Je moet wel, helaas.quote:
Trusten.quote:
Het mooiste is dat ze waarschijnlijk dachten dat ze door die titel van filmpje iedereen te slim af te zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:53 schreef Dimens het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-vast-filmpje.html
Net goed.
Je had het ook gister kunnen zien. Ik had je een link kunnen sturen. Maar ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:01 schreef monkyyy het volgende:
Moet ik nou pownews gaan kijken voor dat filmpje?
[ afbeelding ]
Van mij wil ze nog wel berichtjes ontvangen. Yay.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je had het ook gister kunnen zien. Ik had je een link kunnen sturen. Maar ja.
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat ze heel erg blij was met die nieuwe Blackberry.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Het mooiste is dat ze waarschijnlijk dat ze door die titel van filmpje iedereen te slim af te zijn.
Maar waarom doet ze in hemelsnaam niks, je zou bijna denken dat er een breezer voor haar klaarstond achteraf.
Ik vond sowieso maar stom waarom het niet meer mocht.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Van mij wil ze nog wel berichtjes ontvangen. Yay.
1 aprilquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vond sowieso maar stom waarom het niet meer mocht.
Je ziet geen piemel, haar rokje zit gewoon over haar kont enzovoort enzovoort.quote:
Waarom mocht het niet meer dan, wat heb je haar aangedaan, zeg het me.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vond sowieso maar stom waarom het niet meer mocht.
Foto's van mijn piemel gestuurd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waarom mocht het niet meer dan, wat heb je haar aangedaan, zeg het me.
Dan had ik wel mijn 06 gegeven, mits mooie piemelquote:
Origineel.quote:
Waarom zou je daar foto's van willen hebben als je daar gewoon elk moment van de dag ernaar zou mogen kijken?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel naar haar, maar niet naar mij?
Jammer. Ik heb dus geen mooie piemel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan had ik wel mijn 06 gegeven, mits mooie piemel
Waarschijnlijk wordt het gewoon een waarschuwing en gaan al die scholen meer sexuele voorlichtingen geven.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Je ziet geen piemel, haar rokje zit gewoon over haar kont enzovoort enzovoort.
Waarschijnlijk komen die gasten daar ook nog mee weg "het was maar droogneuken"
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het gewoon een waarschuwing en gaan al die scholen meer sexuele voorlichtingen geven.
Ja maar dan heb je het ook over een continentquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:12 schreef monkyyy het volgende:
Eerst gelynched door een menigte en daarna overgoten met benzine en in de fik gezet als het in Afrika gebeurde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |