Ziekelijke jaloesie?quote:
Dat. Wel wat wolken, maar dat mag de pret niet drukken. Prima weertje.quote:
Neu... Zou niet weten waarom ik jaloers zou moeten zijn, tis niet zo dat we een relatie hebben. Als dat wel het geval was geweest, had ik je alle hoeken van het topic laten zien, not in the good wayquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ziekelijke jaloesie?
Heb je dat niet?
Damn
Geen relatiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu... Zou niet weten waarom ik jaloers zou moeten zijn, tis niet zo dat we een relatie hebben. Als dat wel het geval was geweest, had ik je alle hoeken van het topic laten zien, not in the good way
Ik voel me een vrij manquote:
Dat wordt neuqen!twitter:swijnenstal twitterde op dinsdag 15-05-2012 om 14:02:49We kunnen het zeggen: niemand minder dan Sanne Hans @missmontreal komt zondag spelen op zolder! #Swijnenstal #feestje http://t.co/gajh71MG reageer retweet
Ik snap je niet, maar veel plezier daarbij!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik voel me een vrij man![]()
![]()
Vanavond de kroeg in dan maar
Ik k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-kommmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:04 schreef Pino112 het volgende:
Dat wordt neuqen!twitter:swijnenstal twitterde op dinsdag 15-05-2012 om 14:02:49We kunnen het zeggen: niemand minder dan Sanne Hans @missmontreal komt zondag spelen op zolder! #Swijnenstal #feestje http://t.co/gajh71MG reageer retweet
Laat maar, ik spoor nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik snap je niet, maar veel plezier daarbij!
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-kommmmmmmmmmmmmmmmmmm
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-kommmmmmmmmmmmmmmmmmm
Mooie billen heeft ie!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Minthy! Ik heb zojuist een vent voor je gevonden die wil in is voor huisje boompje beesje
De beste man
Ik wil geen hulp, wil er zelf tegenaan lopenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Minthy! Ik heb zojuist een vent voor je gevonden die wil in is voor huisje boompje beesje
De beste man
Dat zeg ik ook altijdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil geen hulp, wil er zelf tegenaan lopen
Geinig, dat is mij ook overkomen een paar jaar geleden. Letterlijk liepen we tegen elkaar aan, omdat we allebei te koppig waren om aan de kant te gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil geen hulp, wil er zelf tegenaan lopen
Nope, nooit meer via internet!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd
(www.lexa.nl)
Jullie!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geinig, dat is mij ook overkomen een paar jaar geleden. Letterlijk liepen we tegen elkaar aan, omdat we allebei te koppig waren om aan de kant te gaan
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geinig, dat is mij ook overkomen een paar jaar geleden. Letterlijk liepen we tegen elkaar aan, omdat we allebei te koppig waren om aan de kant te gaan
Ook niet mijn ding, nooit geprobeerd, maar nee...quote:
Hetzelfde meisje waar je nu ook mee gaat?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, ook maar niet...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:33 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zoals gisteren gezegd, twitter is je matchmaker
Jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Hetzelfde meisje waar je nu ook mee gaat?
Moet overigens denken aan een oud collega van mij, die had z'n huidige vriendin ontmoet in de supermarkt...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:
Niet via.datingsites (daar stuur ik mijn clienten naartoe, stel je voor dat ik daarmee match...) en via Fok! ook niet meer, komt ook niet goedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook niet mijn ding, nooit geprobeerd, maar nee...
Speeddaten bestaat nog welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:35 schreef Kimberliedje het volgende:
Zijn er tegenwoordig nog van die speeddate dingen of is dat alweer uit?
Ahhhw dat klinkt ook wel heel leuk!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet overigens denken aan een oud collega van mij, die had z'n huidige vriendin ontmoet in de supermarkt...
Zij stond achter hem in de rij en zei hardop: Kut, brood vergeten...
zijn reactie (nooit zo adrem geweest beweerde hij): "Ik heb brood..."
Uiteindelijk heeft zij wel brood gekocht, maar is wel bij hem een broodje komen eten![]()
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet via.datingsites (daar stuur ik mijn clienten naartoe, stel je voor dat ik daarmee match...) en via Fok! ook niet meer, komt ook niet goed
Eenschquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:39 schreef Kimberliedje het volgende:
Het is dat ik hopeloos verliefd ben..
Anders was ik liever hopeloos alleen
dan hopeloos opzoek
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed om te weten
Edit: En dan bedoel ik dat van je cliënten...
Verdorie, je mocht niet vertellen van mijn geheime leven!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:41 schreef wolfrolf het volgende:
Kimberliedje is een spion van een datingburo volgens mij
Hopeloos op zoek ben ik niet, maar ik zou graag eens iemand tegen het lijf lopen...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eensch
Ik snap het "op zoek zijn" ook niet helemaal...
Het gebeurt of het gebeurt niet...
Schijnbaar mag ik me volgens de evolutie niet voortplanten... Misschien maar beter ook
Ook leukquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:42 schreef themauster het volgende:
Ik heb mijn vrouw ontmoet toen ze een relatie kreeg met mijn beste kameraad, maar dat ging snel uit want ze waren meer vrienden dan geliefden, hij heeft toen gezorgd dat zij mij op hyves toevoegde en de rest is geschiedenis
Je hoort het van Pino: gewoon niet opzij gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Hopeloos op zoek ben ik niet, maar ik zou graag eens iemand tegen het lijf lopen...
Dat soort dingen gebeurde bij mij altijd op de basisschoolquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook leuk
Ik was jarenlang verliefd op een meisje en daar ging m'n beste vriend mee vandoor
Heeft me wel een jaar gekost om dat te accepteren. Nu zijn we weer goede vrienden en gaan we de afgelopen 4 jaar al met elkaar op vakantie met 'zn allen
Ik ben van het type dat ontzettend ontwijkend is, ik voorzie een probleemquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hoort het van Pino: gewoon niet opzij gaan
En nu neuk je haar op vakantie alsnog, of watquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook leuk
Ik was jarenlang verliefd op een meisje en daar ging m'n beste vriend mee vandoor
Heeft me wel een jaar gekost om dat te accepteren. Nu zijn we weer goede vrienden en gaan we de afgelopen 4 jaar al met elkaar op vakantie met 'zn allen
Ik ben jou nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En nu neuk je haar op vakantie alsnog, of wat
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben jou niet![]()
Dat doen we alleen buiten de vakantiedan is hij vaak werken
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hoort het van Pino: gewoon niet opzij gaan
Geniale reply.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben jou niet![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
Wie's deze filelezer?
Nieuwe chickZe klinkt jong
Ze klinkt lekker
(zoals Seinfeld zegt: Are we going by sound now? what are we? whales?)
Serieus?! Walgelijk om die man zo te belazerenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben jou niet![]()
Kom, niet zo kritisch! Zo gebeurt er nooit wat natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Serieus?! Walgelijk om die man zo te belazeren
Hoe zou jij het vinden als je vriendin zich overdag laat uitwonen door iemand anders?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kom, niet zo kritisch! Zo gebeurt er nooit wat natuurlijk.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Serieus?! Walgelijk om die man zo te belazeren
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kom, niet zo kritisch! Zo gebeurt er nooit wat natuurlijk.
Fixedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je vriendin zich overdag 's nachts laat uitwonen door iemand anders?
Ja sorry hoor, als je me over de zeik wil hebben moet je dat soort fratsen gaan uitvreten...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Was een grapjeeeeeeeeeee...
Is een van m'n beste vrienden (weer), zou ik nooit doen
Ik heb nog niks gedaan en je bent al boosquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, als je me over de zeik wil hebben moet je dat soort fratsen gaan uitvreten...
Kan je nagaan hoe zo'n hekel ik heb aan mensen die anderen bedonderenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gedaan en je bent al boos![]()
Zo erg dat ik er zelfs geen geintjes meer over kan makenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe zo'n hekel ik heb aan mensen die anderen bedonderen
Kom kom, hij heeft 'm nog niet erin hangen! Bij jou dan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, als je me over de zeik wil hebben moet je dat soort fratsen gaan uitvreten...
Ik zou daar ontstemd over zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je vriendin zich overdag laat uitwonen door iemand anders?
Het zit diep...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo erg dat ik er zelfs geen geintjes meer over kan maken![]()
Zou best geinig zijn, zo onder de lesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kom kom, hij heeft 'm nog niet erin hangen! Bij jou dan.
quote:
Ben al een les verder, maar dat is een mooie gedachtequote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooi ook als het over rouwverwerking gaat, het einde van het ene leven, het begin van een nieuw(mits raakgeschoten
)
Vooral dat oefenen met schieten inderdaadquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben al een les verder, maar dat is een mooie gedachte
quote:
Als slaapmuziek wel jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heel traag zingen. Dan zal 't wel goed zijn.
quote:
Das inmiddels al zo lang geleden, zou het niet meer wetenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vooral dat oefenen met schieten inderdaad![]()
Jij hoeft ook niet te schieten... Het wordt zelfs niet gewaardeerd als je stil ligtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Das inmiddels al zo lang geleden, zou het niet meer weten
Liever voor de rest van m'n leven niet meer batsen dan me daarvoor inschrijvenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij hoeft ook niet te schieten... Het wordt zelfs niet gewaardeerd als je stil ligt
Maar goed punt iddAlleen daarom zou je je haast al inschrijven op Lexa
Be carefull what you wish for... (you may regret it or you just might get it... ©Metallica)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Liever voor de rest van m'n leven niet meer batsen dan me daarvoor inschrijven
Ik meen het wel hoor, pieker er niet over. Straks word ik gekoppeld aan een van m'n jongens... *awkward*quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Be carefull what you wish for... (you may regret it or you just might get it... ©Metallica)
Had je anders verwacht?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ahja, uiteraard gaat het over Domiens 'meisje'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |