Starter editionquote:Op dinsdag 15 mei 2012 02:33 schreef Syphixx het volgende:
client downloaded..installed... poppejte gemaakt.. en ik kan spelen ..
hoe kan dit ? is dit een soort trial ofzo ?![]()
ik heb namelijk het spel nog niet gekocht
Level 11 hier, nog geen slaap en 't spel overtreft verwachtingenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 04:59 schreef MrManuel het volgende:
Niks slapen..
Level 1.. zit nog te wachten tot een vriend van me hier ze game krijgt van Blizzard.. ¬¬
Kut queued orders!
Download van voor zaterdag? Ifso opnieuw compleet downloadenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 05:06 schreef Helgen het volgende:
Het installen lukte niet goed bij mij en ik blijf nu maar vastlopen bij het downloaden. Steeds 99% en dan finished hij niet (na twee keer een uur wachten op meerdere manieren). Ik raak nu wel geïrriteerd dat ik niet kan spelen. Blijkbaar zou het helpen om een nieuwe windows installatie te doen (van xp naar 7), maar dat is weer zo veel werk
Mijn vrienden zijn al aan het eind van act 1
Ik kon er vanochtend gewoon in, no problemo. Maar ja, duty calls, dus nu zit ik op mijn werkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:14 schreef Monolith het volgende:
Zo te zien kom je er inmiddels gewoon normaal in. Alleen jammer dat ik moet werken.
Kloptquote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:26 schreef Miesjel het volgende:
Hmm.. waarom kom ik er niet in? Je moet toch inloggen met je email adres en je wachtwoord voor battlenet?
Heb je een battletag gemaakt?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:26 schreef Miesjel het volgende:
Hmm.. waarom kom ik er niet in? Je moet toch inloggen met je email adres en je wachtwoord voor battlenet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |