geweldigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:53 schreef benx het volgende:
"Thanks Bliz.
I purchased a digital copy to play at release for an hour before bed and work tomorrow.
Could of just waited and bought a copy from the local store tomorrow for almost half price.
!@#$ing useless."
perongeluk op het verkeerde knopje drukken als je daar net doorheen bent en dus weer opnieuw moeten beginnenquote:
45 euro is cheap, hopelijk hier ook zelfde prijsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:58 schreef benx het volgende:
Morgen maar naar de Bart Smit voor 45 euro en Paypal claim doen.
En dan te horen te krijgen dat de login information incorrect is terwijl hij toch echt kloptquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
perongeluk op het verkeerde knopje drukken als je daar net doorheen bent en dus weer opnieuw moeten beginnen
verwachten dat je gelijk om 12 uur kan spelenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:53 schreef benx het volgende:
"Thanks Bliz.
I purchased a digital copy to play at release for an hour before bed and work tomorrow.
Could of just waited and bought a copy from the local store tomorrow for almost half price.
!@#$ing useless."
Nounou je ziet een dode diablo wat een spoilerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:02 schreef ApoclysmX het volgende:
Downies die mij een kankermongool noemen..
Gelukkig dat jullie nog 12 zijn, mogen jullie wel tot zo laat op blijven kindjes?
Ja, dat hoef ik toch niet te zien.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nounou je ziet een dode diablo wat een spoiler
Ik was degene die zei dat het in een spoiler moest...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:04 schreef leeell het volgende:
waarom is het zo moeilijk om het in een spoiler te zetten
beetje sociaal zijn is dus ook het includeren van spoilertags, ongeacht wat ik of jij er van vindtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nounou je ziet een dode diablo wat een spoiler
Het komt doordat hij nog steeds de hero list load, word er chagerijnig vanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:06 schreef leeell het volgende:
[..]
beetje sociaal zijn is dus ook het includeren van spoilertags, ongeacht wat ik of jij er van vindt
Wees blij dat hij em al loadquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het komt doordat hij nog steeds de hero list load, word er chagerijnig van
Heb maar wat metal opgezet om me te kalmeren en een peuk opgestoken. Ook al mag ik niet roken op mijn zolderkamerquote:
jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:10 schreef ems. het volgende:
maar dus even voor de zekerheid;
Je moet gewoon inloggen met je battle.net email/pass right?
Niet dat ik zometeen de hele nacht verkeerde shit zit te spammen om in te loggen
Met je email ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:10 schreef ems. het volgende:
maar dus even voor de zekerheid;
Je moet gewoon inloggen met je battle.net email/pass right?
Niet dat ik zometeen de hele nacht verkeerde shit zit te spammen om in te loggen
omgquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:12 schreef jagga het volgende:
je kunt echter niet je wachtwoord typen en dan ctrl c ctrl V doen
dan kopieert hij sterretjes.
dus buiten de game ctrl c en ingame ctrl v, dan vul je iig je goede wachtwoord in, anders vul jhe sterretjes in
Daar kan Fok echt niet aan tippen hoor. Niks komt in de buurt van b.net foraquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:18 schreef beelz het volgende:
Jezus ik lach me echt kapot hier om b.net forum
Kom op TS3quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:23 schreef Silverdigger2 het volgende:
![]()
enigste van de 4 op skype die er nog niet in zit
Je zit erin!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:45 schreef jagga het volgende:
de enige rukker van in totaal , wat 8 mensen op manuel zn ts die nog niet aan het spelen is
godverse hoere tering zooi
zelfs mijn vriendin is aan het spelen
Die moet je eerst 15 van zijn eigen skeletons laten doden voor je hem killed voor een achievementquote:Op dinsdag 15 mei 2012 02:08 schreef Aleria het volgende:
Yay! Ben eindelijk voorbij de skeleton king!
idd vergeten, maar komt nog wel een keertje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 02:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Die moet je eerst 15 van zijn eigen skeletons laten doden voor je hem killed voor een achievement
Starter editionquote:Op dinsdag 15 mei 2012 02:33 schreef Syphixx het volgende:
client downloaded..installed... poppejte gemaakt.. en ik kan spelen ..
hoe kan dit ? is dit een soort trial ofzo ?![]()
ik heb namelijk het spel nog niet gekocht
Level 11 hier, nog geen slaap en 't spel overtreft verwachtingenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 04:59 schreef MrManuel het volgende:
Niks slapen..
Level 1.. zit nog te wachten tot een vriend van me hier ze game krijgt van Blizzard.. ¬¬
Kut queued orders!
Download van voor zaterdag? Ifso opnieuw compleet downloadenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 05:06 schreef Helgen het volgende:
Het installen lukte niet goed bij mij en ik blijf nu maar vastlopen bij het downloaden. Steeds 99% en dan finished hij niet (na twee keer een uur wachten op meerdere manieren). Ik raak nu wel geïrriteerd dat ik niet kan spelen. Blijkbaar zou het helpen om een nieuwe windows installatie te doen (van xp naar 7), maar dat is weer zo veel werk
Mijn vrienden zijn al aan het eind van act 1
Ik kon er vanochtend gewoon in, no problemo. Maar ja, duty calls, dus nu zit ik op mijn werkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:14 schreef Monolith het volgende:
Zo te zien kom je er inmiddels gewoon normaal in. Alleen jammer dat ik moet werken.
Kloptquote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:26 schreef Miesjel het volgende:
Hmm.. waarom kom ik er niet in? Je moet toch inloggen met je email adres en je wachtwoord voor battlenet?
Heb je een battletag gemaakt?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:26 schreef Miesjel het volgende:
Hmm.. waarom kom ik er niet in? Je moet toch inloggen met je email adres en je wachtwoord voor battlenet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |