abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_117074724
Mijn beeldscherm draait niet meer als ik het toestel kantel terwijl dit in de instellingen wel staat aangevinkt.

Iemand een idee hoe dit is op te lossen?
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
  vrijdag 21 september 2012 @ 18:05:05 #227
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_117074761
Kutding valt steeds uit. Nu heb ik het dus ook. Wat was het ook alweer? Papiertje bij de batterij duwen??
  vrijdag 21 september 2012 @ 18:07:50 #228
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_117074942
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 18:05 schreef BeamofLight het volgende:
Kutding valt steeds uit. Nu heb ik het dus ook. Wat was het ook alweer? Papiertje bij de batterij duwen??
Bij mij nog steeds, ook nadat ik die "fix" heb gedaan. Word er schijtziek van. Ook tijdens het bellen gebeurt het weleens.. Nu heb ik een verzekering op mijn telefoon.. Maar wat nu als het gewoon een productiefout is? Moet ik dit dan blijven uithouden? :X
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  vrijdag 21 september 2012 @ 18:33:50 #229
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_117076314
Zat te twijfelen voor een simonly. Maar nu na 11 maanden weet ik het zo net nog niet.
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:09:09 #230
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_117106921
Net gebeld met KPN over de uitvalproblemen.. toen doorverbonden met smartcare. Die beweren dat een harde reset moet helpen... Moet ik dit nu geloven?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_117107417
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:09 schreef Bootje84 het volgende:
Net gebeld met KPN over de uitvalproblemen.. toen doorverbonden met smartcare. Die beweren dat een harde reset moet helpen... Moet ik dit nu geloven?
Nee, dat zeggen ze altijd.
Maar ik heb nog niemand gevonden voor wie dat de oplossing was.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:41:19 #232
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_117120736
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:58 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Nee, dat zeggen ze altijd.
Maar ik heb nog niemand gevonden voor wie dat de oplossing was.
Ik kan hem laten repareren.. maar of dat nou een oplossing biedt..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  maandag 24 september 2012 @ 21:50:28 #233
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_117212707
Harde reset gedaan. nog steeds problemen. Morgenavond wordt de telefoon opgehaald voor reparatie.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  maandag 24 september 2012 @ 23:15:25 #234
357483 Badeendt
Spetter spetter in het water
pi_117217705
Nog iemand interesse in een HTC Sensation, 1 jaar oud. Heeft in november vorig jaar een moederboard switch gehad van HTC. Nog in goeie staat (1 krasje linksboven op de cover) en met bon. Ook heb ik er, naast de standaard accessoires nog een Anker batterij bijzitten. Vraagprijs is 175,-.
  dinsdag 25 september 2012 @ 10:07:16 #235
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_117225031
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 september 2012 18:04 schreef OA het volgende:
Mijn beeldscherm draait niet meer als ik het toestel kantel terwijl dit in de instellingen wel staat aangevinkt.

Iemand een idee hoe dit is op te lossen?
had ik ook, gewoon toestel opnieuw opstarten.
pi_117633237
Zo, ik mag de oordopjes die bij de Sensation XE zaten opsturen voor inspectie en hopelijk vervanging ^O^
Vond muziek toch minder mooi met de 'special effects' die ineens te horen waren (geluid v/d zanger was ineens heel zacht, achtergrondgeluiden heel hard, geluid alsof het in een badkuip werd afgespeeld...)
pi_117633604
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:09 schreef Bootje84 het volgende:
Net gebeld met KPN over de uitvalproblemen.. toen doorverbonden met smartcare. Die beweren dat een harde reset moet helpen... Moet ik dit nu geloven?
Ik zou es gaan navragen over een nieuwe sterkere batterij. De standaard batterijen zijn te zwak voor de HTC Sensation.

Had mijn vriendin ook last van. Gisteren, toen we voor de 3e keer heen gingen, kwamen er nog 2 klachten bij. WiFi viel steeds weg en de telefoon reageerde langzaam op de 'lock'-toets (die bovenop) Die heeft ons een nieuwe accu meegegeven, tot nu toe geen klachten weer.

Ook had hij nog andere mogelijke oorzaken gegeven. Waaronder je SD-kaartje die bad-clusters heeft en een oudere type SIM-kaart die soms problemen geeft.
pi_117634363
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:23 schreef GotC het volgende:
Zo, ik mag de oordopjes die bij de Sensation XE zaten opsturen voor inspectie en hopelijk vervanging ^O^
Vond muziek toch minder mooi met de 'special effects' die ineens te horen waren (geluid v/d zanger was ineens heel zacht, achtergrondgeluiden heel hard, geluid alsof het in een badkuip werd afgespeeld...)
Mochten ze niet voor vervanging in aanmerking komen: ik heb die oordopjes nog steeds in de verpakking zitten. Je mag ze zo overnemen tegen een kleine vergoeding :+
pi_117634578
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:17 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Anker 1900mAh kan je bestellen, of een evo3d accu van 1700.

Goede dingen!
Na een half jaartje zijn die dingen al op, helaas.
Oordoppen ben ik ook kwijt zal dus tot die tijd die van m'n iPod moeten gebruiken :P
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:05:07 #240
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_117636450
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:35 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ik zou es gaan navragen over een nieuwe sterkere batterij. De standaard batterijen zijn te zwak voor de HTC Sensation.

Had mijn vriendin ook last van. Gisteren, toen we voor de 3e keer heen gingen, kwamen er nog 2 klachten bij. WiFi viel steeds weg en de telefoon reageerde langzaam op de 'lock'-toets (die bovenop) Die heeft ons een nieuwe accu meegegeven, tot nu toe geen klachten weer.

Ook had hij nog andere mogelijke oorzaken gegeven. Waaronder je SD-kaartje die bad-clusters heeft en een oudere type SIM-kaart die soms problemen geeft.
Telefoon ligt in het buitenland om gerepareerd te worden.. Al 2 weken.. Afwachten maar...
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:18:04 #241
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_117636881
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:05 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Telefoon ligt in het buitenland om gerepareerd te worden.. Al 2 weken.. Afwachten maar...
En in de tussentijd? Krijg je dan een ruilding ofzo
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:20:09 #242
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_117636954
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:18 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

En in de tussentijd? Krijg je dan een ruilding ofzo
Ik heb een verzekering op dat ding. Heb nu een Galaxy mini :')
Kutding..

Oh, en ik had al een Anker accu.. Maar daarmee had ik de problemen iig (ook)
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_117953446
Mijn GPS doet het niet meer... :(
Wat kan ik daar aan doen?
pi_117953528
Maandag m'n oordopjes opgestuurd, kreeg vrijdag splinternieuwe terug O+
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 06:37:26 #245
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_118027222
k denk dat ik het hier moet plaatsen, want het gaat immers over de Sensation, maar ook over de klantenservice van HTC.

Vrijdag lag ineens mijn volumebutton naast mijn toestel. Doe er totaal niks gek mee gebruik het alleen wanneer de andere partij hard praat. Daarnaast zit de Sensation altijd in een hoesje. Ziet er uit als nieuw nog nooit gevallen kortom altijd zuinig.

Ik heb al toen ze nog Qtek heten al toestellen van HTC met windows mobile erop nog toen. Daarna altijd HTC toestellen, zowel ik als mijn vriendin. Iedereen raadde ik altijd HTC aan. In augustus zelfs nog een HTC ONE S voor mijn moeder besteld. Kortom een trouwe klant.

Dus ik denk voor de eerste keer contact leggen met de klantenservice. Fotootje erbij gedaan en verwacht dat het wel goed zou komen.
Maar niets is minder waar. Ik moest maar een nieuwe Backcover kopen twv 45 euro.
Ongelooflijk de eerste keer dat je ze nodig hebt en dan dit....
Productiekosten backcover waarschijnlijk 3 euro? Misschien 5?

Het hele zaakje uitgelegd en zeg dat ik best een trouwe klant ben, maar nee hoor een stukje menselijkheid zit er niet tussen.
Dit zijn dus momenten waardoor ik enorm wordt teleurgesteld door fabrikanten waar ik best veel vertrouwen in had.

Hieronder de mail die ik terugkreeg:
quote:
:
Mijn naam is Susan en ik ben van de technische ondersteuning van de klantenservice voor het HTC Email Team.

Ik begrijp dat u het niet eens bent met het beleid van HTC m.b.t. de garantie op de achterklep. Helaas kunnen wij dit beleid niet veranderen. Wij waarderen het dat u al veel HTC toestellen heeft gehad, maar kunnen u daarom niet anders behandelen dan andere klanten met een HTC Sensation. Mijn excuses voor het ongemak.
Ik weet dat er backcover op ebay te verkrijgen zijn voor 11 euro, maar voor mij gaat het om je trouwe klanten te vriend te houden. Ik ben echt geen zeikerd.
Mijn volgende aankoop zou waarschijnlijk een HTC ONE X worden, ik vind Sense namelijk lekker werken, maar door dit ga ik daar vanaf zien.

Ik ben totaal geen fanboy van Apple en ik denk dat ik nu voor een Samsung ga, maar toen ik mijn Macbook Air kreeg en er zat een kras op, mocht ik op de MBA blijven werken en pas terugsturen tot een andere mij werd toegestuurd. Ik hoefde geen foto te maken van de kras oid, prachtige service van Apple. Tuurlijk je betaalt ervoor, maar toch het geeft je als consument een goed gevoel om niet eerst met bewijzen te komen enz.

Dit moest er even uit...... Sorry voor mijn rant! :)
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_118029257
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 06:37 schreef Henk-B het volgende:
k denk dat ik het hier moet plaatsen, want het gaat immers over de Sensation, maar ook over de klantenservice van HTC.

Vrijdag lag ineens mijn volumebutton naast mijn toestel. Doe er totaal niks gek mee gebruik het alleen wanneer de andere partij hard praat. Daarnaast zit de Sensation altijd in een hoesje. Ziet er uit als nieuw nog nooit gevallen kortom altijd zuinig.

Ik heb al toen ze nog Qtek heten al toestellen van HTC met windows mobile erop nog toen. Daarna altijd HTC toestellen, zowel ik als mijn vriendin. Iedereen raadde ik altijd HTC aan. In augustus zelfs nog een HTC ONE S voor mijn moeder besteld. Kortom een trouwe klant.

Dus ik denk voor de eerste keer contact leggen met de klantenservice. Fotootje erbij gedaan en verwacht dat het wel goed zou komen.
Maar niets is minder waar. Ik moest maar een nieuwe Backcover kopen twv 45 euro.
Ongelooflijk de eerste keer dat je ze nodig hebt en dan dit....
Productiekosten backcover waarschijnlijk 3 euro? Misschien 5?

Het hele zaakje uitgelegd en zeg dat ik best een trouwe klant ben, maar nee hoor een stukje menselijkheid zit er niet tussen.
Dit zijn dus momenten waardoor ik enorm wordt teleurgesteld door fabrikanten waar ik best veel vertrouwen in had.

Hieronder de mail die ik terugkreeg:

[..]

Ik weet dat er backcover op ebay te verkrijgen zijn voor 11 euro, maar voor mij gaat het om je trouwe klanten te vriend te houden. Ik ben echt geen zeikerd.
Mijn volgende aankoop zou waarschijnlijk een HTC ONE X worden, ik vind Sense namelijk lekker werken, maar door dit ga ik daar vanaf zien.

Ik ben totaal geen fanboy van Apple en ik denk dat ik nu voor een Samsung ga, maar toen ik mijn Macbook Air kreeg en er zat een kras op, mocht ik op de MBA blijven werken en pas terugsturen tot een andere mij werd toegestuurd. Ik hoefde geen foto te maken van de kras oid, prachtige service van Apple. Tuurlijk je betaalt ervoor, maar toch het geeft je als consument een goed gevoel om niet eerst met bewijzen te komen enz.

Dit moest er even uit...... Sorry voor mijn rant! :)
Aziaten h.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:41:46 #247
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_118047804
Eindelijk mijn HTC Sensation XE terug. Had pas nog gebeld om te vragen wat er nou kapot was, maar er zou bij terugzending een rapport zitten. Net dus ontvangen, geen rapport :')

Weet ik nog steeds niet wat er gedaan is.. Ben heel benieuwd of hij daadwerkelijk is gerepareerd. Is iig wel mijn eigen toestel wat ik weer terug kreeg..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_118573687
Had van t weekend ook ineens dat mijn volumeknop naast mijn toestel lag. Ook uit het niets, denk dat de lijm is losgelaten of dat het lipje los is geraakt. Ik kan alleen niet opsturen voor een nieuwe denk ik. Ik heb m al een paar keer laten vallen dus de achterkant is enigszins beschadigd, dat zal ik dan wel te horen krijgen als reden dan. Misschien dat het lukt dmv een mailtje met foto, niet geschoten is altijd mis, alhoewel bovenstaande post weinig hoop geeft.
pi_118573917
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 12:53 schreef Onufriev het volgende:
Had van t weekend ook ineens dat mijn volumeknop naast mijn toestel lag. Ook uit het niets, denk dat de lijm is losgelaten of dat het lipje los is geraakt. Ik kan alleen niet opsturen voor een nieuwe denk ik. Ik heb m al een paar keer laten vallen dus de achterkant is enigszins beschadigd, dat zal ik dan wel te horen krijgen als reden dan. Misschien dat het lukt dmv een mailtje met foto, niet geschoten is altijd mis, alhoewel bovenstaande post weinig hoop geeft.
Tja, bij mij was die volumeknop ook kapot en die werd gratis vervangen. Maar ja, het toestel had verder geen beschadigingen. Kan moeilijk worden, inderdaad.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_118576159
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:23 schreef GotC het volgende:
Maandag m'n oordopjes opgestuurd, kreeg vrijdag splinternieuwe terug O+
Zijn dat van die Beats units?
Dat is wel erg attent van ze, dat ze dan gewoon nieuwe terugsturen.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')