Ajax heeft nooit schulden gehadquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk stiekem dat ze eerder een gat aan het opvullen waren.
Nee joh je kunt niet in de schulden raken als je voor Babel al 17 miljoen krijgt. (of 5 miljoen voor De Mulquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk stiekem dat ze eerder een gat aan het opvullen waren.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En al dat geld dat ze nog niet aan de knvb hebben betaald?
quote:
VI is een betrouwbare bron in mijn ogen.quote:Schulden Ajax kunnen oplopen tot 30 miljoen
Geschreven door Jamie Roumans - 15 maart 2010 21:00 - Bron: Voetbal International (TV)
De schulden van Ajax kunnen aan het eind van het seizoen oplopen tot 30 miljoen euro. Althans, dat meldt Johan Derksen in het programma Voetbal International. Dit zou mede komen door de vroegtijdige uitschakeling in de Europa League. De schulden zullen onder andere als gevolg hebben dat er niet aan de financiële eisen van spelers waarvan hun contract aflopen kan worden voldaan.
Klopt niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
VI is een betrouwbare bron in mijn ogen.
Stam maakte bij Twente wel altijd leuke pirouettes, maar dan haal je inderdaad de ene clown ter vervanging van de andere.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:42 schreef MRN89 het volgende:
Zolang PSV maar geen 3,5 miljoen gaat neerleggen voor Stam !
Desnoods probeer je Manolev te ruilen + 1 miljoenmaar 3,5 miljoen.. nee
Ja want hij heeft alle kosten en inkomsten van ajaxquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt niet.
Ajax heeft nooit in het rood gestaan, ze hebben wel bijna 30 miljoen verlies gemaakt ja. Maar er stonden maar ajax had nog een eigen vermogen van 80 miljoen, reken maar uit.
Erger dan Manolev kan nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stam maakte bij Twente wel altijd leuke pirouettes, maar dan haal je inderdaad de ene clown ter vervanging van de andere.
Waarom zou Derksen, het hoofd van VI, zich op nationale tv zo onsterfelijk belachelijk maken? Belangrijker nog; als dit complete onzin bleek, waarom is het dan nooit gerectificeerd?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt niet.
Ajax heeft nooit in het rood gestaan, ze hebben wel bijna 30 miljoen verlies gemaakt ja. Maar er stonden maar ajax had nog een eigen vermogen van 80 miljoen, reken maar uit.
Verkocht ajax toen niet luis suarez voor 24 miljoen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zou Derksen, het hoofd van VI, zich op nationale tv zo onsterfelijk belachelijk maken? Belangrijker nog; als dit complete onzin bleek, waarom is het dan nooit gerectificeerd?
Ron Stamquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stam maakte bij Twente wel altijd leuke pirouettes, maar dan haal je inderdaad de ene clown ter vervanging van de andere.
http://www.nu.nl/sport/23(...)iljoenenverlies.htmlquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zou Derksen, het hoofd van VI, zich op nationale tv zo onsterfelijk belachelijk maken? Belangrijker nog; als dit complete onzin bleek, waarom is het dan nooit gerectificeerd?
Nee. Dat was een jaar later.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Verkocht ajax toen niet luis suarez voor 24 miljoen?
Manolev heeft al 20 van die prijzen als individueelquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:47 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Ron Stam
Individueel: FC Twente-speler van het jaar: 2010
11 maanden geleden had Ajax 49.3 miljoen aan kortlopende schulden en 4.2 miljoen aan langlopende schulden, dat men dat in het hedendaagse voetbal als zijnde 'tekorten' omschrijft is leuk en aardig, maar misleidend.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/23(...)iljoenenverlies.html
Gl.
Arme Pieterstwitter:_Erik_Pieters_ twitterde op dinsdag 15-05-2012 om 00:02:15Gwn #LMFAO horen maar niet mogen en kunnen #shuffelen 😢 Wauw #hurts Even duidelijk gemaakt wat ik ook alweer had #blessa reageer retweet
Trainer Fred Rutten omschreef hem als "veelzijdig vanwege zijn inzetbaarheid op meerdere plaatsen".quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Manolev heeft al 20 van die prijzen als individueel
Het is dat ie in dienst is van de club, maar door tweets als deze gun je de jongen haast eerder een dwarslessa dan een blessa.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:52 schreef MRN89 het volgende:
Arme Pieterstwitter:_Erik_Pieters_ twitterde op dinsdag 15-05-2012 om 00:02:15Gwn #LMFAO horen maar niet mogen en kunnen #shuffelen 😢 Wauw #hurts Even duidelijk gemaakt wat ik ook alweer had #blessa reageer retweet
Erik Tweetersquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is dat ie in dienst is van de club, maar door tweets als deze gun je de jongen haast eerder een dwarslessa dan een blessa.
Lamlul. Gedraag je als een prof, man.
Sowieso al dat getweet van al die profvoetballers is echt om te janken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is dat ie in dienst is van de club, maar door tweets als deze gun je de jongen haast eerder een dwarslessa dan een blessa.
Het is net een mens hequote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig het criteria van mens zijn? Je zo debiel mogelijk gedragenquote:
Om te janken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sowieso al dat getweet van al die profvoetballers is echt om te janken.
Kijk eens naar Depay bijvoorbeeld
Dat mag ik verdomme toch hopenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:47 schreef LudoSanders het volgende:
PSV gaat echt geen 3,5 miljoen betalen voor Stam plus een dito salaris, althans dat neem ik aan.
Maximaal 1 etentje met Brands in Eindhoven. Dan mag hij al weg.. Stamquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat mag ik verdomme toch hopen
En als Brands die jongen dan toch zo graag wil hebben, dan wel op huurbasis.
Ik moet zeggen dat ik weinig van hem heb gezien bij Wigan, dus of het nou echt zo'n patjepeeër is als iedereen beweert weet ik niet. Ik weet alleen wel dat je voor 3,5 miljoen een absolute topper binnen moet trekken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maximaal 1 etentje met Brands in Eindhoven. Dan mag hij al weg.. Stam
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik weinig van hem heb gezien bij Wigan, dus of het nou echt zo'n patjepeeër is als iedereen beweert weet ik niet. Ik weet alleen wel dat je voor 3,5 miljoen een absolute topper binnen moet trekken.
Mooie gol.quote:
Er is voor 3,5 miljoen toch wel iets beters te halen? Toivonen zien te slijten, en daar 1 of 2 goede verdedigers voor kopen. Ik ben nooit zo kapot geweest van Stam.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:47 schreef LudoSanders het volgende:
PSV gaat echt geen 3,5 miljoen betalen voor Stam plus een dito salaris, althans dat neem ik aan.
quote:Van Bommel: 'Als het niet loopt, zullen Dick en ik de klappen opvangen'
PSV heeft een teleurstellend seizoen achter de rug en op zoek naar de oorzaak werd vaak beweerd dat het elftal een leider miste. Maandagavond presenteerden de Eindhovenaren Mark van Bommel als nieuwe aanwinst en PSV hoopt met de middenvelder iemand die de ploeg bij de hand neemt te hebben binnengehaald. Van Bommel denkt echter dat er wel degelijk meer leiders zijn.
Volgens de Limburger zijn spelers als bijvoorbeeld Kevin Strootman er echter nog niet klaar voor om de leidersrol 'op een goede manier in te vullen': "Ik ben er vanaf mijn 23e ook ingegroeid", zegt Van Bommel in De Telegraaf. "Er staat bij PSV wel een talentvolle groep die in staat is prijzen te pakken. Samen met Dick Advocaat hoop ik daar een bijdrage aan te leveren."
"Als het niet loopt, zullen wij de klappen opvangen, maar voor die verantwoordelijkheid zijn wij niet bang", vervolgt Van Bommel. "Sterker, die dragen we juist graag om het beste uit onszelf en onze omgeving te halen." Van Bommel speelde tussen 1999 en 2005 al voor PSV en vertrok vervolgens naar Barcelona, waarna hij nog voor Bayern München en AC Milan uitkwam.
Bij Bayern ook wel een beetje horen, samen met Lahmquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:29 schreef Xaobotnik het volgende:
Klopt wel van Van Bommel. Dat was een stuk later dan hoe snel we het tegenwoordig verwachten van spelers. We willen nog wel eens vergeten dat het helemaal niet zo normaal is dat een speler in de eerste helft van de 20-er jaren effe een ploeg op sleeptouw neemt. Van Bommel was 23 en heeft pas onder Simons en Cocu die rol een beetje toegeschoven gekregen in de vorm van een aanvoerdersband, terwijl die twee de echte leiders waren. Eigenlijk is Van Bommel nooit ècht de leider binnen PSV geweest. Feitelijk wordt dit de eerste keer waar hij die rol ècht op zicht moet nemen. Bij Bayern of Oranje hebben ze veel minder behoefte aan iemand die de ploeg op sleeptouw neemt of het spel verdeelt.
Wat voor positie speelt ie?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:46 schreef tompsv18 het volgende:
15-jarige Tristan Berghuis naar PSV, broertje van Steven. Kwam uit voor Vitesse B1 en kon ook naar Chelsea en Tottenham.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |