Over bekers: eigenlijk maakt het geen klap uit welke beker je gebruikt als je ze maar afwisselt. Dus rietjesbeker, open beker, tuitbeker, wel of niet antilek..alles kan. Al heeft mijn oudste het idee tuitbeker nooit begrepen, daar kon op gekauwd worden en dan was het dan. Wij hebben trouwens voor op onze normale fles ook een tuitspeen (een vrij harde) en van die lossen grepen erbij, zodat ze em kunnen gebruiken als beker. Werkt ook goed.
En het allerbelangrijkste: ja, het is goed om ze de hele dag toegang tot vocht te geven, maar het is niet goed voor het gebit als dat de hele dag sap of melk oid is want daar zitten zuren in die het glazuur aantasten. Water doet dat niet, dus dat mag wel.
Tuitbeker doet jongste niet, rietjesbeker is wel leuk, maar dan loopt het water weer uit de mond en open beker kan alleen als ik het vasthoudt. Maar ja, ik ben dan ook blij met elk drupje vocht wat er in gaat.
Wij hebben en een sophie en een wishbonebike maar geen ringen. En tienus krijgt waarschijnlijk een wheelybug voor zijn verjaardag, hij vindt het reuze leuk om op een karretje te zitten namelijk. Oudste kreeg op zijn eerste verjaardag de wishbonebike, maar om die nou twee te kopen vind ik ook zo wat. Ze zijn er een beetje duur voor.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *