Zijn geen lekkere mannen hè.quote:
Ghehequote:Op maandag 14 mei 2012 19:51 schreef Specularium het volgende:
Ik hoor Mike liever over zijn depressie praten.
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:52 schreef Klauz het volgende:
Jazz lijkt toch absoluut niet op klassieke muziek, waar heeft hij het over.
Vroeg ik me ook af, zit niet op te letten.quote:
jaquote:Op maandag 14 mei 2012 19:53 schreef Frag_adder het volgende:
is dit mike van de mike en thomas show?
Mike Bodde of Diederik van Vleuten zei dat in Dwdd.quote:
The Firm.quote:
Ik had het erover dat wat hij zei toch behoorlijk klopte, en dat hier weer gebazeld wordt...quote:Op maandag 14 mei 2012 19:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mike Bodde of Diederik van Vleuten zei dat in Dwdd.
Gaat het toevallig over de G?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:56 schreef alors het volgende:
Paul McCartney vertelt tijdens concerten gewoon zelf waar het nummer over gaat hoor
Jazz vind ik toch heel wat anders, klassieke muziek is een stuk gestructureerder. (Natuurlijk is Jazz wel beïnvloed door klassieke muziek, maar dat valt over alle muziek te zeggen).quote:Op maandag 14 mei 2012 19:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had het erover dat wat hij zei toch behoorlijk klopte, en dat hier weer gebazeld wordt...
'Over zwarte wijven neuken.'quote:Op maandag 14 mei 2012 19:56 schreef alors het volgende:
Paul McCartney vertelt tijdens concerten gewoon zelf waar het nummer over gaat hoor
Jazz is nerveuze ellende.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jazz vind ik toch heel wat anders, klassieke muziek is een stuk gestructureerder. (Natuurlijk is Jazz wel beïnvloed door klassieke muziek, maar dat valt over alle muziek te zeggen).
Neehee het geluid bij DWDD is slecht. Dat weet je toch.quote:
Er is heel veel jazz en ook jazz die op de klassieke muziek lijkt.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jazz vind ik toch heel wat anders, klassieke muziek is een stuk gestructureerder. (Natuurlijk is Jazz wel beïnvloed door klassieke muziek, maar dat valt over alle muziek te zeggen).
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door het theater.
Het zal een combinatie zijn danquote:Op maandag 14 mei 2012 19:59 schreef hexje het volgende:
[..]
Neehee het geluid bij DWDD is slecht. Dat weet je toch.
Kwam ook uit het niets.quote:
Die rechts van hem is wel een poppetje zeg. Man man man.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:01 schreef Tem het volgende:
Meisje achter Matthijs is zwanger en kijkt alsof Matthijs de schuldige is.
als zijn lijkenwagen gebruikenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Wat moet een negentigjarige met een busje?
En fietsenmaker, dus waarschijnlijk geeneens een rijbewijsquote:Op maandag 14 mei 2012 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Wat moet een negentigjarige met een busje?
Die met dat geruite blousje?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die rechts van hem is wel een poppetje zeg. Man man man.
Wel de mooiste van dat clubje daar. (Als dat degene is die je bedoelt).quote:Op maandag 14 mei 2012 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die met de geruite blouse?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neequote:
quote:
Max wel, jammer van zijn accent.quote:
Ik vind het een beetje zo'n softie, met zijn benen over elkaar zitten, en dat accent maakt het er niet beter op neequote:
Waar?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:09 schreef BlueMage het volgende:
Altijd lachen mensen die zich ernstig verwonden.
Je kan hem niet keuren zoals ze vroeger met negers deden hoor.quote:
Het is onderwijs.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:14 schreef starla het volgende:
Mooi die bezuinigingen op kunst en cultuur.
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:13 schreef marcodej het volgende:
En dit dus lekker verschillig van onze belastingcenten.
Lelijk nee, maar ook niet geefbaar.quote:
quote:
Vertel dat EG.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:17 schreef Klauz het volgende:
Zeikerds in dit topic over belastingcenten.
Die lui aan de TU moeten we juist in de watten leggen, die gaan die belastincenten juist voor ons verdienen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:17 schreef Klauz het volgende:
Die lui aan de TU moeten we juist in de watten leggen, die gaan die belastincenten juist voor ons verdienen.
Dat gaan ze ook wel doen zonder deze crap.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:17 schreef Klauz het volgende:
Bij KBL lees ik zo vaak van die zure Ir's die klagen dat de alpha boys meer verdienen.quote:
Nee hoor, vooral autistische technici moet je zo af en toe in een wereldvreemd zweverige vijver flikkeren om ze op z'n minst een beetje creatief te laten denken.quote:
O, dat heb ik even gemist, maar dat vind ik ook nooit leuk.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:16 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ging nog over al die wapens die backfiren (trending topic oid).
quote:
Want de big bang is een uitvinding....quote:Op maandag 14 mei 2012 20:26 schreef Nober het volgende:
20:30 Bang goes the theory (BBC 1)
Populair-wetenschappelijk magazine
waarin de nieuwste uitvindingen op een begrijpelijke manier worden uitgelegd.
Is dat hetzelfde als wat Dijkgraaf komt uitleggen?
Precies, en waarom vallen 3 van de 5 eindcijfers op hetzelfde nummer in de Staatoplichterij?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Want de big bang is een uitvinding....
Omdat een kolibrie 1000 km/uur achteruit vliegt.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Precies, en waarom vallen 3 van de 5 eindcijfers op hetzelfde nummer in de Staatoplichterij?
Bah, ik krijg rode bultjes van die gastquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:58 schreef Specularium het volgende:
Vanavond iig:
[ afbeelding ]
Je verwacht het niet.
Ik kijk er nu al niet naar uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:50 schreef Specularium het volgende:
Donderdag is dus die DWDD University met Robbert Dijkgraaf.
quote:17 mei 'De Oerknal' ipv DWDD
College van Robbert Dijkgraaf op Hemelvaartsdag in zendtijd DWDD. >
DE OERKNAL’ DOOR ROBBERT DIJKGRAAF,
Een live-college vanuit De Koepelkerk in Amsterdam
Professor Robbert Dijkgraaf, scheidend president van de KNAW en vanaf 1 juli de nieuwe directeur van het vooraanstaande Institute for Advanced Study in Princeton, geeft op Hemelvaartsdag (donderdag 17 mei) live college in de zendtijd van ‘De Wereld Draait Door’. Hij doceert in het kader van DWDD University over het ontstaan van het universum en onze planeet aarde onder de titel ‘De Oerknal’. Matthijs van Nieuwkerk assisteert de professor bij zijn betoog.
Vanuit de Koepelkerk in Amsterdam legt Dijkgraaf in vijftig minuten aan een gehoor van zo’n vierhonderd belangstellenden en uiteraard de televisiekijker uit hoe het heelal is ontstaan, hoe we dat weten, maar ook wat we allemaal nog niet weten. Aan de hand van spectaculaire animaties, een maquette van het universum en eenvoudige demonstraties geeft Dijkgraaf inzicht in de meest complexe materie. Het college wordt uitgezonden op het tijdstip van ‘De Wereld Draait Door’, 19.25 uur op Nederland 3.
Dijkgraaf neemt de kijker mee in de laatste wetenschappelijke bevindingen over het heelal en laat ook ruimte voor filosofische bespiegelingen. Is er intelligent buitenaards leven en zijn wij echt gemaakt van sterrenstof?
DWDD University
DWDD-University is een leergierig filiaal van De Wereld Draait Door, dat op onregelmatige tijden zal worden geopend om de wondere, doordraaiende wereld beter te leren begrijpen. Voor volgend seizoen staat bijvoorbeeld een korte serie colleges van Alexander Klöpping op het programma.
“Met Robbert Dijkgraaf en zijn college over de oerknal had DWDD University zich in spreker en thema geen betere start kunnen wensen. Dijkgraaf heeft toegezegd ook in de toekomst met plezier af en toe een tv-college te willen geven”, aldus Matthijs van Nieuwkerk.
De Oerknal, te zien op donderdag 17 mei om 19:30 op Nederland 3 (in de zendtijd van DWDD). Bijwonen kan niet meer. Alle plekken zijn bezet.
quote:- Met de G500 wil Sywert van Lienden de Nederlandse politiek veranderen. Vanavond doet hij een belangrijke aankondiging.
- Bureau Sport wordt gerund door Erik Dijkstra en Frank Evenblij. Het is een sport tv-programma dat tijdens de zomerstop van DWDD op hetzelfde tijdstip en plek zal worden uitgezonden.
- Dolf Jansen geeft in zijn verkiezingsprogramma 'Uitslag' live commentaar rond de uitslagen van de Tweede Kamerverkiezingen.
Muziek is er van Maite Hontelé en tafelheer is Jort Kelder.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:20 schreef Specularium het volgende:
Ik lees net dat Seabert vanavond een belangrijke politieke aankondiging zal doen.
Wat zal dat toch zijn?
Okay, ik zal het verklappen, maar houd het voor je.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:20 schreef Specularium het volgende:
Ik lees net dat Seabert vanavond een belangrijke politieke aankondiging zal doen.
Wat zal dat toch zijn?
Echt niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
Okay, ik zal het verklappen, maar houd het voor je.
Seabert en ik gaan trouwen
Maar Seabert ziet er niet uit als een Turk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
Zonnebankje en een beetje verf doen wonderenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar Seabert ziet er niet uit als een Turk.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar Seabert ziet er niet uit als een Turk.
Kun je het wel aan na Pino ?quote:
Neckermannquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:33 schreef Specularium het volgende:
Weet iemand waar Jort zijn bretels koopt?
Ik maar dat is geheim.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:33 schreef Specularium het volgende:
Weet iemand waar Jort zijn bretels koopt?
Maar wel FOK!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:34 schreef Elusive het volgende:
ik heb ook geen facebook![]()
of een twitter of een hyves
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:34 schreef Elusive het volgende:
Hij heeft iets belangrijks te melden. Is dat al gebeurd eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:36 schreef Norrage het volgende:
Heb niks tegen seabert naar waarom zit ie hier tegenwoordig werkelijk elke dag?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:34 schreef Elusive het volgende:
echt zo'n kakkuwrrquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Die wilde naast Seabert ziet er wel spannend uit.
Met een hoody!quote:
casual kakker met wilde haardosquote:
Hopelijk ook in toiletrol variant, dan kan ik er mijn reet mee afvegen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
Dat oranje is wel leuk voor tijdens het EK.
Ik vind Swiebertje een sukkel...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:42 schreef Specularium het volgende:
Politici aan hun beloftes houden.
Ik moest lachen.
Topidee, oranje pleepapierquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hopelijk ook in toiletrol variant, dan kan ik er mijn reet mee afvegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |