Jawel, maar ja, als ze erachter komt weet ze me direct te vinden.quote:
Komt dat even goed uit, dan kun je weer aan de slagquote:Op maandag 14 mei 2012 14:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jawel, maar ja, als ze erachter komt weet ze me direct te vinden.
Ik? Ha!quote:Op maandag 14 mei 2012 14:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit, dan kun je weer aan de slag
Smeer je hele lichaam onder.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mensen die geen fotoshoot met hun eten houden_
Hipsterquote:Op maandag 14 mei 2012 14:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mensen die geen fotoshoot met hun eten houden_
lekk0rquote:
''Dat ziet er goed uit, mag ik ook een stukje''quote:Op maandag 14 mei 2012 14:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Morgen lekker klasgenoten jelly maken door uitgebreid brownies te gaan eten.
'' Dat ziet er goed uit, mag ik ook een stukje''quote:Op maandag 14 mei 2012 14:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
''Dat ziet er goed uit, mag ik ook een stukje''
Ja hoor, pak maar
Ja
Ja![]()
Nee hij is op
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
'' Dat ziet er goed uit, mag ik ook een stukje''
NEE BITCH GTFO
Wij hosselen gewoon die bitches in de club.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ook, maar niemand wil met ons mee uit. Ja behalve smoofie, die komt misschien.
Ik ben er heul niet eens.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wij hosselen gewoon die bitches in de club.
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wij hosselen gewoon die bitches in de club.
Sowieso, we zijn elkaars wingmanquote:Op maandag 14 mei 2012 14:57 schreef Dimens het volgende:
En misschien een paar goed uitziende dudes.
je hoeft niet meteen te schreeuwenquote:Op maandag 14 mei 2012 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WAT HEEFT ZIJ ER NU WEER MEE TE MAKEN
Team hert komt hard.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Sowieso, we zijn elkaars wingman
al lang niet meer eigenlijk, maar best wel wat dingen uit het buitenland gekocht daarzoquote:
trollquote:
Stel dat er nog niet geboden is op een artikel, en het hoogste bod staat dus nog op 0,01$ en je biedt dat, is de verkopen dan verplicht het voor die prijs naar je te verzenden?quote:
Nee. Maar dan kun je hem een negatieve feedback geven.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Stel dat er nog niet geboden is op een artikel, en het hoogste bod staat dus nog op 0,01$ en je biedt dat, is de verkopen dan verplicht het voor die prijs naar je te verzenden?
als hij geen minimum ingesteld heeftquote:Op maandag 14 mei 2012 15:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Stel dat er nog niet geboden is op een artikel, en het hoogste bod staat dus nog op 0,01$ en je biedt dat, is de verkopen dan verplicht het voor die prijs naar je te verzenden?
Ja, kijk je ook naar de shipping want meestal verdienen ze dan daarop. Of er wordt in de laatste seconde nog snel geboden door 'de verkoper' zodat je het nog niet hebt.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
als de tijd is afgelopen en je bent de hoogste bieder heb je in principe een koop overeenkomst, als hij dus betaald moet hij leveren.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Maar dan kun je hem een negatieve feedback geven.
Ik had het laatst ook.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
Soms staat er ook onder gratis verzendkosten. Dan is de verkoper best wel genaaid als hij iets voor 0,01 moet verzenden
Wel een apart concept vind ik. Ik bedoel straks moet je als verkoper iets 0,01 dollar verzenden..quote:Op maandag 14 mei 2012 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als de tijd is afgelopen en je bent de hoogste bieder heb je in principe een koop overeenkomst, als hij dus betaald moet hij leveren.
als hij tijdens de veiling het product van ebay haalt is dat ander, dan heb je in feite geen poot om op te staan. behalve dan die negatieve feedback
ga nu downloadenquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 15:47 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 40 weken tot ik kan kijken.
Klik erop.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat Dimens? Ik zie je afbeelding niet god
Waar gaat het over?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
haten op game of thrones![]()
haten op deze man
nsfw of sfw?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
haten op game of thrones![]()
haten op deze man
is vielig babbyquote:
Te lui om het uit te leggen. Kijk dit:quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
probeer ik 12gb te downloaden duurt het 4 weken en 4 dagen
Is er niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dan moet je er een pakken met meer seeders Sherlock.
Nadat er tientalle computer programma's overheen zijn geweest om het beter te laten klinken.quote:
Dit.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nadat er tientalle computer programma's overheen zijn geweest om het beter te laten klinken.
Zo klinkt ze in het echt totaal niet.
Dat gebeurt met alle muziek tegenwoordig.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nadat er tientalle computer programma's overheen zijn geweest om het beter te laten klinken.
Zo klinkt ze in het echt totaal niet.
kayne west bijvoorbeeldquote:Op maandag 14 mei 2012 16:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat gebeurt met alle muziek tegenwoordig.
Zonde wel.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat een verademing moet die gozer zijn voor de zwarte hommo community zeg. "Gay-hop"quote:
Best wel triest.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh tjeempie wat is dat heb jij dat gemaaktquote:
En hoe oud zijn jullie nou eigenlijk, zelfs jullie kotsen op die muziek. Ik heb hoopquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:20 schreef Monopoly het volgende:
Waarom heb je brownies gebakken?
Omdat ik zwanger ben van één neger, paps.
EEN NEGER ?!
een stuk jonger dan jouwquote:Op maandag 14 mei 2012 16:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En hoe oud zijn jullie nou eigenlijk, zelfs jullie kotsen op die muziek. Ik heb hoop
Het waren er twee.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:20 schreef Monopoly het volgende:
Waarom heb je brownies gebakken?
Omdat ik zwanger ben van één neger, paps.
EEN NEGER ?!
Monopoly heeft die brownies gebakken?quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Monopoly heeft die brownies gebakken?
Succes met je examens morgen. Knijp je em al of ga je ze maken als een baas?
wij mochten alleen een fles water drinken dat elke dag op tafel klaar stond.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, je mag eten en drinken zolang het de mensen die examen maken maar niet lastig valt.
Ja we krijgen ook thee, en je mag flesje water pakkenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wij mochten alleen een fles water drinken dat elke dag op tafel klaar stond.
niet douchenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja we krijgen ook thee, en je mag flesje water pakken
Ik wil nog iets zoeken wat moeilijk erg stinkt, zodat de hele gymzaal daar last van heeft
*Hmmm oohh hmmm ahhhhhh smul*quote:Op maandag 14 mei 2012 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, je mag eten en drinken zolang het de mensen die examen maken maar niet lastig valt.
Pindakaas natuurlijkquote:Op maandag 14 mei 2012 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil nog iets zoeken wat moeilijk erg stinkt, zodat de hele gymzaal daar last van heeft
Gewoon niet douchen en jezelf in smeren met van die meur kaas uit zo'n kartonnen doosje uit de kaasbak in de supermarkt.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:22 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga nog een keer voor DV koken. Gewoon omdat het kan.
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
*Hmmm oohh hmmm ahhhhhh smul*
Al die jongens zitten daar zometeen met een boner.
Begin jij nu ook al?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:23 schreef coban het volgende:
ik at niks tijdens het examen, hooguit water drinken. maakt teringveel geluid
Piccalilly en een gebakken beef pattyquote:Op maandag 14 mei 2012 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ohhhhquote:Op maandag 14 mei 2012 16:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
*Hmmm oohh hmmm ahhhhhh smul*
Al die jongens zitten daar zometeen met een boner.
Dat doe ik wel altijd bij engels, omdat ik weet dat ik daar gewoon goed in ben. En dan als eerste op staan als een baas en dan zo naar voren toe lopenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
je moet wel altijd als eerste klaar zijn het is namelijk wel een wedstrijd
Vraag er een aan in het EK topicquote:Op maandag 14 mei 2012 16:26 schreef coban het volgende:
eigenlijk wil ik een nieuwe ui maar ik maak mijn uis nooit zelf dus ik wacht tot een vrijwilliger zich meldt
geen haast geen haast met een ui hebbenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
Tot die tijd mag je mijn UI wel lenen
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik over 2 week in rotterdam ben kom ik je een cadeautje brengen.
Boterhamquote:Op maandag 14 mei 2012 16:30 schreef coban het volgende:
[..]
geen haast geen haast met een ui hebben
mogen![]()
denk je dat ik je toestemming nodig heb ofzo
![]()
Ik wou eerst verrassing zeggen maar dan zou het alsnog vies klinkenquote:
Met je neus in de lucht en dan zo zwiepen met je zwart geverfde lange haren.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat doe ik wel altijd bij engels, omdat ik weet dat ik daar gewoon goed in ben. En dan als eerste op staan als een baas en dan zo naar voren toe lopen
[ afbeelding ]
Mijn haren zijn niet zwart jij ontiegelijke faalhaas.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Met je neus in de lucht en dan zo zwiepen met je zwart geverfde lange haren.
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wou eerst verrassing zeggen maar dan zou het alsnog vies klinkendit klinkt nog redelijk, alleen beetje jammer dat jij er weer zo op reageert..
Radzeendiaquote:
Ahja, las het topic al, maar las weekje terug ook iets dat je de 25e of 26e ook bij snuf kwam eten? Dan kan ik het je ook wel geven.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind het allemaal prima DV, maar misschien woon ik dan al niet meer daar, moet even kijken hoe snel ik via school terecht kan in nieuwe woonruimte.
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat doe ik wel altijd bij engels, omdat ik weet dat ik daar gewoon goed in ben. En dan als eerste op staan als een baas en dan zo naar voren toe lopen
[ afbeelding ]
We zien het wel, komt wel op z'n pootjes terechtquote:Op maandag 14 mei 2012 16:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ahja, las het topic al, maar las weekje terug ook iets dat je de 25e of 26e ook bij snuf kwam eten? Dan kan ik het je ook wel geven.
slecht ben superziek overal snot op mijn hoofd en keelpijn en oogpijn en heb het superkoudquote:
Als een trein hier niet rijdt is de enige verklaring daarvoor dat een schaap uit een weiland is ontsnapt.quote:
dat heb ik ook gehad stond er een schaap in de wegquote:Op maandag 14 mei 2012 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als een trein hier niet rijdt is de enige verklaring daarvoor dat een schaap uit een weiland is ontsnapt.
ahw, ik was van de week ook verkoudenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:45 schreef coban het volgende:
[..]
slecht ben superziek overal snot op mijn hoofd en keelpijn en oogpijn en heb het superkoud
Zorg dat boer jansen zijn schapen binnen houdt aankomende zaterdag.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als een trein hier niet rijdt is de enige verklaring daarvoor dat een schaap uit een weiland is ontsnapt.
Zal het tegen hem zeggenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zorg dat boer jansen zijn schapen binnen houdt aankomende zaterdag.
ik was in bosachtiggebied en het waaide en regende en hooikoorts en ik bleef koppig doorgaanquote:Op maandag 14 mei 2012 16:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ahw, ik was van de week ook verkouden
Hoe krijg je dat voorelkaar in turkije is het toch 40 gradenof heb je 's nachts schapen lopen hoeden in je pyjama
Eigenwijs..quote:Op maandag 14 mei 2012 16:47 schreef coban het volgende:
[..]
ik was in bosachtiggebied en het waaide en regende en hooikoorts en ik bleef koppig doorgaan
Sinds van welk tijdstip zit je al op die stoel pimquote:Op maandag 14 mei 2012 16:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb honger, ik hoop dat mijn vader chinees meeneemt als hij van zn werk komt
Opperdebiel dusquote:Op maandag 14 mei 2012 16:58 schreef coban het volgende:
nee ik ben de beste van allemaal ik ben superieur
Vanaf 22:00 zondagavondquote:Op maandag 14 mei 2012 16:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Sinds van welk tijdstip zit je al op die stoel pim
Nee man, ben je gekquote:Op maandag 14 mei 2012 17:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
over 5 uurtjes 24 uur, ga je deze nacht ook weer doorhalen?
Nee, het is zo'n prive ding tochquote:Op maandag 14 mei 2012 17:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
Autistenmeet
Als ik op "deelnemen'' klik komt er op mijn prikbord "pimmetje gaat naar de autisten meet op blabla in bla bla''_!!!
hequote:Op maandag 14 mei 2012 17:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
Autistenmeet
Als ik op "deelnemen'' klik komt er op mijn prikbord "pimmetje gaat naar de autisten meet op blabla in bla bla''_!!!
wat?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:02 schreef coban het volgende:
[..]
waarom deze haatonze vriendschap is voorbij
Ja? Ik zie altijd zo'n melding van "pietje gaat op bla bla naar blablafeest''quote:Op maandag 14 mei 2012 17:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, het is zo'n prive ding toch
Ogod wat is een evenredige vertegenwoordiging ook al weerquote:In 1917 werd het districtenstelsel vervangen door het stelsel van evenredige vertegenwoordiging.
7
1p
Noem een politieke reden waarom besloten is tot invoering van het stelsel van evenredige vertegenwoordiging
Bij dit kiesstelsel krijg je een evenredig aantal zetels als je aan stemmen had. Als je 50% van de stemmen had, krijg je 50% van de zetels. Als je 10% van de stemmen had, krijg je 10% van de zetels.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ogod wat is een evenredige vertegenwoordiging ook al weer
Dat je bij 20% van de stemmen ook 20% van de regering gaat vormen.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ogod wat is een evenredige vertegenwoordiging ook al weer
Sorry, maar hier kwam ik echt niet opquote:Voorbeeld van een juist antwoord is:
Bij evenredige vertegenwoordiging maken ook kleinere politieke partijen kans gekozen te worden in vertegenwoordigende organen / is sprake van een eerlijkere afspiegeling van de wensen van de bevolking.
Kan gebeuren.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry, maar hier kwam ik echt niet opwtf
Kneus.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik deed net 60 push ups, wie wilt mij aanraken?
60 is nietsquote:Op maandag 14 mei 2012 17:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik deed net 60 push ups, wie wilt mij aanraken?
Ja, als je telkens meer doet kan je de eerste keer vet veel, maar de volgende paar keren kan je minderquote:Op maandag 14 mei 2012 17:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Is mijn record![]()
Normaal doe ik er tussen de 30 en 40, vandaag kon ik opeens 60
Ja ik begin meestal met zoveel ik kan, en dan bouw ik dat steeds afquote:Op maandag 14 mei 2012 17:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, als je telkens meer doet kan je de eerste keer vet veel, maar de volgende paar keren kan je minder
Ik ben niet de enigste die dit doetquote:Op maandag 14 mei 2012 17:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja ik begin meestal met zoveel ik kan, en dan bouw ik dat steeds af
Dat al lang vindenquote:Op maandag 14 mei 2012 17:45 schreef napoleonfour het volgende:
nu pas thuishuilen dit. kwart voor 9 beginnen, kwart voor 6 thuis
Nee ik scheer altijd alles gewoon afquote:Op maandag 14 mei 2012 17:45 schreef Dientje12 het volgende:
pimmetje, experimenteer jij ook met baardgroei?
oh smoothboyquote:Op maandag 14 mei 2012 17:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee ik scheer altijd alles gewoon af
zit jij maar eens 5 uur aan project met een groepje die niet zoveel doet.quote:
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Een vraag gokken, en maar hopen dat hij goed is.. en als je nakijkt zie je gewoon dat hij goed is.
Greatest feeling EVER
wtf is dit voor shitquote:Op maandag 14 mei 2012 17:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]Als ik tijd heb met zo'n setje, dus een krabbertje kwast en scheerzeep
[ afbeelding ]
Heb ik minder tijd dan met een gilette of scheerapparaat
Dit is hoe echt mannen zich scheren.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
wtf is dit voor shit
Ik heb de mach 3 turbo
weet je hoe ver je dan komtquote:Op maandag 14 mei 2012 17:51 schreef Trollscience het volgende:
Ik wil echt eens een keer niezen en klaarkomen tegelijk, dat lijkt me echt awesome.
Hersendodend jaquote:Op maandag 14 mei 2012 17:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zit jij maar eens 5 uur aan project met een groepje die niet zoveel doet.
Een klassiek scheersetje, een double edged razor en dan een kwastje met scheerzeep om je schuim te maken. Scheert wel lekker glad maar er is wel oefening voor nodig wil je het zo glad krijgenquote:Op maandag 14 mei 2012 17:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
wtf is dit voor shit
Ik heb de mach 3 turbo
Die was een jaar geleden. Maar bedankt.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hai
Gefeliciteerd met je 23ste verjaardag![]()
Vet leuk.quote:
Pimmetje faalt weer eensquote:Op maandag 14 mei 2012 17:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die was een jaar geleden. Maar bedankt.
[..]
Vet leuk.Maar zit wel onder de blauwe plekken van het paintballen.
En die doner kebab die ik om 4 uur at heb ik er weer uitgegooid toen ik in het hotel was.
Oke, ik houd het dan liever bij de normale scheermes die ik kenquote:Op maandag 14 mei 2012 17:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Een klassiek scheersetje, een double edged razor en dan een kwastje met scheerzeep om je schuim te maken. Scheert wel lekker glad maar er is wel oefening voor nodig wil je het zo glad krijgen
Paintballen?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vet leuk.Maar zit wel onder de blauwe plekken van het paintballen.
En die doner kebab die ik om 4 uur at heb ik er weer uitgegooid toen ik in het hotel was.
Met welk oefenexamen ben je bezig?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga zo'n hoog cijfer halen voor dit oefenexamen he, het gaat zoo goed
Ik schapte bij mijn eindexamen het deeltje ''ga slapen wordt wakker''quote:Op maandag 14 mei 2012 17:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
examens ga slapen wordt wakker ga er heen loop de zaal daarna als een baas weer uit
En ik faalde met quadrijden, ik reed hem per ongeluk een bergje in, en er zit geen achteruit op zo'n ding. Kwam zo'n dude eraan gerend om mij eruit te trekken.quote:
Was gewoon misselijk daarna, vette troepquote:Op maandag 14 mei 2012 17:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Paintballen?
Wat scheelde er aan die doner danen gefeliciteerd met je 24e weer stukje dichterbij de 30
Dat krijg je met 60 kilo hequote:Op maandag 14 mei 2012 17:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Was gewoon misselijk daarna, vette troepEn ja, vanaf 25 jaar begin je lichaamelijk af te takelen schijnt.
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En ik faalde met quadrijden, ik reed hem per ongeluk een bergje in, en er zit geen achteruit op zo'n ding. Kwam zo'n dude eraan gerend om mij eruit te trekken.
[..]
Was gewoon misselijk daarna, vette troepEn ja, vanaf 25 jaar begin je lichaamelijk af te takelen schijnt.
Volgens mij is het een Merkur, dat mesje.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Een klassiek scheersetje, een double edged razor en dan een kwastje met scheerzeep om je schuim te maken. Scheert wel lekker glad maar er is wel oefening voor nodig wil je het zo glad krijgen
Klopt een 34cquote:Op maandag 14 mei 2012 18:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgens mij is het een Merkur, dat mesje.
Het juiste antwoord;quote:De fout is; de NSDAP is niet in 1931 opgericht
Het moet zijn; de NSDAP is in 1934 opgericht
Godverdegovder zit ik er 1 jaar naastquote:De fout is het jaartal 1931 (toen waren de nazi’s nog niet aan de macht gekomen). Het moet zijn 1933 (toen kwam Hitler / kwamen de nazi’s aan de macht).
geschiedenis, wie komt jou daar nog over vragen over 10 jaarquote:Op maandag 14 mei 2012 18:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mijn antwoord:
[..]
Het juiste antwoord;
[..]
Godverdegovder zit ik er 1 jaar naast
het is gewoon goed voor je algemene ontwikkeling zodat je weet wat er vroeger is gebeurt en kan leven van het heden.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
geschiedenis, wie komt jou daar nog over vragen over 10 jaar
Het is wel belangrijk om te weten wat er vroeger allemaal is gebeurd, want dat is de reden dat we vandaag de dag zo leven.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
geschiedenis, wie komt jou daar nog over vragen over 10 jaar
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het is gewoon goed voor je algemene ontwikkeling zodat je weet wat er vroeger is gebeurt en kan leven van het heden.
Ja oke, er zijn duizenden amerikanen gestorven voor ons, dankzij hun hebben we dit leven..quote:Op maandag 14 mei 2012 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is wel belangrijk om te weten wat er vroeger allemaal is gebeurd, want dat is de reden dat we vandaag de dag zo leven.
Niet alleen dat is belangrijk om te weten.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Ja oke, er zijn duizenden amerikanen gestorven voor ons, dankzij hun hebben we dit leven..
Dingen over WW2 is wel interessant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |