Tis maar een vraag!quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:59 schreef monkyyy het volgende:
Een jongetje en een meisje. Maar eerst het jongetje, zodat hij zijn kleine zusje kan beschermenslaan.
Ja, hoor. Ik zal er met veel liefde voor zorgenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ik 2 halve kindjes aaneen naai dan adopteer jij het resultaat?
hoe heten ze?quote:
nice nicequote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, hoor. Ik zal er met veel liefde voor zorgen.
jozef en maria.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:59 schreef coban het volgende:
[..]
hoe heten ze?
ik heb er al een stuk of 40, geen idee hoeveel users er in udowu zijn
omg wil jij kinderlichaampjes aan elkaar plakken? :s oke dit is geen normaal gedragquote:
JE ZEI ZELF DAT ALLE VROUWEN DIE KINDEREN NEMEN VUIGE SLETTEN ZIJNquote:
Zo wil ik het ook laterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:59 schreef monkyyy het volgende:
Een jongetje en een meisje. Maar eerst het jongetje, zodat hij zijn kleine zusje kan beschermen.
mijn moeder is onbevlekt ontvangen. WAT DENK JIJ WEL JIJ SMEERBATSquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
JE ZEI ZELF DAT ALLE VROUWEN DIE KINDEREN NEMEN VUIGE SLETTEN ZIJN
Ach, niet zo zeiken. Één heel kind is één heel kind.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:00 schreef coban het volgende:
[..]
omg wil jij kinderlichaampjes aan elkaar plakken? :s oke dit is geen normaal gedrag
maar zijn 2 halve ook 1 kind.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ach, niet zo zeiken. Één heel kind is één heel kind.
Haha jij bent een reageerbuis babyquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mijn moeder is onbevlekt ontvangen. WAT DENK JIJ WEL JIJ SMEERBATS
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:03 schreef coban het volgende:
als spouwer kinderen gaat krijgenkopen met zijn relatiepartner m/v/teef/bitch* dan ga ik eerst met zijn relatiepartner spreken
* doorhalen wat niet van toepassing is
Kom maar langs, ik heb nog appeltaart.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het wordt steeds erger zeg. doe je rustig of moet ik ff langskomen om je manieren te leren
ik wantrouw je vriendje dus ik ga zeker geen appeltaart bij je etenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kom maar langs, ik heb nog appeltaart.
Hij is een goed persoon.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik wantrouw je vriendje dus ik ga zeker geen appeltaart bij je eten
Nee, dat zou vreemd zijn.quote:
Forever alone level 9000quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:12 schreef Dientje12 het volgende:
Vanaf morgen home alone, krijg ik uitleg van me moeder
ben 21 godver
Met het geld dat je krijgt voor boodschappen drank halen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:12 schreef Dientje12 het volgende:
ben 21 godver
alles net andersom doen. stiekem is dat wat ze bedoelt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:12 schreef Dientje12 het volgende:
ben 21 godver
Alleen me zusje krijgt overleef geld, maar ik heb nog drankquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Met het geld dat je krijgt voor boodschappen drank halen.
Ik woon al 3 jaar niet meer thuis en ik krijg nog elke keer uitleg van m'n ma als ik een halve dag alleen thuis zit in hun huisquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:12 schreef Dientje12 het volgende:
ben 21 godver
En me overbuurman stelde voor om zijn huis te overkopen tegenover mijn oudersquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik woon al 3 jaar niet meer thuis en ik krijg nog elke keer uitleg van m'n ma als ik een halve dag alleen thuis zit in hun huis
hij stinkt gewoonquote:
Ehh.. wat?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En me overbuurman stelde voor om zijn huis te overkopen tegenover mijn ouders![]()
___
Omdat je op je foto wel rookt. En verhalen over peuken bietsen bij de chinees ofzo?quote:
Hij stelde voor dat ik in zijn huis ging wonen als hij weg is..quote:
ja klopt maar ben nu gestoptquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat je op je foto wel rookt. En verhalen over peuken bietsen bij de chinees ofzo?
Bedanktquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik geef even de wc volkotsen brb
ja had al naar geenstijl gestuurd maarja, weet jij waar het is?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:16 schreef napoleonfour het volgende:
intronic, heb je gehoord van dat filmpje op twitter van dat minderjarig meisje die werd geschonken?
Oh, op die manierquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hij stelde voor dat ik in zijn huis ging wonen als hij weg is..
Zeg maar de overbuurman van mij...
Joh!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Sowieso niet doen.
in tilburgquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja had al naar geenstijl gestuurd maarja, weet jij waar het is?
ik ga met jou in de terinquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Morgen 07:19 trein, 06:00 opstaan nu al zin in
in zijn gezicht spugen. mensen die je een huis willen verkopenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En me overbuurman stelde voor om zijn huis te overkopen tegenover mijn ouders![]()
___
zal wel noord zijnquote:
Jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
in zijn gezicht spugen. mensen die je een huis willen verkopen
Vroegerquote:
fuck ik wist wel dat je 12 wasquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vroeger![]()
Dat kind is bijna even oud als ik nu
jij bent iets lekkerder maar ja over 20 jaar boeit dat niet meer zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vroeger![]()
Dat kind is bijna even oud als ik nu
Vannacht zei je nog dat je dat geen probleem vond.quote:
niet? ik dacht dat ie altijd voor jonger ging.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vannacht zei je nog dat je dat geen probleem vond.
Ik zou haar geven.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:22 schreef Intronic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
stoer hoor achter je pctje
ja dat was toen ik nog moest komenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vannacht zei je nog dat je dat geen probleem vond.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:23 schreef coban het volgende:
niks mis met die vrouw, ze is best knap en heeft een ingebouwde trampoline
pedo ;s;s;s;quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:24 schreef Intronic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind dit iets meer hebben eigenlijk
ja wie niet, maar die zijn veul zeldzamerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:24 schreef Intronic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind dit iets meer hebben eigenlijk
ik hou me inquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef coban het volgende:
morgen ga ik iets bakken maar ik weet niet wat, jullie mogen zeggen
pizza man, daar was je echt goed in had ik gemerktquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef coban het volgende:
morgen ga ik iets bakken maar ik weet niet wat, jullie mogen zeggen
had laatst baklava met walnoot.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef coban het volgende:
fkt leef je uit graag iets turks mag zoet of hartig zijn
ha ha dientje
Oh coban is boos, moest ik zeggen dat die rond was terwijl niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef coban het volgende:
fkt leef je uit graag iets turks mag zoet of hartig zijn
ha ha dientje
wat danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef coban het volgende:
ik ga dientje nooit meer pics sturen van iets
ik heb ze allemaal opgeslagenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef coban het volgende:
ik ga dientje nooit meer pics sturen van iets
iets makkelijkere categorie svp ik ben geen profquote:
echte vrienden doen dat jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh coban is boos, moest ik zeggen dat die rond was terwijl niet?
van mijn teddybeerquote:
heb je poster ervan gemaakt?quote:
Neequote:
Wat een economische post is ditquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:33 schreef coban het volgende:
[..]
iets makkelijkere categorie svp ik ben geen prof
[..]
echte vrienden doen dat ja
[..]
van mijn teddybeer
[..]
heb je poster ervan gemaakt?
[..]
Nee
cake. moeilijkheidsgraad: kleuter.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:35 schreef coban het volgende:
fuck jullie ik ga pogaca of cake maken
dit keer ongefikt
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
cake. moeilijkheidsgraad: kleuter.
verse vanille natuurlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:35 schreef coban het volgende:
ik heb alleen geen vanillepoeder fkt, wat kan ik ervoor in plaats gebruiken o keukenprinsessin
ja op ipod of iphone kun je niet multiquoten dus heb ik superveel posts gemaakt, dit is veel beterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat een economische post is dit
Ik heb er geen poster van gemaakt, en een echte vriend liegt niet tegen een vriend![]()
Beat that coban...
Je bent een nepvriend..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:36 schreef coban het volgende:
[..]
ja op ipod of iphone kun je niet multiquoten dus heb ik superveel posts gemaakt, dit is veel beter
ik ben een slechte vriend
ohja die heb ik natuurlijk wel in huisquote:
Gast, een oven aanzetten, wat shit bij elkaar flikkeren en dat is alles.quote:
als de vanillesmaak je niet uitmaakt kan dat natuurlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:37 schreef coban het volgende:
[..]
ohja die heb ik natuurlijk wel in huis![]()
kan ik gewoon suiker gebruiken of niet?
vanwaar deze haatquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
cake. moeilijkheidsgraad: kleuter.
maar het moet toch rijzen toch ofzo?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gast, een oven aanzetten, wat shit bij elkaar flikkeren en dat is alles.
ik proef sowieso nooit vanillequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als de vanillesmaak je niet uitmaakt kan dat natuurlijk
poedersuiker of kristal voldoet prima.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:38 schreef coban het volgende:
[..]
ik proef sowieso nooit vanillezoet is zoet of dat nou suiker of vanille of honing of snoep is toch, ik kan dus ook snoep smelten en in cake gebruiken?
Weet ik het, ik bak dat soort dingen nooit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
maar het moet toch rijzen toch ofzo?
eindelijk een goed antwoord thanks, waar ik allemaal wel geen moeite voor doequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
poedersuiker of kristal voldoet prima.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet ik het, ik bak dat soort dingen nooit.
of mama..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:41 schreef coban het volgende:
ik moet leren bakken en koken anders sterven mijn minstens 6 maximaal 30 kinderen van de honger en eten we hun papa op
Gewoon wat kindjes erbij maken als ze op raken. Infinite food. Problem?quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon wat kindjes erbij maken als ze op raken. Infinite food. Problem?
kan een vrouw oneindig lang kinderen krijgen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Eicellen genoeg, lijkt mij.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
kan een vrouw oneindig lang kinderen krijgen?
Nee, ze raakt wel onvruchtbaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Alle eicelletjes eruit halen, en dan allemaal afzonderlijk in een reageerbuisje doen en dan wat zaad erbij.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
In principe, als er niks aan de hand is, kan een vrouw kinderen krijgen tot de menopauze. Weet je dat ook weer.quote:
Hoe krijgen ze voeding in die reageerbuisje?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alle eicelletjes eruit halen, en dan allemaal afzonderlijk in een reageerbuisje doen en dan wat zaad erbij.
9 maanden wachten, miljoenen baby's.
Oh ja, daarna weer terug stoppen in een baarmoeder.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze voeding in die reageerbuisje?
Moordenaar, die buik scheurt dan uitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh ja, daarna weer terug stoppen in een baarmoeder.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Moordenaar, die buik scheurt dan uit
menopauze dan kunnen ze toch niks meer krijgenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In principe, als er niks aan de hand is, kan een vrouw kinderen krijgen tot de menopauze. Weet je dat ook weer.
my thoughts exactlyquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
hoe danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jij bent echt zo eentje die ze gaat vetmesten ook nog
Gewoon koken, is leuk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:55 schreef coban het volgende:
[..]
hoe danals ik geen eten kan maken
ik heb altijd respect voor die hans en grietje heks gehad
ik doe het altijd veilig hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:58 schreef coban het volgende:
dientje ik denk dat we maar even geen vrienden meer moeten zijn tenminste dat zegt mijn moeder
oh dat maakt je natuurlijk minder pedo excuses geaccepteerdquote:
En jij dan, met je gele regenjas bij de speeltuinquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:01 schreef coban het volgende:
[..]
oh dat maakt je natuurlijk minder pedo excuses geaccepteerd
omfgquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:06 schreef coban het volgende:
ik ben een meisje dat maakt het minder erg
maar ik ga slapen liefde xo doei
Zo, ik heb alweer een filmpje gekeken.quote:
was je alweer zo lang weg?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zo, ik heb alweer een filmpje gekeken.
met upc?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Kutje, allerslechte chauffeur van nederland helemaal gemist. Even terugkijken dan maar.
Nah, ik fok een beetje en kijk film tegelijk.quote:
Multitaskenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nah, ik fok een beetje en kijk film tegelijk.
pcquote:
In mijn bed wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:38 schreef Omdatappel het volgende:
Ik verveel me, is hier nog iets te beleven?
Zo ben ik niet opgevoed.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ook niet dat als je echt moet wildplassen dat je broek die op je enkels zit in de weg zit?
Trusten.quote:
Hemeltje lief.quote:
Je moet wel, helaas.quote:
Trusten.quote:
Het mooiste is dat ze waarschijnlijk dachten dat ze door die titel van filmpje iedereen te slim af te zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:53 schreef Dimens het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-vast-filmpje.html
Net goed.
Je had het ook gister kunnen zien. Ik had je een link kunnen sturen. Maar ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:01 schreef monkyyy het volgende:
Moet ik nou pownews gaan kijken voor dat filmpje?
[ afbeelding ]
Van mij wil ze nog wel berichtjes ontvangen. Yay.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je had het ook gister kunnen zien. Ik had je een link kunnen sturen. Maar ja.
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat ze heel erg blij was met die nieuwe Blackberry.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Het mooiste is dat ze waarschijnlijk dat ze door die titel van filmpje iedereen te slim af te zijn.
Maar waarom doet ze in hemelsnaam niks, je zou bijna denken dat er een breezer voor haar klaarstond achteraf.
Ik vond sowieso maar stom waarom het niet meer mocht.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Van mij wil ze nog wel berichtjes ontvangen. Yay.
1 aprilquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vond sowieso maar stom waarom het niet meer mocht.
Je ziet geen piemel, haar rokje zit gewoon over haar kont enzovoort enzovoort.quote:
Waarom mocht het niet meer dan, wat heb je haar aangedaan, zeg het me.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vond sowieso maar stom waarom het niet meer mocht.
Foto's van mijn piemel gestuurd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waarom mocht het niet meer dan, wat heb je haar aangedaan, zeg het me.
Dan had ik wel mijn 06 gegeven, mits mooie piemelquote:
Origineel.quote:
Waarom zou je daar foto's van willen hebben als je daar gewoon elk moment van de dag ernaar zou mogen kijken?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel naar haar, maar niet naar mij?
Jammer. Ik heb dus geen mooie piemel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan had ik wel mijn 06 gegeven, mits mooie piemel
Waarschijnlijk wordt het gewoon een waarschuwing en gaan al die scholen meer sexuele voorlichtingen geven.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Je ziet geen piemel, haar rokje zit gewoon over haar kont enzovoort enzovoort.
Waarschijnlijk komen die gasten daar ook nog mee weg "het was maar droogneuken"
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het gewoon een waarschuwing en gaan al die scholen meer sexuele voorlichtingen geven.
Ja maar dan heb je het ook over een continentquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:12 schreef monkyyy het volgende:
Eerst gelynched door een menigte en daarna overgoten met benzine en in de fik gezet als het in Afrika gebeurde.
Zoiets of ze krijgen niks, bewijs maar eens dat zijn piemel er in zat en ze haar onderbroek nog aan had.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het gewoon een waarschuwing en gaan al die scholen meer sexuele voorlichtingen geven.
Zo werkt de wet nu eenmaal.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoiets of ze krijgen niks, bewijs maar eens dat zijn piemel er in zat en ze haar onderbroek nog aan had.
Kan allemaal in dit land.
Aan het einde van het filmpje, kun je goed zien dat het meisje d'r onderbroekje helemaal naar beneden heeft gedaan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoiets of ze krijgen niks, bewijs maar eens dat zijn piemel er in zat en ze haar onderbroek nog aan had.
Kan allemaal in dit land.
Ze heeft volgens mij haar broek naar beneden gedaan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Aan het einde van het filmpje, kun je goed zien dat het meisje d'r onderbroekje helemaal naar beneden heeft gedaan.
Daarom struikelt ze ook als ze gedouwd wordt.
Nee toch? Volgens mij was die echt naar beneden. Maar volgens mij zat die piemel er echt niet in. Je zit zijn piemel niet eens.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij haar broek naar beneden gedaan.
Maar ook minderjarig, dat wordt vakkenvullen bij Halt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:21 schreef monkyyy het volgende:
Ze zijn nog wel strafbaar voor aanranding.
Dumpert toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:21 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb het filmpje maar een stukje gezien, staat ie nog ergens op internet?
Vanaf 12 jaar kun je voor het gerecht gedaagd worden dacht ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ook minderjarig, dat wordt vakkenvullen bij Halt.
Dat zou pas grappig zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:22 schreef Dimens het volgende:
Ik vind dat die meid strafbaar is voor prostitutie.
Ze kreeg geen geld dacht ik, tenminste niemand over gehoord.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:22 schreef Dimens het volgende:
Ik vind dat die meid strafbaar is voor prostitutie.
Dat kan ook.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vanaf 12 jaar kun je voor het gerecht gedaagd worden dacht ik.
Alsof ze het gratis deed. Sowieso dat ze een Blackberry, geld of peuken heeft gekregen. Ik durf er bijna geld voor in te zetten dat het zo is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze kreeg geen geld dacht ik, tenminste niemand over gehoord.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof ze het gratis deed. Sowieso dat ze een Blackberry, geld of peuken heeft gekregen. Ik durf er bijna geld voor in te zetten dat het zo is.
He.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:25 schreef JApieman het volgende:
Ik vond die "verkrachter" op een aap lijken.
Dat wijf ook "HUIL IK? ZIE JE ME HUILEN?"quote:
Ik kan wel lachen om dat filmpje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wijf ook "HUIL IK? ZIE JE ME HUILEN?"
Hè, wat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom zou je daar foto's van willen hebben als je daar gewoon elk moment van de dag ernaar zou mogen kijken?
quote:
Er komen een paar mensen langs om wat spullen op te halen en ik ga naar een vriend om hem vmbo economie uit te leggen voor zn examenquote:
Gewoon verbergen van je prikbordquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:29 schreef monkyyy het volgende:
Oh mijn god ik ben op een miljoen facebook foto's getagged van in de kroeg door mijn vrienden
Die serie is ook echt verslavendquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:32 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben verslaafd geraakt aan de serie Avatar: The last airbender. Je weet wel die tekenserie op nickelodeon.
En die afleveringen duren zo kort, dat je het niet eens door hebt hoelang je al aan het kijken bentquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Die serie is ook echt verslavend
hoequote:Op woensdag 16 mei 2012 01:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Gewoon verbergen van je prikbord
Naar je prikbord gaan, op de foto klikken en dan verbergen van prikbordquote:
Ja en ze stoppen altijd op zo'n spannend stukje dat je meteen de volgende gaat kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En die afleveringen duren zo kort, dat je het niet eens door hebt hoelang je al aan het kijken bent
Lijkt me welquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:36 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb die "custom" op "only me" gezet.
Nu kunnen anderen niet zien op welke foto's ik getagged ben?
En daarmee alle posts waarin je getagd bent ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:36 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb die "custom" op "only me" gezet.
Nu kunnen anderen niet zien op welke foto's ik getagged ben?
Precies haha.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:36 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Naar je prikbord gaan, op de foto klikken en dan verbergen van prikbord
[..]
Ja en ze stoppen altijd op zo'n spannend stukje dat je meteen de volgende gaat kijken
Ohja inderdaadquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En daarmee alle posts waarin je getagd bent ofzo
Genante uitspraken zoals?quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:43 schreef monkyyy het volgende:
stomme facebook, vrienden altijd maar genante uitspraken en stomme foto's die mijn imago schaden erop knallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |