Ziekelijke jaloesie?quote:
Dat. Wel wat wolken, maar dat mag de pret niet drukken. Prima weertje.quote:
Neu... Zou niet weten waarom ik jaloers zou moeten zijn, tis niet zo dat we een relatie hebben. Als dat wel het geval was geweest, had ik je alle hoeken van het topic laten zien, not in the good wayquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ziekelijke jaloesie?
Heb je dat niet?
Damn
Geen relatiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu... Zou niet weten waarom ik jaloers zou moeten zijn, tis niet zo dat we een relatie hebben. Als dat wel het geval was geweest, had ik je alle hoeken van het topic laten zien, not in the good way
Ik voel me een vrij manquote:
Dat wordt neuqen!twitter:swijnenstal twitterde op dinsdag 15-05-2012 om 14:02:49We kunnen het zeggen: niemand minder dan Sanne Hans @missmontreal komt zondag spelen op zolder! #Swijnenstal #feestje http://t.co/gajh71MG reageer retweet
Ik snap je niet, maar veel plezier daarbij!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik voel me een vrij man![]()
![]()
Vanavond de kroeg in dan maar
Ik k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-kommmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:04 schreef Pino112 het volgende:
Dat wordt neuqen!twitter:swijnenstal twitterde op dinsdag 15-05-2012 om 14:02:49We kunnen het zeggen: niemand minder dan Sanne Hans @missmontreal komt zondag spelen op zolder! #Swijnenstal #feestje http://t.co/gajh71MG reageer retweet
Laat maar, ik spoor nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik snap je niet, maar veel plezier daarbij!
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-kommmmmmmmmmmmmmmmmmm
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-kommmmmmmmmmmmmmmmmmm
Mooie billen heeft ie!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Minthy! Ik heb zojuist een vent voor je gevonden die wil in is voor huisje boompje beesje
De beste man
Ik wil geen hulp, wil er zelf tegenaan lopenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Minthy! Ik heb zojuist een vent voor je gevonden die wil in is voor huisje boompje beesje
De beste man
Dat zeg ik ook altijdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil geen hulp, wil er zelf tegenaan lopen
Geinig, dat is mij ook overkomen een paar jaar geleden. Letterlijk liepen we tegen elkaar aan, omdat we allebei te koppig waren om aan de kant te gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil geen hulp, wil er zelf tegenaan lopen
Nope, nooit meer via internet!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd
(www.lexa.nl)
Jullie!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geinig, dat is mij ook overkomen een paar jaar geleden. Letterlijk liepen we tegen elkaar aan, omdat we allebei te koppig waren om aan de kant te gaan
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geinig, dat is mij ook overkomen een paar jaar geleden. Letterlijk liepen we tegen elkaar aan, omdat we allebei te koppig waren om aan de kant te gaan
Ook niet mijn ding, nooit geprobeerd, maar nee...quote:
Hetzelfde meisje waar je nu ook mee gaat?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, ook maar niet...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:33 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zoals gisteren gezegd, twitter is je matchmaker
Jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Hetzelfde meisje waar je nu ook mee gaat?
Moet overigens denken aan een oud collega van mij, die had z'n huidige vriendin ontmoet in de supermarkt...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:
Niet via.datingsites (daar stuur ik mijn clienten naartoe, stel je voor dat ik daarmee match...) en via Fok! ook niet meer, komt ook niet goedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook niet mijn ding, nooit geprobeerd, maar nee...
Speeddaten bestaat nog welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:35 schreef Kimberliedje het volgende:
Zijn er tegenwoordig nog van die speeddate dingen of is dat alweer uit?
Ahhhw dat klinkt ook wel heel leuk!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet overigens denken aan een oud collega van mij, die had z'n huidige vriendin ontmoet in de supermarkt...
Zij stond achter hem in de rij en zei hardop: Kut, brood vergeten...
zijn reactie (nooit zo adrem geweest beweerde hij): "Ik heb brood..."
Uiteindelijk heeft zij wel brood gekocht, maar is wel bij hem een broodje komen eten![]()
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet via.datingsites (daar stuur ik mijn clienten naartoe, stel je voor dat ik daarmee match...) en via Fok! ook niet meer, komt ook niet goed
Eenschquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:39 schreef Kimberliedje het volgende:
Het is dat ik hopeloos verliefd ben..
Anders was ik liever hopeloos alleen
dan hopeloos opzoek
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed om te weten
Edit: En dan bedoel ik dat van je cliënten...
Verdorie, je mocht niet vertellen van mijn geheime leven!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:41 schreef wolfrolf het volgende:
Kimberliedje is een spion van een datingburo volgens mij
Hopeloos op zoek ben ik niet, maar ik zou graag eens iemand tegen het lijf lopen...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eensch
Ik snap het "op zoek zijn" ook niet helemaal...
Het gebeurt of het gebeurt niet...
Schijnbaar mag ik me volgens de evolutie niet voortplanten... Misschien maar beter ook
Ook leukquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:42 schreef themauster het volgende:
Ik heb mijn vrouw ontmoet toen ze een relatie kreeg met mijn beste kameraad, maar dat ging snel uit want ze waren meer vrienden dan geliefden, hij heeft toen gezorgd dat zij mij op hyves toevoegde en de rest is geschiedenis
Je hoort het van Pino: gewoon niet opzij gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Hopeloos op zoek ben ik niet, maar ik zou graag eens iemand tegen het lijf lopen...
Dat soort dingen gebeurde bij mij altijd op de basisschoolquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook leuk
Ik was jarenlang verliefd op een meisje en daar ging m'n beste vriend mee vandoor
Heeft me wel een jaar gekost om dat te accepteren. Nu zijn we weer goede vrienden en gaan we de afgelopen 4 jaar al met elkaar op vakantie met 'zn allen
Ik ben van het type dat ontzettend ontwijkend is, ik voorzie een probleemquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hoort het van Pino: gewoon niet opzij gaan
En nu neuk je haar op vakantie alsnog, of watquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook leuk
Ik was jarenlang verliefd op een meisje en daar ging m'n beste vriend mee vandoor
Heeft me wel een jaar gekost om dat te accepteren. Nu zijn we weer goede vrienden en gaan we de afgelopen 4 jaar al met elkaar op vakantie met 'zn allen
Ik ben jou nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En nu neuk je haar op vakantie alsnog, of wat
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben jou niet![]()
Dat doen we alleen buiten de vakantiedan is hij vaak werken
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hoort het van Pino: gewoon niet opzij gaan
Geniale reply.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben jou niet![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
Wie's deze filelezer?
Nieuwe chickZe klinkt jong
Ze klinkt lekker
(zoals Seinfeld zegt: Are we going by sound now? what are we? whales?)
Serieus?! Walgelijk om die man zo te belazerenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben jou niet![]()
Kom, niet zo kritisch! Zo gebeurt er nooit wat natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Serieus?! Walgelijk om die man zo te belazeren
Hoe zou jij het vinden als je vriendin zich overdag laat uitwonen door iemand anders?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kom, niet zo kritisch! Zo gebeurt er nooit wat natuurlijk.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Serieus?! Walgelijk om die man zo te belazeren
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kom, niet zo kritisch! Zo gebeurt er nooit wat natuurlijk.
Fixedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je vriendin zich overdag 's nachts laat uitwonen door iemand anders?
Ja sorry hoor, als je me over de zeik wil hebben moet je dat soort fratsen gaan uitvreten...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Was een grapjeeeeeeeeeee...
Is een van m'n beste vrienden (weer), zou ik nooit doen
Ik heb nog niks gedaan en je bent al boosquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, als je me over de zeik wil hebben moet je dat soort fratsen gaan uitvreten...
Kan je nagaan hoe zo'n hekel ik heb aan mensen die anderen bedonderenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gedaan en je bent al boos![]()
Zo erg dat ik er zelfs geen geintjes meer over kan makenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe zo'n hekel ik heb aan mensen die anderen bedonderen
Kom kom, hij heeft 'm nog niet erin hangen! Bij jou dan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, als je me over de zeik wil hebben moet je dat soort fratsen gaan uitvreten...
Ik zou daar ontstemd over zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je vriendin zich overdag laat uitwonen door iemand anders?
Het zit diep...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo erg dat ik er zelfs geen geintjes meer over kan maken![]()
Zou best geinig zijn, zo onder de lesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kom kom, hij heeft 'm nog niet erin hangen! Bij jou dan.
quote:
Ben al een les verder, maar dat is een mooie gedachtequote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooi ook als het over rouwverwerking gaat, het einde van het ene leven, het begin van een nieuw(mits raakgeschoten
)
Vooral dat oefenen met schieten inderdaadquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben al een les verder, maar dat is een mooie gedachte
quote:
Als slaapmuziek wel jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heel traag zingen. Dan zal 't wel goed zijn.
quote:
Das inmiddels al zo lang geleden, zou het niet meer wetenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vooral dat oefenen met schieten inderdaad![]()
Jij hoeft ook niet te schieten... Het wordt zelfs niet gewaardeerd als je stil ligtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Das inmiddels al zo lang geleden, zou het niet meer weten
Liever voor de rest van m'n leven niet meer batsen dan me daarvoor inschrijvenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij hoeft ook niet te schieten... Het wordt zelfs niet gewaardeerd als je stil ligt
Maar goed punt iddAlleen daarom zou je je haast al inschrijven op Lexa
Be carefull what you wish for... (you may regret it or you just might get it... ©Metallica)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Liever voor de rest van m'n leven niet meer batsen dan me daarvoor inschrijven
Ik meen het wel hoor, pieker er niet over. Straks word ik gekoppeld aan een van m'n jongens... *awkward*quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Be carefull what you wish for... (you may regret it or you just might get it... ©Metallica)
Had je anders verwacht?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ahja, uiteraard gaat het over Domiens 'meisje'.
Oh, eerlijk waar! Als je me over de zeik wil hebben...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ahja, uiteraard gaat het over Domiens 'meisje'.
Rustig maar, meisje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, eerlijk waar! Als je me over de zeik wil hebben...
Jouw haat jegens hun muziek zit wel diep of niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:48 schreef borisz het volgende:
De belastingcenten blijven dus gestoken worden in funx. Beetje jammer.
Als Radio1 gaat stoppen dan is hij in paniek.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Jouw haat jegens hun muziek zit wel diep of niet?
Ga je nog naar TEDxHaarlem?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:48 schreef borisz het volgende:
De belastingcenten blijven dus gestoken worden in funx. Beetje jammer.
Zachtjes tikt de hagel tegen het zolderraam...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:07 schreef alors het volgende:
Damn ik word echt gallisch van dat getik van hagel.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zachtjes tikt de hagel tegen het zolderraam...
Zal dan ook niet gebeurenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als Radio1 gaat stoppen dan is hij in paniek.
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Jouw haat jegens hun muziek zit wel diep of niet?
Ik spreek zeker wekelijks een man die Rob de Nijs heet. Ik probeer elke keer een songtekst van Rob in het gesprek te prakken en dat lukt best aardig. Hij vindt het al lang niet meer grappig, maar dan moet ie z'n naam maar veranderen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zachtjes tikt de hagel tegen het zolderraam...
Eens, dat hij dat nog niet heeft gedaanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik spreek zeker wekelijks een man die Rob de Nijs heet. Ik probeer elke keer een songtekst van Rob in het gesprek te prakken en dat lukt best aardig. Hij vindt het al lang niet meer grappig, maar dan moet ie z'n naam maar veranderen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik spreek zeker wekelijks een man die Rob de Nijs heet. Ik probeer elke keer een songtekst van Rob in het gesprek te prakken en dat lukt best aardig. Hij vindt het al lang niet meer grappig, maar dan moet ie z'n naam maar veranderen.
baasquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mooi toch. Ik hoor liever dit dan Triggerfinger of Carly Rae.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jort Kelder als expert over Moszkowicz bellen. Draai gewoon muziek.
he, hoe kom je aan mijn foto?quote:
Of de akoestische versie van een of ander schijtnummer.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:33 schreef alors het volgende:
[..]
Mooi toch. Ik hoor liever dit dan Triggerfinger of Carly Rae.
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op dinsdag 15-05-2012 om 17:36:54Pret hebben omdat je op de radio van de leenauto van de garage, op alle zenders #3FM hebt ingeprogameerd... Ja, zo'n dag dus. reageer retweet
terecht. Tegenwoordig heb ik de radio altijd aanstaan in de morgen op Radio 1quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als Radio1 gaat stoppen dan is hij in paniek.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:04 schreef Frag_adder het volgende:
Weet iemand van die die "call me maybe" cover was die vanochtend bij Giel gedraaid werd?het nummer werd rond 10 uur gedraaid
Grote McWrap +88676868quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:51 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik was bij McDonalds!!!!!!11!1!!
En het was me toch lekker. Behalve de Flurry.
Valt mee, had in eerste instantie al om 11u moeten beginnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:00 schreef MohMi het volgende:
Voor 3FM fans kunnen jullie behoorlijk lopen zaniken
Daarom kom ik hier zo graag, vooral op vrijdagmiddag tijdens het bekendmaken van de Megahit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom kom ik hier zo graag, vooral op vrijdagmiddag tijdens het bekendmaken van de Megahit!![]()
Niks verkapts aan, een grote, zwartgallige klaagzang als ik geluk hebquote:
Mijn 3FM liefhebbend hart bloedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks verkapts aan, een grote, zwartgallige klaagzang als ik geluk heb![]()
Ik vind iedereen lief hoor, daar niet van, maar ik vind dat soort gemekker ontzettend grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn 3FM liefhebbend hart bloedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeer het met een schep zout te nemen. Helaas kan ik het woord "nemen" hier vaak niet neerzetten, zonder daarop te worden aangesproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk, dat geouwehoer![]()
En ik luister wanneer ik kan, zelfs de Mega top 50
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Joh, waarom denk je dat ik hier nog rondhang? Lach me te pletter hier.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom kom ik hier zo graag, vooral op vrijdagmiddag tijdens het bekendmaken van de Megahit!![]()
Soms hoop ik op een MH van Waylon, gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, waarom denk je dat ik hier nog rondhang? Lach me te pletter hier.
Altijd maar zeiken (vooral een bepaald aantal figuren hier)... en toch steeds maar blijven luisteren en blijven klagen.
Neuj, doe maar niet, dan worden de periodes waarin ik afwezig ben steeds langerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Soms hoop ik op een MH van Waylon, gewoon omdat het kan.
Af en toe komt er een sado-masochistisch trekje in mij naar boven
Joah!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:18 schreef wolfrolf het volgende:
Wanneer komt de nieuwe single van Anouk uit, kwaliteit megahit gegarandeerd
Dan gaat Alain Clark met zijn pet rond om de stemmen van de DJ's op te halenquote:
Ja, maar ik wil ook af en toe aan mijn trekjes komenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuj, doe maar niet, dan worden de periodes waarin ik afwezig ben steeds langer
Als je jeuk hebt moet je krabben, mopquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil ook af en toe aan mijn trekjes komen
Ik denk dat #3FM op Twitter ook al voldoende is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil ook af en toe aan mijn trekjes komen
Praat me niet van jeukquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je jeuk hebt moet je krabben, mop
af en toe zeiken om het zeiken is best lachen. maak me er zelf ook schuldig aan. maar merk dat mensen zich er aan storen dus probeer ook positieve dingen te zeggen. en 3fm blijft natuurlijk wel de beste, grote, zender van NLquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, waarom denk je dat ik hier nog rondhang? Lach me te pletter hier.
Altijd maar zeiken (vooral een bepaald aantal figuren hier)... en toch steeds maar blijven luisteren en blijven klagen.
Absofuckingluut. Ik trek de Qmusics en meestal de 538en van Nederland echt niet. 3FM is het best te beluisteren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
en 3fm blijft natuurlijk wel de beste, grote, zender van NL
Volgens mij is het typisch Nederlands ofzo. Zeiken, zeuren en klagen alsof ons leven er vanaf hangt, maar ondertussen blijven we op onze luie reet zitten en doen we er niks aan. En dat kan iets kleins zijn (een bepaalde radiozender, een tv-programma) tot iets veel groters (politiek oid).quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
af en toe zeiken om het zeiken is best lachen. maak me er zelf ook schuldig aan. maar merk dat mensen zich er aan storen dus probeer ook positieve dingen te zeggen. en 3fm blijft natuurlijk wel de beste, grote, zender van NL
Krab me wezenloos, jong!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je jeuk hebt moet je krabben, mop
Ik vind het hier leuker, "ken" jullie beterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat #3FM op Twitter ook al voldoende is.
zou dat echt alleen NL zijn? of denken we dat omdat we NL zijn? geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij is het typisch Nederlands ofzo. Zeiken, zeuren en klagen alsof ons leven er vanaf hangt, maar ondertussen blijven we op onze luie reet zitten en doen we er niks aan. En dat kan iets kleins zijn (een bepaalde radiozender, een tv-programma) tot iets veel groters (politiek oid).
Nouja, in sommige landen gaat men de straat op als ze 't ergens niet mee eens zijn, wij sturen hoogstuit een lullig plaatje rond op Facebook als protestquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zou dat echt alleen NL zijn? of denken we dat omdat we NL zijn? geen idee eigenlijk
ik lees het straks wel. ff filmpje doen
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:00 schreef MohMi het volgende:
Voor 3FM fans kunnen jullie behoorlijk lopen zaniken
Fans van 3FMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwah... vind het meer wat om op hete zomerse dagen mee in de auto te rijden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:48 schreef CindieY het volgende:
Wat ik overigens ook een enorme sunsetter vind, om er maar een item van Veenstra bij te halen. Dit tijdens zonsondergang, biertje/wijntje oid erbij, beetje voor je uitstaren
Geen ervaring mee bij gebrek aan rijbewijs enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mwah... vind het meer wat om op hete zomerse dagen mee in de auto te rijden.
Deze plaat op, handje op de vangrail...
Klopt, Nederlanders zijn professionele zeikerds. Zo is het eten in het bedrijfsrestaurant bijvoorbeeld ook nóóit goed genoeg... laat staan de koffie.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij is het typisch Nederlands ofzo. Zeiken, zeuren en klagen alsof ons leven er vanaf hangt, maar ondertussen blijven we op onze luie reet zitten en doen we er niks aan. En dat kan iets kleins zijn (een bepaalde radiozender, een tv-programma) tot iets veel groters (politiek oid).
Op de fiets door een zonnig natuurgebied dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen ervaring mee bij gebrek aan rijbewijs enzo
Dan uiteraard geen muziek. Vogeltjes, wind die door de bomen ruist, kabbelend beekje...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op de fiets door een zonnig natuurgebied dan?
Ik ook niet hoor, die beestjes hebben hier geen houvastquote:
... vliegtuigen die laag overkomen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan uiteraard geen muziek. Vogeltjes, wind die door de bomen ruist, kabbelend beekje...
Omdat ze man zijn... Mannen, horken zijn het!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:41 schreef Kimberliedje het volgende:
Krabben.. Waarom doen mannen dat openlijk en dramatisch als ze jeuk hebben?
Waar ik vaak ga fietsen zijn 't tractoren die je voorbij 'scheuren' of de frisse lucht van mest en dergelijkequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... vliegtuigen die laag overkomen.
Oh wacht, dat probleem heb ik hier in de buurt als ik in een natuurgebied ga fietsen.
Gloeiende gloeiendequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat ze man zijn... Mannen, horken zijn het!!
Hee monsieur.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen, wtf betekend dit:
http://www.trust.com/prod(...)=WEBCAMS&artnr=13405
Daar staat:
Windows XP Only for item no.13405. Only for Windows 98SE.
Waarom staat het dan bij XP als het toch niet werkt
Kom je dat nou in het 3FM-topic vragen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
Daar staat:
Is toch zo?quote:
JULLIE HEBBEN OOK HEUL GEEN ZAKquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Is toch zo?
Ik ken geen enkele vrouw die in het openbaar aan haar zak zit te krabben!
die wel!quote:
DIG is een deurtje verderquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
Daar staat:
quote:
Dat was ook wel erg gemakkelijk in te koppen, hè?quote:
en ook daar kan ik wel iets op zeggen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:09 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Dat was ook wel erg gemakkelijk in te koppen, hè?![]()
Ik las het... Veel plezier!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ook daar kan ik wel iets op zeggen.
maar ik moet stoppen met puberale grappen. dus ik ga weer film kijken. Wat een kwelling
Ja, dit is toch het enige levende topic op fok?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kom je dat nou in het 3FM-topic vragen?
Goeie vakantie gehad duck?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dit is toch het enige levende topic op fok?
Ik hoef het niet eens te kijken, Twitter spoelt ermee overquote:
Ik heb 't net even terug gelezen en schijnbaar mis ik een hele hoopquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoef het niet eens te kijken, Twitter spoelt ermee over
Ik hou me in, geen zin om terug te kijkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb 't net even terug gelezen en schijnbaar mis ik een hele hoop
Ik vind het wel een leuk programma, maar ik vergeet toch altijd wanneer wat op tv is. Tussen m'n 17de en 19de had ik daar een vriendje voor, daarna is het hard mis gegaan qua dingen op tv. Vergeetachtigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou me in, geen zin om terug te kijken
Hoe oud ben jij? Want alles wat je ooit hebt gedacht over volwassenen is een sprookjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:57 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hoe die mensen zich ook gedragen. Een stel kleuters zijn nog hoger van niveau.
Och, als ik het zie, vind ik het best grappig. Ik zal er echter m'n tv niet voor aanzetten, want ook ik ben zo dement als een deur...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk programma, maar ik vergeet toch altijd wanneer wat op tv is. Tussen m'n 17de en 19de had ik daar een vriendje voor, daarna is het hard mis gegaan qua dingen op tv. VergeetachtigAls m'n kont niet vastzat, zou ik die ook nog vergeten
Jij zit anders best wel elke avond voor je portie Family Guy enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Och, als ik het zie, vind ik het best grappig. Ik zal er echter m'n tv niet voor aanzetten, want ook ik ben zo dement als een deur...
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij zit anders best wel elke avond voor je portie Family Guy enzoZelfs dat zou ik nog vergeten
Hmpf, en maar hopen dat de toekomst er rooskleurig uit zou zien.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Want alles wat je ooit hebt gedacht over volwassenen is een sprookje
Slaap lekker!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:14 schreef Pino112 het volgende:
Goed, ik vind het wel weer best voor school.
Naar boven verkassen, douchen en pitten
Nee hoor, volwassenen kunnen net zo kinderachtig zijn als kinderen en soms nog ergerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:14 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hmpf, en maar hopen dat de toekomst er rooskleurig uit zou zien.
Oh, die vervelende kutpuistjesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee hoor, volwassenen kunnen net zo kinderachtig zijn als kinderen en soms nog ergerEr wordt nota bene gepest in bejaardentehuizen
En ohja, die jeugdpeustjes waarvan ze zeggen dat 't alleen in je tienertijd is? Nope
Als tiener had ik een hele mooie huid, zo nu en dan een puistje. Denk je dat je na je 20ste alleen nog maar een mooie huid overhoudt, nou niet dusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, die vervelende kutpuistjes![]()
Misschien word ik daarom (en in combinatie met m'n gedrag) wel jonger geschat
Ik was een puisterige kutpuber, is nooit meer over gegaan. Puistjes zijn wel minder geworden, gelukkig! Ik gok dat het komt door de pil dat ik ze nu nog hebquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als tiener had ik een hele mooie huid, zo nu en dan een puistje. Denk je dat je na je 20ste alleen nog maar een mooie huid overhoudt, nou niet dusAlhoewel ik nog steeds niet al te erg mag klagen, maar toch
Ik word een toffe volwassene!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee hoor, volwassenen kunnen net zo kinderachtig zijn als kinderen en soms nog ergerEr wordt nota bene gepest in bejaardentehuizen
En ohja, die jeugdpeustjes waarvan ze zeggen dat 't alleen in je tienertijd is? Nope
en dat kutpuber is ook wel verdwenen hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik was een puisterige kutpuber, is nooit meer over gegaan. Puistjes zijn wel minder geworden, gelukkig! Ik gok dat het komt door de pil dat ik ze nu nog heb
ben ik al.....*start lachband*quote:
Ahja, allways blame the pillquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik was een puisterige kutpuber, is nooit meer over gegaan. Puistjes zijn wel minder geworden, gelukkig! Ik gok dat het komt door de pil dat ik ze nu nog heb
Ik ga me morgen anders flink misdragen, omdat het kanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat kutpuber is ook wel verdwenen hoor
[..]
*ziet vijvertjes compleet met eendjes voor zich*quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ahja, allways blame the pillIk heb vooral last van poriën op m'n neus waar je u tegen zegt
![]()
Disclaimer: ik hou van overdrijven.
oh, dus dat was het waar ik bijna in verzoopquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ahja, allways blame the pillIk heb vooral last van poriën op m'n neus waar je u tegen zegt
![]()
Disclaimer: ik hou van overdrijven.
Misschien als ik ooit besluit toch kinderen te willen stop ik. Maar was niet van plan dat te willenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
*ziet vijvertjes compleet met eendjes voor zich*![]()
Ik ben een jaar gestopt met de pil, nergens meer last van. Ja, andere klachten, waardoor ik na dat jaar zoiets had van "fuck it (hihi), ik begin weer"
Ik wou gewoon eens kijken waarom ik destijds ook alweer was begonnen aan de pil. Het werd mij binnen een aantal weken duidelijk...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:25 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Misschien als ik ooit besluit toch kinderen te willen stop ik. Maar was niet van plan dat te willen
stemmen in je hoofd?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wou gewoon eens kijken waarom ik destijds ook alweer was begonnen aan de pil. Het werd mij binnen een aantal weken duidelijk...![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, zo raar ben ik nu ook weer niet...![]()
misplaatst grapje geloof ik. sorry....quote:
Misplaatst?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
misplaatst grapje geloof ik. sorry....
en dat leek mij dus grappig.... oepsiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Misplaatst?Als 't nou iets te maken had met gewicht, kotsmisselijk zijn, meer of minder puistjes, al die dingen waar de pil al dan niet voor kan zorgen (naast dus protectie) bij het wel of niet slikken van dat kreng, dan had ik 't wellicht nog grappig gevonden. Dit slaat als een tang op een varken.
Je snapt dat stemmen in je hoofd niets te maken heeft met het al dan niet slikken van wat hormonen in een pil?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat leek mij dus grappig.... oepsie
dat snap ik...ik weet dat het geen fuck met elkaar te maken heeft en dat leek in mijn hoofd grappig. achteraf gezien is dat een stuk minder grappig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je snapt dat stemmen in je hoofd niets te maken heeft met het al dan niet slikken van wat hormonen in een pil?
Joh, laat maar lekker. Geen zin in weer dat geouwehoer. Morgen een tof dagje voor de boeg, zin in!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je snapt dat stemmen in je hoofd niets te maken heeft met het al dan niet slikken van wat hormonen in een pil?
Mooiquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat snap ik...ik weet dat het geen fuck met elkaar te maken heeft en dat leek in mijn hoofd grappig. achteraf gezien is dat een stuk minder grappig.
t was een stom grapje, i get it...
sorry. was echt niet lullig bedoeld. was eruit voor ik er erg in had. sorry.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, laat maar lekker. Geen zin in weer dat geouwehoer. Morgen een tof dagje voor de boeg, zin in!
Scheveningen toch? Tofquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, laat maar lekker. Geen zin in weer dat geouwehoer. Morgen een tof dagje voor de boeg, zin in!
Ik ga alles laten waaien, heerlijk! Wel vroeg m'n nest uit, maar dat is dan maar zoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Scheveningen toch? TofVolgens mij wordt 't er wel weer voor, eerst zon en dan lekker wat regenbuien, lekker uitwapperen enzo
Ik heb nog nooit stemmen in mijn hoofd gehad (gelukkig!) dus ik snap niet waar je opmerking vandaan komt. Je wekt hiermee de indruk dat ik daar last van zou hebben, vond ik niet tof.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorry. was echt niet lullig bedoeld. was eruit voor ik er erg in had. sorry.
have fun morgen!
douche ze en alvast welterustenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:47 schreef minthy het volgende:
Pearl Jam![]()
![]()
En met de zoetgevooisde klanken van Eddie ga ik even onder de douche. Kan vast slechter
Hoe lang doe jij er over om naar boven te gaan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Douchen stel ik maar uit tot vanochtend, tis me nu te laat
Ben er al ruim een half uurquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij er over om naar boven te gaan?
Ik zou kunnen vragen wat je in een half uur tijd doet, want je had makkelijk kunnen douchen (hell, zelfs wel 5 x), maar ik doe 't nietquote:
Marktplaats afstruinen voor kaartjes en mail beantwoorden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou kunnen vragen wat je in een half uur tijd doet, want je had makkelijk kunnen douchen (hell, zelfs wel 5 x), maar ik doe 't niet
Trustenquote:
twitter:
Is die prut te eten?quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:04 schreef hole1988 het volgende:
twitter:sander3fm twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:02:04Hadden jullie wat @ramon3fm @roos3fm? [ link | afbeelding ] reageer retweet
Ik weet dat m'n ouders het ooit eens geproefd hebben. Ze vonden het zo smerig, vanaf dat moment kreeg ik vers voerquote:
Ik zou bijna in staat zijn om morgen naar de super te gaan en één zo'n potje mee te nemen om het te proevenquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet dat m'n ouders het ooit eens geproefd hebben. Ze vonden het zo smerig, vanaf dat moment kreeg ik vers voer
Doen!quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou bijna in staat zijn om morgen naar de super te gaan en één zo'n potje mee te nemen om het te proeven
Ja, maar op de een of andere manier denk ik dat ze binnenkort de stekker eruit gaan trekkenquote:
Ach die gozer is toch veel beter af als ie rustig in kan slapen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar op de een of andere manier denk ik dat ze binnenkort de stekker eruit gaan trekken
Zijn dat niet verschillende merken? Moet haast wel, want Olvarit was een tijdje terug in de plofklipreclame.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:27 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ach die gozer is toch veel beter af als ie rustig in kan slapen?
Maarehm, heette dat vroeger niet Olvarit?
Ik ben voor, die smilie van mij was meer sociaal-wenselijk geplaatstquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:27 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ach die gozer is toch veel beter af als ie rustig in kan slapen?
Maarehm, heette dat vroeger niet Olvarit?
Bij deze leg ik zwart op wit vast: mocht ik ooit in een coma belanden en is de kans erg groot dat ik er als een kasplantje uitkom... Trek die stekker er dan maar uit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben voor, die smilie van mij was meer sociaal-wenselijk geplaatst![]()
Gok dat, wanneer hij alsnog wakker zou worden, hij een kasplantje zou zijn. Gun je ook niemand...
Idem hier, m'n familie weet dat ook. Weinig menswaardig is dat. Ik heb in de periode dat ik in de verpleging werkte, meerdere mensen verpleegd die in coma/subcoma lagen, erg triest... Dat had bij die mensen met geloof te maken, ze mochten er geen einde aan maken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij deze leg ik zwart op wit vast: mocht ik ooit in een coma belanden en is de kans erg groot dat ik er als een kasplantje uitkom... Trek die stekker er dan maar uit.
Inderdaad, zo'n leven gun je niemand. Verschrikkelijk voor de familie ook
gebruik ik ook al een hele tijd en ik merk het eigenlijk amper meer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:47 schreef CindieY het volgende:
Overigens, voor de nachtbrakers onder ons die toch merken dat het licht van je laptop/beeldscherm je langer wakker houdt dan de bedoeling is: F.lux. Is een klein progje dat je instelt op je locatie en op het moment dat het donker wordt buiten, verandert het wat in de kleuren van je beeldscherm waardoor het niet meer zo fel is (dat kan veel mensen wakker houden of het bemoeilijkt het slapen, omdat je kort van tevoren nog zoveel licht had). Het is even wennen (het beeld krijgt een soort roze gloed), maar ik merk dat het bij mij werkt. Ik zit me hier al een tijdje wakker te houden omdat ik zo nodig 2 wasjes moest draaien vanavond, maar ik en m'n ogen vinden 't inmiddels mooi geweestIk ga m'n bed induiken
Dat gebruik ik op mn Windows PC ook ja, volgens mij via jouw of iig dit topic.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:47 schreef CindieY het volgende:
Overigens, voor de nachtbrakers onder ons die toch merken dat het licht van je laptop/beeldscherm je langer wakker houdt dan de bedoeling is: F.lux. Is een klein progje dat je instelt op je locatie en op het moment dat het donker wordt buiten, verandert het wat in de kleuren van je beeldscherm waardoor het niet meer zo fel is (dat kan veel mensen wakker houden of het bemoeilijkt het slapen, omdat je kort van tevoren nog zoveel licht had). Het is even wennen (het beeld krijgt een soort roze gloed), maar ik merk dat het bij mij werkt. Ik zit me hier al een tijdje wakker te houden omdat ik zo nodig 2 wasjes moest draaien vanavond, maar ik en m'n ogen vinden 't inmiddels mooi geweestIk ga m'n bed induiken
Oh goed nieuws, tot nu toe schijnt hier de zonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |