Gaaf cadeau Juud! Hier heb ik toevallig gisteren het varkentje besteld voor E dr verjaardag!
Ook Nijntjes speelhuis compleet met inrichting is al binnen, en mijn moeder gaat vandaag bij Ikea de treinbaan halen

Cyntiaa, leuk, Cas verkleed

Elise was met carnaval een lieveheersbeestje haha!
Elise drinkt heel goed uit een beker, omdat ze de rest dus weigert. We oefenen elke dag en nu drinkt ze zonder te knoeien, en best een redelijke slok per keer. Maar natuurlijk nog niet zelf, dan gaat de beker op zn kop..
Het zitten gaat ineens zoooooooo goed! Ze blijft zitten, doet dr armen de lucht in, draait om en dat alles terwijl ze heel stabiel zit! En dat een hele tijd lang

Ze zat al wel, maar nu echt stevig dus!
Vannacht hier ook feest. Na mn werk meldde ze zich vrij snel, dus dacht ik ga dr meteen bij liggen.. Nou niet dus. Gillen van de pijn! Wat het was? Ik dacht de darmen, ze liet steeds scheetjes en perste steeds, maar ze rook ook zuur, dus kan ook last van de reflux gehad hebben.. Of tanden... Blijft gissen. Veel voor dr gezongen en geknuffeld en dr buikje geaaid, en uiteindelijk een zetpil en toen heeft ze van 2.00 tot 8.30 geslapen.
Zo sneu he, die kleintjes met pijn..
Ik heb gisteren stoofvlees met ui op en Elise een potje bruine bonen. Misschien wat teveel van het goede?
Hebben jullie kindjes geen last van uien/bruine bonen?