Ohhhhquote:Op maandag 14 mei 2012 16:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
*Hmmm oohh hmmm ahhhhhh smul*
Al die jongens zitten daar zometeen met een boner.
Dat doe ik wel altijd bij engels, omdat ik weet dat ik daar gewoon goed in ben. En dan als eerste op staan als een baas en dan zo naar voren toe lopenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
je moet wel altijd als eerste klaar zijn het is namelijk wel een wedstrijd
Vraag er een aan in het EK topicquote:Op maandag 14 mei 2012 16:26 schreef coban het volgende:
eigenlijk wil ik een nieuwe ui maar ik maak mijn uis nooit zelf dus ik wacht tot een vrijwilliger zich meldt
geen haast geen haast met een ui hebbenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
Tot die tijd mag je mijn UI wel lenen
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik over 2 week in rotterdam ben kom ik je een cadeautje brengen.
Boterhamquote:Op maandag 14 mei 2012 16:30 schreef coban het volgende:
[..]
geen haast geen haast met een ui hebben
mogen![]()
denk je dat ik je toestemming nodig heb ofzo
![]()
Ik wou eerst verrassing zeggen maar dan zou het alsnog vies klinkenquote:
Met je neus in de lucht en dan zo zwiepen met je zwart geverfde lange haren.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat doe ik wel altijd bij engels, omdat ik weet dat ik daar gewoon goed in ben. En dan als eerste op staan als een baas en dan zo naar voren toe lopen
[ afbeelding ]
Mijn haren zijn niet zwart jij ontiegelijke faalhaas.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Met je neus in de lucht en dan zo zwiepen met je zwart geverfde lange haren.
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wou eerst verrassing zeggen maar dan zou het alsnog vies klinkendit klinkt nog redelijk, alleen beetje jammer dat jij er weer zo op reageert..
Radzeendiaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |