Ziekelijke jaloesie?quote:
Dat. Wel wat wolken, maar dat mag de pret niet drukken. Prima weertje.quote:
Neu... Zou niet weten waarom ik jaloers zou moeten zijn, tis niet zo dat we een relatie hebben. Als dat wel het geval was geweest, had ik je alle hoeken van het topic laten zien, not in the good wayquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ziekelijke jaloesie?
Heb je dat niet?
Damn
Geen relatiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu... Zou niet weten waarom ik jaloers zou moeten zijn, tis niet zo dat we een relatie hebben. Als dat wel het geval was geweest, had ik je alle hoeken van het topic laten zien, not in the good way
Ik voel me een vrij manquote:
Dat wordt neuqen!twitter:swijnenstal twitterde op dinsdag 15-05-2012 om 14:02:49We kunnen het zeggen: niemand minder dan Sanne Hans @missmontreal komt zondag spelen op zolder! #Swijnenstal #feestje http://t.co/gajh71MG reageer retweet
Ik snap je niet, maar veel plezier daarbij!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik voel me een vrij man![]()
![]()
Vanavond de kroeg in dan maar
Ik k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-kommmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:04 schreef Pino112 het volgende:
Dat wordt neuqen!twitter:swijnenstal twitterde op dinsdag 15-05-2012 om 14:02:49We kunnen het zeggen: niemand minder dan Sanne Hans @missmontreal komt zondag spelen op zolder! #Swijnenstal #feestje http://t.co/gajh71MG reageer retweet
Laat maar, ik spoor nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik snap je niet, maar veel plezier daarbij!
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-kommmmmmmmmmmmmmmmmmm
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-kommmmmmmmmmmmmmmmmmm
Mooie billen heeft ie!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Minthy! Ik heb zojuist een vent voor je gevonden die wil in is voor huisje boompje beesje
De beste man
Ik wil geen hulp, wil er zelf tegenaan lopenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Minthy! Ik heb zojuist een vent voor je gevonden die wil in is voor huisje boompje beesje
De beste man
Dat zeg ik ook altijdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil geen hulp, wil er zelf tegenaan lopen
Geinig, dat is mij ook overkomen een paar jaar geleden. Letterlijk liepen we tegen elkaar aan, omdat we allebei te koppig waren om aan de kant te gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil geen hulp, wil er zelf tegenaan lopen
Nope, nooit meer via internet!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd
(www.lexa.nl)
Jullie!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geinig, dat is mij ook overkomen een paar jaar geleden. Letterlijk liepen we tegen elkaar aan, omdat we allebei te koppig waren om aan de kant te gaan
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geinig, dat is mij ook overkomen een paar jaar geleden. Letterlijk liepen we tegen elkaar aan, omdat we allebei te koppig waren om aan de kant te gaan
Ook niet mijn ding, nooit geprobeerd, maar nee...quote:
Hetzelfde meisje waar je nu ook mee gaat?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, ook maar niet...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:33 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zoals gisteren gezegd, twitter is je matchmaker
Jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Hetzelfde meisje waar je nu ook mee gaat?
Moet overigens denken aan een oud collega van mij, die had z'n huidige vriendin ontmoet in de supermarkt...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:
Niet via.datingsites (daar stuur ik mijn clienten naartoe, stel je voor dat ik daarmee match...) en via Fok! ook niet meer, komt ook niet goedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook niet mijn ding, nooit geprobeerd, maar nee...
Speeddaten bestaat nog welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:35 schreef Kimberliedje het volgende:
Zijn er tegenwoordig nog van die speeddate dingen of is dat alweer uit?
Ahhhw dat klinkt ook wel heel leuk!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet overigens denken aan een oud collega van mij, die had z'n huidige vriendin ontmoet in de supermarkt...
Zij stond achter hem in de rij en zei hardop: Kut, brood vergeten...
zijn reactie (nooit zo adrem geweest beweerde hij): "Ik heb brood..."
Uiteindelijk heeft zij wel brood gekocht, maar is wel bij hem een broodje komen eten![]()
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet via.datingsites (daar stuur ik mijn clienten naartoe, stel je voor dat ik daarmee match...) en via Fok! ook niet meer, komt ook niet goed
Eenschquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:39 schreef Kimberliedje het volgende:
Het is dat ik hopeloos verliefd ben..
Anders was ik liever hopeloos alleen
dan hopeloos opzoek
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed om te weten
Edit: En dan bedoel ik dat van je cliënten...
Verdorie, je mocht niet vertellen van mijn geheime leven!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:41 schreef wolfrolf het volgende:
Kimberliedje is een spion van een datingburo volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |