Het is normaal altijd 'eigen risico als je het topic opent'. Spoilers in de TT zijn niet gebruikelijk hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:35 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dit. Eigen risico als je nog niks gekeken hebt en je gaat naar een forum toe.
Mwa, dat zo een trap proberen op te lopen was wel herkenbaar. Niet van mezelf natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:01 schreef mcrumpie het volgende:
Dat nep-dronken zijnDat zag er niet uit
Voer dan gewoon je acteur een keer goed dronken en kijk wat er uit komt, want dit was gewoon bijna awkward om naar te kijken, zo slecht gewoon.
Ikzelf zou het ook niet doen maarja als het dan toch gebeurd dan heb ik zoiets; tsja eigen schuld.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is normaal altijd 'eigen risico als je het topic opent'. Spoilers in de TT zijn niet gebruikelijk hoor.
Ted?quote:
Maar denk je niet dat ze dat dan al hadden laten zien? Dat haalt de spanning wel weg.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ted?
Nee dat Barney en Robin gingen trouwen was al zo obvious vanaf sowieso begin van dit seizoen, misschien wel eerder al.
Eensquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fuck zeg, wat een idioot slechte aflevering. Hier zat toch geen grappig moment in?.
Dat Robin in die kamer stond was natuurlijk al lang duidelijk. (en dat er een verlovingsring in dat pakketje van Barney zat was ook wel erg obvious)quote:Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds van wel. Ik heb laatst S1 t/m S6 weer eens bekeken en het viel me toen op dat de makers eigenlijk al vanaf S1 hints over Robin en Barney erin hebben gestopt. Barney die als een blok valt voor vrouwen met daddy issues bijvoorbeeld.
Blijft teleurstellend. Quinn > Robin.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:27 schreef Tegan het volgende:
Het moest wel Robin zijn, want Quinn zou alleen een gastrol zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |