SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
ik zeiken over de dieetclub ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt regelmatig. Ik heb het zelfs ook wel eens gedaan.
Ik heb het Joene ook zien doen
Oh, vriendje belt net dat ie de auto in de vangrail geparkeerd heeft.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil dat mijn vriendje thuis komt.
Ook fijn, een poes die op je buik springt. Gillen!
Beter een vangrail in je auto dan een vangrail in je.. oh wachtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, vriendje belt net dat ie de auto in de vangrail geparkeerd heeft.
FUCK MY LIFE
Oei, hoe is 't met het vriendje?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
FUCK MY LIFE
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
FUCK MY LIFE
Vriendje gaat goed mee gelukkig. Staat nu te wachten op de sleepwagenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oei, hoe is 't met het vriendje?
Nu alles goed is met je vriendje , was het een mooie auto ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
FUCK MY LIFE
Ja, een volvo v40 turbo met leren bekleding en kontverwarmingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Nu alles goed is met je vriendje , was het een mooie auto ?
Godverdomme moet je nog best goed de vangrail raken wil je zo een volvo onrijklaar maken!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, een volvo v40 turbo met leren bekleding en kontverwarming
Nou, ik hoor net dat ie nog starttequote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Godverdomme moet je nog best goed de vangrail raken wil je zo een volvo onrijklaar maken!
Geen hendig sjieke allrisk ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ik hoor net dat ie nog startte
Dus alleen blikschade gelukkig. Wel meteen een goede matige bestemming voor het vakantiegeld
lekker wel!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
en ik lag soberso al hysterisch te huilen dus dan tikt het er extra hard in
Hoef je alleen nog te neuken is het toch nog een topavond ?quote:
lekker kaasje erbij ?quote:
Het is best respect?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:49 schreef Ticootje het volgende:
Joene, vertel even hoeveel je in een weekendje eraan gevroten hebt. Het is best respect.
+1.. Tijd van de maandquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb zin in patat
Met mayonaise
En uitjes
En een kroket achteraf
Praat me er niet van. Dit weekend hier. Sterf van de pijn in mijn rug/buik/hoofd en wil alles opeten. Drom vandaag maar met groot ontbijt begonnen, hopelijk helpt dat.quote:
Waarom eet je dan zoveel?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn god, ik zit zo vol dat ik bijna ontplof. Kan amper mijn schoenen uit doen zonder dat ik pijn in mijn buik heb en alles bijna uitkots. Gelukkig mag ik naar bed.
Wat heb je dan gegeten... En vooral, waarom?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn god, ik zit zo vol dat ik bijna ontplof. Kan amper mijn schoenen uit doen zonder dat ik pijn in mijn buik heb en alles bijna uitkots. Gelukkig mag ik naar bed.
Trek in vette bek is niet erg als je er niet aan toegeeft toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:12 schreef Barreltje het volgende:
morguh!
ik heb overal spierpijn
4 weken niet volleyballen werken niet echt mee
en gister had ik trek in een vette bek.. damn! ik heb weer een schop nodig!
lijstje vandaag:
O: 2 sneetjes brood met appelstroop
t: fruit ( tijdens vergadering)
L: salade met brood
t: fruit
D: nog geen idee.. ergens iets onderweg wsl.. er zit een la place bij hazeldonk toch
Lijstje van gisteren is dan interessanterquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:12 schreef Barreltje het volgende:
morguh!
ik heb overal spierpijn
4 weken niet volleyballen werken niet echt mee
en gister had ik trek in een vette bek.. damn! ik heb weer een schop nodig!
lijstje vandaag:
O: 2 sneetjes brood met appelstroop
t: fruit ( tijdens vergadering)
L: salade met brood
t: fruit
D: nog geen idee.. ergens iets onderweg wsl.. er zit een la place bij hazeldonk toch
Goede auto's... Ik weet nog wel een goede garage waar je ze eens tuk goedkoper kunt laten fixen. Je zult het nodig hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:39 schreef Silmarwen het volgende:
Ouch, we hebben dezelfde auto btw.
Niet voor lang, augustus krijgen we de nieuwe megane.
Bizar, oliespoor dan ofzo ? want je krijgt niet zomaar een slip ...quote:
Knut ,leasedquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Goede auto's... Ik weet nog wel een goede garage waar je ze eens tuk goedkoper kunt laten fixen. Je zult het nodig hebben.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Goede auto's... Ik weet nog wel een goede garage waar je ze eens tuk goedkoper kunt laten fixen. Je zult het nodig hebben.
Die Megane? Isch lease auto.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ah, goed geregeld...quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:40 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Die Megane? Isch lease auto.
Ik wil echt nooit meer een "eigen" auto. -.-
plotselinge stortregen, overwerkt zijn en je manager die belt zodat je naar het knopje van de Parrot zoekt...quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Bizar, oliespoor dan ofzo ? want je krijgt niet zomaar een slip ...
lach maar , 3500 euro in de "normale" garage , nog geen 1600 bij deze <3quote:
ah , betaald de manager nu ook een nieuwe auto ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
plotselinge stortregen, overwerkt zijn en je manager die belt zodat je naar het knopje van de Parrot zoekt...
dan is die vulva een betere dealquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:42 schreef Joene het volgende:
[..]
lach maar , 3500 euro in de "normale" garage , nog geen 1600 bij deze <3
Ja ? je vind ze wel leuk ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:42 schreef Ticootje het volgende:
En toch heb ik best mn zinnen gezet op een megane weer... Het is de goden verzoeken.
Beter wist ik dat eerder, misschien kon hij de scenic wel nieuw leven inblazen.. Alhoewel, 3 nieuwe boordcomputers...quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:42 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ben sowieso pro kut.quote:
ja.. ehm.. neequote:Op woensdag 16 mei 2012 09:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lijstje van gisteren is dan interessanter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
nee, maar bleiblei gaat nu wel een lease auto eisen denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:43 schreef Joene het volgende:
[..]
ah , betaald de manager nu ook een nieuwe auto ?
is dat ergens in de randstadquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Rand van Nederland wel ja.. Maar de besparing het het waard om zelfs je auto erheen te laten slepen.quote:
er was niks anders.. of nouja.. ik kon niks anders bedenkenquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja.. ehm.. neeIk ben even vergeten wat de reden is waarom je al dagen met een handje druiven (suiker) ontbijt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna een snelle jelle (suiker) en daarna krentebol + hagelslag (nog meer suiker)
Ja.. Suiker.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
er was niks anders.. of nouja.. ik kon niks anders bedenken
en jah.. door die druiven had ik de hele dag trek,....
ik weethet is bij het ontbijt verkeerd gegaan!
Maar maandag ook al? Waarom geen boodschappen doen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
er was niks anders.. of nouja.. ik kon niks anders bedenken
en jah.. door die druiven had ik de hele dag trek,....
ik weethet is bij het ontbijt verkeerd gegaan!
Niet raar dat je gek wordt van de honger dan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben even vergeten wat de reden is waarom je al dagen met een handje druiven (suiker) ontbijt?
Daarna een snelle jelle (suiker) en daarna krentebol + hagelslag (nog meer suiker)
dagenquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben even vergeten wat de reden is waarom je al dagen met een handje druiven (suiker) ontbijt?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar maandag ook al? Waarom geen boodschappen doen?
http://www.ronald-morien.nl/ werken met gereviseerde onderdelen. Friesland.quote:
2 dagen ontbijten met druiven vind ik best belachelijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dagen
2
en dat is omdat ik vergeten was dat ik ook gewoon een boterham met appelstroop kon nemen.. (ik was in de veronderstelling dat de appelstroop op was)
en dat suiker verhaal is wsl nog een beetje afkicken van offshore![]()
Megane's zijn qua luxe / comfort / uiterlijk gewoon prachtige auto's.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:46 schreef Silmarwen het volgende:
Die Megane viel me echt mee. We hadden een budget en we hebben gekeken naar een Prius en een Megane. Die Prius viel me al best wel heel veel mee, was best leuk om in te rijden, maar beetje oude wijven... Niet heul snel enzo.
Toen die Megane terwijl we al erg neigde naar de Prius, en die was veel fijner. Rijdt lekker zwaar, veel meer power, stuk goedkoper en in de 14%.
Wij happy.Daarna nog even nagedacht over de nieuwe Volvo V60, maar de 20% bijtelling maakte alles duurder terwijl we nu eigenlijk wilde besparen op vaste lasten ipv ze te verhogen.
2000 eu besparen door 2 uur te rijden..quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:50 schreef Silmarwen het volgende:
Jezus, Friesland is 2 uur rijden vanaf hier
Je maakt toch ook tijd om te tanden te poetsen/douchen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
de aloude reden: geen tijd voor gemaakt![]()
Tsjah ik moest ook een best stukje rijden Sil , maar 1800 euro besparen ? rijdt ik wel ff voor ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:50 schreef Silmarwen het volgende:
Jezus, Friesland is 2 uur rijden vanaf hier
dat van de druiven dat had ik dus echt niet door.. ik dacht : he! fruit! gezond!quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
2 dagen ontbijten met druiven vind ik best belachelijk1 dag eigenlijk ook al
zelfs een droge boterham is beter dan dat.........maar goed je weet in ieder geval waar de honger vandaag komt (veel suikers in elke maaltijd en weinig voedingstoffen)
Druiven/banaan/mango groooooooote valkuil. Je moet ook echt niet meer dan 2 stuks fruit eten, daarom is fruitsap zo killing.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat van de druiven dat had ik dus echt niet door.. ik dacht : he! fruit! gezond!
maar dat is dus toch niet zo handig
haha.. jah dat doe ik 's ochtendsquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je maakt toch ook tijd om te tanden te poetsen/douchen.
Zorg eens goed voor jezelf!
Sinasappelsap... = Honger.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Druiven/banaan/mango groooooooote valkuil. Je moet ook echt niet meer dan 2 stuks fruit eten, daarom is fruitsap zo killing.
Gewoon laten ophalenquote:
ik was serieus heel blij met dat bedrijf ! heeft me dik geld bespaart, zijn leuke / eerlijke lui ook wat je met autobedrijven nogal is oploopt zegmaar dat het van dat vreemde volk is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal eens een balletje op gooien hier
Jij hebt vooral flink blikschade denk ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar jullie auto heeft alleen blikschade ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn ze in brabant ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:55 schreef Joene het volgende:
[..]
ik was serieus heel blij met dat bedrijf ! heeft me dik geld bespaart, zijn leuke / eerlijke lui ook wat je met autobedrijven nogal is oploopt zegmaar dat het van dat vreemde volk is.
Daar zou ik mn auto niet voor naar friesland laten slepenquote:
True.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar zou ik mn auto niet voor naar friesland laten slepen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:39 schreef Silmarwen het volgende:
Ouch, we hebben dezelfde auto btw.
Niet voor lang, augustus krijgen we de nieuwe megane.
Ja, hou op hou opquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:00 schreef Ticootje het volgende:
Blikschade is wel onwijs duur, meestal met spuitwerk enzo.
Ja, die jurk is nou net het enige dat ik niet zelf betaalquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:28 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon je jurk huren, kun je de auto voor laten spuiten.
Oh, kut...quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die jurk is nou net het enige dat ik niet zelf betaal
Drie jaar leasetermijn ftw!quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Megane's zijn qua luxe / comfort / uiterlijk gewoon prachtige auto's.
alleen na een jaar of 5 beginnen ze gewoon ellende en dikke kosten te vertonen
En sowieso niet jouw probleem als je motor het begeeft.quote:
De nieuwe?quote:
"Gezeur" met een auto is nooit fijn. Of je nou zelf betaald of niet. Gedoe met garages en dergelijke kost gewoon veel energie en tijd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En sowieso niet jouw probleem als je motor het begeeft.
Volgens de dealer site "De nieuwe iPad" dus ik denk het wel.quote:
True that.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:40 schreef GI het volgende:
[..]
"Gezeur" met een auto is nooit fijn. Of je nou zelf betaald of niet. Gedoe met garages en dergelijke kost gewoon veel energie en tijd.
[..]
Volgens de dealer site "De nieuwe iPad" dus ik denk het wel.
kloptquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:06 schreef Ticootje het volgende:
Ipad is 600 eu... Dat zijn ook de bedragen niet.
quote:
Da's dus het oneerlijke. Ik heb helemaal niet veel gegeten, het viel gewoon slechtquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat heb je dan gegeten... En vooral, waarom?
knip
Ik heb er al eentje, maar gratis ergens bij krijgen is toch gewoon leuk? Hoef ik hem niet steeds te delen met de kinders.quote:
Sowieso troep van Apple. Gisteren heeft een iMac mijn usb stick verneukt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom zou je trouwens een iPad willen, er zijn zo veel betere tablets. Wij hebben ook zo'n grafding en vroeg of laat ga ik er mee smijten. Dat moment is niet ver weg.
Ik ben er superblij mee?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom zou je trouwens een iPad willen, er zijn zo veel betere tablets. Wij hebben ook zo'n grafding en vroeg of laat ga ik er mee smijten. Dat moment is niet ver weg.
Ah kijk, dat hoef ik sowieso nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb er al eentje, maar gratis ergens bij krijgen is toch gewoon leuk? Hoef ik hem niet steeds te delen met de kinders.
Dat houdt snel op als je hem eens vergelijkt met andere tabletsquote:
Puur een merk kopen omdat doe ik weer niet aanquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben okk stikblij met de iPad, geen centje pijn mee, prive en voor werk. Ik hoef niet per se een andere.
Oh, en schoppen tegen platforms, puur omdat doe ik sws niet aan.
Heb een android phone omdat ik die het handigst vond en een iPad omdat me dat toen het beste leek.
Omdat hij gratis is!quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gebruik je het ook professioneel? Of gewoon voor thuis, documentjes maken en internetten enz?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:40 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het heerlijk werken, Iphone, Ipad en nu dus ook een macbook...
Voor mn werk ja. Sysadmin.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:42 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Gebruik je het ook professioneel? Of gewoon voor thuis, documentjes maken en internetten enz?
Neuh... Ik heb er maar eentjequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:37 schreef PhatBassBoom het volgende:
Heeft iedereen hier kinderen ofzo [ afbeelding ]
Ikke niequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:37 schreef PhatBassBoom het volgende:
Heeft iedereen hier kinderen ofzo [ afbeelding ]
Hmm toch wel grappig altijd. Ik gebruik zowel windows als macos en moet zeggen dat het vaker mis gaat met macos dan met windows.. Sinds windows 7 heb ik maar 1 keer een vastloper gehad en dat kwam omdat ik mijn processor te hoog had overgeclockedquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voor mn werk ja. Sysadmin.
Toen ik m net had, ging ik wel bijna huilen zo erg moest ik wennen van de overstap van Win7 naar MacOs... Maar nu ik gewent ben, wil ik niet anders meer.
Om wat te Fok!ken en foodgawker te kijken op de bank, Neh...quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ikke nie
Ipads zijn naar mijn mening enorm overbodig.
Gebruik dan een laptop oid
Ik heb serieus nog geen last gehad van vastlopers.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:48 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Hmm toch wel grappig altijd. Ik gebruik zowel windows als macos en moet zeggen dat het vaker mis gaat met macos dan met windows.. Sinds windows 7 heb ik maar 1 keer een vastloper gehad en dat kwam omdat ik mijn processor te hoog had overgeclockedIk heb vaak last van programmas die zomaar wegvallen waardoor je alles kwijt bent in macos..
![]()
Wel mooi spul maar voor wat je betaald kan je veel beter krijgen.
En wat ga je halen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:59 schreef Dwyn het volgende:
Zo, maar even een boodschappenlijstje maken voor zometeen
Ik heb tot nu toe:quote:
Chuck norris zegt dat je dat niet moet doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:01 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb onwijs trek in vette meuk.. Of paella... Maar ja, ik wil dan die knor 1 pan ding, en Joene wilt daar dan van die zeedingen doorpleuren, en dan laat maar...
Dus ik vrees, sperziebonen en aardappels en een bal gehakt.. snik.
Ervoor een soepje? En erna nog en lichte maaltijd?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:03 schreef Dwyn het volgende:
Hmm. Ik moet morgen 16-20 werken. Beter ervoor of erna eten?
Ik zou ervoor eten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:03 schreef Dwyn het volgende:
Hmm. Ik moet morgen 16-20 werken. Beter ervoor of erna eten?
Soepje vind ik wel een goed idee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ervoor een soepje? En erna nog en lichte maaltijd?
onze jumbo van 4 tot 7 alleen, verschilt dus per winkel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:58 schreef Joene het volgende:
Zijn Winkels Morgen open, supermarkten dus ?
Onze jumbo niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:58 schreef Joene het volgende:
Zijn Winkels Morgen open, supermarkten dus ?
Vreten we dat toch ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:03 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb veel meer zin in rijst... En kip... En iets van een saus, boemboe achting maak kip lekker unit...
Ah stadshart ?quote:
Waar heb ik anders een vriendin voor ?quote:
Jeej!quote:
jippieee..quote:
12 minuten te laat zelfs.quote:
0quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:14 schreef summer2bird het volgende:
Hoeveel alcohol houdende drankjes drinken jullie eigenlijk per dag?
Gemiddeld?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:14 schreef summer2bird het volgende:
Om die hartfalen zou ik me niet druk maken... Ouder dan 50 wordt je niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:22 schreef summer2bird het volgende:
Als iemand elke dag
3 bier
3 wijn
3 rum sinas
drinkt per dag, voor 15 jaar.
Maakt hem dat dan verslaafd?
En hoe groot is dan de kans op hart falen?
1.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:14 schreef summer2bird het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
idd... grote kans dat ie zijn lever naar de klote zuipt!quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Om die hartfalen zou ik me niet druk maken... Ouder dan 50 wordt je niet.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
1.Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
ik ook.. en die leeft nu niet meer...quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:25 schreef Ticootje het volgende:
Al vind ik het nog meevallen... 9 consumpties op een dag... Ik ken mensen..
Ja, dan ben je verslaafd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:22 schreef summer2bird het volgende:
Als iemand elke dag
3 bier
3 wijn
3 rum sinas
drinkt per dag, voor 15 jaar.
Maakt hem dat dan verslaafd?
En hoe groot is dan de kans op hart falen?
Vooral als je dan alleen een buik hebt, verder haast geen vet ergens
Dat was kantje boord ja... Maar na 10 weken ziekenhuis ging deze gewoon weer door..quote:
iddquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:25 schreef Ticootje het volgende:
Al vind ik het nog meevallen... 9 consumpties op een dag... Ik ken mensen..
Bij mij zit het aan beide kantenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
Dus mocht iemand zich nog afvragen waar mijn alcoholcraving vandaan komt...
Ja mijn moeder is er niet mee opgevoed, maar die heeft stug doorgezet in d'r schoonfamilie en nu kan ze meer drinken dan paquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij mij zit het aan beide kanten
Mn grote zwak.
hij is uiteindelijk niet overleden aan een lever die naar de klote was.. maar zijn hele gezondheid was om te janken..quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat was kantje boord ja... Maar na 10 weken ziekenhuis ging deze gewoon weer door..
Zonde, had ie beter lekker bier kunnen drinken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
hij is uiteindelijk niet overleden aan een lever die naar de klote was.. maar zijn hele gezondheid was om te janken..
hij dronk een kratje heineken per dag en stak het ene shaggie aan met het andere...
en gezond eten had ie nog nooit van gehoord...
gelukkig lijkt M. qua dat gedrag helemaal niet op 'm!
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zonde, had ie beter lekker bier kunnen drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:38 schreef Vicky het volgende:
[..]Ja, sorry, ik wilde het luchtig houden. Maar wel erg, dat mensen zichzelf zo de vernieling in kunnen helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Garanties in het leven heb je sowieso niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
Maar nog steeds.... mijn rokende borrel-opa werd 85, mijn health freak luchtmachtofficieropa werd 44.
Natuurlijk is het niet goed voor je om te zuipen en te roken, maar het geeft verder geen garanties over je levensverwachting.
gelukkig niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Garanties in het leven heb je sowieso niet.
Mijn vader zuipt elke vakantie elke dag zoveel dat hij meestal voor 6 uur s'avonds heel luidruchtig wordt en rond 10 uur ligt hij uitgeteld op een luchtbedjequote:Op woensdag 16 mei 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik wilde het luchtig houden. Maar wel erg, dat mensen zichzelf zo de vernieling in kunnen helpen
Gemiddeld? Want bij mij varieert het van niks tot veul...quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:14 schreef summer2bird het volgende:
ik heb het altijd al gezegd... en hij wist het zelf ook...quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik wilde het luchtig houden. Maar wel erg, dat mensen zichzelf zo de vernieling in kunnen helpen
Geeft niet hoor. Ik snap dat wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb het altijd al gezegd... en hij wist het zelf ook...
Ik heb een pleurishekel aan mensen die te veel zuipen..
Sorry.. maar ik heb gezien wat het kapot kan maken..
Mijn schoonfamilie is mede oorzaak van mijn liefde voor wijn enzo... Met als apart detail dat mijn vriend en zijn broer niet/nauwelijks alcohol drinken. En SQ, ik heb hetzelfde hoor, als mensen mij zouden afrekenen op een feestje dan zou ik als hopeloze alcoholist worden afgeschilderd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
En het is heel vermoeiend als je elke sinterklaas weer gedichten krijgt over je alcoholprobleem dat er niet is.
Schoonfamilies
Buikvet is het gevaarlijkste vetquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:36 schreef summer2bird het volgende:
Mijn opa nam mij een keer apart en begon mij te ondervragen over mijn vaders "bier probleem"
Ik heb mijn vader verdedigt en gewoon gezegd dat als hij info wou over mijn vader, dat hij dat aan mijn vader moest vragen.
Sommigen denken dat als je 1x dronken bent op een feestje, je altijd dronken bent
Die "subtiele" hints ook altijd bij verjaardagen
Alsof mijn vader elke avond helemaal stomdronken is!
Mensen (vooral familie) die zich daar mee bemoeien!
Maar nu was ik mijn vraag vergeten,
was was nu erger, een bierbuik of vet dat zich op de billen, benen en buik gaat nestelen?
Ik ook.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:52 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn ouders drinken heel erg veel, mijn zus kan hem ook flink raken en ik ben nog nooit van mijn leven dronken geweest en drink echt zelden tot nooit.
of zo altijd vragen of je bent afgevallenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:55 schreef J0ycie88 het volgende:
Haat aan mensen die beginnen met hoe gaat het dieet.. Gaat het goed of gaat het al weer wat minder..
Lekker motiverend.. Hou dan gewoon je mond! Ik dieet trouwens niet in let op mijn eten..
En dan zijn ze zelf graatmager.. bah moet even tieren hoor!quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:58 schreef redboyke het volgende:
[..]
of zo altijd vragen of je bent afgevallen
Pehehehe, herkenbaarquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:55 schreef J0ycie88 het volgende:
Haat aan mensen die beginnen met hoe gaat het dieet.. Gaat het goed of gaat het al weer wat minder..
Lekker motiverend.. Hou dan gewoon je mond! Ik dieet trouwens niet in let op mijn eten..
Alleen mijn oma mag datquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:58 schreef redboyke het volgende:
[..]
of zo altijd vragen of je bent afgevallen
vertel!quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:08 schreef Sarabi het volgende:
Hier ook maar een extra cocktail vanavond, stomme dag
Kun je die niet online terugvragen ofzo?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben alles kwijt.. kan mijn jaaropgaven niet vinden ik denk dat het hier ook een borrel word en dan flink opruimen daarna.. Eerst moed indrinken
Mijn oom heeft een bedrijfsongeval gehad, heeft 6 uur op de ok gelegen.quote:
Jawel die kan ik wel terugvragen maar ik moet sowieso opruimen kan ik beter maar aan beginnen dan ben ik eind augustus wel klaarquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je die niet online terugvragen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eet smakelijk♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
wat is jaaropgave? belastingen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben alles kwijt.. kan mijn jaaropgaven niet vinden ik denk dat het hier ook een borrel word en dan flink opruimen daarna.. Eerst moed indrinken
Ohnee, dat klinkt niet goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn oom heeft een bedrijfsongeval gehad, heeft 6 uur op de ok gelegen.
Op het moment is er nog weinig nieuws, behalve dat het wel mee lijkt te vallen en alleen om zijn been gaat (het had een stuk erger kunnen zijn).
Maar hoe het nu precies met zijn been gaat is nog niet duidelijk (6 uur opereren voor een gebroken been lijkt me nogal lang).
Ook dat klinkt herkenbaarquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:16 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Jawel die kan ik wel terugvragen maar ik moet sowieso opruimen kan ik beter maar aan beginnen dan ben ik eind augustus wel klaar
Jaaropgave is een overzicht van je inkomsten over een kalenderjaar en die gebruik je voor je belastingaangifte inderdaad.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:23 schreef redboyke het volgende:
[..]
wat is jaaropgave? belastingen?
ben sinds 2 april gestopt met roken en een week later begonnen met "dieeten"
ik krijg nu diabetisch(1600kal) dieet, eigenlijk zou het caloriearm moeten zijn maar dan krijg je geen saus enzo. aardappelen zonder sausje is niet te eten
ik snoep ook nietmeer ( ok af en toe steel ik wel eens een granny koekje s'nachts)
stoppen met roken gaat makkelijker dan de vorige keren dat ik het geprobeerd heb.
met roken weet je tenminste dat je goed bezig bent want elke dag dat je niet rookt weet je van "flink zo jongen!" maar met dieet is het moeilijk omdat je niet weet hoeveel kalorien je binnen hebt
je hebt niet echt een wijzertje dat zegt "er kan nu wel een koekje bij"
vind het ook frustrerend dat ze elke week aan mij vragen hoe het vlot ben wel paar 2 kilo's afgevallen maar sinds vorige week nietmeer eigenlijk.
heb ik nu zo'n weegschaal op mijn kamer staan. ga ik me wegen daarna ga ik een tas minute soep drinken ga ik terug op de weegschaal staan en blijkt dat ik een kilo ben bijgekomen gewoon door die soep
Edit: sinds dieet ook niks meer van alcohol gedronken en het jeukt wel als ik jullie er over hoor praten.
Klopt, voor auto's wel ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Je auto via marktplaats verkopen kost gewoon geld!
Waarom mag je geen alcohol drinken?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:53 schreef redboyke het volgende:
wat drinken jullie nu op cafe als je geen alcohol mag drinken
vind het zo zonde om een cola light te drinken lijkt het precies of ik homo ben omdat ik geen bier vastheb
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:53 schreef redboyke het volgende:
vind het zo zonde om een cola light te drinken lijkt het precies of ik homo ben omdat ik geen bier vastheb
omdat de dieetiste zei dat ik geen alcoholische dranken meer mocht drinkenquote:
alcoholvrij bier drink ik NOOIT meer. smaakte zo slecht en mijn maag draaide er helemaal van omquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Je kan ook een alcoholvrij biertje pakken, of water. Zeg gewoon dat je nog moet rijden
Zeg dat je een antibioticakuur hebtquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:00 schreef redboyke het volgende:
[..]
omdat de dieetiste zei dat ik geen alcoholische dranken meer mocht drinken
[..]
alcoholvrij bier drink ik NOOIT meer. smaakte zo slecht en mijn maag draaide er helemaal van om
ik heb geen rijbewijs
kost water niet evenveel als cola light?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:02 schreef Ticootje het volgende:
Joene heeft vorige keer in de kroeg water gedronken. Hij was een stuk goedkoper uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was in de haven aan het werk toen een grote kabel los kwam.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohnee, dat klinkt niet goedWat voor werk doet hij?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:04 schreef redboyke het volgende:
[..]
kost water niet evenveel als cola light?Wat ik altijd doe is een glas cola nemen en dan bijvullen met water uit de kraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/schraper
disclaimer
om het light te maken?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe is een glas cola nemen en dan bijvullen met water uit de kraan
/schraper
nee, eerst de cola drinken, dan heb je een leeg glas voor je waterquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:09 schreef redboyke het volgende:
[..]
om het light te maken?![]()
klinkt als een slechte "hollander" mop
Hoe maakt een "hollander" van een cola, een cola light
ze kapt er water bij.
Ik welquote:
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je 14 ofzo bent.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:53 schreef redboyke het volgende:
Ik heb redboyke al gesproken via DM en dat is hij niet, wel is hij heel onzeker in groepenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je 14 ofzo bent.
Dat is leuk. Dat begrijpen jullie vrouwen niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:45 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik vind mijn vriendje niet lief.. Hij loopt me nu al gek te maken voor mijn verjaardag!!
Hmz ok. Nog geen reden om homofobe opmerkingen te maken. Maar vooruit, voordeel van de twijfelquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb redboyke al gesproken via DM en dat is hij niet, wel is hij heel onzeker in groepen
quote:Op donderdag 17 mei 2012 07:02 schreef Vicky het volgende:
Mogguh!
Eindelijk weet een beetje resultaat! Nieuwe all_time low: 81,5!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:30 schreef Lonaa het volgende:
Wat ben ik blij dat ik het hoeveel-drink-je-gemiddeld-alcohol-gesprek gemist heb.op maandag niet he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
hostiquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:31 schreef Sjeen het volgende:
Zo... Ik heb mijn eerste verplichting er al op zitten, anderhalf uur kerk
Lijstje tot nu toe:
O - 2 sneden wit, gebakken pastei, koffie verkeerd
T - hosti
L - italiaanse bol, halve avocado, gekookt ei, lik mayo, bosuitje, koffie verkeerd
Planning:
T - taart, koffie
D - buffet, wijn
T - nog meer wijn...
quote:
top!quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:17 schreef summer2bird het volgende:
Halve kilo afgevallen
Zit nu op 78 kg
En ik ben duizelig
Niet van de honger heur![]()
Hoeveel kcal is dat?quote:
Mexx? WE?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:38 schreef Tink89 het volgende:
Fok even mobiel, dus heb niet teruggelezen...doe ik morgenvroeg
Wat ik wilde vragen: weet er iemand een winkel waar ze damespakken verkopen? Heb al heel veel winkels geprobeerd, maar kan niet slagen
Xx
WE heeft hier alleen een linnen pak hangen in bruin en ecru. Mexx past niet, heb 46 nodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |