Waarvan 9000 allstars zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Met je 10duizend verschillende schoenen..
Ik denk niet dat ik ooit 2x hetzelfde paar schoenen van jou gezien heb.quote:
Wat zijn nette schoenen zonder hakjes? Ballerina's vind ik lelijk, dus dan blijft er niet bepaald veel over.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem.Nja, heb wel nette schoenen maar die hebben een hakje en daar kan ik niet zo lang op lopen.
Vorige week gedaan en spijt van gekregen.
Zes of zo. Maar dat zijn vooral Converse. Niet erg netjes dus...quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit 2x hetzelfde paar schoenen van jou gezien heb..
Ja, er is een soort schoenen. Die ehmm. Even kijken of ik kan vinden, die hipsterschoenen zegmaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat zijn nette schoenen zonder hakjes? Ballerina's vind ik lelijk, dus dan blijft er niet bepaald veel over.
dan kan je echt naar de bananenbarquote:
quote:
Tijd geleden al toch? D:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Oh en KB, mijn schoenen die ik altijd aan heb zijn rip..
Ik denk dat ik al weet over welke jij het hebt. Misschien heb ik die...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, er is een soort schoenen. Die ehmm. Even kijken of ik kan vinden, die hipsterschoenen zegmaar.
Toen ik met Rez er langs liep ging die meneer helemaal zeiken dat we naar binnen moesten. Kuttent, letterlijk.quote:
Hmhmm. Netjes genoeg toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al weet over welke jij het hebt. Misschien heb ik die...
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Toen ik met Rez er langs liep ging die meneer helemaal zeiken dat we naar binnen moesten. Kuttent, letterlijk.
niet mijn interesse jwtquote:
hatelijkquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat moet jij doen. Van de schoenen die jij bedoelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |