gewoon met paar vrienden een barrel kopen voor 300 euro en dan proberen naar Moskou te rijden. Gegarandeerd avontuur.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef Dastan het volgende:
als ik nou voor 16 juli ga, dan kan ik nog gratis reizen tot de grens hmh mhmhmh
ik moest gniffelenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja echt jammer het liefst leen ik honderdduizend van ze
In Tsjechië?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Het is ook de stad waar Budweiser gebrouwen wordt.
Dan gaat terugbetalen nog leuk worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja echt jammer het liefst leen ik honderdduizend van ze
ja maar hoe meer loon hoe sneller voller het potje en en dan heb je geld over en ga je daarmee met mij naar ruslandquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Al mijn loon gaat direct naar mijn potje voor Thailand.
lelijke wijfuh op je omslagfotoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen flauw idee wat we gaan doendat zien we dan wel. maar sowieso met de trein naar praag
Je gaat toch niet terugbetalen zegquote:
Dat geld spaar ik voor een reisje in de kerstvakantie. In Dublin bij een vriendin logeren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar hoe meer loon hoe sneller voller het potje en en dan heb je geld over en ga je daarmee met mij naar rusland
Niet zo snel nadat je bent afgestudeerd.quote:
ik wou al zeggenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Budweiser_Budvar
Budweiser Budvar dan, niet de Amerikaanse rommel
nou en, zolang ik geen normaal inkomen heb hoef ik geen cent te dokken aan ze.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat geld spaar ik voor een reisje in de kerstvakantie. In Dublin bij een vriendin logeren.
[..]
Niet zo snel nadat je bent afgestudeerd.
zo, jij hebt wilde plannenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat geld spaar ik voor een reisje in de kerstvakantie. In Dublin bij een vriendin logeren.
[..]
Niet zo snel nadat je bent afgestudeerd.
waar ga je van leven zolang je geen normaal inkomen hebtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
nou en, zolang ik geen normaal inkomen heb hoef ik geen cent te dokken aan ze.
maar daarmee zit je ook zonder lenen dus je kunt net zo goed lenenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
waar ga je van leven zolang je geen normaal inkomen hebt
tragische problematieken
ja precies gewoon schulden maken lekker genot hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
maar daarmee zit je ook zonder lenen dus je kunt net zo goed lenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |