Zoiets of ze krijgen niks, bewijs maar eens dat zijn piemel er in zat en ze haar onderbroek nog aan had.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het gewoon een waarschuwing en gaan al die scholen meer sexuele voorlichtingen geven.
Zo werkt de wet nu eenmaal.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoiets of ze krijgen niks, bewijs maar eens dat zijn piemel er in zat en ze haar onderbroek nog aan had.
Kan allemaal in dit land.
Aan het einde van het filmpje, kun je goed zien dat het meisje d'r onderbroekje helemaal naar beneden heeft gedaan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoiets of ze krijgen niks, bewijs maar eens dat zijn piemel er in zat en ze haar onderbroek nog aan had.
Kan allemaal in dit land.
Ze heeft volgens mij haar broek naar beneden gedaan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Aan het einde van het filmpje, kun je goed zien dat het meisje d'r onderbroekje helemaal naar beneden heeft gedaan.
Daarom struikelt ze ook als ze gedouwd wordt.
Nee toch? Volgens mij was die echt naar beneden. Maar volgens mij zat die piemel er echt niet in. Je zit zijn piemel niet eens.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij haar broek naar beneden gedaan.
Maar ook minderjarig, dat wordt vakkenvullen bij Halt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:21 schreef monkyyy het volgende:
Ze zijn nog wel strafbaar voor aanranding.
Dumpert toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:21 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb het filmpje maar een stukje gezien, staat ie nog ergens op internet?
Vanaf 12 jaar kun je voor het gerecht gedaagd worden dacht ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ook minderjarig, dat wordt vakkenvullen bij Halt.
Dat zou pas grappig zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:22 schreef Dimens het volgende:
Ik vind dat die meid strafbaar is voor prostitutie.
Ze kreeg geen geld dacht ik, tenminste niemand over gehoord.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:22 schreef Dimens het volgende:
Ik vind dat die meid strafbaar is voor prostitutie.
Dat kan ook.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vanaf 12 jaar kun je voor het gerecht gedaagd worden dacht ik.
Alsof ze het gratis deed. Sowieso dat ze een Blackberry, geld of peuken heeft gekregen. Ik durf er bijna geld voor in te zetten dat het zo is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze kreeg geen geld dacht ik, tenminste niemand over gehoord.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof ze het gratis deed. Sowieso dat ze een Blackberry, geld of peuken heeft gekregen. Ik durf er bijna geld voor in te zetten dat het zo is.
He.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:25 schreef JApieman het volgende:
Ik vond die "verkrachter" op een aap lijken.
Dat wijf ook "HUIL IK? ZIE JE ME HUILEN?"quote:
Ik kan wel lachen om dat filmpje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wijf ook "HUIL IK? ZIE JE ME HUILEN?"
Hè, wat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom zou je daar foto's van willen hebben als je daar gewoon elk moment van de dag ernaar zou mogen kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |