Te koop aangeboden: Een heerlijk rijdende Volvo S40 Phase II.
Ik zet deze auto in de verkoop omdat ik als student zijnde mijn geld beter in andere dingen kan steken en ik deze toen nodig had voor mijn stage.
Het afgelopen jaar heb ik er ongeveer 25.000 kilometer mee gereden, zonder een enkel probleem. Vorig jaar is er voor 1600¤ aan onderhoud aan gepleegd waaronder nieuwe remschijven, remblokjes voor en achter, nieuwe banden (waarover straks meer) nieuwe extra sterke veren (ook voor en achter) en al het andere kleine onderhoud.
Echter heeft deze auto ook een paar kleine minpuntjes, waaronder de banden. Deze banden zijn net 1 maat te groot. Het gevolg hiervan is wanneer je met 3 of meer man in de auto zit en een drempel te hard neemt, de banden tegen de wielkasten aankomen. Dit geldt echter alleen voor de achterwielen. Er zit ook een kras op de motorkap, maar dat kan natuurlijk bijgewerkt worden.
De huidige kilometerstand is rond de 276.000 kilometer. Dit kan nog iets oplopen omdat er nog mee wordt gereden.
Ik kan eventueel de verstralers (zie laatste foto) verwijderen, mocht dit je niet bevallen. Hetzelfde geldt voor het touchscreen.
Vraagprijs: 2700,-
Over de prijs valt natuurlijk te discussiëren.
Foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te bezichtigen in Ermelo.
[ Bericht 0% gewijzigd door Hyman op 24-07-2012 20:28:29 ]
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ