abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111618740
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 21:48 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Dat mag imho ook gewoon een begrenzer van 80 krijgen, is een vrachtwagen. Helemaal vol, dan hoor je er niet mee links.
Als hij gewoon 120-125 kan, mag hij gewoon op de linkerbaan hoor. Ook als het helemaal vol is. Je mag toch niet harder rijden. En je mag ook niet niemand verplichten boetes te gaan verzamelen als dat wel jouw hobby is...
pi_111618791
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:37 schreef afterburner het volgende:
Heb nog wel een van die gasten die op de snelweg op mijn achterbumper ging zitten geroosterd, blijft leuk terugschakelen met een dikke vlam uit de uitlaat :). Hij kwam nog verhaal halen, maar het lukte hem niet bij mijn raam te komen, lang leven de 700+ pk.
Watje, met je 700+ angstige paarden
pi_111618849
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:50 schreef thenxero het volgende:

[..]

Watje, met je 700+ angstige paarden
Inderdaad :')
Opscheppen en zeuren, maar als iemand een gesprek aan wil gaan snel vluchten.

Zo kom je wel ergens in deze samenleving, top ^O^
:')

Dat gezegd te hebben: Als je als motorrijder vooraan gaat staan bij het stoplicht, moet je er ook voor zorgen dat je de auto's achter je niet ophoudt. In de stad valt het me op dat brommerrijders dat ook doen, maar dan vervolgens zo langzaam zijn dat er hooguit 1 of misschien 2 auto's erachter ook nog door het groene licht kunnen.
pi_111619074
motorrijders zijn sowieso irritant... als je 90 rijdt met zn alle omdat het druk is beetje slalommen door de auto's heen... fak off ga gewoon normaal achter me rijden...
pi_111621095
Ik had zonet nog een leuke bij het tankstation:
Je mag daar langs 2 kanten inrijden, dat dan weer wel. Ik stond rechts van het meest rechtse pompeiland (tankdop aan de linkerkant) en rechts van mijn auto was een stukje vangrail, de breedte was dus gewoon 1 rijstrook.
Klaar met tanken, wil instappen maar zie een grote auto aan komen rijden die richting mijn auto rijdt.
En jawel hoor, die muts blokkeert mijn uitgang.
Geeft niet, ik instappen, starten en langzaam naar voren om haar te "vragen" ff een stukje achteruit te gaan zodat ik er langs kan.
Wat doet ze? Zit ze gebaren te maken dat IK achteruit moet. Ja, hahahahaaa _O- , dacht het toch niet vrouwke! Jij staat daar als laatste en JIJ moet zonodig zo ver doorrijden dat ik er niet uit kan.
Ik schud dus nee en kruip nog wat verder naar voren.
Ze schud niet begrijpend haar hoofd en rijdt toch maar zelf achteruit.
Toen ik er langs kon draaide ik m'n raam open om eens te vragen hoe zij nou precies dacht hoe het zat.
Krijg nog een keer een beledigde blik met bijbehorende gebaren en ze rijdt door.
Wat was ze denkende? _O-
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:11:34 #81
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_111621527
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 20:07 schreef resque het volgende:

[..]

tja toch even gas bijgeven volgens mensen hier, anders hou je de verkeersstroom op gast.... :{w
Nee.
pi_111621663
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:00 schreef vannelle het volgende:
Ik had zonet nog een leuke bij het tankstation:
Je mag daar langs 2 kanten inrijden, dat dan weer wel. Ik stond rechts van het meest rechtse pompeiland (tankdop aan de linkerkant) en rechts van mijn auto was een stukje vangrail, de breedte was dus gewoon 1 rijstrook.
Klaar met tanken, wil instappen maar zie een grote auto aan komen rijden die richting mijn auto rijdt.
En jawel hoor, die muts blokkeert mijn uitgang.
Geeft niet, ik instappen, starten en langzaam naar voren om haar te "vragen" ff een stukje achteruit te gaan zodat ik er langs kan.
Wat doet ze? Zit ze gebaren te maken dat IK achteruit moet. Ja, hahahahaaa _O- , dacht het toch niet vrouwke! Jij staat daar als laatste en JIJ moet zonodig zo ver doorrijden dat ik er niet uit kan.
Ik schud dus nee en kruip nog wat verder naar voren.
Ze schud niet begrijpend haar hoofd en rijdt toch maar zelf achteruit.
Toen ik er langs kon draaide ik m'n raam open om eens te vragen hoe zij nou precies dacht hoe het zat.
Krijg nog een keer een beledigde blik met bijbehorende gebaren en ze rijdt door.
Wat was ze denkende? _O-
vaak genoeg meegemaakt. handrem erop en alarmlichten aan. Armen over elkaar en wachten.
Dan kan ik ook erg geanimeerd doen door m'n voeten op het dashboard te zetten.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  FOK!Fotograaf woensdag 16 mei 2012 @ 13:21:22 #83
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_111621916
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:15 schreef Ridocar het volgende:

[..]

vaak genoeg meegemaakt. handrem erop en alarmlichten aan. Armen over elkaar en wachten.
Dan kan ik ook erg geanimeerd doen door m'n voeten op het dashboard te zetten.
Ik heb het wel eens verteld geloof ik, maar zoëen heb ik meegemaakt met sleurhut achter mijn gat, geval (dit maar een petje in een 316) kwam, doordat verkeer geparkeerd stond, op mijn weghelft me tegemoet en ging maar half aan de kant, vervolgens seinende dat ik erlangs kon. Nouja, ik kon niet, maargoed, volgens hem wel :') Uiteindelijk stond ik vast en werd ie boos, ik moest even naar achter. Echt niet. :P
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_111622177
Om nog even terug te komen over mensen er tussen laten bij het inhalen van vrachtwagens... Zojuist rij ik met een behoorlijke vaart op de linkerbaan, zie dat er nog snellere figuren achter mij zitten en wil die er langs laten door even naar rechts te gaan, alleen kwam ik daar al snel een vrachtwagen tegen. Dus de auto's die achter me zaten gaan links aan mij voorbij tot ik een gaatje zie waarvan ik wel dacht dat ik daar tussen paste en ik had eigenlijk gehoopt dat degene die daarachter reed wel door had dat ik bijna net zo hard als hem ging en ik dus wel weer graag achter die vrachtwagen vandaan wilde. Helaas, dat had hij niet verwacht, dus ik kreeg nog even zijn grootlicht in mijn spiegel, ben dan wel weer zo sportief om fout toe te kennen door even een handje op te steken.

Bonusvraag, waarderen jullie als degene die een fout maakt dat kenbaar maakt door even zijn hand op te steken of een ander gebaar? Of zien jullie dat meer als een wegwuif gebaar, zo van, zeik niet?
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:31:06 #85
357438 Bananenvlaflip
eerherstel voor de pisang
pi_111622296
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:27 schreef Dennis101 het volgende:
Om nog even terug te komen over mensen er tussen laten bij het inhalen van vrachtwagens... Zojuist rij ik met een behoorlijke vaart op de linkerbaan, zie dat er nog snellere figuren achter mij zitten en wil die er langs laten door even naar rechts te gaan, alleen kwam ik daar al snel een vrachtwagen tegen. Dus de auto's die achter me zaten gaan links aan mij voorbij tot ik een gaatje zie waarvan ik wel dacht dat ik daar tussen paste en ik had eigenlijk gehoopt dat degene die daarachter reed wel door had dat ik bijna net zo hard als hem ging en ik dus wel weer graag achter die vrachtwagen vandaan wilde. Helaas, dat had hij niet verwacht, dus ik kreeg nog even zijn grootlicht in mijn spiegel, ben dan wel weer zo sportief om fout toe te kennen door even een handje op te steken.

Bonusvraag, waarderen jullie als degene die een fout maakt dat kenbaar maakt door even zijn hand op te steken of een ander gebaar? Of zien jullie dat meer als een wegwuif gebaar, zo van, zeik niet?
Iedereen maakt weleens een foutje in het verkeer. De kunst is dan om je daar niet aan te ergeren en dan helpt het wel als iemand even een verontschuldigend handgebaar maakt.
pi_111622396
Overigens heb ik vandaag de ergste bumperklever tot nu toe gezien. kilometers lang tot op een meter van zijn voorganger rijden, ik heb er met verbazing achter gezeten. Het was op een N-weg zonder mogelijkheid tot inhalen (behalve bij een turbo-rotonde) en die gast zat tot 3x toe bij verschillende mensen in hun kofferbak.
pi_111622429
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:31 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Iedereen maakt weleens een foutje in het verkeer. De kunst is dan om je daar niet aan te ergeren en dan helpt het wel als iemand even een verontschuldigend handgebaar maakt.
Al kan 'in het heetst van de strijd' (en zo lijken veel mensen het hedendaagse autoverkeer toch te beschouwen) een handgebaar, ook is het een hand ter verontschuldiging, verkeerd opgevat worden waardoor het alleen maar olie op het vuur is.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_111622477
quote:
11s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Al kan 'in het heetst van de strijd' (en zo lijken veel mensen het hedendaagse autoverkeer toch te beschouwen) een handgebaar, ook is het een hand ter verontschuldiging, verkeerd opgevat worden waardoor het alleen maar olie op het vuur is.
Inderdaad, dus ik hoop dat mijn gebaar in goede aarde viel bij de beste meneer.
pi_111622618
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:27 schreef Dennis101 het volgende:

Dat is meestal wel te zien aan het gezicht dat die persoon trekt. Verontschuldigende gebaren zijn makkelijk te onderscheiden van andere minder aardige gebaren.
Ik ben heel vergevingsgezind. Daarnaast zal ik ook snel mijn fouten toegeven als ik er eentje maak.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_111626031
quote:
6s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:52 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Inderdaad :')
Opscheppen en zeuren, maar als iemand een gesprek aan wil gaan snel vluchten.

Zo kom je wel ergens in deze samenleving, top ^O^
:')

Dat gezegd te hebben: Als je als motorrijder vooraan gaat staan bij het stoplicht, moet je er ook voor zorgen dat je de auto's achter je niet ophoudt. In de stad valt het me op dat brommerrijders dat ook doen, maar dan vervolgens zo langzaam zijn dat er hooguit 1 of misschien 2 auto's erachter ook nog door het groene licht kunnen.
Het was duidelijk dat meneer niet in gesprek wilde maar de ketting die hij in zijn hand had wel even voor iets anders wilde gebruiken als zijn brommer wilde ik niet afwachten.....

Dat jullie het niet kunnen hebben dat ik jaren heb moeten sparen en sleutelen om zover te komen tja.... Oh en ja ik had een petje op, anders zie je mijn oude kale kop LOL!
  woensdag 16 mei 2012 @ 15:16:42 #91
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_111626519
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
Enige verplichte invoegen is ritsen, dat weet je? Invoegen vanaf de invoegstrook is geen verplicht invoegen, ook al houdt de invoegstrook op. Met andere woorden, sta jij aan het einde stil, heb jij een probleem.
Ik denk dat oom agent het ook wel kan waarderen als je daar of in de vluchtstrook stil staat :{w
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 15:19:52 #92
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_111626620
Ik reed een paar jaar geleden ergens een keer op de linkerbaan, langs een rij vrachtwagens, met een behoorlijke snelheid en ik zag een busje die al een paar x zn knipperlicht had aangezet maar er niet tussen werd gelaten, dus ik seinde met mn groot licht van 'toe maar'.

Nou best, hij ging, ging uiteindelijk terug naar rechts en ik ging er weer voorbij. Toen ik op kantoor was (project) kwam er op een gegeven moment iemand naar me toe die vroeg wat ie me te drinken aan kon bieden. Ik kende de man niet, en ik zeg euhhhh, doe maar...water?

Ja zegt ie, jij bent toch degene die vanmorgen afremde zodat ik in mn busje naar links kon?

Vond ik wel een mooie :P
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 16 mei 2012 @ 15:25:58 #93
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_111626851
wat ook schijtirritant is wanneer ik op mijn brommer aan kom gereden en een automobilist mij ergens voorrang moet geven en dat ze hem dan alsnog er pontificaal voorflikkeren. Schijnbaar zijn ze bang dat het niet hard genoeg gaat. overigens zijn het meestal bestuurders van Duitse luxewagens :')

ik heb al zeker 5x gehad dat ik zo hard in de remmen moest dat mijn achterwiel omhoog kwam 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door Shispeed op 16-05-2012 15:42:14 ]
  woensdag 16 mei 2012 @ 15:33:50 #94
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_111627163
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:25 schreef Shispeed het volgende:
overigens zijn het meestal bestuurders van Duitse luxewagens :')
Dat zijn bij voorbaat slechte cq asociale rijders.
(enkele uitzonderingen daargelaten)
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 15:39:37 #95
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_111627369
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:33 schreef error_404 het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_111630589
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:33 schreef error_404 het volgende:

[..]

Liever die dan bejaarden in een of ander hok :r laatst ook bijna kapot gereden door zo'n droeftoeter. Zie je die kop 100x van links naar rechts gaan, denk je van oh dan ziet ie wel iets, maar nee hoor. Meneer ziet helemaal niks.

Rij dan geen auto meer als je er niks meer van kan :{ Dwaas.
  woensdag 16 mei 2012 @ 16:59:25 #97
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_111630631
:R
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_111630707
Dat is de enige gepaste reactie idd :P
pi_111633725
Ik schaam me best wel voor hoe ik net naar huis ben gereden. Overal over de banen voor links/rechts voorpiepen en dan weer keihard doorknallen rechtdoor.

Ik had het gewoon even helemaal gehad, en dan krijg je nog al die graftakken in hun aygo's die 40 rijden waar je 80 mag :r

Rij daar gewoon lekker 100. Gewoon 5km rechtdoor zonder kruispunten, oversteekplaatsen oid.

Een andere irritatie zijn mensen die niet gewoon aansluiten bij de auto voor hen als het druk is.
  woensdag 16 mei 2012 @ 18:25:06 #100
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_111633915
Vanochtend nog een mooie irritatie... Pauperwielrenner ( op zichzelf al klachtwaardig) die op het knopje drukt bij een stoplicht, om dan door rood te rijden. Kan ik wachten voor niets...

Ook van die kutfietsers (veelal scholieren) die 3+ breed gaan rijden en een grote bek hebben als je dan toetert.... Zien ook totaal geen gevaar...
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')