SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
ik zeiken over de dieetclub ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt regelmatig. Ik heb het zelfs ook wel eens gedaan.
Ik heb het Joene ook zien doen
Oh, vriendje belt net dat ie de auto in de vangrail geparkeerd heeft.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil dat mijn vriendje thuis komt.
Ook fijn, een poes die op je buik springt. Gillen!
Beter een vangrail in je auto dan een vangrail in je.. oh wachtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, vriendje belt net dat ie de auto in de vangrail geparkeerd heeft.
FUCK MY LIFE
Oei, hoe is 't met het vriendje?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
FUCK MY LIFE
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
FUCK MY LIFE
Vriendje gaat goed mee gelukkig. Staat nu te wachten op de sleepwagenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oei, hoe is 't met het vriendje?
Nu alles goed is met je vriendje , was het een mooie auto ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
FUCK MY LIFE
Ja, een volvo v40 turbo met leren bekleding en kontverwarmingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Nu alles goed is met je vriendje , was het een mooie auto ?
Godverdomme moet je nog best goed de vangrail raken wil je zo een volvo onrijklaar maken!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, een volvo v40 turbo met leren bekleding en kontverwarming
Nou, ik hoor net dat ie nog starttequote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Godverdomme moet je nog best goed de vangrail raken wil je zo een volvo onrijklaar maken!
Geen hendig sjieke allrisk ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ik hoor net dat ie nog startte
Dus alleen blikschade gelukkig. Wel meteen een goede matige bestemming voor het vakantiegeld
lekker wel!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
en ik lag soberso al hysterisch te huilen dus dan tikt het er extra hard in
Hoef je alleen nog te neuken is het toch nog een topavond ?quote:
lekker kaasje erbij ?quote:
Het is best respect?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:49 schreef Ticootje het volgende:
Joene, vertel even hoeveel je in een weekendje eraan gevroten hebt. Het is best respect.
+1.. Tijd van de maandquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb zin in patat
Met mayonaise
En uitjes
En een kroket achteraf
Praat me er niet van. Dit weekend hier. Sterf van de pijn in mijn rug/buik/hoofd en wil alles opeten. Drom vandaag maar met groot ontbijt begonnen, hopelijk helpt dat.quote:
Waarom eet je dan zoveel?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn god, ik zit zo vol dat ik bijna ontplof. Kan amper mijn schoenen uit doen zonder dat ik pijn in mijn buik heb en alles bijna uitkots. Gelukkig mag ik naar bed.
Wat heb je dan gegeten... En vooral, waarom?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn god, ik zit zo vol dat ik bijna ontplof. Kan amper mijn schoenen uit doen zonder dat ik pijn in mijn buik heb en alles bijna uitkots. Gelukkig mag ik naar bed.
Trek in vette bek is niet erg als je er niet aan toegeeft toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:12 schreef Barreltje het volgende:
morguh!
ik heb overal spierpijn
4 weken niet volleyballen werken niet echt mee
en gister had ik trek in een vette bek.. damn! ik heb weer een schop nodig!
lijstje vandaag:
O: 2 sneetjes brood met appelstroop
t: fruit ( tijdens vergadering)
L: salade met brood
t: fruit
D: nog geen idee.. ergens iets onderweg wsl.. er zit een la place bij hazeldonk toch
Lijstje van gisteren is dan interessanterquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:12 schreef Barreltje het volgende:
morguh!
ik heb overal spierpijn
4 weken niet volleyballen werken niet echt mee
en gister had ik trek in een vette bek.. damn! ik heb weer een schop nodig!
lijstje vandaag:
O: 2 sneetjes brood met appelstroop
t: fruit ( tijdens vergadering)
L: salade met brood
t: fruit
D: nog geen idee.. ergens iets onderweg wsl.. er zit een la place bij hazeldonk toch
Goede auto's... Ik weet nog wel een goede garage waar je ze eens tuk goedkoper kunt laten fixen. Je zult het nodig hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:39 schreef Silmarwen het volgende:
Ouch, we hebben dezelfde auto btw.
Niet voor lang, augustus krijgen we de nieuwe megane.
Bizar, oliespoor dan ofzo ? want je krijgt niet zomaar een slip ...quote:
Knut ,leasedquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Goede auto's... Ik weet nog wel een goede garage waar je ze eens tuk goedkoper kunt laten fixen. Je zult het nodig hebben.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Goede auto's... Ik weet nog wel een goede garage waar je ze eens tuk goedkoper kunt laten fixen. Je zult het nodig hebben.
Die Megane? Isch lease auto.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ah, goed geregeld...quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:40 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Die Megane? Isch lease auto.
Ik wil echt nooit meer een "eigen" auto. -.-
plotselinge stortregen, overwerkt zijn en je manager die belt zodat je naar het knopje van de Parrot zoekt...quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Bizar, oliespoor dan ofzo ? want je krijgt niet zomaar een slip ...
lach maar , 3500 euro in de "normale" garage , nog geen 1600 bij deze <3quote:
ah , betaald de manager nu ook een nieuwe auto ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
plotselinge stortregen, overwerkt zijn en je manager die belt zodat je naar het knopje van de Parrot zoekt...
dan is die vulva een betere dealquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:42 schreef Joene het volgende:
[..]
lach maar , 3500 euro in de "normale" garage , nog geen 1600 bij deze <3
Ja ? je vind ze wel leuk ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:42 schreef Ticootje het volgende:
En toch heb ik best mn zinnen gezet op een megane weer... Het is de goden verzoeken.
Beter wist ik dat eerder, misschien kon hij de scenic wel nieuw leven inblazen.. Alhoewel, 3 nieuwe boordcomputers...quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:42 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ben sowieso pro kut.quote:
ja.. ehm.. neequote:Op woensdag 16 mei 2012 09:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lijstje van gisteren is dan interessanter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
nee, maar bleiblei gaat nu wel een lease auto eisen denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:43 schreef Joene het volgende:
[..]
ah , betaald de manager nu ook een nieuwe auto ?
is dat ergens in de randstadquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Rand van Nederland wel ja.. Maar de besparing het het waard om zelfs je auto erheen te laten slepen.quote:
er was niks anders.. of nouja.. ik kon niks anders bedenkenquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja.. ehm.. neeIk ben even vergeten wat de reden is waarom je al dagen met een handje druiven (suiker) ontbijt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna een snelle jelle (suiker) en daarna krentebol + hagelslag (nog meer suiker)
Ja.. Suiker.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
er was niks anders.. of nouja.. ik kon niks anders bedenken
en jah.. door die druiven had ik de hele dag trek,....
ik weethet is bij het ontbijt verkeerd gegaan!
Maar maandag ook al? Waarom geen boodschappen doen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
er was niks anders.. of nouja.. ik kon niks anders bedenken
en jah.. door die druiven had ik de hele dag trek,....
ik weethet is bij het ontbijt verkeerd gegaan!
Niet raar dat je gek wordt van de honger dan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben even vergeten wat de reden is waarom je al dagen met een handje druiven (suiker) ontbijt?
Daarna een snelle jelle (suiker) en daarna krentebol + hagelslag (nog meer suiker)
dagenquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben even vergeten wat de reden is waarom je al dagen met een handje druiven (suiker) ontbijt?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar maandag ook al? Waarom geen boodschappen doen?
http://www.ronald-morien.nl/ werken met gereviseerde onderdelen. Friesland.quote:
2 dagen ontbijten met druiven vind ik best belachelijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dagen
2
en dat is omdat ik vergeten was dat ik ook gewoon een boterham met appelstroop kon nemen.. (ik was in de veronderstelling dat de appelstroop op was)
en dat suiker verhaal is wsl nog een beetje afkicken van offshore![]()
Megane's zijn qua luxe / comfort / uiterlijk gewoon prachtige auto's.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:46 schreef Silmarwen het volgende:
Die Megane viel me echt mee. We hadden een budget en we hebben gekeken naar een Prius en een Megane. Die Prius viel me al best wel heel veel mee, was best leuk om in te rijden, maar beetje oude wijven... Niet heul snel enzo.
Toen die Megane terwijl we al erg neigde naar de Prius, en die was veel fijner. Rijdt lekker zwaar, veel meer power, stuk goedkoper en in de 14%.
Wij happy.Daarna nog even nagedacht over de nieuwe Volvo V60, maar de 20% bijtelling maakte alles duurder terwijl we nu eigenlijk wilde besparen op vaste lasten ipv ze te verhogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |