Dat mag imho ook gewoon een begrenzer van 80 krijgen, is een vrachtwagen. Helemaal vol, dan hoor je er niet mee links. Overigens, gewoon drukken, jij bent ALTIJD fout, behalve bij verplicht invoegen (lees ritsen).quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Was zo'n soort bak, kan wel maar niet als ie vol zit
[ afbeelding ]
Meeste mensen vertikken het ook echt om je een beetje ruimte geven als je wilt invoegen als het druk is. Vervolgens komen ze ook nog eens boos gebarend langsrijden als je de auto er gewoon tussendrukt
Dat is jouw menigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:48 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat mag imho ook gewoon een begrenzer van 80 krijgen, is een vrachtwagen. Helemaal vol, dan hoor je er niet mee links. Overigens, gewoon drukken, jij bent ALTIJD fout, behalve bij verplicht invoegen (lees ritsen).
Met de richting mee bedoel je dus? Want een voetganger hoort tegen het verkeer in te lopen, zodat deze kan zien wat eraan komt en, indien nodig, hiervoor aan de kant kan gaan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:36 schreef Shispeed het volgende:
voetgangers die aan de verkeerde kant van de weg lopen__!
nee juist wanneer ze tegen de richting inlopen. wacht ik teken het wel even.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:41 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Met de richting mee bedoel je dus? Want een voetganger hoort tegen het verkeer in te lopen, zodat deze kan zien wat eraan komt en, indien nodig, hiervoor aan de kant kan gaan.
Juist als ze tegen de richting inlopen, ik kan mij daar dood aan ergeren. Als een voetganger je namelijk tegemoet loopt en om 1 of andere kan jij als auto (of fiets wat dat betreft) niet uitwijken en de voetganger ook niet sta je dus stil tegenover elkaar. Dan kan je beter een voetganger hebben die met de richting mee loopt, dan kan je er nog nog achteraan rollen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:41 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Met de richting mee bedoel je dus? Want een voetganger hoort tegen het verkeer in te lopen, zodat deze kan zien wat eraan komt en, indien nodig, hiervoor aan de kant kan gaan.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:49 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nee juist wanneer ze tegen de richting inlopen. wacht ik teken het wel even.
Precies dit dus.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:59 schreef Shispeed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier, wanneer je op een smal landweggetje rijdt en er auto of wat dan ook van de andere kant nadert én voetgangers die aan de verkeerde kant van de weg lopen dan moet je compleet stil gaan staan om ze niet omver te rijden, en vaak doen ze ook nog boos ook
ja dat doe ik ook wel hoor, maar omdat het vaak gaat om smalle wegen waar hard gereden wordt is het gewoon gevaarlijk. bovendien reageren ze vaak geërgerd, waarschijnlijk omdat ze zelf niet in de gaten hebben dat gevaarlijk bezig zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
Als ze niet een beetje opzij gaan dan stop ik een halve meter voor ze en dan wacht ik rustig tot ze wel op zij gaan
Dat herken ik ook (behalve het hard rijden), van die toeristen die op hun gemak op een landweggetje lopen en verbaasd/boos kijken als er ineens een auto voor hun neus stilstaat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:08 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja dat doe ik ook wel hoor, maar omdat het vaak gaat om smalle wegen waar hard gereden wordt is het gewoon gevaarlijk. bovendien reageren ze vaak geërgerd, waarschijnlijk omdat ze zelf niet in de gaten hebben dat gevaarlijk bezig zijn.
Ach, ik heb alle tijd. Moeten ze maar wat verder kijken dan hun neus lang is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:08 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja dat doe ik ook wel hoor, maar omdat het vaak gaat om smalle wegen waar hard gereden wordt is het gewoon gevaarlijk. bovendien reageren ze vaak geërgerd, waarschijnlijk omdat ze zelf niet in de gaten hebben dat gevaarlijk bezig zijn.
Je bent lekker volwassen bezig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:37 schreef afterburner het volgende:
Er is maar een ding waar ik echt zwaar agressief van word, namelijk motorrijders die voor kruipen bij stoplichten. In de stad ofzo gaan ze hun gang maar dat boeit me niets, maar als ik de snelweg op ga en eindelijk eens ff 2 tellen kan gassen.....
Afgelopen zondag eindelijk weer eens met mijn skyline op pad. Na eerste een eeuwigheid door politie te zijn gevolgt (tja mijn auto valt op dus niet heel vreemd) en mijn motor dan eindelijk op temperatuur, kom ik bij de snelweg aan. Oprit A15 richting nijmegen bij gorinchem, schitterende rechter doordraaier. Ik sta voor het stoplicht te wachten en zie in mijn spiegel een groepje buikschuivers en ja hoor niet een of twee nee de hele groep rijdt om me heen en gaat voor me staan. Stoplicht gaat op groen en ze rijden zo langzaam weg dat ik pas met oranje kan wegrijden. Vervolgens nemen ze de bocht met 30-40 terwijl ik hem anders met 90-100 had kunnen nemen. Blijf verdomme gewoon achter me staan. Complete onzin om voor te dringen! Op zo'n moment heb ik erg veel moeite om niet via de vluchtstrook de groep in te halen en dan voor hun in mijn ankers te gaan.....
Heb nog wel een van die gasten die op de snelweg op mijn achterbumper ging zitten geroosterd, blijft leuk terugschakelen met een dikke vlam uit de uitlaat. Hij kwam nog verhaal halen, maar het lukte hem niet bij mijn raam te komen, lang leven de 700+ pk.
Het opscheptopic is ergens anders...quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:37 schreef afterburner het volgende:
Er is maar een ding waar ik echt zwaar agressief van word, namelijk motorrijders die voor kruipen bij stoplichten. In de stad ofzo gaan ze hun gang maar dat boeit me niets, maar als ik de snelweg op ga en eindelijk eens ff 2 tellen kan gassen.....
Afgelopen zondag eindelijk weer eens met mijn skyline op pad. Na eerste een eeuwigheid door politie te zijn gevolgt (tja mijn auto valt op dus niet heel vreemd) en mijn motor dan eindelijk op temperatuur, kom ik bij de snelweg aan. Oprit A15 richting nijmegen bij gorinchem, schitterende rechter doordraaier. Ik sta voor het stoplicht te wachten en zie in mijn spiegel een groepje buikschuivers en ja hoor niet een of twee nee de hele groep rijdt om me heen en gaat voor me staan. Stoplicht gaat op groen en ze rijden zo langzaam weg dat ik pas met oranje kan wegrijden. Vervolgens nemen ze de bocht met 30-40 terwijl ik hem anders met 90-100 had kunnen nemen. Blijf verdomme gewoon achter me staan. Complete onzin om voor te dringen! Op zo'n moment heb ik erg veel moeite om niet via de vluchtstrook de groep in te halen en dan voor hun in mijn ankers te gaan.....
Heb nog wel een van die gasten die op de snelweg op mijn achterbumper ging zitten geroosterd, blijft leuk terugschakelen met een dikke vlam uit de uitlaat. Hij kwam nog verhaal halen, maar het lukte hem niet bij mijn raam te komen, lang leven de 700+ pk.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:37 schreef afterburner het volgende:
Had je een petje op?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:37 schreef afterburner het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |