ja nou sryquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lekker is dat voor je vriendin, leeell.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:28 schreef JanPiraat het volgende:
macaroni staat gelijk aan visioenen van dastan zn crib ja
[..]
Ik ga zo hard in je navel plassen
quote:
http://www.fok.nl/gm/spytool.phpquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar praat iedereen steeds over maar ik heb geen idee wat dat is
quote:
ja ja maarja nu strenger toezichtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Op het goede pad, zo zo. Ik herinner me vorig jaar rond deze tijd nog wel. SC na SC volbaggeren. Good ol' times.
ah, de fag die niet met mij wilde meeten in maasje !quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Even mailen naar forum@fok en je kan zo een ban aanvragen.
cosmo is wazigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wat is public relations dan weer? Er komen steeds meer wazige "functies".
Wat?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:47 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ah, de fag die niet met mij wilde meeten in maasje !
Deze tag is al jaren oud.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wat is public relations dan weer? Er komen steeds meer wazige "functies".
ja je was toen in maastricht met dastan maar ik mocht niet even langskomenquote:
Alsof je daadwerkelijk langs zou komen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:49 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ja je was toen in maastricht met dastan maar ik mocht niet even langskomen
(tenminste, dat was jij toch?)
FOK!kers zijn eng, ik meet geen FOK!kers sorry.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:49 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ja je was toen in maastricht met dastan maar ik mocht niet even langskomen
(tenminste, dat was jij toch?)
Goede keuze. Enge mensen, bah.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
FOK!kers zijn eng, ik meet geen FOK!kers sorry.
zou ik zeker doen mangquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof je daadwerkelijk langs zou komen.
Je onderkin is pas eng.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
donkerblauwe tags stralen wel gezag uit. Dat is wel eng.
maar vertel eens koek. hoe is het met je oog?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
donkerblauwe tags stralen wel gezag uit. Dat is wel eng.
oquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dastan was toeval dat we beide in Maastricht waren.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zag er ook eng uit. Maar het deed geen pijn, gelukkig. Was wel grappig dat onbekende mensen op straat je ineens niet meer in de ogen aan durven te kijken
ik voel me aangesprokenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
o
ik nog nooit in groningen maar die mensen
slechte zaak welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nog nooit in Brabant/Limburg geweest.
wat klets jij?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Rottemeroog/plaat is toch van Groningen? En hoger toch?
maak je toch wel tijd voor mij?quote:
vrouwmensenquote:
overleden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
de enige die ik nog niet echt gezien heb ik HJ, waar is zij heen dan?
quote:
mijn negerquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
ze is echt overleden dus maak geen grappen hierover
Net bij Tilburg ook?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Veghel werd genoemd bij opsporing verzocht, moest meteen aan R_R denken.
Was ook geen sarcastische post. Zie gebrek aan PI.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
ze is echt overleden dus maak geen grappen hierover
preventiefquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Was ook geen sarcastische post. Zie gebrek aan PI.
quote:
wat is er loos?quote:
iemand is zo dom aan t doen via msn en stelt meest domste vragen.quote:
Gewoon zeggen dat je met het vliegtuig gaat, dat scheelt een half uur.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
iemand is zo dom aan t doen via msn en stelt meest domste vragen.
'ga je op kamers of ga je iedere keer 2,5 uur reizen naar groningen?'
Die ken ik van school.quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
iemand is zo dom aan t doen via msn en stelt meest domste vragen.
'ga je op kamers of ga je iedere keer 2,5 uur reizen naar groningen?'
207quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
gewoon met je 206je heen er weer crossen toch
Ik heb geen auto, al 2 jaar niet meer auto gereden. Jammer wel.quote:
wees blij, een auto kost klauwen met geldquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen auto, al 2 jaar niet meer auto gereden. Jammer wel..
parkeren is duuurrrrquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik zou meer kwijt zijn aan parkeren dan dat het echt iets oplevert..
dat is een van de redenen inderdaadquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:25 schreef Etsu het volgende:
dastan houd niet van de warmte. dastan is meer een kou-persoon en laat het nou net koud zijn in oost-europa
Trommel wat vrienden bij elkaar en regel dat een van jullie een auto heeft.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Pffff wat tof. is wel een droom van mij
Moeilijk he, mensen met een bepaalde voorkeur?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dastan is een aansteller met zijn warmte.
u riep?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Trommel wat vrienden bij elkaar en regel dat een van jullie een auto heeft.
of je komt stiekem uit rotterdam, zo praten de ekte daar ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, klote. Iets met te veel enthousiasme.
Nah, wil niet met anderenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Trommel wat vrienden bij elkaar en regel dat een van jullie een auto heeft.
Een voorkeur moet je voor uitkomen, daar kun je niks aan veranderen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Moeilijk he, mensen met een bepaalde voorkeur?
Wat bazel je nou?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Een voorkeur moet je voor uitkomen, daar kun je niks aan veranderen.
Iemand met verstand van zaken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is cosmo, vergeet niet tegen wie je het hebt
zei de gekquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is cosmo, vergeet niet tegen wie je het hebt
Leuk dat jouw vrienden dat leuk vinden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, in je eentje.Dat lijkt mij ook wel tof. Ik ga met vrienden.
Alles prima, hoe was australië?quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Leuk dat jouw vrienden dat leuk vinden.
Die van jou niet dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Leuk dat jouw vrienden dat leuk vinden.
Denk het niet, sowieso weet ik niemand met wie ik zo lang op elkaars lip wil zitten, dan word ik gek.quote:
alweerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
werken voor 2 maand. Lekker 10.000 km door tjechie heen crossen.
leuk leuk, heb nog wel wat vette blogs geschreven de eerste 3 maand, daarna ben ik er mee opghouden :pquote:
belachelijk. ik had meer willen lezenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
leuk leuk, heb nog wel wat vette blogs geschreven de eerste 3 maand, daarna ben ik er mee opghouden :p
Het Lipno meer. Daar zit ik in de buurt. Ik zoek je wel een keertje opquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
alweer
ik ga op vakantie.
ergens in het zuiden. ben de plaatsnaam vergeten
iets met lipno
goede post hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
landal parkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Het Lipno meer. Daar zit ik in de buurt. Ik zoek je wel een keertje op
waarom polenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef Dastan het volgende:
misschien ga ik wel met de trein naar polen in de zomer mja dat ga ik doen
wat voor bagagequote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Daar rij ik langs als ik bagage moet rondbrengen
Nachttrein naar Moskou.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef Dastan het volgende:
misschien ga ik wel met de trein naar polen in de zomer mja dat ga ik doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polen is fucking vet, daar betaal je 20x minder voor allesquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dat is vlakbij Horni (hihi) Plana.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nachttrein naar Moskou.haha je moest denken over die editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
ja klopt en ik heb geen geld dus jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Polen is fucking vet, daar betaal je 20x minder voor alles
Staat ook nog op mijn lijstje van dingen die ik ga doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
dat wordt te duur denk ik
wel gruwelijk gaaf idee
Even zogenaamd grappige reacties voorkomen.quote:
tof.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
van klanten die rondfietsen, en met 20 kg bagage fietsen is zo moeilijk
Als ik geld had.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:35 schreef Etsu het volgende:
ezellinnetje wil je met mij in een nachttrein naar rusland?
saampjes in een coupe jwz
geen flauw idee wat we gaan doenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
In die tijd ga je vast nog wel een keer naar Ceske Budejovice (Budweis). Daar zit ik de hele zomer. Belachelijk mooie stad trouwens, tenminste de binnenstad.
ik las budweiserquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
In die tijd ga je vast nog wel een keer naar Ceske Budejovice (Budweis). Daar zit ik de hele zomer. Belachelijk mooie stad trouwens, tenminste de binnenstad.
gewoon meer lenen van duoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef Dastan het volgende:
als ik nou voor 16 juli ga, dan kan ik nog gratis reizen tot de grens hmh mhmhmh
Van Budweiser?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik kan niet meer lenenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gewoon meer lenen van duo [ afbeelding ]
gewoon met paar vrienden een barrel kopen voor 300 euro en dan proberen naar Moskou te rijden. Gegarandeerd avontuur.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef Dastan het volgende:
als ik nou voor 16 juli ga, dan kan ik nog gratis reizen tot de grens hmh mhmhmh
ik moest gniffelenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja echt jammer het liefst leen ik honderdduizend van ze
In Tsjechië?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Het is ook de stad waar Budweiser gebrouwen wordt.
Dan gaat terugbetalen nog leuk worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja echt jammer het liefst leen ik honderdduizend van ze
ja maar hoe meer loon hoe sneller voller het potje en en dan heb je geld over en ga je daarmee met mij naar ruslandquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Al mijn loon gaat direct naar mijn potje voor Thailand.
lelijke wijfuh op je omslagfotoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen flauw idee wat we gaan doendat zien we dan wel. maar sowieso met de trein naar praag
Je gaat toch niet terugbetalen zegquote:
Dat geld spaar ik voor een reisje in de kerstvakantie. In Dublin bij een vriendin logeren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar hoe meer loon hoe sneller voller het potje en en dan heb je geld over en ga je daarmee met mij naar rusland
Niet zo snel nadat je bent afgestudeerd.quote:
ik wou al zeggenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Budweiser_Budvar
Budweiser Budvar dan, niet de Amerikaanse rommel
nou en, zolang ik geen normaal inkomen heb hoef ik geen cent te dokken aan ze.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat geld spaar ik voor een reisje in de kerstvakantie. In Dublin bij een vriendin logeren.
[..]
Niet zo snel nadat je bent afgestudeerd.
zo, jij hebt wilde plannenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat geld spaar ik voor een reisje in de kerstvakantie. In Dublin bij een vriendin logeren.
[..]
Niet zo snel nadat je bent afgestudeerd.
waar ga je van leven zolang je geen normaal inkomen hebtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
nou en, zolang ik geen normaal inkomen heb hoef ik geen cent te dokken aan ze.
maar daarmee zit je ook zonder lenen dus je kunt net zo goed lenenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
waar ga je van leven zolang je geen normaal inkomen hebt
tragische problematieken
ja precies gewoon schulden maken lekker genot hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
maar daarmee zit je ook zonder lenen dus je kunt net zo goed lenen
hmmmm genotquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja precies gewoon schulden maken lekker genot hoor
ik wil ook nog meer vakantiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb te veel plannen voor vakanties. Er staan al vier reisjes op de agenda.
maar jou kennende ga je nog even op mobiel en slaap je tegen 2 uur. en dan besluit je dat je beter een nachtje kan doorhalenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:44 schreef leeell het volgende:
morgen weer kkvroeg op en anders ben ik weer zo brak als een tosti
zeg dat nou niiiiietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar jou kennende ga je nog even op mobiel en slaap je tegen 2 uur. en dan besluit je dat je beter een nachtje kan doorhalen
beetje rare reactie van jequote:
8 uur slaap, allesquote:
box mattiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:47 schreef leeell het volgende:
morgen hele dag school vanaf vroeg, donderdag werken, vrijdag werken, zaterdag werken, zondag werken![]()
![]()
Ik durf niet met jou over straat. Te lang.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:48 schreef Etsu het volgende:
mja, geld sparen voor mn tripje naar rusland met ezell
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Gewoon naar Rusland gaan in je eentje, met vrouw en kinderen terugkomen.
ik in rolstoel, jij rijdt. zijn we evenlang.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik durf niet met jou over straat. Te lang.
Zo klein ben ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik in rolstoel, jij rijdt. zijn we evenlang.
todat meet is dit alleen maar speculatiequote:
Was een grapske.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:53 schreef leeell het volgende:
[..]
todat meet is dit alleen maar speculatie
yepquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:54 schreef Etsu het volgende:
als ik slaag, dan ging ezell in jouw bed ofzo toch? of wat was t nou?
iedereen is hypocrietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
lellll wat vind jij van hypocrisie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |