Het is net een mens hequote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is dat ie in dienst is van de club, maar door tweets als deze gun je de jongen haast eerder een dwarslessa dan een blessa.
Lamlul. Gedraag je als een prof, man.
Is dat tegenwoordig het criteria van mens zijn? Je zo debiel mogelijk gedragenquote:
Om te janken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sowieso al dat getweet van al die profvoetballers is echt om te janken.
Kijk eens naar Depay bijvoorbeeld
Dat mag ik verdomme toch hopenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:47 schreef LudoSanders het volgende:
PSV gaat echt geen 3,5 miljoen betalen voor Stam plus een dito salaris, althans dat neem ik aan.
Maximaal 1 etentje met Brands in Eindhoven. Dan mag hij al weg.. Stamquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat mag ik verdomme toch hopen
En als Brands die jongen dan toch zo graag wil hebben, dan wel op huurbasis.
Ik moet zeggen dat ik weinig van hem heb gezien bij Wigan, dus of het nou echt zo'n patjepeeër is als iedereen beweert weet ik niet. Ik weet alleen wel dat je voor 3,5 miljoen een absolute topper binnen moet trekken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maximaal 1 etentje met Brands in Eindhoven. Dan mag hij al weg.. Stam
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik weinig van hem heb gezien bij Wigan, dus of het nou echt zo'n patjepeeër is als iedereen beweert weet ik niet. Ik weet alleen wel dat je voor 3,5 miljoen een absolute topper binnen moet trekken.
Mooie gol.quote:
Er is voor 3,5 miljoen toch wel iets beters te halen? Toivonen zien te slijten, en daar 1 of 2 goede verdedigers voor kopen. Ik ben nooit zo kapot geweest van Stam.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:47 schreef LudoSanders het volgende:
PSV gaat echt geen 3,5 miljoen betalen voor Stam plus een dito salaris, althans dat neem ik aan.
quote:Van Bommel: 'Als het niet loopt, zullen Dick en ik de klappen opvangen'
PSV heeft een teleurstellend seizoen achter de rug en op zoek naar de oorzaak werd vaak beweerd dat het elftal een leider miste. Maandagavond presenteerden de Eindhovenaren Mark van Bommel als nieuwe aanwinst en PSV hoopt met de middenvelder iemand die de ploeg bij de hand neemt te hebben binnengehaald. Van Bommel denkt echter dat er wel degelijk meer leiders zijn.
Volgens de Limburger zijn spelers als bijvoorbeeld Kevin Strootman er echter nog niet klaar voor om de leidersrol 'op een goede manier in te vullen': "Ik ben er vanaf mijn 23e ook ingegroeid", zegt Van Bommel in De Telegraaf. "Er staat bij PSV wel een talentvolle groep die in staat is prijzen te pakken. Samen met Dick Advocaat hoop ik daar een bijdrage aan te leveren."
"Als het niet loopt, zullen wij de klappen opvangen, maar voor die verantwoordelijkheid zijn wij niet bang", vervolgt Van Bommel. "Sterker, die dragen we juist graag om het beste uit onszelf en onze omgeving te halen." Van Bommel speelde tussen 1999 en 2005 al voor PSV en vertrok vervolgens naar Barcelona, waarna hij nog voor Bayern München en AC Milan uitkwam.
Bij Bayern ook wel een beetje horen, samen met Lahmquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:29 schreef Xaobotnik het volgende:
Klopt wel van Van Bommel. Dat was een stuk later dan hoe snel we het tegenwoordig verwachten van spelers. We willen nog wel eens vergeten dat het helemaal niet zo normaal is dat een speler in de eerste helft van de 20-er jaren effe een ploeg op sleeptouw neemt. Van Bommel was 23 en heeft pas onder Simons en Cocu die rol een beetje toegeschoven gekregen in de vorm van een aanvoerdersband, terwijl die twee de echte leiders waren. Eigenlijk is Van Bommel nooit ècht de leider binnen PSV geweest. Feitelijk wordt dit de eerste keer waar hij die rol ècht op zicht moet nemen. Bij Bayern of Oranje hebben ze veel minder behoefte aan iemand die de ploeg op sleeptouw neemt of het spel verdeelt.
Wat voor positie speelt ie?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:46 schreef tompsv18 het volgende:
15-jarige Tristan Berghuis naar PSV, broertje van Steven. Kwam uit voor Vitesse B1 en kon ook naar Chelsea en Tottenham.
Persoonlijk vind ik dit wel meevallen. Het was misschien wel de meest volwassen persoon, maar niet meer dan dat. De meerwaarde van iemand die de lijnen uitzet en het spel bepaalde, was het niet. Al moet gezegd worden dat die volwassenheid al van grote waarde is voor dit PSV. Sowieso geldt dat wel voor voetballers van de jongere generatie, dat ze niet zo snel volwassen worden als de spelers uit de eind-jaren '90.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij Bayern ook wel een beetje horen, samen met Lahm
Geef hem eens ongelijk. Bij een subtopper uit de eredivisie spelen tegen een veel lager salaris, of bij een topclub die in de CL uitkomt tegen een veel hoger salaris.... En dan heeft hij daar ook nog eens minder taalproblemen.quote:
Klopt helemaal niets van. Van Bommel en Simons hebben nooit samengespeeld, Simons kwam als vervanger van Van Bommel. Toen Cocu terugkwam was Van Bommel aanvoerder en die band is pas naar Cocu gegaan toen Bommel naar Barcelona vertrok.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:29 schreef Xaobotnik het volgende:
Klopt wel van Van Bommel. Dat was een stuk later dan hoe snel we het tegenwoordig verwachten van spelers. We willen nog wel eens vergeten dat het helemaal niet zo normaal is dat een speler in de eerste helft van de 20-er jaren effe een ploeg op sleeptouw neemt. Van Bommel was 23 en heeft pas onder Simons en Cocu die rol een beetje toegeschoven gekregen in de vorm van een aanvoerdersband, terwijl die twee de echte leiders waren. Eigenlijk is Van Bommel nooit ècht de leider binnen PSV geweest. Feitelijk wordt dit de eerste keer waar hij die rol ècht op zicht moet nemen. Bij Bayern of Oranje hebben ze veel minder behoefte aan iemand die de ploeg op sleeptouw neemt of het spel verdeelt.
Klopt dat Van Bommel en Simons hier niet samen hebben gespeeld. Maar het overige verhaal ben ik het wel mee eens. Van Bommel was niet de leider toen Cocu hier ook was. Dat was gewoon Cocu. En Simons was ook meer een kapitein dan Van Bommel. Van Bommel is nooit een kapitein geweest bij PSV, al geloofde hij dat zelf wel graag, met het opzetten van dat zware stemmetje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt helemaal niets van. Van Bommel en Simons hebben nooit samengespeeld, Simons kwam als vervanger van Van Bommel. Toen Cocu terugkwam was Van Bommel aanvoerder en die band is pas naar Cocu gegaan toen Bommel naar Barcelona vertrok.
Had je kunnen verwachten dat sommige spelers eerder naar een club gaan die CL speelt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:28 schreef Doublepain het volgende:
Soms wil het ook niet
PSV dacht zich zo goed als zeker te hebben versterkt met Luka Djordjevic, maar de Montenegrijn verkast naar Zenit Sint-Petersburg. De spits zou volgens Vjesti deze maand de medische keuring doorlopen in Eindhoven om in juni een meerjarig contract te ondertekenen. De zeventienjarige aanvaller heeft op het laatste moment echter voor de Russische landskampioen gekozen.
Djordjevic, die begeleid wordt door voormalig Vitesse-, Heracles Almelo en FC Utrecht-spits Igor Gluscevic, liep vorige maand én vorig jaar stage in Brabant en maakte grote indruk. PSV dacht een toptalent in handen te hebben. Toen Zenit echter interesse toonde, ging het snel. Inmiddels is er al een akkoord bereikt en Djordjevic tekent op 9 juli (als hij zijn achttiende verjaardag viert) een driejarig contract bij Zenit. De Russen spelen komend seizoen in de Champions League.
Djordjevic, die in eigen land wordt vergeleken met Fiorentina-aanvaller Stevan Jovetic, speelt bij Mogren Budva op het hoogste niveau in Montenegro. Bij de tweevoudig landskampioen speelt ook de achttienjarige middenvelder Marko Bakic. PSV volgt hem ook, maar de controleur kiest waarschijnlijk voor het Servische Partizan Belgrado. Die club komt volgend seizoen uit in de voorronde van de Champions League. PSV moet het ‘slechts’ doen met de Europa League.
Natuurlijk was hij nog niet de leider die hij nu is, dat heeft allemaal met ervaring te maken. Maar Van Bommel is altijd een leider geweest, vanaf zijn zestiende toen hij bij Fortuna debuteerde. Een aanvoerder die wij sinds het vertrek van Simons niet meer gekend hebben met Afellay, Engelaar en Toivonen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:55 schreef Kenju het volgende:
[..]
Klopt dat Van Bommel en Simons hier niet samen hebben gespeeld. Maar het overige verhaal ben ik het wel mee eens. Van Bommel was niet de leider toen Cocu hier ook was. Dat was gewoon Cocu. En Simons was ook meer een kapitein dan Van Bommel. Van Bommel is nooit een kapitein geweest bij PSV, al geloofde hij dat zelf wel graag, met het opzetten van dat zware stemmetje.
Alsof zo'n speler meteen in de basis speelt. Gaat zich allemaal om de centen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Had je kunnen verwachten dat sommige spelers eerder naar een club gaan die CL speelt.
Op jonge leeftijd wel ja.Was ook altijd een van de spelers van dat jong Oranje met het meeste potentieel. Maar daarna vond ik hem zich niet ontwikkelen als een leider. Goede speler, maar niet meer dan dat. Die aanvoerdersband was meer om zijn tevredenheid te vervullen, heb ik het idee. De tactische kwaliteiten cq. de mogelijkheden om de lijnen uit te zetten en voor de opbouw te zorgen, die je van een ideale leider verwacht, heeft Van Bommel iig niet. Daar is hij het type speler niet voor. Het gaat vooral op basis van karakter bij hem. Niets mis mee, en iets dat we goed kunnen gebruiken, maar wel een gegeven. Verder hoop ik ook dat hij niet van die symboolleiderschap gaat vertonen waar de act van leiderschap zich vooral uit in het zichzelf presenteren als een zgn. verantwoordelijke leider, maar hij in werkelijkheid alleen maar de positie en het vertrouwen van andere spelers schaadt. Voorbeelden van dat hij dit in het verleden deed was hoe hij lang bleef praten over 'de Koreanen' (alsof het geen individuele personen zijn) en vaak vrij negatief ("ze zijn er, maar daar is alles mee gezegd". Dit soort zaken moet je binnenskamers houden, en sowieso is het vrij dom om over een potentiële topspeler als Park dit te zeggen (kortzichtig dus van Van Bommel die het zag als een 'Koreaantje')) en hoe hij Gakokidze een keer omhoog trok terwijl hij aangaf een blessure te hebben. Van Bommel die zich wilde profileren als iemand die ervoor ging en dat ook van zijn spelers verwachtte. De nepheid straalde ervan af, en hij beschadigde een medespeler.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk was hij nog niet de leider die hij nu is, dat heeft allemaal met ervaring te maken. Maar Van Bommel is altijd een leider geweest, vanaf zijn zestiende toen hij bij Fortuna debuteerde. Een aanvoerder die wij sinds het vertrek van Simons niet meer gekend hebben met Afellay, Engelaar en Toivonen.
Niet alleen de centen. Er is geen reden om naar PSV te gaan voor zo'n speler. Of ga je aankomen met 'beter voor zijn ontwiikkeling'? Dan kan hij ook naar een club in zijn eigen land gaan, of naar de Utrechts of Heerenveens van deze wereld.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof zo'n speler meteen in de basis speelt. Gaat zich allemaal om de centen.
Het hoeft maar 1 keer goed te gaan: Rijkaardquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:43 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet het niet met al die oudspelers die hun laatste jaar weer bij hun club terug keren. Met Van Bommel heb ik dat ook. Had dat ene jaartje nog in Italië blijven spelen. Door nu naar PSV te gaan is niet zo slim misschien, het kan ook gigantisch tegen vallen natuurlijk.
Bij Ajax kwam Aaron Winter ook weer terug op een gegeven moment, die heeft er ook niet veel meer van gebakken toen en is via de achterdeur weer vertrokken. Ik moet het dus allemaal nog maar zien gebeuren met hem daar...
Cocuquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het hoeft maar 1 keer goed te gaan: Rijkaard
Wou net plaatsen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:04 schreef Doublepain het volgende:
Jetro noemt Narsingh PSV nieuwe aanwist?
Was dat maar zo
Wat zou die kosten?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:07 schreef Doublepain het volgende:
Maher zegt zelf dat hij misschien wel naar een topclub wil gaan in Nederland.
Als je zo'n kans hebt, moet je hem grijpen. Hopelijk doet Brands dat
Winter speelde bij Ajax helemaal niet slecht hoor. Maakte toen zelden een fout. maar Winters manco was dat het een controlerende middenvelder was, waar Adriaanse niets mee had. Winter is nadat hij zijn trainersdiploma haalde vrijwel meteen bij Ajax aan de slag gegaan. Tegenwoordig is hij de coach van Toronto FC waar hij het gewoon goed doet. Dus de terugkeer van Winter naar Ajax was helemaal niet zo slecht gegaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:43 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet het niet met al die oudspelers die hun laatste jaar weer bij hun club terug keren. Met Van Bommel heb ik dat ook. Had dat ene jaartje nog in Italië blijven spelen. Door nu naar PSV te gaan is niet zo slim misschien, het kan ook gigantisch tegen vallen natuurlijk.
Bij Ajax kwam Aaron Winter ook weer terug op een gegeven moment, die heeft er ook niet veel meer van gebakken toen en is via de achterdeur weer vertrokken. Ik moet het dus allemaal nog maar zien gebeuren met hem daar...
8-10 miljoen. Dus bijna onhaalbaar als je Toivonen niet verkoopt.quote:
Ik denk minder. Maar vind het ook niet echt een speler voor PSV.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
8-10 miljoen. Dus bijna onhaalbaar als je Toivonen niet verkoopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |