ja klopt en ik heb geen geld dus jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Polen is fucking vet, daar betaal je 20x minder voor alles
Staat ook nog op mijn lijstje van dingen die ik ga doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
dat wordt te duur denk ik
wel gruwelijk gaaf idee
Even zogenaamd grappige reacties voorkomen.quote:
tof.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
van klanten die rondfietsen, en met 20 kg bagage fietsen is zo moeilijk
Als ik geld had.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:35 schreef Etsu het volgende:
ezellinnetje wil je met mij in een nachttrein naar rusland?
saampjes in een coupe jwz
geen flauw idee wat we gaan doenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
In die tijd ga je vast nog wel een keer naar Ceske Budejovice (Budweis). Daar zit ik de hele zomer. Belachelijk mooie stad trouwens, tenminste de binnenstad.
ik las budweiserquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
In die tijd ga je vast nog wel een keer naar Ceske Budejovice (Budweis). Daar zit ik de hele zomer. Belachelijk mooie stad trouwens, tenminste de binnenstad.
gewoon meer lenen van duoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef Dastan het volgende:
als ik nou voor 16 juli ga, dan kan ik nog gratis reizen tot de grens hmh mhmhmh
Van Budweiser?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik kan niet meer lenenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gewoon meer lenen van duo [ afbeelding ]
gewoon met paar vrienden een barrel kopen voor 300 euro en dan proberen naar Moskou te rijden. Gegarandeerd avontuur.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef Dastan het volgende:
als ik nou voor 16 juli ga, dan kan ik nog gratis reizen tot de grens hmh mhmhmh
ik moest gniffelenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja echt jammer het liefst leen ik honderdduizend van ze
In Tsjechië?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Het is ook de stad waar Budweiser gebrouwen wordt.
Dan gaat terugbetalen nog leuk worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja echt jammer het liefst leen ik honderdduizend van ze
ja maar hoe meer loon hoe sneller voller het potje en en dan heb je geld over en ga je daarmee met mij naar ruslandquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Al mijn loon gaat direct naar mijn potje voor Thailand.
lelijke wijfuh op je omslagfotoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen flauw idee wat we gaan doendat zien we dan wel. maar sowieso met de trein naar praag
Je gaat toch niet terugbetalen zegquote:
Dat geld spaar ik voor een reisje in de kerstvakantie. In Dublin bij een vriendin logeren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar hoe meer loon hoe sneller voller het potje en en dan heb je geld over en ga je daarmee met mij naar rusland
Niet zo snel nadat je bent afgestudeerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |