Zo ben ik niet opgevoed.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ook niet dat als je echt moet wildplassen dat je broek die op je enkels zit in de weg zit?
Trusten.quote:
Hemeltje lief.quote:
Je moet wel, helaas.quote:
Trusten.quote:
Het mooiste is dat ze waarschijnlijk dachten dat ze door die titel van filmpje iedereen te slim af te zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:53 schreef Dimens het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-vast-filmpje.html
Net goed.
Je had het ook gister kunnen zien. Ik had je een link kunnen sturen. Maar ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:01 schreef monkyyy het volgende:
Moet ik nou pownews gaan kijken voor dat filmpje?
[ afbeelding ]
Van mij wil ze nog wel berichtjes ontvangen. Yay.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je had het ook gister kunnen zien. Ik had je een link kunnen sturen. Maar ja.
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat ze heel erg blij was met die nieuwe Blackberry.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Het mooiste is dat ze waarschijnlijk dat ze door die titel van filmpje iedereen te slim af te zijn.
Maar waarom doet ze in hemelsnaam niks, je zou bijna denken dat er een breezer voor haar klaarstond achteraf.
Ik vond sowieso maar stom waarom het niet meer mocht.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Van mij wil ze nog wel berichtjes ontvangen. Yay.
1 aprilquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vond sowieso maar stom waarom het niet meer mocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |