abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 juli 2012 @ 12:09:01 #201
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_114102255
Of gewoon meteen alles vervangen voor siliconen :P
pi_114102857
Samco O+. Ik wil eigenlijk heel mijn turbo/inlaattraject but no moneyz ;(.
  donderdag 12 juli 2012 @ 12:36:18 #203
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_114103214
quote:
4s.gif Op donderdag 12 juli 2012 09:46 schreef r8v2 het volgende:
Leeftijd slang ;). Mijn brandstofslang vanaf de filter naar de fuel rail was ook niet helemaal heel na ruim 15 jaar ;).
Mja. Deze is een aardig eind richting de 14 jaar.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 12:07 schreef powerflux het volgende:
Die wil je wel ASAP vervangen met een nieuwe, originele. Dit gaat geheid snel weer lekken.
Ben vanmiddag bij de Volvodealer voor de bumpersteunen. Dit kan er nog wel bij.

Wat is dit eigenlijk voor een slang/buis?
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  donderdag 12 juli 2012 @ 12:42:52 #204
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_114103502
Volgens mij is die van de intercooler :)
  donderdag 12 juli 2012 @ 12:49:41 #205
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_114103747
En als ik het goed heb moet het onderdeelnummer 9434452 zijn :P
pi_114104323
Zo'n slang ga je toch niet nieuw bestellen? Dan meteen Samco, dat kost net zoveel. Of anders tweedehands, kun je weer ff vooruit voor 5 euro :P.
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:21:05 #207
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_114104982
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
Volgens mij is die van de intercooler :)
Thx, verklaart een hoop.

quote:
4s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:05 schreef r8v2 het volgende:
Zo'n slang ga je toch niet nieuw bestellen? Dan meteen Samco, dat kost net zoveel. Of anders tweedehands, kun je weer ff vooruit voor 5 euro :P.
Nee, ga het in ieder geval even vragen bij de dealer. De bumpersteunen zijn bij de dealer trouwens dezelfde prijs als bij Nordicar.
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_114116133
de 340 is weer een stapje gezonder. het begon met alleen de koppelingsplaat als preventief onderhoud maar alles zat mee, dus...
- koppelingsplaat
- toplager
- krukaskeering
- carterpanpakking
- oliefilter (en dus nieuwe olie)
- startmotor
en
- deurklink linksvoor

in een dag, en 's avonds naar huis gereden. niet gek toch?
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
pi_114119222
Das best netjes ja. En het ding rijdt vast een stuk beter nu :P.
pi_114125087
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:38 schreef r8v2 het volgende:
Das best netjes ja. En het ding rijdt vast een stuk beter nu :P.
"Zat mee" was niet cynisch :P

Koppeling en gerelateerden was allemaal preventief. Het zat er zeker aan te komen, maar slippen deed hij nog niet. Olieverbruik was wel hoog, maar nog niet storend. Maar goed: hoe vaak kun je bij de achterste pakking? En als die pakking eruit gaat, moet de olie er ook uit. En dan kun je bij de carterpakking.. Dus daarom ook gelijk die hele bende gedaan en netjes schoongemaakt. Bendix van de startmotor bleef soms plakken, en ach.. je uitlaat zit al los en dan kun je er goed bij... :)

Dus daar hoef ik me jarenlang geen zorgen over te gaan maken. Voelt goed.

Enige wat wel direct voordeel heeft tenopzichte van de dag ervoor is die klink. Die was nagenoeg afgebroken :+

[ Bericht 3% gewijzigd door powerflux op 12-07-2012 20:53:21 ]
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
  donderdag 12 juli 2012 @ 22:01:28 #211
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_114128769
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 12:07 schreef powerflux het volgende:
Die wil je wel ASAP vervangen met een nieuwe, originele. Dit gaat geheid snel weer lekken.
Je hebt gelijk gekregen :) Kiert alweer.
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 11:27:32 #212
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_114145957
Anderhalf uur verder waarvan één uur aan 1 totaal verrotte moer:

And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 14:20:38 #213
347415 r8v2
Relbie.
pi_114153366
Barnyard Tuning Co. ? :p.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 14:43:54 #214
347415 r8v2
Relbie.
pi_114154384
Haha vet! Ik krijg net een mailtje van het 240-260 register dat een redactielid mijn 244 DLS gespot heeft in Geldrop en er eventueel foto's van wil maken voor bij een artikel over OostblokVolvo's in het clubblad *O*.

Ook vind ie dat ik me moet aanmelden voor De Mooiste van 2012 maar ik denk niet dat ik die ga winnen :').
  zaterdag 14 juli 2012 @ 01:16:55 #215
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_114182460
Moet wel zeggen dat ik jaloers ben op jullie DIYskills. Dat durf ik nog niet bij mijn auto. Moet ik toch op gaan oefenen, want is verrekte handig. Weten hoe je auto werkt.

Bij de v40 ben ik maar weer bij de schadetoko geweest voor de barst in de bumper. 450 EUR ex btw. Ben blij dat ik het dit keer niet hoef te betalen O-) .
  zaterdag 14 juli 2012 @ 15:30:22 #216
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_114195718
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 14:20 schreef r8v2 het volgende:
Barnyard Tuning Co. ? :p.
Erger nog. In de zeikende regen een bumper terughangen. Maar hij zit er weer op.



En deze ook:

And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_114225043
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:16 schreef bleiblei het volgende:
Moet wel zeggen dat ik jaloers ben op jullie DIYskills. Dat durf ik nog niet bij mijn auto. Moet ik toch op gaan oefenen, want is verrekte handig. Weten hoe je auto werkt.

Zelf sleutelen is juist tof, alleen bij een V70 van het nieuwere type valt weinig te sleutelen. :{ Gelukkig heb ik 2 740's staan waar ik me op uit kan leven. :P
  zondag 15 juli 2012 @ 20:52:38 #218
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_114243461
De V70 trok nogal bij remmen/gas geven, en gisteren op de snelweg was het wel heel ernstig. Nou hebben we begin van de week één van de bouten van de draagarm even goed vast gezet (daar zat nog iets speling op...), kom ik er net achter dat de ophanging daar gewoon doorgescheurd is :X

Hier is al te zien dat de ophanging niet helemaal goed is:


Zonder moeite kun je zo het hele ophangpunt draaien:


En (erg weinig licht op locatie, en scherpstellen was wat moeilijk) hier kun je zien dat je zo tussen het blokje met de schroefdraad voor de bout en het rubber+staafje door kijkt:


En dat nadat we gisteren zo'n 500 km 120 mee gereden hebben :X Moet maar even niet bedenken wat er had kunnen gebeuren :X
  maandag 16 juli 2012 @ 07:17:10 #219
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_114258764
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:52 schreef IrishBastard het volgende:
De V70 trok nogal bij remmen/gas geven, en gisteren op de snelweg was het wel heel ernstig. Nou hebben we begin van de week één van de bouten van de draagarm even goed vast gezet (daar zat nog iets speling op...), kom ik er net achter dat de ophanging daar gewoon doorgescheurd is :X

Hier is al te zien dat de ophanging niet helemaal goed is:
[ afbeelding ]

Zonder moeite kun je zo het hele ophangpunt draaien:
[ afbeelding ]

En (erg weinig licht op locatie, en scherpstellen was wat moeilijk) hier kun je zien dat je zo tussen het blokje met de schroefdraad voor de bout en het rubber+staafje door kijkt:
[ afbeelding ]

En dat nadat we gisteren zo'n 500 km 120 mee gereden hebben :X Moet maar even niet bedenken wat er had kunnen gebeuren :X
Oei. Dan kan je beter een loszittende bumper hebben..
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  maandag 16 juli 2012 @ 10:18:10 #220
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_114260947
Hehe, gelukkig is alles goed gegaan :D

Als het goed is komt er morgen een vervangende arm die er (als het even kan) donderdag samen met de stuurkogels/spoorstangen onder gezet wordt. In ieder geval gaat de arm er dan onder :D
  dinsdag 24 juli 2012 @ 20:08:36 #221
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_114614585
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  dinsdag 24 juli 2012 @ 20:12:33 #222
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_114614746
Blijft 'n mooie wagen, maar ik betwijfel of je de vraagprijs gaat halen :o
  dinsdag 24 juli 2012 @ 20:16:19 #223
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_114614933
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:12 schreef IrishBastard het volgende:
Blijft 'n mooie wagen, maar ik betwijfel of je de vraagprijs gaat halen :o
Nee natuurlijk niet. Maar dat is tegen mensen die 1000euro onder mn minimale prijs gaan zitten.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  dinsdag 24 juli 2012 @ 20:17:33 #224
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_114614985
Ik wil namelijk gewoon wat geld over hebben, en dan een volvo 850 er voor in de plaats nemen.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  dinsdag 24 juli 2012 @ 20:22:19 #225
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_114615194
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:16 schreef Hyman het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Maar dat is tegen mensen die 1000euro onder mn minimale prijs gaan zitten.
Ik hoop voor je dat je niet zo veel hoeft in te leveren als ik op mijn S40 moest (wel Ph.1 maar een ton minder gelopen). 'De tijd' zit wat dat betreft niet echt mee :(

Een 850 is natuurlijk wel vet, maar ga je daar niet veel hogere vaste lasten krijgen? Of een V70 natuurlijk, zoals eckte eckte bazen rijden 8-)
  dinsdag 24 juli 2012 @ 20:24:25 #226
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_114615276
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:22 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat je niet zo veel hoeft in te leveren als ik op mijn S40 moest (wel Ph.1 maar een ton minder gelopen). 'De tijd' zit wat dat betreft niet echt mee :(

Een 850 is natuurlijk wel vet, maar ga je daar niet veel hogere vaste lasten krijgen? Of een V70 natuurlijk, zoals eckte eckte bazen rijden 8-)
Ik rij een stuk minder (alleen nog in het weekend en evt. ddw een kilometertje of 10)
Vaste lasten heb ik sowieso geen last van, aangezien mn pa de WB betaalde, en ik alleen de verzekering en het onderhoud.

Daarbij weegt een 850 niet gek veel meer/minder dan een S40, en rijdt ie op benzine.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  dinsdag 24 juli 2012 @ 20:24:58 #227
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_114615298
Ah, dan is het allemaal niet zo belangrijk nee :D Wel veeeeel aangenamer vervoer in ieder geval :Y
  dinsdag 24 juli 2012 @ 20:26:32 #228
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_114615357
Ik vind het dash van een 850 wel stukken beter dan een v70 :P, alleen is de voorkant weer mooier.

De achterkant van een 850 vind ik dan wel weer stoerder.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  dinsdag 24 juli 2012 @ 20:27:53 #229
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_114615424
De dash van de V vind ik net dat beetje moderner. Van de V70N is het helemaal een stuk mooier, maar die is dan weer een stuk krapper. Achterkant maakt niet zo veel uit, alhoewel ik de witte lichten wel mooier vind :)
  dinsdag 24 juli 2012 @ 20:51:21 #230
341713 koekjestrommel1
Geen oranjefan
  dinsdag 24 juli 2012 @ 21:10:45 #231
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_114617141
Leuk zijn ze zeker, en nog betaalbaar ook :Y Zijn wel wat puntjes waar je op moet letten geloof ik, maar daarvoor zijn er vast mensen die er meer vanaf weten hier ;)
  dinsdag 24 juli 2012 @ 21:36:30 #232
341713 koekjestrommel1
Geen oranjefan
pi_114618106
Wil hem ook alleen maar hebben als hobby ding, want wil wel wat meer te weten komen over onderhoud zelf doen, en verder nog war korte ritjes, maar geen woon-werk verkeer of wat dan ook. En kan 500 euro per jaar aan wegenbelasting niet betalen, dus dan maar zo ;).

En vind volvo's stiekem best wel vette bakken :@. Wij hebben jarenlang een V70 gehad, en nooit, maar dan ook nooit problemen ermee gehad.
  woensdag 25 juli 2012 @ 12:09:46 #233
347415 r8v2
Relbie.
pi_114638450
Das niet duur voor dat bouwjaar + km's...
pi_114648292
Ook in Nederland koop je 340's voor weinig, zelfs de belastingvrije. :P Rijden erg goed vind ik, maar veel mensen lopen er met een boog omheen omdat ze denken dat ze minder geschikt voor LPG zijn (wat ergens wel klopt, maar kwestie van gewoon Flashlube oid inbouwen wat de kleppen smeert). :P

De betrouwbaarheid van de Renault-blokken zijn wel wat minder dan die van de originele Zweedse motoren, maar ze zijn simpel in onderhoud (hebben zelfs een distributieketting in geval van de 1.4 motoren) en onderdelen via o.a. de Daf Hobby Club zijn ook lekker goedkoop. :)
pi_114649024
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef Bart-Willem het volgende:
Ook in Nederland koop je 340's voor weinig, zelfs de belastingvrije. :P Rijden erg goed vind ik, maar veel mensen lopen er met een boog omheen omdat ze denken dat ze minder geschikt voor LPG zijn (wat ergens wel klopt, maar kwestie van gewoon Flashlube oid inbouwen wat de kleppen smeert). :P

De betrouwbaarheid van de Renault-blokken zijn wel wat minder dan die van de originele Zweedse motoren, maar ze zijn simpel in onderhoud (hebben zelfs een distributieketting in geval van de 1.4 motoren) en onderdelen via o.a. de Daf Hobby Club zijn ook lekker goedkoop. :)
Ik vind de prijzen voor de meeste belastingvrije modellen anders flink opgeblazen :{
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_114650114
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 12:09 schreef r8v2 het volgende:
Das niet duur voor dat bouwjaar + km's...
Is ook in Duitsland hé. En gezien ik (nog) in Duitsland woon ;)... Lijkt me wel een vette eerste auto. En hoef er sowieso geen LPG in te hebben, dus weer een probleem minder.

[ Bericht 5% gewijzigd door koekjestrommel1 op 25-07-2012 17:59:27 ]
  woensdag 25 juli 2012 @ 18:04:53 #237
347415 r8v2
Relbie.
pi_114650528
Dan krijg je pas in 2015 een H-kennzeichen :P.
pi_114651945
Ga binnenkort weer in NL wonen, dus neem aan dat ik hem dan zonder al te veel moeite weer kan importeren.
pi_114651978
Sowieso, wegenbelasting in Duitsland is 130 euro. Per jaar. Dat moet te overzien zijn.
pi_114659554
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:18 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik vind de prijzen voor de meeste belastingvrije modellen anders flink opgeblazen :{
Dat is ook zo. :P Vooral particulieren denken het laatste jaar dezelfde prijzen als handelaren te kunnen hanteren. Vind dat wel knap: de eerste particulier die garantie geeft en nog dingen naderhand wil fixen moet ik nog tegenkomen. :')

Ook niet-belastingvrije 240's worden momenteel belachelijke prijzen voor gevraagd. :X Zodra het crisis is, denkt iedereen ineens goud in handen te hebben en de hoofdprijs te kunnen vragen. :')
pi_114660281
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:58 schreef Bart-Willem het volgende:

[..]

Dat is ook zo. :P Vooral particulieren denken het laatste jaar dezelfde prijzen als handelaren te kunnen hanteren. Vind dat wel knap: de eerste particulier die garantie geeft en nog dingen naderhand wil fixen moet ik nog tegenkomen. :')

Ook niet-belastingvrije 240's worden momenteel belachelijke prijzen voor gevraagd. :X Zodra het crisis is, denkt iedereen ineens goud in handen te hebben en de hoofdprijs te kunnen vragen. :')
Prijzen zijn in Zweden een stuk aantrekkelijker iig.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  maandag 30 juli 2012 @ 23:27:31 #242
347415 r8v2
Relbie.
pi_114875593
Zo, 10 liter benzine en 65 liter E85. Computer is nog braaf aan het leren maar het loopt alvast prima :P.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 19:42:15 #243
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_114960596
hmm, misschien een potentiële koper van martkplaats voor mn s40.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_114961432
Hm, daarstraks ging het lampje van het uitlaatgasreinigingssysteem van m'n S80 branden. Trilde ook wat, minder vermogen. Morgen maar es kijken...
pi_114961638
Dat zou eens tijd worden. :P

Ik heb m'n 740 eindelijk eens goed gepoetst met Commandant (tip van de buurman die een autospuiterij had, aangezien ik nog het oude type niet-waterbasis lak had die niet metallic is) en vervolgens uitgebreid in de Meguiars-was gezet. :P

Heb ook ondertussen veel gedaan aan de 740:
- nieuwe speakers (klinken stuk beter dan de rommel die erin zat)
- nieuwe bougies (origineel Volvo, er zaten eerst 2 verschillende types in)
- nieuwe schokbrekers achter (Sachs HD Advantage, erg fijne dingen)
- nieuw luchtfilter
- carburateur gereinigd (2 flessen doorheen gejaagd :P ) en afgesteld
- voorschakelweerstand vervangen van de kachelmotor, dus hij doet 't eindelijk weer in alle standen
- accu was opgeblazen (maar gaf nog wel meer dan 12v), dus ik stond met pech aan de kant. :X ANWB had zoiets zelden meegemaakt: ruim voldoende spanning, maar na langdurig zoeken en meten bleek het ding dus intern opgeblazen te zijn en amper vermogen aan de startmotor te kunnen leveren. Dus vervangen door een gloednieuwe accu en probleem opgelost. :P
- nieuwe mattenset, scheelt veel! 8-)
- allerlei kleine meuk nog gedaan, maar teveel kleinigheidjes om op te noemen. :+

Terug naar het poetsverhaal! Voorheen: vrij dof. :P



Na flink poetsen/handmatig polijsten en uitgebreid waxen. :P







Maar er is toch slecht nieuws: ik had eigenlijk de 740 gekocht om m'n V70 te vervangen. M'n V70 is superfijn, maar met een 740 automaat zou ik ook tevreden zijn. Diverse malen m'n V70 te koop neergezet, maar niet eens een kijker komen opdagen. Wel wat personen die mailden dat die 'm voor 3000 "zo op wilden halen" maar aangezien ik er een maand of 3-4 geleden 2000 Euro aan onderhoud (450 Euro aan nieuwe banden omdat de Conti's me niet bevielen, en 1550 voor beurt en distributieriem) in heb gestopt snappen jullie wel dat ik 'm voor 3000 niet weg ga doen. :) Op zich nog geen man overboord, maar wel als de discussie over parkeervergunningen hier wederom aan het oplaaien is (en dat allemaal dankzij die &*(^&*^winkeliers en winkelpersoneel dat hier gratis parkeert overdag omdat ze 7 Euro per maand op het winkelcentrum teveel vinden) betekent dat ik er toch afscheid van ga nemen (de 740 van m'n vriendin is eigenlijk te leuk en te fijn om weg te doen). Daarna wordt het de hoogste tijd om m'n 244 van stalling te halen en te voorzien van APK en dan gaat 'ie ook de verkoop in. Dus als iemand een belastingvrije 740 automaat zoekt. ;)
  woensdag 1 augustus 2012 @ 20:13:00 #246
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_114962068
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 20:04 schreef Bart-Willem het volgende:
Dat zou eens tijd worden. :P

Ik heb m'n 740 eindelijk eens goed gepoetst met Commandant (tip van de buurman die een autospuiterij had, aangezien ik nog het oude type niet-waterbasis lak had die niet metallic is) en vervolgens uitgebreid in de Meguiars-was gezet. :P

Heb ook ondertussen veel gedaan aan de 740:
- nieuwe speakers (klinken stuk beter dan de rommel die erin zat)
- nieuwe bougies (origineel Volvo, er zaten eerst 2 verschillende types in)
- nieuwe schokbrekers achter (Sachs HD Advantage, erg fijne dingen)
- nieuw luchtfilter
- carburateur gereinigd (2 flessen doorheen gejaagd :P ) en afgesteld
- voorschakelweerstand vervangen van de kachelmotor, dus hij doet 't eindelijk weer in alle standen
- accu was opgeblazen (maar gaf nog wel meer dan 12v), dus ik stond met pech aan de kant. :X ANWB had zoiets zelden meegemaakt: ruim voldoende spanning, maar na langdurig zoeken en meten bleek het ding dus intern opgeblazen te zijn en amper vermogen aan de startmotor te kunnen leveren. Dus vervangen door een gloednieuwe accu en probleem opgelost. :P
- nieuwe mattenset, scheelt veel! 8-)
- allerlei kleine meuk nog gedaan, maar teveel kleinigheidjes om op te noemen. :+

Terug naar het poetsverhaal! Voorheen: vrij dof. :P

[ afbeelding ]

Na flink poetsen/handmatig polijsten en uitgebreid waxen. :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Maar er is toch slecht nieuws: ik had eigenlijk de 740 gekocht om m'n V70 te vervangen. M'n V70 is superfijn, maar met een 740 automaat zou ik ook tevreden zijn. Diverse malen m'n V70 te koop neergezet, maar niet eens een kijker komen opdagen. Wel wat personen die mailden dat die 'm voor 3000 "zo op wilden halen" maar aangezien ik er een maand of 3-4 geleden 2000 Euro aan onderhoud (450 Euro aan nieuwe banden omdat de Conti's me niet bevielen, en 1550 voor beurt en distributieriem) in heb gestopt snappen jullie wel dat ik 'm voor 3000 niet weg ga doen. :) Op zich nog geen man overboord, maar wel als de discussie over parkeervergunningen hier wederom aan het oplaaien is (en dat allemaal dankzij die &*(^&*^winkeliers en winkelpersoneel dat hier gratis parkeert overdag omdat ze 7 Euro per maand op het winkelcentrum teveel vinden) betekent dat ik er toch afscheid van ga nemen (de 740 van m'n vriendin is eigenlijk te leuk en te fijn om weg te doen). Daarna wordt het de hoogste tijd om m'n 244 van stalling te halen en te voorzien van APK en dan gaat 'ie ook de verkoop in. Dus als iemand een belastingvrije 740 automaat zoekt. ;)
Nice, slurpt ie nu ook minder?
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_114963358
Wat wil je ervoor hebben?
pi_114979739
quote:
6s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 20:13 schreef Hyman het volgende:

[..]

Nice, slurpt ie nu ook minder?
Daar ga ik wel van uit. :P Hij hangt nu stationair niet meer op 1300-1500 toeren, maar gewoon netjes iets onder de 1000. :) Misschien dat ik 'm nog iets moet finetunen voor de koude start, maar denk wel dat 'ie echt stukken zuiniger zal zijn. :)

@ Ooku: hoop er rond de 2000-2250 voor te krijgen. :) Er zit al voor 500 Euro aan onderdelen in nu en de aanschaf was natuurlijk ook niet goedkoop. :+
pi_114981132
Staat er netjes bij Bart-Willem!

Op de locatie van je eerste foto ben ik ook nog weleens geweest :)

pi_114995862
2250 is niet duur, 1000 euro LPG erbij en je hebt een fijne rij-auto.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')