Mja. Deze is een aardig eind richting de 14 jaar.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:46 schreef r8v2 het volgende:
Leeftijd slang . Mijn brandstofslang vanaf de filter naar de fuel rail was ook niet helemaal heel na ruim 15 jaar .
Ben vanmiddag bij de Volvodealer voor de bumpersteunen. Dit kan er nog wel bij.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:07 schreef powerflux het volgende:
Die wil je wel ASAP vervangen met een nieuwe, originele. Dit gaat geheid snel weer lekken.
Thx, verklaart een hoop.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
Volgens mij is die van de intercooler
Nee, ga het in ieder geval even vragen bij de dealer. De bumpersteunen zijn bij de dealer trouwens dezelfde prijs als bij Nordicar.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:05 schreef r8v2 het volgende:
Zo'n slang ga je toch niet nieuw bestellen? Dan meteen Samco, dat kost net zoveel. Of anders tweedehands, kun je weer ff vooruit voor 5 euro .
"Zat mee" was niet cynischquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:38 schreef r8v2 het volgende:
Das best netjes ja. En het ding rijdt vast een stuk beter nu .
Je hebt gelijk gekregen Kiert alweer.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:07 schreef powerflux het volgende:
Die wil je wel ASAP vervangen met een nieuwe, originele. Dit gaat geheid snel weer lekken.
Erger nog. In de zeikende regen een bumper terughangen. Maar hij zit er weer op.quote:
Zelf sleutelen is juist tof, alleen bij een V70 van het nieuwere type valt weinig te sleutelen. Gelukkig heb ik 2 740's staan waar ik me op uit kan leven.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:16 schreef bleiblei het volgende:
Moet wel zeggen dat ik jaloers ben op jullie DIYskills. Dat durf ik nog niet bij mijn auto. Moet ik toch op gaan oefenen, want is verrekte handig. Weten hoe je auto werkt.
Oei. Dan kan je beter een loszittende bumper hebben..quote:Op zondag 15 juli 2012 20:52 schreef IrishBastard het volgende:
De V70 trok nogal bij remmen/gas geven, en gisteren op de snelweg was het wel heel ernstig. Nou hebben we begin van de week één van de bouten van de draagarm even goed vast gezet (daar zat nog iets speling op...), kom ik er net achter dat de ophanging daar gewoon doorgescheurd is
Hier is al te zien dat de ophanging niet helemaal goed is:
[ afbeelding ]
Zonder moeite kun je zo het hele ophangpunt draaien:
[ afbeelding ]
En (erg weinig licht op locatie, en scherpstellen was wat moeilijk) hier kun je zien dat je zo tussen het blokje met de schroefdraad voor de bout en het rubber+staafje door kijkt:
[ afbeelding ]
En dat nadat we gisteren zo'n 500 km 120 mee gereden hebben Moet maar even niet bedenken wat er had kunnen gebeuren
Nee natuurlijk niet. Maar dat is tegen mensen die 1000euro onder mn minimale prijs gaan zitten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:12 schreef IrishBastard het volgende:
Blijft 'n mooie wagen, maar ik betwijfel of je de vraagprijs gaat halen
Ik hoop voor je dat je niet zo veel hoeft in te leveren als ik op mijn S40 moest (wel Ph.1 maar een ton minder gelopen). 'De tijd' zit wat dat betreft niet echt meequote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar dat is tegen mensen die 1000euro onder mn minimale prijs gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |