Nee, het is zo'n prive ding tochquote:Op maandag 14 mei 2012 17:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
Autistenmeet
Als ik op "deelnemen'' klik komt er op mijn prikbord "pimmetje gaat naar de autisten meet op blabla in bla bla''_!!!
hequote:Op maandag 14 mei 2012 17:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
Autistenmeet
Als ik op "deelnemen'' klik komt er op mijn prikbord "pimmetje gaat naar de autisten meet op blabla in bla bla''_!!!
wat?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:02 schreef coban het volgende:
[..]
waarom deze haatonze vriendschap is voorbij
Ja? Ik zie altijd zo'n melding van "pietje gaat op bla bla naar blablafeest''quote:Op maandag 14 mei 2012 17:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, het is zo'n prive ding toch
Ogod wat is een evenredige vertegenwoordiging ook al weerquote:In 1917 werd het districtenstelsel vervangen door het stelsel van evenredige vertegenwoordiging.
7
1p
Noem een politieke reden waarom besloten is tot invoering van het stelsel van evenredige vertegenwoordiging
Bij dit kiesstelsel krijg je een evenredig aantal zetels als je aan stemmen had. Als je 50% van de stemmen had, krijg je 50% van de zetels. Als je 10% van de stemmen had, krijg je 10% van de zetels.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ogod wat is een evenredige vertegenwoordiging ook al weer
Dat je bij 20% van de stemmen ook 20% van de regering gaat vormen.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ogod wat is een evenredige vertegenwoordiging ook al weer
Sorry, maar hier kwam ik echt niet opquote:Voorbeeld van een juist antwoord is:
Bij evenredige vertegenwoordiging maken ook kleinere politieke partijen kans gekozen te worden in vertegenwoordigende organen / is sprake van een eerlijkere afspiegeling van de wensen van de bevolking.
Kan gebeuren.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry, maar hier kwam ik echt niet opwtf
Kneus.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik deed net 60 push ups, wie wilt mij aanraken?
60 is nietsquote:Op maandag 14 mei 2012 17:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik deed net 60 push ups, wie wilt mij aanraken?
Ja, als je telkens meer doet kan je de eerste keer vet veel, maar de volgende paar keren kan je minderquote:Op maandag 14 mei 2012 17:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Is mijn record![]()
Normaal doe ik er tussen de 30 en 40, vandaag kon ik opeens 60
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |