Zijn geen lekkere mannen hè.quote:
Ghehequote:Op maandag 14 mei 2012 19:51 schreef Specularium het volgende:
Ik hoor Mike liever over zijn depressie praten.
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:52 schreef Klauz het volgende:
Jazz lijkt toch absoluut niet op klassieke muziek, waar heeft hij het over.
Vroeg ik me ook af, zit niet op te letten.quote:
jaquote:Op maandag 14 mei 2012 19:53 schreef Frag_adder het volgende:
is dit mike van de mike en thomas show?
Mike Bodde of Diederik van Vleuten zei dat in Dwdd.quote:
The Firm.quote:
Ik had het erover dat wat hij zei toch behoorlijk klopte, en dat hier weer gebazeld wordt...quote:Op maandag 14 mei 2012 19:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mike Bodde of Diederik van Vleuten zei dat in Dwdd.
Gaat het toevallig over de G?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:56 schreef alors het volgende:
Paul McCartney vertelt tijdens concerten gewoon zelf waar het nummer over gaat hoor
Jazz vind ik toch heel wat anders, klassieke muziek is een stuk gestructureerder. (Natuurlijk is Jazz wel beïnvloed door klassieke muziek, maar dat valt over alle muziek te zeggen).quote:Op maandag 14 mei 2012 19:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had het erover dat wat hij zei toch behoorlijk klopte, en dat hier weer gebazeld wordt...
'Over zwarte wijven neuken.'quote:Op maandag 14 mei 2012 19:56 schreef alors het volgende:
Paul McCartney vertelt tijdens concerten gewoon zelf waar het nummer over gaat hoor
Jazz is nerveuze ellende.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jazz vind ik toch heel wat anders, klassieke muziek is een stuk gestructureerder. (Natuurlijk is Jazz wel beïnvloed door klassieke muziek, maar dat valt over alle muziek te zeggen).
Neehee het geluid bij DWDD is slecht. Dat weet je toch.quote:
Er is heel veel jazz en ook jazz die op de klassieke muziek lijkt.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jazz vind ik toch heel wat anders, klassieke muziek is een stuk gestructureerder. (Natuurlijk is Jazz wel beïnvloed door klassieke muziek, maar dat valt over alle muziek te zeggen).
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door het theater.
Het zal een combinatie zijn danquote:Op maandag 14 mei 2012 19:59 schreef hexje het volgende:
[..]
Neehee het geluid bij DWDD is slecht. Dat weet je toch.
Kwam ook uit het niets.quote:
Die rechts van hem is wel een poppetje zeg. Man man man.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:01 schreef Tem het volgende:
Meisje achter Matthijs is zwanger en kijkt alsof Matthijs de schuldige is.
als zijn lijkenwagen gebruikenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Wat moet een negentigjarige met een busje?
En fietsenmaker, dus waarschijnlijk geeneens een rijbewijsquote:Op maandag 14 mei 2012 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Wat moet een negentigjarige met een busje?
Die met dat geruite blousje?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die rechts van hem is wel een poppetje zeg. Man man man.
Wel de mooiste van dat clubje daar. (Als dat degene is die je bedoelt).quote:Op maandag 14 mei 2012 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die met de geruite blouse?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |