En in de tussentijd? Krijg je dan een ruilding ofzoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Telefoon ligt in het buitenland om gerepareerd te worden.. Al 2 weken.. Afwachten maar...
Ik heb een verzekering op dat ding. Heb nu een Galaxy miniquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
En in de tussentijd? Krijg je dan een ruilding ofzo
Ik weet dat er backcover op ebay te verkrijgen zijn voor 11 euro, maar voor mij gaat het om je trouwe klanten te vriend te houden. Ik ben echt geen zeikerd.quote::
Mijn naam is Susan en ik ben van de technische ondersteuning van de klantenservice voor het HTC Email Team.
Ik begrijp dat u het niet eens bent met het beleid van HTC m.b.t. de garantie op de achterklep. Helaas kunnen wij dit beleid niet veranderen. Wij waarderen het dat u al veel HTC toestellen heeft gehad, maar kunnen u daarom niet anders behandelen dan andere klanten met een HTC Sensation. Mijn excuses voor het ongemak.
Aziaten hè.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 06:37 schreef Henk-B het volgende:
k denk dat ik het hier moet plaatsen, want het gaat immers over de Sensation, maar ook over de klantenservice van HTC.
Vrijdag lag ineens mijn volumebutton naast mijn toestel. Doe er totaal niks gek mee gebruik het alleen wanneer de andere partij hard praat. Daarnaast zit de Sensation altijd in een hoesje. Ziet er uit als nieuw nog nooit gevallen kortom altijd zuinig.
Ik heb al toen ze nog Qtek heten al toestellen van HTC met windows mobile erop nog toen. Daarna altijd HTC toestellen, zowel ik als mijn vriendin. Iedereen raadde ik altijd HTC aan. In augustus zelfs nog een HTC ONE S voor mijn moeder besteld. Kortom een trouwe klant.
Dus ik denk voor de eerste keer contact leggen met de klantenservice. Fotootje erbij gedaan en verwacht dat het wel goed zou komen.
Maar niets is minder waar. Ik moest maar een nieuwe Backcover kopen twv 45 euro.
Ongelooflijk de eerste keer dat je ze nodig hebt en dan dit....
Productiekosten backcover waarschijnlijk 3 euro? Misschien 5?
Het hele zaakje uitgelegd en zeg dat ik best een trouwe klant ben, maar nee hoor een stukje menselijkheid zit er niet tussen.
Dit zijn dus momenten waardoor ik enorm wordt teleurgesteld door fabrikanten waar ik best veel vertrouwen in had.
Hieronder de mail die ik terugkreeg:
[..]
Ik weet dat er backcover op ebay te verkrijgen zijn voor 11 euro, maar voor mij gaat het om je trouwe klanten te vriend te houden. Ik ben echt geen zeikerd.
Mijn volgende aankoop zou waarschijnlijk een HTC ONE X worden, ik vind Sense namelijk lekker werken, maar door dit ga ik daar vanaf zien.
Ik ben totaal geen fanboy van Apple en ik denk dat ik nu voor een Samsung ga, maar toen ik mijn Macbook Air kreeg en er zat een kras op, mocht ik op de MBA blijven werken en pas terugsturen tot een andere mij werd toegestuurd. Ik hoefde geen foto te maken van de kras oid, prachtige service van Apple. Tuurlijk je betaalt ervoor, maar toch het geeft je als consument een goed gevoel om niet eerst met bewijzen te komen enz.
Dit moest er even uit...... Sorry voor mijn rant!
Tja, bij mij was die volumeknop ook kapot en die werd gratis vervangen. Maar ja, het toestel had verder geen beschadigingen. Kan moeilijk worden, inderdaad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:53 schreef Onufriev het volgende:
Had van t weekend ook ineens dat mijn volumeknop naast mijn toestel lag. Ook uit het niets, denk dat de lijm is losgelaten of dat het lipje los is geraakt. Ik kan alleen niet opsturen voor een nieuwe denk ik. Ik heb m al een paar keer laten vallen dus de achterkant is enigszins beschadigd, dat zal ik dan wel te horen krijgen als reden dan. Misschien dat het lukt dmv een mailtje met foto, niet geschoten is altijd mis, alhoewel bovenstaande post weinig hoop geeft.
Zijn dat van die Beats units?quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:23 schreef GotC het volgende:
Maandag m'n oordopjes opgestuurd, kreeg vrijdag splinternieuwe terug
Heb je die cover/housing op moeten sturen dan? Ook mooi lullig om alleen voor een los knopje je telefoon een week te moeten missen...quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tja, bij mij was die volumeknop ook kapot en die werd gratis vervangen. Maar ja, het toestel had verder geen beschadigingen. Kan moeilijk worden, inderdaad.
Het hele toestel, helaas. De analyse wat er mis is ligt niet bij de klant, aldus Dynafixquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:18 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Heb je die cover/housing op moeten sturen dan? Ook mooi lullig om alleen voor een los knopje je telefoon een week te moeten missen...
Heb ff die chat geraadpleegd van HTC, ik zal morgen ns naar een Servicepunt, ookal weet ik bijna wel zeker dat ze de schuld leggen bij de beschadiging. Eigenlijk denk ik dat ik m wel makkelijk kan lijmen, maar ik heb liever een nieuwe uiteraard.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:16 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het hele toestel, helaas. De analyse wat er mis is ligt niet bij de klant, aldus Dynafix
We zijn 3 weken verder, en de problemen zijn weer terug. Dat hoerending pleurt gewoon uit tijdens een telefoongesprek. Nee, dát is handigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:41 schreef Bootje84 het volgende:
Eindelijk mijn HTC Sensation XE terug. Had pas nog gebeld om te vragen wat er nou kapot was, maar er zou bij terugzending een rapport zitten. Net dus ontvangen, geen rapport
Weet ik nog steeds niet wat er gedaan is.. Ben heel benieuwd of hij daadwerkelijk is gerepareerd. Is iig wel mijn eigen toestel wat ik weer terug kreeg..
Opsturen naar HTC/Dynafix dus? Ook enig idee wat dat geintje gaat kosten?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:20 schreef -J-D- het volgende:
Anker batterij is niet de oplossing.
Ze zijn ook te koop via EBay. Kan je betalen met PayPal.
Ik had problemen met de anker batterij. Ding opgestuurd, 3 weken later terug.. maand later problemen weer terug....quote:Op donderdag 15 november 2012 01:01 schreef epicbeardman het volgende:
Kijken of de batterij bol staat, anker kan echt wel baat hebben hoor sinds mijn sensation als een zonnetje draait en geroot.
Dat kan, hoe weet je dat het de accu was?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik had problemen met de anker batterij. Ding opgestuurd, 3 weken later terug.. maand later problemen weer terug....
Dat weet ik niet. Ik weet in ieder geval dat het probleem ook speelde met een anker accu...quote:Op donderdag 15 november 2012 13:29 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat kan, hoe weet je dat het de accu was?
Valt onder garantie, maar die kijken ook of de huidige batterij bol staat. Denk dat ze wellicht op het best een mainboardswap kunnen doen.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:33 schreef Iemand91 het volgende:
Bedankt voor jullie antwoorden. Het wordt dus een Anker accu en/of opsturen naar Dynafix. Dat laatste heb ik ervaring mee, maar wat zo opsturen voor dit probleem (constant uitvallen) gaan kosten? Of valt zoiets nog onder garantie?
Mooi, vanmiddag even de batterij bekeken en idd, die staat inderdaad (heel) lichtjes bol. Dus morgen als de HTC Chat open is proberen ervoor te zorgen dat ze dit repareren. (Dus aangeven dat de batterij bol staat, toestel om de haverklap uitvalt en hopelijk blijft/wordt het idd gratis).quote:Op donderdag 15 november 2012 17:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Valt onder garantie, maar die kijken ook of de huidige batterij bol staat. Denk dat ze wellicht op het best een mainboardswap kunnen doen.
http://gathering.tweakers(...)ge/39274058#39274058
Werd mij door de chat aangeraden om naar Service center te gaan. M'n broer is daar net heen geweest; hebben de batterij doorgemeten en fysiek bekeken: Ze vonden de waardes van de accu niet apart en de bolling niet zo veel. Hebben uiteindelijk geloof ik niets meer dan een hard reset gedaan om te kijken of het niet aan apps ligt.quote:Op zondag 18 november 2012 18:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mooi, vanmiddag even de batterij bekeken en idd, die staat inderdaad (heel) lichtjes bol. Dus morgen als de HTC Chat open is proberen ervoor te zorgen dat ze dit repareren. (Dus aangeven dat de batterij bol staat, toestel om de haverklap uitvalt en hopelijk blijft/wordt het idd gratis).
Dat is gewoon een HTC Sense restart, heb je veel zware applicaties in de background lopen waardoor hij Sense heeft afgesloten, en als je terug naar je homescreen wil moet hij dat even laden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:17 schreef Hartm het volgende:
Heb nu een nieuwe HTC Sensation gekregen omdat mijn telefoon steeds uitviel, het scherm steeds ververst ofzo dat er eerst een wit scherm met HTC erin komt te staan of dat hij niet aan gaat wanneer ik op het knopje druk.
Dus nu een nieuwe gekregen en na een maand of anderhalf maand ongeveer begint mijn telefoon weer.
Bijna bij elke app die ik afsluit krijg ik dat witte scherm weer en gaat hij weer verversen of hoe je het ook mag noemen..
Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben en weet iemand ook wat je eraan kan doen?
Aan de accu ligt het niet want ik heb al een sterkere accu gekregen bij de vodafone winkel en daarmee zouden ook alle problemen over zijn werd mij verteld.
Merk er dus helemaal niks van..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |