Smeren met bepanthen, gaat het snel weer weg. Tip van mijn kraamverzorgster! Anouk krastte ook haar gezicht open.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:27 schreef PureEvil het volgende:
kut. cristel heeft een kras op dr gezicht. vanmiddag al, en t trekt niet weg. ik baal.![]()
Jessie, mooi ventje![]()
Mefke, iig fijn dat ie het leuk vind om met de hagelslag te oefenen ! Hopenlijk blijft dat goed gaan
Ja morgen krijgt hij zijn naam, zal ik dan ook hier laten weten, dan kunnen wij in de OP. Het is idd een feestelijke gebeurtenis.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:25 schreef Kyara het volgende:
7 daghen Tinuviel? Dus dan krijgt hij morgen zijn naam toch? is dat dan meteen ook een feestelijke gebeurtenis of hoe moet ik dat zien? Heb er niet zoveel verstand van
quote:
Ik was aanwezig bij die van mijn broertje...quote:
Gefeliciteerd Xanteh!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:16 schreef Xanteh het volgende:
Gooit u mij maar in het topic samen met dochtertje Cara, geboren 3 mei. Ze ligt nu in mijn armen te soezen, straks komt jeugdzorg (?) langs en daarna gaat ze lekker in bad
Ben ik ook. Het is pas de 2de keer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:03 schreef Cyntiaa het volgende:
Wees blij dat hij zo lekker slaapt Cleany, dan kom jij ook aan je slaap toe. Cas slaapt misschien 1 nacht per week zonder onderbrekingen in de nacht. En dat doet wel wat met je lichamelijke gesteldheid
He, dat ringending hebben wij ook net gekocht!quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
we zijn wat spullen kwijt, ben bang dat hij alles heeft opgegeten
onze vent vindt er bij nader inzien niks aan! Het ding ligt al een week in de woonkamer op dezelfde plekquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:05 schreef Kyara het volgende:
Dat ringending heeft volgens mij elke baby in dit topic inmiddels
Oh...dat wist ik niet eens meer...quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:05 schreef Kyara het volgende:
Dat ringending heeft volgens mij elke baby in dit topic inmiddels
We deden mee aan die Optimel actie, dus was het nog best te doen....nog 32 dagenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:44 schreef MeNicole2 het volgende:
Wishbonebike krijgt Matthias straks ook als ie 1 word. Maar mijn ouders betalen er aan mee dus dan vind ik het nog wel te doen. Maar als ie 1 word. Dat is gewoon over 4 maand al
Waar heb je die gezien DF. Mijn moeder had het hierover en wilde hem kopen voor de verjaardag van mijn neefje, maar ze kan em nergens meer vinden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Wij niet![]()
En ook geen wheelybug of sophie de giraffe.. Altijd leuk die rages hier
Wil deze voor Daan zijn 1e verjaardag vragen![]()
[ afbeelding ]
Larissa was bijna elke week ziek in het begin, en dan was ze net beter, kreeg ze weer een prik, waardoor ze weer ziek werdquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:01 schreef danic het volgende:
Thanx f_r!
Mooie stats Juud. En verbaasd dat ze nog nooit ziek was geweest? Oh? Eva ook niet, maar daar zijn ze niet verbaasd over. Is dat dan zo bijzonder?
Mefke, die tuitspenen, gebruik je die op de aventflessen? Dat zijn toch zachtere?
Waar koop je die? Ik heb er eentje van mijn nichtje gekregen, maar kan ze nergens vinden.
elin is 3.4 en die is 1x ziek geweestquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:01 schreef danic het volgende:
Thanx f_r!
Mooie stats Juud. En verbaasd dat ze nog nooit ziek was geweest? Oh? Eva ook niet, maar daar zijn ze niet verbaasd over. Is dat dan zo bijzonder?
Mefke, die tuitspenen, gebruik je die op de aventflessen? Dat zijn toch zachtere?
Waar koop je die? Ik heb er eentje van mijn nichtje gekregen, maar kan ze nergens vinden.
+1, ik had het zelf niet beter kunnen zeggenquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:48 schreef Kyara het volgende:
Op zich klinken zijn stats netjes Clubsoda, maar afbuigen is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Jammer dat je geen duidelijk advies hebt gekregen.
En wat goed dat ie al rolt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |