Die is er nog niet, die komt welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:18 schreef HansvanOchten het volgende:
Weet iemand of er nog geust passes zijn (of heeft er 1 over)? Ik wil het graag een keer proberen om te zien of het een spel voor mij is.
Ik las op de site dat er wel een soort van starter edition is, maar deze kan ik nergens vinden,
Onmogelijk, je hebt hier gepost, dus niet constantquote:
Laptop en tabletquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onmogelijk, je hebt hier gepost, dus niet constant
Aandacht verdeeld, dus failquote:
Dat was nog tijdens het login proces.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aandacht verdeeld, dus fail
Geen idee waarom iemand hier nog zou posten tijdens het spelen
Ah, dus toch niet sinds 0:00quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat was nog tijdens het login proces.Daarna ben ik gaan gamen.
Level 20 HC barb hier. Samen met een maatje die Monk speelt. Blazen overal doorheenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dus toch niet sinds 0:00
Wel tof dat Apple net nieuwe macbooks gaat aankondigen (= te koop). Kan ik eindelijk van high performance gaan genietenDe laptop waar het nu op draait is echt te lowlevel voor woorden, maar het draait, dus die gfx komen later wel. Eerst uitspelen, dus inferno hardcore. Omdat dat moet. Meer mensen toch met hardcore begonnen of is het eerst aftasten in softie?
http://eu.battle.net/d3/en/blog/4410912/quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:30 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Yo heeft iemand een link naar de installer, krijg vandaag de disc versie maar ik heb geen optische schijf
Kan me herinneren dat er vroeger ook boxed trial kaarten van WoW waren in de winkel voor 2,50.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:32 schreef Civilian het volgende:
Ik ben er echt bang voor dat gamecardwinkel de serials voor de Starters Edition uit de boxjes hebben geript. Als ze dat gedaan hebben, hebben ze toch wel 'n flink probleem
Niiice, bedankt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/d3/en/blog/4410912/
Als het goed is heeft elke boxed versie 1 kaatje idd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:26 schreef Pheno het volgende:
Ik zou niet weten waar ik die kan vinden, ligt er een fysiek kaartje in het hoesje of zo?
Zou je dan niet in je battle.net account moeten zien dat je een starters edition hebt ofzo?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:32 schreef Civilian het volgende:
Ik ben er echt bang voor dat gamecardwinkel de serials voor de Starters Edition uit de boxjes hebben geript. Als ze dat gedaan hebben, hebben ze toch wel 'n flink probleem
Want? Kun je niet spelen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:32 schreef Civilian het volgende:
Dan zal ik vanmiddag thuis even kijken. Ik doe er toch niets mee. Liever iemand blij dan een stuk oud papier dat ik niet gebruik.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als het goed is heeft elke boxed versie 1 kaatje idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |