quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:23 schreef coban het volgende:
niks mis met die vrouw, ze is best knap en heeft een ingebouwde trampoline
pedo ;s;s;s;quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:24 schreef Intronic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind dit iets meer hebben eigenlijk
ja wie niet, maar die zijn veul zeldzamerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:24 schreef Intronic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind dit iets meer hebben eigenlijk
ik hou me inquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef coban het volgende:
morgen ga ik iets bakken maar ik weet niet wat, jullie mogen zeggen
pizza man, daar was je echt goed in had ik gemerktquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef coban het volgende:
morgen ga ik iets bakken maar ik weet niet wat, jullie mogen zeggen
had laatst baklava met walnoot.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef coban het volgende:
fkt leef je uit graag iets turks mag zoet of hartig zijn
ha ha dientje
Oh coban is boos, moest ik zeggen dat die rond was terwijl niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef coban het volgende:
fkt leef je uit graag iets turks mag zoet of hartig zijn
ha ha dientje
wat danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef coban het volgende:
ik ga dientje nooit meer pics sturen van iets
ik heb ze allemaal opgeslagenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef coban het volgende:
ik ga dientje nooit meer pics sturen van iets
iets makkelijkere categorie svp ik ben geen profquote:
echte vrienden doen dat jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh coban is boos, moest ik zeggen dat die rond was terwijl niet?
van mijn teddybeerquote:
heb je poster ervan gemaakt?quote:
Neequote:
Wat een economische post is ditquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:33 schreef coban het volgende:
[..]
iets makkelijkere categorie svp ik ben geen prof
[..]
echte vrienden doen dat ja
[..]
van mijn teddybeer
[..]
heb je poster ervan gemaakt?
[..]
Nee
cake. moeilijkheidsgraad: kleuter.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:35 schreef coban het volgende:
fuck jullie ik ga pogaca of cake maken
dit keer ongefikt
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
cake. moeilijkheidsgraad: kleuter.
verse vanille natuurlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:35 schreef coban het volgende:
ik heb alleen geen vanillepoeder fkt, wat kan ik ervoor in plaats gebruiken o keukenprinsessin
ja op ipod of iphone kun je niet multiquoten dus heb ik superveel posts gemaakt, dit is veel beterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat een economische post is dit
Ik heb er geen poster van gemaakt, en een echte vriend liegt niet tegen een vriend![]()
Beat that coban...
Je bent een nepvriend..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:36 schreef coban het volgende:
[..]
ja op ipod of iphone kun je niet multiquoten dus heb ik superveel posts gemaakt, dit is veel beter
ik ben een slechte vriend
ohja die heb ik natuurlijk wel in huisquote:
Gast, een oven aanzetten, wat shit bij elkaar flikkeren en dat is alles.quote:
als de vanillesmaak je niet uitmaakt kan dat natuurlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:37 schreef coban het volgende:
[..]
ohja die heb ik natuurlijk wel in huis![]()
kan ik gewoon suiker gebruiken of niet?
vanwaar deze haatquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
cake. moeilijkheidsgraad: kleuter.
maar het moet toch rijzen toch ofzo?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gast, een oven aanzetten, wat shit bij elkaar flikkeren en dat is alles.
ik proef sowieso nooit vanillequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als de vanillesmaak je niet uitmaakt kan dat natuurlijk
poedersuiker of kristal voldoet prima.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:38 schreef coban het volgende:
[..]
ik proef sowieso nooit vanillezoet is zoet of dat nou suiker of vanille of honing of snoep is toch, ik kan dus ook snoep smelten en in cake gebruiken?
Weet ik het, ik bak dat soort dingen nooit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
maar het moet toch rijzen toch ofzo?
eindelijk een goed antwoord thanks, waar ik allemaal wel geen moeite voor doequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
poedersuiker of kristal voldoet prima.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet ik het, ik bak dat soort dingen nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |