abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 mei 2012 @ 08:57:40 #51
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111613183
Oh Feenix, rooie kindjes zijn leuk O+

Lol Cynthiaa, als wat ga je m verkleden :P

En nu we het toch over die bekers hebben, ik heb voo de jongens altijd een beker gehad die ik toen gekocht had bij de etos...Maarja, op de etos site kun je niks meer vinden...Ik vrees dat het die van Difrax zijn, en die van 'nu' zien er helemaal niet stevig uit. :N

Cristel heeft al een paar nachten dat ze rond 3/4 uur 's nachts wakker wordt voor een fles. Helemaal niet erg natuurlijk, want ze is nog maar al 10 weken...
Zowiezo gisteren beetje aan t rommelen geweest met de fles, eerst was t allemaal rond de 3 uur ertussen, en toen ineens was het 13.45 tot 18.30....ja..beetje lang :{
(Inmiddels drinkt ze wel zo'n 175 ml per fles. )
pi_111613250
Dat is best lang ja.
Vandaag ook maar eens beginnen met andere drinkbekers.
Vanochtend ging ik helaas de deur uit zonder m'n ventje te zien....hij was gewoon nog aan het slapen om 7:15...komt bijna nooit voor, vooral omdat hij VOOR 19:30 al aan het slapen was.
pi_111613298
Wees blij dat hij zo lekker slaapt Cleany, dan kom jij ook aan je slaap toe. Cas slaapt misschien 1 nacht per week zonder onderbrekingen in de nacht. En dat doet wel wat met je lichamelijke gesteldheid ;)
pi_111613486
Gaaf cadeau Juud! Hier heb ik toevallig gisteren het varkentje besteld voor E dr verjaardag!
Ook Nijntjes speelhuis compleet met inrichting is al binnen, en mijn moeder gaat vandaag bij Ikea de treinbaan halen O+

Cyntiaa, leuk, Cas verkleed :D Elise was met carnaval een lieveheersbeestje haha!

Elise drinkt heel goed uit een beker, omdat ze de rest dus weigert. We oefenen elke dag en nu drinkt ze zonder te knoeien, en best een redelijke slok per keer. Maar natuurlijk nog niet zelf, dan gaat de beker op zn kop..

Het zitten gaat ineens zoooooooo goed! Ze blijft zitten, doet dr armen de lucht in, draait om en dat alles terwijl ze heel stabiel zit! En dat een hele tijd lang :) Ze zat al wel, maar nu echt stevig dus!

Vannacht hier ook feest. Na mn werk meldde ze zich vrij snel, dus dacht ik ga dr meteen bij liggen.. Nou niet dus. Gillen van de pijn! Wat het was? Ik dacht de darmen, ze liet steeds scheetjes en perste steeds, maar ze rook ook zuur, dus kan ook last van de reflux gehad hebben.. Of tanden... Blijft gissen. Veel voor dr gezongen en geknuffeld en dr buikje geaaid, en uiteindelijk een zetpil en toen heeft ze van 2.00 tot 8.30 geslapen.

Zo sneu he, die kleintjes met pijn..
Ik heb gisteren stoofvlees met ui op en Elise een potje bruine bonen. Misschien wat teveel van het goede?
Hebben jullie kindjes geen last van uien/bruine bonen?
pi_111613517
Oja en ze beweegt zich ook steeds naar kruiphouding. Doet er nog niks mee, maar het begin is er :D Zal ze dan toch eerst gaan kruipen voor ze loopt?
pi_111613904
Cas maakt die kruippogingbeweging ook :D Lief ziet dat er uit hé!

Hier geen last van bruine bonen, vindt Cas juist erg lekker!

Die wheelybugs zijn zoooo leuk! Maar wij hebben nu nog vloerbedekking -O- Dan kan je er natuurlijk niet fijn mee rijden.
  woensdag 16 mei 2012 @ 09:34:15 #57
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111614072
Vind ze ook wel grappig die wheelybugs :Y

Pfff, ik moet boodschappen doen maar ik heb geen zin :{
(en dan ook nog naar de kruidvat voor luiers en naar de jan linders voor een gratis babypakket)
pi_111614638
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 09:03 schreef Cyntiaa het volgende:
Wees blij dat hij zo lekker slaapt Cleany, dan kom jij ook aan je slaap toe. Cas slaapt misschien 1 nacht per week zonder onderbrekingen in de nacht. En dat doet wel wat met je lichamelijke gesteldheid ;)
Ben ik ook. Het is pas de 2de keer.
Hij hoest wel tig keer tijdens z'n slaap, maar slaapt daarna weer door.
pi_111615558

we zijn wat spullen kwijt, ben bang dat hij alles heeft opgegeten :P
  woensdag 16 mei 2012 @ 10:40:04 #60
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_111615994
Hamsterennnnnnnn!! :D
  woensdag 16 mei 2012 @ 10:52:45 #61
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111616447
O+
pi_111616624
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]

we zijn wat spullen kwijt, ben bang dat hij alles heeft opgegeten :P
He, dat ringending hebben wij ook net gekocht!
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:05:52 #63
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111616953
Dat ringending heeft volgens mij elke baby in dit topic inmiddels ;)
pi_111618248
Wij niet :P
En ook geen wheelybug of sophie de giraffe.. Altijd leuk die rages hier

Wil deze voor Daan zijn 1e verjaardag vragen :Y
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:39:40 #65
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_111618357
quote:
17s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:05 schreef Kyara het volgende:
onze vent vindt er bij nader inzien niks aan! Het ding ligt al een week in de woonkamer op dezelfde plek :')
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:39:42 #66
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111618359
Hier ook geen Sophie. Maar ik vind het wel leuk om ervaringen te lezen en te zien wat kindjes voor speelgoed leuk vinden :Y

Wheelybug vind ik wel leuk en die fiets die laatst voorbij kwam ook. 1e verjaardag is nog zooooooooooooo ver weg, daar denk ik nog maar niet aan. Hoewel ik een hobbelschaap wel heel leuk vind....
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:41:18 #67
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_111618416
laks -> HAP! O+

Wij hebben die ringen niet en ook geen Sophie of een wheelybug ;)
maar genoeg andere zooi

Over de rietjesbeker: ik maakt het ding wekelijks schoon en kookte alles ongeveer 1x per 2 weken even uit. Harry kreeg er overigens alleen water of thee in...
Melk dronk hij aan tafel uit een gewone beker.
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:42:56 #68
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_111618474
Lex is onherkenbaar
pi_111618838
Spam jouw ventje nog eens, Aventura :+
pi_111619455
Ik heb geen ringen...

Arme Elise :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_111619607
Wat betreft open bekers of glas. Je kunt het natuurlijk ook erbij houden, dat je kind die aan het begin alleen aan tafel gebruikt en of als je erbij bent (maakt de kans van omkieperen kleiner).
De bekers met uitsparing voor de neus bestaan volgens mij al best lang. Ik heb al 2 jaar geleden of zo voor mijn oudste zoiets gehaald. Helaas vond die dat maar echt niets. Het nadeel van die beker is ook, dat die geen handvaten heeft en dus moelijker vast te houden is. Wij hebben voor de oudste nooit een rietjesbeker gedaan, gewoon tuit en dan overgegaan naar open langzamerhand en ik denk ook pas na zijn 1e verjaardag.
Deze beker hebben wij in Duitsland gekocht en ik vind hem echt tof, helaas heb ik hem hier nog niet gezien. Hij is stevig, heeft een antilekgedeelte (drinken komt er niet uit als je hem omdraait, pas als je zuigt) en je kunt hem in 3 standen gebruiken tot aan een open beker. Wat het ook is, als je hem open doet, blijven de handvaten eraan zitten. Dat is bij de meeste andere tuitbekers niet gebruikelijk. Als iemand zoiets hier ooit heeft gezien, ben ik dankbaar voor de tip (scheelt een reisje naar Duitsland)
http://www.jako-o.eu/shop(...)productdetail.0.html

Cynthia en Zana balen van de slechte nacht.

Deepfreeze, Susie, Take-a-picture fijn zo'n "redelijk" tot goede nachtrust :)

Bedankt Kyara.

Bitterend, ah ok, dan weet je dat natuurlijk. Hoe oud was jij met de Brit Milah van je broertje?

KD O+

Wij hebben ook geen ringending en geen giraf ;)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 16 mei 2012 @ 12:23:48 #72
250838 Fee-nix
pi_111619894
DF die is gaaf!

Hier wel ringen, maar niet DIE ringen. Die heb ik gekocht toen J nog klein was. Ook een sophie, waar bijna geen vlek meer op te bekennen is :P.
pi_111620466
quote:
17s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:05 schreef Kyara het volgende:
Oh...dat wist ik niet eens meer...
pi_111620505
Ringending is ook hier aanwezig! Handig autospeeltje :+
pi_111620570
Tinuviel het was in 91...ik was toen 11 :)

Sofie hebben we en het is een grote hit, en Freddie de vuurvlieg O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_111621075
Sophie werd hier door Hannah compleet afgekluifd. Mia vind het 2 seconde leuk. De ringen zijn trouwens bij beide dames een hit :')
Mia slaat hard met die ringen :D

En de peuter: die wil alles wat Mia in de handen heeft. Dat is namelijk allemaal van haar. Punt.

De plastic babygym wordt nu door Mia opgetild en de poot stopt ze in haar mond :X De houten babygym van de Ikea is te frustrerend want nog te hoog. Ik heb op koninginnedag EINDELIJK een ouderwetse Fisher Price activity center voor in de box op de kop getikt. Dat is ook een dikke hit bij de dames :D
pi_111621731
Zo het is alweer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb. Druk druk druk. Maar met Matthias gaat het helemaal super. Hij kan inmiddels kruipen en probeert af en toe te staan in de box enzo. Mijn kleine man is niet meer klein. Hij lijkt steeds meer op zijn grote broer. Zowel uiterlijk al karakter. Dezelfde trekken hebben ze. Heel leuk om te zien. Hij is echt een allermans vriend. Hij vind het bij iedereen even gezellig en lacht de hele dag. Hij zegt papa en zwaait tegen iedereen en zegt dan daag O+ Slapen vind ie ook nog steeds heel lekker en dat doet ie gelukkig nog steeds heel goed.
Hij is echt zoo leuk we zouden er bijna nog een bij nemen zo leuk is ie :D O+ O+ O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:30:53 #78
250838 Fee-nix
pi_111622290
Haha octo, interessant gebruik van de babygym! ;)

MeNicole wat heerlijk! Ik ben ook zo benieuwd hoe S is qua karakter als hij wat ouder wordt! Ik heb zo'n vermoeden dat ik twee totaal verschillende mannetjes heb :).
pi_111622549
Ja ik vond het heel leuk om te zien dat ze zo echt broertjes zijn. Enige duidelijk verschil is dat Matthias veel vrijer is dan Leander was op deze leeftijd. Als we buiten aan het spelen zijn kruipt Matthias bij iedereen op schoot terwijl Leander toch liever papa en mama heeft. Maar gewoon de kleine dingen, de manier van bewegen, de blik in zijn ogen, de manier hoe ze slapen. Het spelen, Matthias speelt net als Leander dat deed alleen maar met auto's
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:38:00 #80
100412 mefke79
komt goed!
pi_111622600
Over bekers: eigenlijk maakt het geen klap uit welke beker je gebruikt als je ze maar afwisselt. Dus rietjesbeker, open beker, tuitbeker, wel of niet antilek..alles kan. Al heeft mijn oudste het idee tuitbeker nooit begrepen, daar kon op gekauwd worden en dan was het dan. Wij hebben trouwens voor op onze normale fles ook een tuitspeen (een vrij harde) en van die lossen grepen erbij, zodat ze em kunnen gebruiken als beker. Werkt ook goed.
En het allerbelangrijkste: ja, het is goed om ze de hele dag toegang tot vocht te geven, maar het is niet goed voor het gebit als dat de hele dag sap of melk oid is want daar zitten zuren in die het glazuur aantasten. Water doet dat niet, dus dat mag wel.

Tuitbeker doet jongste niet, rietjesbeker is wel leuk, maar dan loopt het water weer uit de mond en open beker kan alleen als ik het vasthoudt. Maar ja, ik ben dan ook blij met elk drupje vocht wat er in gaat.

Wij hebben en een sophie en een wishbonebike maar geen ringen. En tienus krijgt waarschijnlijk een wheelybug voor zijn verjaardag, hij vindt het reuze leuk om op een karretje te zitten namelijk. Oudste kreeg op zijn eerste verjaardag de wishbonebike, maar om die nou twee te kopen vind ik ook zo wat. Ze zijn er een beetje duur voor.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_111622877
Matthias drinkt ook uit allerlei verschillende bekers. De ene keer antilek dan weer rietjesbeker of tuitbeker. Vla of yoghurt doen we altijd uit gewone beker. Gaat eigenlijk allemaal wel goed.

Wishbonebike krijgt Matthias straks ook als ie 1 word. Maar mijn ouders betalen er aan mee dus dan vind ik het nog wel te doen. Maar als ie 1 word. Dat is gewoon over 4 maand al :o
pi_111624620
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:44 schreef MeNicole2 het volgende:
Wishbonebike krijgt Matthias straks ook als ie 1 word. Maar mijn ouders betalen er aan mee dus dan vind ik het nog wel te doen. Maar als ie 1 word. Dat is gewoon over 4 maand al :o
We deden mee aan die Optimel actie, dus was het nog best te doen....nog 32 dagen :')
pi_111625361
Wij hebben geen ringen, wel een Sofie (twee zelfs :') ) en ik vind de wheelybug tof.

Net terug van het consultatiebureau. Bolletje is nu 6750 gram, 63 cm, bij 14 weken. Hij buigt wat naar beneden af, waarschijnlijk is 3 dagen zonder borst overdag, nachten doorslapen en opeens actief door al het rollen een beetje veel van het goede. We houden het maar in de gaten en anders toch maar weer een avondvoeding inlassen. Ik kreeg niet echt duidelijk advies, jammer. De prikjes gingen goed, nauwelijks huilen howel hij nu wel wat hangerig is. Maar even samen relaxen op de bank dan O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 16 mei 2012 @ 14:48:26 #84
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111625461
Op zich klinken zijn stats netjes Clubsoda, maar afbuigen is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Jammer dat je geen duidelijk advies hebt gekregen.

En wat goed dat ie al rolt!
  woensdag 16 mei 2012 @ 15:01:49 #85
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_111625967
Even niet bijgelezen want ik loop op m'n tandvlees door die eeuwig durende griep en nog steeds nachtbrakende Draak, maar we hebben weer een vermaanddag! 5 maanden vandaag! En vandaag voor het eerst rijstebloempap gegeven. Nomnomnom, rupsje nooitgenoeg is er niks bij ;)!
  woensdag 16 mei 2012 @ 15:03:14 #86
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_111626018
Vandaag keuring met Lientje, 9900 gram en 73 cm bij 11 maanden.
En prikken ;( wat is dat zielig op deze leeftijd, al was ze snel stil. En de volgende keer weer. :{
Groeien doet ze nog steeds goed, lekker gezond spek en we gaan fijn door met de bv voorlopig.
Hij was verbaasd dat ze nog nooit ziek is geweest, op 3 dagen snot door tandjes na, de weerstandboost doet zijn werk goed. :D

woensdag 16 mei 2012 @ 15:15:37 #87
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111626476
NTS, gefeliciteerd met Draakjes vermaanddag! En wat fijn dat de pap er zo goed in gaat. Hoop dat je snel weer opknapt en dat je ook een goede nachtrust hebt :*

Mooie stats Juud en fijn dat ze het zo goed doet. Sneu als ze weer prikken moeten. Ben zo blij dat we er na volgende week even een tijdje vanaf zijn.
pi_111627862
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Wij niet :P
En ook geen wheelybug of sophie de giraffe.. Altijd leuk die rages hier

Wil deze voor Daan zijn 1e verjaardag vragen :Y
[ afbeelding ]
Waar heb je die gezien DF. Mijn moeder had het hierover en wilde hem kopen voor de verjaardag van mijn neefje, maar ze kan em nergens meer vinden.
pi_111627964
Online zoeken danic hij is van janod.
Mijn neefje krijgt hem nl ook
pi_111628135
Thanx f_r!
Mooie stats Juud. En verbaasd dat ze nog nooit ziek was geweest? Oh? Eva ook niet, maar daar zijn ze niet verbaasd over. Is dat dan zo bijzonder?

Mefke, die tuitspenen, gebruik je die op de aventflessen? Dat zijn toch zachtere?
Waar koop je die? Ik heb er eentje van mijn nichtje gekregen, maar kan ze nergens vinden.
pi_111628166
En er zit besT prijsverschil tussen de verschillende webshops
  woensdag 16 mei 2012 @ 16:22:45 #92
100412 mefke79
komt goed!
pi_111628929
voor die houten gereedschapskistkar kan je ook sparen bij nutrilon/olvarit/bambix!

Wij hebben bornfree flessen en daar kan je dan vanalles bij kopen

dit is de complete 'fles' (training cup heet ie). Het flesje is een gewone fles, alleen de speen en de handvatten zijn anders en die zijn los te koop. Speen is vrij hard en ziet er zo uit
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_111629101
Oh dan is het toch een andere.
Nou ja, ik heb hier verschillende opties staan, maar de fles blijft favoriet. Jammer, van mij mag ze wel door naar een rietjesbeker. Een tuitbeker vindt ze niks.
  woensdag 16 mei 2012 @ 16:50:10 #94
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_111630157
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:01 schreef danic het volgende:
Thanx f_r!
Mooie stats Juud. En verbaasd dat ze nog nooit ziek was geweest? Oh? Eva ook niet, maar daar zijn ze niet verbaasd over. Is dat dan zo bijzonder?

Mefke, die tuitspenen, gebruik je die op de aventflessen? Dat zijn toch zachtere?
Waar koop je die? Ik heb er eentje van mijn nichtje gekregen, maar kan ze nergens vinden.
Larissa was bijna elke week ziek in het begin, en dan was ze net beter, kreeg ze weer een prik, waardoor ze weer ziek werd ;(
En bij mijn neefje en nichtje was het in de beginmaanden niet veel anders. Dus voor mij zou dat bijzonder zijn ;)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_111630311
Volgens mij heeft wel/niet ziek zijn ook heel veel met naar het kinderdagverblijf gaan te maken. Kindjes die wel naar een kdv gaan zijn de eerste 2 jaar twee keer zo vaak ziek als kindjes die thuis zijn. Het 'goede' nieuws, na 2 jaar is dat over en de kinderen die dan voor het eerst naar de psz gaan halen het net zo hard in en zijn dan twee keer zo vaak ziek.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_111631155
Hier 2x per week kdv sinds dat ze 3 maanden is en nu voor het eerst echt erg snotterig, niet heel ernstig dus maar erg vervelend voor haar..wel goed voor de weerstand :P

Arme NTS griep en tandjes!! gefeliciteerd met de 5 maanden van Draakje O+
pi_111631789
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:01 schreef danic het volgende:
Thanx f_r!

elin is 3.4 en die is 1x ziek geweest ;)
  woensdag 16 mei 2012 @ 17:44:17 #98
250838 Fee-nix
pi_111632453
NTS *O* voor de vermaanddag en :N voor de griep! Beterschap.

quote:
17s.gif Op woensdag 16 mei 2012 14:48 schreef Kyara het volgende:
Op zich klinken zijn stats netjes Clubsoda, maar afbuigen is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Jammer dat je geen duidelijk advies hebt gekregen.

En wat goed dat ie al rolt!
+1, ik had het zelf niet beter kunnen zeggen ;).

Denk ook dat het ziek zijn wel veel met KDV te maken heeft. J was in ieder geval doorlopend verkouden.
pi_111632772
Ben niet heel erg bijgelezen, maar wou even de naam laten weten zodat wij in de OP kunnen. Ons zoontje heet Lior Nethanel, geboren op 9 mei 2012; zoon van Tinuviel & Iamredleader
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 16 mei 2012 @ 17:51:23 #100
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111632794
Mooie namen Tinu! Leuke dag gehad?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: