Vanavond om 20:25 op Nederland 3.quote:In de Telefilm Doodslag slaan bij de door Theo Maassen gespeelde ambulancebroeder Max de stoppen door. Mag je geweld gebruiken wanneer hufterig gedrag je werk belemmert, en wat is dan de consequentie?
Doodslag vertelt het verhaal van ambulancebroeder Max, gespeeld door Theo Maassen, die in zijn werk wordt belemmerd door hufterig gedrag. Op een dag slaat hij letterlijk van zich af en dat heeft grote gevolgen voor hem en zijn Marokkaanse collega Amira.
Cynische grappenmaker
Voor zijn daad vond Max inspiratie in de conference van de bekende cabaretier. Wie is verantwoordelijk? Is het Max die van die van helpen zijn beroep maakte of is het de cynische grappenmaker, die op veilige afstand blijft?
Na de première op maandag is zaterdagavond 2 juni om 22.25 uur de director’s cut te zien, een ongecensureerde hardere versie.
Kan gefinancieerd zijn door het telefilm fonds, ten tweede scheelt het de telefilm een productie maken. An sich is het een prima film, TBS is ook een telefim geweest.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:00 schreef Tja..1986 het volgende:
Film is in de bios geweest. Dus toch helemaal geen Telefilm dan?
ik hoop het nietquote:Op maandag 14 mei 2012 20:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoppa steen door je ruit, bedreigingen.. maar dat zwart wit is wat jammer, blijft de hele film nou in zwart/wit?
Ik hoop wel dat ie dan eerst nog een paar van die Marokkanen kapotslaat.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij wordt zelf vermoord, gokje
dat dus.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ie dan eerst nog een paar van die Marokkanen kapotslaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |