Iemand met verstand van zaken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is cosmo, vergeet niet tegen wie je het hebt
zei de gekquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is cosmo, vergeet niet tegen wie je het hebt
Leuk dat jouw vrienden dat leuk vinden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, in je eentje.Dat lijkt mij ook wel tof. Ik ga met vrienden.
Alles prima, hoe was australië?quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Leuk dat jouw vrienden dat leuk vinden.
Die van jou niet dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Leuk dat jouw vrienden dat leuk vinden.
Denk het niet, sowieso weet ik niemand met wie ik zo lang op elkaars lip wil zitten, dan word ik gek.quote:
alweerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
werken voor 2 maand. Lekker 10.000 km door tjechie heen crossen.
leuk leuk, heb nog wel wat vette blogs geschreven de eerste 3 maand, daarna ben ik er mee opghouden :pquote:
belachelijk. ik had meer willen lezenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
leuk leuk, heb nog wel wat vette blogs geschreven de eerste 3 maand, daarna ben ik er mee opghouden :p
Het Lipno meer. Daar zit ik in de buurt. Ik zoek je wel een keertje opquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
alweer
ik ga op vakantie.
ergens in het zuiden. ben de plaatsnaam vergeten
iets met lipno
goede post hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
landal parkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Het Lipno meer. Daar zit ik in de buurt. Ik zoek je wel een keertje op
waarom polenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef Dastan het volgende:
misschien ga ik wel met de trein naar polen in de zomer mja dat ga ik doen
wat voor bagagequote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Daar rij ik langs als ik bagage moet rondbrengen
Nachttrein naar Moskou.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef Dastan het volgende:
misschien ga ik wel met de trein naar polen in de zomer mja dat ga ik doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polen is fucking vet, daar betaal je 20x minder voor allesquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dat is vlakbij Horni (hihi) Plana.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nachttrein naar Moskou.haha je moest denken over die editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |