Ahja, las het topic al, maar las weekje terug ook iets dat je de 25e of 26e ook bij snuf kwam eten? Dan kan ik het je ook wel geven.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind het allemaal prima DV, maar misschien woon ik dan al niet meer daar, moet even kijken hoe snel ik via school terecht kan in nieuwe woonruimte.
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat doe ik wel altijd bij engels, omdat ik weet dat ik daar gewoon goed in ben. En dan als eerste op staan als een baas en dan zo naar voren toe lopen
[ afbeelding ]
We zien het wel, komt wel op z'n pootjes terechtquote:Op maandag 14 mei 2012 16:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ahja, las het topic al, maar las weekje terug ook iets dat je de 25e of 26e ook bij snuf kwam eten? Dan kan ik het je ook wel geven.
slecht ben superziek overal snot op mijn hoofd en keelpijn en oogpijn en heb het superkoudquote:
Als een trein hier niet rijdt is de enige verklaring daarvoor dat een schaap uit een weiland is ontsnapt.quote:
dat heb ik ook gehad stond er een schaap in de wegquote:Op maandag 14 mei 2012 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als een trein hier niet rijdt is de enige verklaring daarvoor dat een schaap uit een weiland is ontsnapt.
ahw, ik was van de week ook verkoudenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:45 schreef coban het volgende:
[..]
slecht ben superziek overal snot op mijn hoofd en keelpijn en oogpijn en heb het superkoud
Zorg dat boer jansen zijn schapen binnen houdt aankomende zaterdag.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als een trein hier niet rijdt is de enige verklaring daarvoor dat een schaap uit een weiland is ontsnapt.
Zal het tegen hem zeggenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zorg dat boer jansen zijn schapen binnen houdt aankomende zaterdag.
ik was in bosachtiggebied en het waaide en regende en hooikoorts en ik bleef koppig doorgaanquote:Op maandag 14 mei 2012 16:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ahw, ik was van de week ook verkouden
Hoe krijg je dat voorelkaar in turkije is het toch 40 gradenof heb je 's nachts schapen lopen hoeden in je pyjama
Eigenwijs..quote:Op maandag 14 mei 2012 16:47 schreef coban het volgende:
[..]
ik was in bosachtiggebied en het waaide en regende en hooikoorts en ik bleef koppig doorgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |