wat voor bagagequote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Daar rij ik langs als ik bagage moet rondbrengen
Nachttrein naar Moskou.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef Dastan het volgende:
misschien ga ik wel met de trein naar polen in de zomer mja dat ga ik doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polen is fucking vet, daar betaal je 20x minder voor allesquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dat is vlakbij Horni (hihi) Plana.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nachttrein naar Moskou.haha je moest denken over die editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
ja klopt en ik heb geen geld dus jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Polen is fucking vet, daar betaal je 20x minder voor alles
Staat ook nog op mijn lijstje van dingen die ik ga doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
dat wordt te duur denk ik
wel gruwelijk gaaf idee
Even zogenaamd grappige reacties voorkomen.quote:
tof.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
van klanten die rondfietsen, en met 20 kg bagage fietsen is zo moeilijk
Als ik geld had.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:35 schreef Etsu het volgende:
ezellinnetje wil je met mij in een nachttrein naar rusland?
saampjes in een coupe jwz
geen flauw idee wat we gaan doenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
In die tijd ga je vast nog wel een keer naar Ceske Budejovice (Budweis). Daar zit ik de hele zomer. Belachelijk mooie stad trouwens, tenminste de binnenstad.
ik las budweiserquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
In die tijd ga je vast nog wel een keer naar Ceske Budejovice (Budweis). Daar zit ik de hele zomer. Belachelijk mooie stad trouwens, tenminste de binnenstad.
gewoon meer lenen van duoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef Dastan het volgende:
als ik nou voor 16 juli ga, dan kan ik nog gratis reizen tot de grens hmh mhmhmh
Van Budweiser?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik kan niet meer lenenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gewoon meer lenen van duo [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |