ik niet
neequote:
Gewoon de juiste vriendinnen uitkiezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Anders kan je niet overleven. Teveel meisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |