quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:17 schreef lunapuella het volgende:
En bedankt voor de spoiler in de TT he.
Gaan we weerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:17 schreef lunapuella het volgende:
En bedankt voor de spoiler in de TT he.
Als Ted wordt opgeroepen bij Barneys bruiloft is het een hele mooie zonnige dag. Bij die van Robin regent het pijpenstelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:14 schreef pfaf het volgende:
Het is echt wel dezelfde bruiloft. Anders is er echt geen knoop meer aan te knopen.Misschien is de Ted die met Victoria meegaat wel eentje in een parallel universum!
Wel jammer. Ik had Barney véél liever met Quinn gezien.
Kijk de eerste aflevering van het seizoen even terug. Dan zie je dat het gaat regenen op het moment dat Ted en Marshal naar binnen lopen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:51 schreef mvt het volgende:
[..]
Als Ted wordt opgeroepen bij Barneys bruiloft is het een hele mooie zonnige dag. Bij die van Robin regent het pijpenstelen.
Omdat je de TT gewoon ziet in je MyAT natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:05 schreef loezzzje het volgende:
Waarom wordt er toch altijd zo gezeurd over spoilers! Aflevering is uitgezonden! Jeetje zeg
Marvin Wait for it Eriksen is wel de coolste naam ooit
Barney & RobinMaar jullie hebben gelijk, het kunnen natuurlijk 2 verschillende bruiloften zijn. Maar ik hoop dat Barney & Robin gaan trouwen
Ja dit dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:14 schreef pfaf het volgende:
Wel jammer. Ik had Barney véél liever met Quinn gezien.
Boo fuckin hoo zeg. In hoeverre is een frikkin naam een spoiler. Je wist dat ze deze ep een kind zouden krijgen, een zoon zelfs, is het dan zo'n ramp als je de naam al weet? Het is niet alsof ik in de TT heb gezet dat Ted en Victoria weer bij elkaar zijn, of dat Robin en Barney gaan trouwen...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Omdat je de TT gewoon ziet in je MyAT natuurlijk.
Ik heb de aflevering al gezien hoor, dus mij maakt het niet uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Boo fuckin hoo zeg. In hoeverre is een frikkin naam een spoiler. Je wist dat ze deze ep een kind zouden krijgen, een zoon zelfs, is het dan zo'n ramp als je de naam al weet? Het is niet alsof ik in de TT heb gezet dat Ted en Victoria weer bij elkaar zijn, of dat Robin en Barney gaan trouwen...
Dit. Eigen risico als je nog niks gekeken hebt en je gaat naar een forum toe.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Boo fuckin hoo zeg. In hoeverre is een frikkin naam een spoiler. Je wist dat ze deze ep een kind zouden krijgen, een zoon zelfs, is het dan zo'n ramp als je de naam al weet? Het is niet alsof ik in de TT heb gezet dat Ted en Victoria weer bij elkaar zijn, of dat Robin en Barney gaan trouwen...
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:30 schreef Luco het volgende:
Iemand op Reddit geeft zijn visie.
En een best interessante ook nog. Wel de moeite waard als je de draad even kwijt bent.
Zitten wel (uiteraard) spoilers tussen.
de dinsdag na de aflevering is wel erg vroeg hoor, moet het ook pas vanavond kijkenquote:
Het is normaal altijd 'eigen risico als je het topic opent'. Spoilers in de TT zijn niet gebruikelijk hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:35 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dit. Eigen risico als je nog niks gekeken hebt en je gaat naar een forum toe.
Mwa, dat zo een trap proberen op te lopen was wel herkenbaar. Niet van mezelf natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:01 schreef mcrumpie het volgende:
Dat nep-dronken zijnDat zag er niet uit
Voer dan gewoon je acteur een keer goed dronken en kijk wat er uit komt, want dit was gewoon bijna awkward om naar te kijken, zo slecht gewoon.
Ikzelf zou het ook niet doen maarja als het dan toch gebeurd dan heb ik zoiets; tsja eigen schuld.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is normaal altijd 'eigen risico als je het topic opent'. Spoilers in de TT zijn niet gebruikelijk hoor.
Ted?quote:
Maar denk je niet dat ze dat dan al hadden laten zien? Dat haalt de spanning wel weg.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ted?
Nee dat Barney en Robin gingen trouwen was al zo obvious vanaf sowieso begin van dit seizoen, misschien wel eerder al.
Eensquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fuck zeg, wat een idioot slechte aflevering. Hier zat toch geen grappig moment in?.
Dat Robin in die kamer stond was natuurlijk al lang duidelijk. (en dat er een verlovingsring in dat pakketje van Barney zat was ook wel erg obvious)quote:Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds van wel. Ik heb laatst S1 t/m S6 weer eens bekeken en het viel me toen op dat de makers eigenlijk al vanaf S1 hints over Robin en Barney erin hebben gestopt. Barney die als een blok valt voor vrouwen met daddy issues bijvoorbeeld.
Blijft teleurstellend. Quinn > Robin.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:27 schreef Tegan het volgende:
Het moest wel Robin zijn, want Quinn zou alleen een gastrol zijn...
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
http://vt.tumblr.com/tumblr_m41io7zkL51qc87cg.mp4
oh wowquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Bij sommigen zit het blijkbaar erg diepquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Quinn was sowieso lekkerder...quote:
W T F ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Er is ooit gezegd door de 'oude' Ted dat ze er nooit achter zijn gekomen wat de ananas daar nu deed. De schrijvers hebben achteraf daar nog over gezegd dat ze dat jammer vonden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:09 schreef Perquisite het volgende:
Ik dacht dat ze bij dat verhalen vertellen aan Lily tijdens de pijn van de bevalling eindelijk duidelijk gingen maken wat die ananas nou op Ted zijn nachtkastje deed na die dronken avond.
Dit dus. Tuurlijk kom ik niet in het topic als ik de aflevering nog niet gezien heb, maar om nou de hele site te moeten mijden vind ik een beetje overdreven.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:33 schreef jcdragon het volgende:
Wat betreft de TT: Ik vind het ook een spoiler. Het komt gewoon in de MyAt terecht. En ik heb niet altijd tijd om direkt de aflevering te kijken. En toch wil ik wel op het forum komen voor andere topics.
Heb ik wat gemist? Of ben ik wat vergeten?quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:33 schreef jcdragon het volgende:
Barney was wel weer tof en grappig. Quinn vind ik ook beter bij hem passen. Maar het is wel jammer dat Barney toch met Robin gaat trouwen.
Ze zouden daar nog op terug kunnen komen in het 'heden', in 2030 dus. Dat verhaal wat Ted aan zijn kinderen vertelt, moet ooit afgelopen zijn en op dat moment kan er nog iets gebeuren waardoor ze er alsnog achter komen. Zou een leuke afsluiter zijn van de serie. Niet 'that is the story of how I met your mother', maar 'so that is how the pinapple got there'.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Er is ooit gezegd door de 'oude' Ted dat ze er nooit achter zijn gekomen wat de ananas daar nu deed. De schrijvers hebben achteraf daar nog over gezegd dat ze dat jammer vonden.
Was dat niet haar nachthemd omdat ze plotseling weg moest vanwege de bevalling?quote:
D'r tieten worden zo geplet...quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:20 schreef shiznuts het volgende:
Ze ziet er zelfs ronduit afschuwelijk uit in bruidsjurk.
[ afbeelding ]
Is het de trouwjurk van haar moeder ofzo?
Ja, ik voorlopig ook maar even.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:12 schreef PiRANiA het volgende:
Ik denk dat ik maar ga stoppen met kijken...
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, ik voorlopig ook maar even.
(Wanneer begint het volgende seizoen?)
Jezus kristus, zo reageerde tienermeisjes na het zien van iOMG, een aflevering van iCarly waar hoofdpersoon Sam ineens hoofdpersoon Freddie zoende.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Sinds wanneer hebben die wat met elkaar...quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:01 schreef AMDB het volgende:
Ik blijf erbij dat het Robin en Victoria zijn die gaan trouwen
Er was al sprake van een eventuele spinoff als de serie was afgelopen in de trant van After I met your motherquote:
Maar waarom spreekt iedereen al alsof seizoen 8 het laatste zou zijn?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Er was al sprake van een eventuele spinoff als de serie was afgelopen in de trant van After I met your mother
In Nederland is toch alleen maar 1 t/m 4 uit?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:09 schreef FredvZ het volgende:
Ik kan er nog steeds om lachen. Jammer dat de meeste andere fokkers hier niet verder komen dan een zure one-liner...
Maar toch knap van die users dat ze ondanks dat ze keer op keer roepen dat het een slechte aflevering is, ze toch blijven kijken![]()
Ik heb iig genoeg te zien tot aan de start van seizoen 8 in septemer:
[ link | afbeelding ]
Als je goed naar de serie kijkt, dan kan je het zelf uitrekenen:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:59 schreef Franktastic1984 het volgende:
Maar waarom spreekt iedereen al alsof seizoen 8 het laatste zou zijn?
Daar is toch helemaal geen sprake van?
Jep. Ik koop ze ook op Ebay gekocht en op laten sturen uit de VS.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:07 schreef Remzz het volgende:
In Nederland is toch alleen maar 1 t/m 4 uit?
Tof, ik heb zelf 1 t/m 5. In Spanje gekocht en er staat dan ook in koeienletters "Como Conocí A Vuestra Madre" op.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:09 schreef FredvZ het volgende:
Ik kan er nog steeds om lachen. Jammer dat de meeste andere fokkers hier niet verder komen dan een zure one-liner...
Maar toch knap van die users dat ze ondanks dat ze keer op keer roepen dat het een slechte aflevering is, ze toch blijven kijken![]()
Ik heb iig genoeg te zien tot aan de start van seizoen 8 in septemer:
[ link | afbeelding ]
Vet! Was het een Armani of gewoon een lap stof in de vorm van een pak?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:30 schreef AMDB het volgende:
Laatst seizoen 1 t/m 3 gewonnen, incl. een pak en Barney's Playbook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |