SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Holy fuck, dan zou ik gewoon met een buurkind naar dat restaurant gaan voor een puppyquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Holy fuck, dan zou ik gewoon met een buurkind naar dat restaurant gaan voor een puppy
LOT!quote:Op maandag 14 mei 2012 10:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Holy fuck, dan zou ik gewoon met een buurkind naar dat restaurant gaan voor een puppy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
LOT!Error Error, cuteness overload.... beep beep beeeeeeeeeeeeeeeepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
wow, die bouwt echt een enorme snelheid opquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja maar dat is juist wat we aan het doen zijn!
Tit for tat
quote:
Dat wordt het SOWIESO. Aan jullie om te beslissen in hoeverre het verhullend is imo.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk
Dan wordt het toch het kanten setje op 3 juni!
Bewijslast is overigens geen probleem want Poit.quote:Ook mondelinge afspraken zijn rechtsgeldig. Maar als er problemen ontstaan, is de bewijslast echter erg moeilijk. In de praktijk worden veel afspraken gemaakt, die niet op papier worden gezet, waarvan u bent overtuigd dat de wederzijdse afspraken nagekomen zullen worden.
Indien afspraken niet naar wens worden uitgevoerd, ga dan eerst in gesprek want meestal kan een potentieel conflict al worden voorkomen door uw wederpartij persoonlijk aan te spreken op het niet nakomen van de gemaakte afspraak. Dit voorkomt misschien een hoog oplopend conflict of een gang naar de rechter. Als na een gesprek blijkt dat de wederpartij niet van plan is het probleem op te lossen, kan er sprake zijn van een ‘wanprestatie’. Het probleem is dat er niets vastligt, wie heeft er dan gelijk? Als de rechter er aan te pas moet komen, zal het voor hem moeilijk zijn om te bewijzen wie er gelijk heeft. Er is dan het bewijsrecht, ‘hij die stelt moet bewijzen’. Als u geen schriftelijk bewijs heeft, zult u op een andere manier bewijzen moeten leveren. Bij de rechter gaat het er eigenlijk niet om wie gelijk heeft, maar wie het kan bewijzen.
Hoewel mondelinge overeenkomsten ook rechtsgeldig zijn, kan het veel problemen geven bij de bewijslast. Leg daarom alle belangrijke afspraken vast op papier. Zorg er voor dat u een offerte en/of opdrachtbevestiging verstuurt voordat u aan een overeenkomst begint.
Lieve Fruit,quote:Op maandag 14 mei 2012 10:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Bewijslast is overigens geen probleem want Poit.
Ja dit had ik dus ookquote:Op maandag 14 mei 2012 10:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Error Error, cuteness overload.... beep beep beeeeeeeeeeeeeeeep
Geef me eens ongelijk!quote:Op maandag 14 mei 2012 11:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Kiek em gaan de blackmailert.
Je gunt je medeman ook niks
Aah , daar hebben we onze hater weer met die ongelofelijke slechte blog post.quote:
Jonguh, je woont in Woensel, je laat je matties toch gewoon voor een 10tje een nieuwe jatten bij de Bert Shite!quote:Op maandag 14 mei 2012 11:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand nog een goed adresje om de Blu-ray lezer van je PS3 te laten fixxen? Omgeving Eindhoven.
WOENSEL HOEREZOONquote:Op maandag 14 mei 2012 11:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh, je woont in Woensel, je laat je matties toch gewoon voor een 10tje een nieuwe jatten bij de Bert Shite!
HOEREZOON!quote:
Wat een poëten zijn die mannen tochquote:Je moeder ruikt heel erg naar sperma, ze moet d'r kutje open sprerren ik zeg sper ma
O... ik vind het zieligquote:Op maandag 14 mei 2012 11:22 schreef Poit het volgende:
[..]
HOEREZOON!
[..]
Wat een poëten zijn die mannen toch
Ik vind het zielig, irritant, storend, verschrikkelijk puberaal en onsmakelijk.quote:
dit jaquote:Op maandag 14 mei 2012 11:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik vind het zielig, irritant, storend, verschrikkelijk puberaal en onsmakelijk.
Damn, ik word oud...
pfewquote:Op maandag 14 mei 2012 11:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb het geestelijke verstand van een kleuter en ook ik vind dit echt zwaar kut![]()
Komt goed Fallen
En de teken skills van een picassoquote:Op maandag 14 mei 2012 11:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb het geestelijke verstand van een kleuter en ook ik vind dit echt zwaar kut![]()
Komt goed Fallen
+ SEXTINGquote:Op maandag 14 mei 2012 11:34 schreef Sharana_LV het volgende:
OHJA tekenen .. ik ga gelijk aan de slag fruitje!
Gratz fruitjequote:Op maandag 14 mei 2012 11:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag is een goede dag overigens![]()
Offerteaanvraag voor een iOS / Android game binnen gehad![]()
DO WORK
DO WORK SON
HAMMER IT!
quote:Op maandag 14 mei 2012 11:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Komt goed Fallen
quote:
Ik moet ook nog wat tekenen naar mensenquote:Op maandag 14 mei 2012 11:34 schreef Sharana_LV het volgende:
OHJA tekenen .. ik ga gelijk aan de slag fruitje!
Nicequote:Op maandag 14 mei 2012 11:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag is een goede dag overigens![]()
Offerteaanvraag voor een iOS / Android game binnen gehad![]()
DO WORK
DO WORK SON
HAMMER IT!
Dudequote:
Mocht het te ver gaan kom ik Fruit vervangen!!quote:
Poëten zeg ik je!!quote:Op maandag 14 mei 2012 11:44 schreef Reintji het volgende:
[..]
We doen het op zijn curaçaus,
doe je mond open, hier komt de cura saus
Natuurlijk niet, ik sexting ook met lot dus dat komt wel goedquote:Op maandag 14 mei 2012 11:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Mocht het te ver gaan kom ik Fruit vervangen!!
Don't forget me, we zijn niet voor niets verloofd!quote:Op maandag 14 mei 2012 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik sexting ook met lot dus dat komt wel goed
Ja dude donderdag is hemelvaart!quote:Op maandag 14 mei 2012 12:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat is er trouwens met deze week? Ik hoor steeds meer mensen zeggen dat ze maar 4 dagen hoeven te werken en bla bla bla en korte week hier?
Mis ik iets (behalve verstand HAHAHAHA)
hoax ik ben ambtenaar dus ik hoef maar 3 dagen te werken deze weekquote:Op maandag 14 mei 2012 12:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat is er trouwens met deze week? Ik hoor steeds meer mensen zeggen dat ze maar 4 dagen hoeven te werken en bla bla bla en korte week hier?
Mis ik iets (behalve verstand HAHAHAHA)
Jaaaa vanaf augustus ergens zal ik mij gedragenquote:Op maandag 14 mei 2012 11:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Don't forget me, we zijn niet voor niets verloofd!
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoax ik ben ambtenaar dus ik hoef maar 3 dagen te werken deze week
Zelfs ik hoef maar 3 dagenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Aaaaaaah okay.quote:
Ben niet ambtenaar genoeg dus mag vrijdag nog werkenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik werk vrijdag ook hoor, ambtenaren hebben vrijdag niet bij. Maar ik heb woensdag standaard vrij en nu dus donderdag ookquote:Op maandag 14 mei 2012 12:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben niet ambtenaar genoeg dus mag vrijdag nog werken
oh, ja. Was je woensdag vrije dag helemaal vergetenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik werk vrijdag ook hoor, ambtenaren hebben vrijdag niet bij. Maar ik heb woensdag standaard vrij en nu dus donderdag ook
Er zijn ook ambtenaren die wel moeten werken...quote:Op maandag 14 mei 2012 12:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JE WOU WERK DAN KUN JE T KRIJGEN OOK!quote:Op maandag 14 mei 2012 12:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Er zijn ook ambtenaren die wel moeten werken...
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JE WOU WERK DAN KUN JE T KRIJGEN OOK!
Dat klinkt awesome!quote:Op maandag 14 mei 2012 12:10 schreef Poit het volgende:
Ik ben ook vrij vrijdag!![]()
Heerlijke weekend voor de boeg, vanaf woensdagavond tot zondagavond kamperen![]()
Bier, kampvuur, bier, chillen, bier, borspellen, bier, vlees aan't spit, bier en bier
Dat klinkt als een goed weekendquote:Op maandag 14 mei 2012 12:10 schreef Poit het volgende:
Ik ben ook vrij vrijdag!![]()
Heerlijke weekend voor de boeg, vanaf woensdagavond tot zondagavond kamperen![]()
Bier, kampvuur, bier, chillen, bier, borspellen, bier, vlees aan't spit, bier en bier
QFTquote:Op maandag 14 mei 2012 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Robin in strak pakje in 3DDe enige keer dat ik blij was met het 3D effect
Ik vond het echt de grootste mis-cast van de filmquote:Op maandag 14 mei 2012 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Robin in strak pakje in 3DDe enige keer dat ik blij was met het 3D effect
Een mooie vrouw is een mooie vrouw, of het nou Robin is of niet!quote:Op maandag 14 mei 2012 12:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik vond het echt de grootste mis-cast van de film
WATquote:Op maandag 14 mei 2012 12:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Waarom dat, ze hoefde alleen sexy rond te dartelen en af en toe wat te zeggen.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Waarom dat, ze hoefde alleen sexy rond te dartelen en af en toe wat te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Same, plus dat ik het ook niet echt een mooie vrouw vind qua lichaam, ze heeft geen vormen enzeuquote:Op maandag 14 mei 2012 12:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Maar ze heeft een mooi koppie!quote:Op maandag 14 mei 2012 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Same, plus dat ik het ook niet echt een mooie vrouw vind qua lichaam, ze heeft geen vormen enzeu
Wie had je dan in haar plaats willen zien?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit wel, maar ik vind haar eerlijk gezegd in HIMYM ook niet echt goed gecast
Geen idee eigenlijk, niet echt over nagedacht. Maar k vind haar t minste van heel HIMYMquote:Op maandag 14 mei 2012 12:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Wie had je dan in haar plaats willen zien?
Ik vind Ted het minste van die serie..quote:Op maandag 14 mei 2012 12:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, niet echt over nagedacht. Maar k vind haar t minste van heel HIMYM
Barneyquote:
Ze mist alleen borsten, die hadden wel wat aanweziger mogen zijnquote:Op maandag 14 mei 2012 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Same, plus dat ik het ook niet echt een mooie vrouw vind qua lichaam, ze heeft geen vormen enzeu
quote:
Dit ja. Af en toequote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:35 schreef Kn0x het volgende:
Niemand die mijn troll-post onderschept.
[ afbeelding ]
BAAAAARNEEYquote:
Fiepquote:
Zonde zonde want ik zit nu in dezequote:Op maandag 14 mei 2012 16:18 schreef Kuukske het volgende:
Goed, goed.
Ik kan alle SC's niet meer bijhouden dus vandaar de afwezigheid.
Werken?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:19 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Zonde zonde want ik zit nu in dezemoet wat doen he!
Hihi, ironie gespot!quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hihi, ironie gespot!
Een ambtenaar met zwangerschapsverlof die zegt dat andere mensen moeten werken
Niet zo'n mooi plaatje van dr.. ik herkende haar in eerste instantie niet eens.quote:
Ik herkende d'r ook niet tot ik google images gebruikte... toen ook nog niet maar toen dacht ik meer van /care wie het is... het is lekkerquote:Op maandag 14 mei 2012 19:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niet zo'n mooi plaatje van dr.. ik herkende haar in eerste instantie niet eens.
Ik vind haar echt hét voorbeeld van hoe verhullend make-up kan zijn. Zonder die mooie make-up op dat koppie, vind ik haar er echt niet uitzien met die kaaklijn van haar. Die kan door drie centimeter staal bijten met die dingen.quote:
... ik zou haar doen...quote:Op maandag 14 mei 2012 21:04 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik vind haar echt hét voorbeeld van hoe verhullend make-up kan zijn. Zonder die mooie make-up op dat koppie, vind ik haar er echt niet uitzien met die kaaklijn van haar. Die kan door drie centimeter staal bijten met die dingen.
ze kan soms heel mooi zijn maar soms ook zo ontzettend raar ... maar dit is geen mooi plaatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze kan soms heel mooi zijn maar soms ook zo ontzettend raar ... maar dit is geen mooi plaatje
wel ben ik jaloers op die prachtige jurk van haar van vorig jaar
Hey das 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op die ene foto zie je dat heel niet.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
klopt van house iddquote:Op maandag 14 mei 2012 21:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hey das 13
op die ene foto zie je dat heel niet.
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze kan soms heel mooi zijn maar soms ook zo ontzettend raar ... maar dit is geen mooi plaatje
wel ben ik jaloers op die prachtige jurk van haar van vorig jaar
Die jurk is fantastisch maar ik vind haar niet zo mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar cameron vind ik ook niets aan, die moet echt een wat meer eten!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op maandag 14 mei 2012 13:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit ja. Af en toe. Barney is gewoon een koning, ook wel grappig dat ie in het normale leven gay is
[ afbeelding ]
![]()
Die jurkquote:Op maandag 14 mei 2012 21:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die jurk is fantastisch maar ik vind haar niet zo mooi.
Maar cameron vind ik ook niets aan, die moet echt een wat meer eten!
Jij hoeft echt niet te sporten! Je figuur is al fantastisch!quote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben kapot van het sportendat wordt morgen weer spierpijn!!
bikiniseizoen babe! strakke buik en billenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jij hoeft echt niet te sporten! Je figuur is al fantastisch!
qftquote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jij hoeft echt niet te sporten! Je figuur is al fantastisch!
Whafuck? Je past vijftig keer in mij, wat moet er nog strakker danquote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bikiniseizoen babe! strakke buik en billen.. ofzo
ik ben kapoooooot, ff snel douchen en dan tukken, en kijken of ikm orgen nog normaal kan lopen
Je zou ook in het juiste topic kunnen postenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:38 schreef Laser. het volgende:
Ik heb nog een vraagje.
Ik zie op youtube (en andere sites) allemaal armor tiers van verschillende bepakkingen per class. Stel dat ik er 1 zie van bijv. de Witch Doctor die ik heel tof vind en graag zou willen hebben. Hoe werkt dit dan qua sterkheid?
Want stel dat het maar een hele zwakke armor is, dan heeft het ook geen nut om daar mee rond te lopen. Of zit ik er naast en werkt dit compleet anders?
Of zou je die kunnen verbeteren?
Je hoeft niet dik te zijn om te moeten sportenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Whafuck? Je past vijftig keer in mij, wat moet er nog strakker dan
Jij zei dat je strakker moest wordenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je hoeft niet dik te zijn om te moeten sportenik heb meer als drie jaar geen sportschool gezien dus het wordt echt wel tijd
ook wat conditie is fijn!
Wel toffe epquote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Net Doodslag gekeken. Wat een typische Nederlandse kutfilm zeg. Waardeloos.
Nu Game of Thrones-tijd
Jij zit te wachten tot je Diablo kan spelen, of inmiddels niet meer?quote:
Gaat hem denk ik niet worden nu met een paar miljoen mensen die proberen in te loggen op hetzelfde moment..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jij zit te wachten tot je Diablo kan spelen, of inmiddels niet meer?
Allang gedaan. Mensen die niet kunnen inloggenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jij zit te wachten tot je Diablo kan spelen, of inmiddels niet meer?
Nou, mijn reactie is dus: whatafuck?quote:
Gewoon combineren met die paarse pumps en niks meer aan doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:38 schreef Laser. het volgende:
Ik heb nog een vraagje.
Ik zie op youtube (en andere sites) allemaal armor tiers van verschillende bepakkingen per class. Stel dat ik er 1 zie van bijv. de Witch Doctor die ik heel tof vind en graag zou willen hebben. Hoe werkt dit dan qua sterkheid?
Want stel dat het maar een hele zwakke armor is, dan heeft het ook geen nut om daar mee rond te lopen. Of zit ik er naast en werkt dit compleet anders?
Of zou je die kunnen verbeteren?
Leren topje en klaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Gewoon combineren met die paarse pumps en niks meer aan doen.
Strakker worden kan ook door de spiertjes aan het werk te zetten, hoef je dan niet per se voor af te vallen!quote:
You've seen her. Nog strakker is:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Strakker worden kan ook door de spiertjes aan het werk te zetten, hoef je dan niet per se voor af te vallen!
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
You've seen her. Nog strakker is:
[ afbeelding ]
Ditquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Strakker worden kan ook door de spiertjes aan het werk te zetten, hoef je dan niet per se voor af te vallen!
Ik blij bij mijn standpunt, je hebt echt een insane goed lijf! Hoeft niets aan verbetert te wordenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DitIk ben niet aan het afvallen, wel spieren aan het werk aan het zetten
Bah, zo vroeg op de dag al frietjes is toch vies?!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:27 schreef wc-eend het volgende:
Wie komt me trakteren op fritatten of patatittes...
Behoorlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bah, zo vroeg op de dag al frietjes is toch vies?!
Voor zometeen bij de lunch... mjammmm... maarre ik ben zo iemand die op zijn gemak vier keer per dag een warme maaltijd naar binnen kan werken...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bah, zo vroeg op de dag al frietjes is toch vies?!
Dat zegt mijn vrouw ook, als ik heb afgewassen.quote:
Oeh! Ben je in te huren als afwasser?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zegt mijn vrouw ook, als ik heb afgewassen.
Ik twijfel tussen Engineer of Support. Of wellicht toch gewoon Medic of Recon... keuzes keuzesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:53 schreef maniace het volgende:
Waar gaat iedereen mee beginnen, welke class?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Echt? Gadver dat kan ik echt niet. Ik heb af en toe al moeite met 1 warme maaltijd per dag.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:49 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Voor zometeen bij de lunch... mjammmm... maarre ik ben zo iemand die op zijn gemak vier keer per dag een warme maaltijd naar binnen kan werken...
Left-over bami als ontbijt... mjammmmm
De meesten beginnen in de kleuterklas.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:53 schreef maniace het volgende:
Waar gaat iedereen mee beginnen, welke class?
De komende avonden iig nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oeh! Ben je in te huren als afwasser?
Vijf uur s'ochtends pizza... *yam*yam*quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Echt? Gadver dat kan ik echt niet. Ik heb af en toe al moeite met 1 warme maaltijd per dag.
Eend, je bent lief als je hebt afgewassen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:10 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Vijf uur s'ochtends pizza... *yam*yam*
Ik wil ook iemand die zegt dat ik lief ben als ik heb afgewassen
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:29 schreef StefanW het volgende:
[..]
Eend, je bent lief als je hebt afgewassen.
Ik waarschijnlijk ook niet omdat ik zaterdag op het NK Judo Seniorenteams staquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:31 schreef wc-eend het volgende:
[..]vrijdag ben ik er trouwens niet, heb le kids
quote:
* Poit is using mindforce to give Shar a backrub..quote:
Die leeft nog.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:31 schreef Rossdale het volgende:
Poit, wat is er eigenlijk ooit met tombolafan gebeurd? Leeft dat kind nog?
Pff, dat was toch die chick die van een andere SC hier mee kwam posten?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:31 schreef Rossdale het volgende:
Poit, wat is er eigenlijk ooit met tombolafan gebeurd? Leeft dat kind nog?
Dame numero 43 waar je in de GAM SC mee aan het sjansen was geloof ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff, dat was toch die chick die van een andere SC hier mee kwam posten?
Geen flauw idee.. Had haar ooit op facebook maar werd gek van de farmville requests dus weg gegooid.
Nummer 44quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dame numero 43 waar je in de GAM SC mee aan het sjansen was geloof ik
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:32 schreef Poit het volgende:
Had haar ooit op facebook maar werd gek van de farmville requests dus weg gegooid.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:26 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit is using mindforce to give Shar a backrub..
*A sudden thunderstorm appears! Mindforce failed
quote:
Knuffel voor Shar!! Zal ik je masseren als we naar tenacious D zijn geweest?quote:
Auwtjs..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:04 schreef Rossdale het volgende:
Nadat ik gisteren tijdens softbal mijn knie verdraaide en over het gravel stuiterde, is hij nu twee keer zo dik geworden en het wondvocht van de schaafplek lekt door een verband en mijn spijkerbroek heen. Lekker
Ik heb vanmiddag een afspraak met mijn huisarts voor iets heel anders. Leuk om binnen te komen strompelen en dan over een hele andere klacht te beginnen
Jaaaaaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Knuffel voor Shar!! Zal ik je masseren als we naar tenacious D zijn geweest?
oefquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:04 schreef Rossdale het volgende:
Nadat ik gisteren tijdens softbal mijn knie verdraaide en over het gravel stuiterde, is hij nu twee keer zo dik geworden en het wondvocht van de schaafplek lekt door een verband en mijn spijkerbroek heen. Lekker
Ik heb vanmiddag een afspraak met mijn huisarts voor iets heel anders. Leuk om binnen te komen strompelen en dan over een hele andere klacht te beginnen
quote:
Aaawwwhhhquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:33 schreef Poit het volgende:
Sterkte met je knie Ross!!
Stukje fruit voor jou!!
[ afbeelding ]
Ross, Hink je mee de moshpit in?quote:
Gaat wel weer lekker bij je vandaagquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:
AAAAAAAAAAAAARGH
ik moest opeens op drawsomething opnieuw inloggen, nou werkt het weer maar ben ik gewoon AL mijn verfkleurtjes kwijt
Altijd! Mank pootje of niet, ik heb agressie zatquote:
Hmm, dat is wel klote.. Je werkt toch nu voor een detacheringsbedrijf?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:09 schreef Solique het volgende:
Ik ga in augustus horen of ik mijn baan houd of er uit gegooid word.
Reorganisatie gaan flink wat mensen er uit.
Daar gaat mijn planning voor huis kopen en op een flinke vakantie![]()
Klopt, ik ga er sowieso uit bij het project. (alle externen gaan eruit).quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel klote.. Je werkt toch nu voor een detacheringsbedrijf?
Jezus. Lekker zuur dan..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, ik ga er sowieso uit bij het project. (alle externen gaan eruit).
Maar werkgever heeft ook al aangegeven geen project te hebben en uitzicht op een ander is zeer klein.
Dus voor augustus krijg ik meer informatie te horen hoe het er voor staat.
Ik ben niet gestopt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Jezus. Lekker zuur dan..
Maar nog aan het kijken naar wat anders? Ik meen me te herinneren dat je al een keer eerder rondgekeken hebt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:27 schreef Fipotje het volgende:
Hoeren TT denk steeds dat dit het diablo topic is!
Ik stuur je vanavond wel een faaltekeningquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
kleurtjes zijn weer terug
fruit heeft een faaltekening gekregen
Naakt?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Knuffel voor Shar!! Zal ik je masseren als we naar tenacious D zijn geweest?
Nope, dit is puur professioneel!quote:
aardbeitjes ziet er lief uitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]met chocolademousse, slagroom en aardbeitjes
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nope, dit is puur professioneel!
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
AQtje 13 zit in de house eps die vandaag uit is en ook in de finale van volgende week
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:08 schreef Sharana_LV het volgende:
fruit potver ik moet zo hard lachen hier op t werk
ik had het trouwens wel al geraden voordat je het opschreef
dakantochniequote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik moet DIII even testen op mn laptop maar ik heb geen zin om 30 dagen te wachten op die trial... Hoe fix ik dat? Nick?
Is ook zo, n het vorige seizoen was ook nite zo heel sterk meer, maar deze laatste paar eps zijn zo verdomd goedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:47 schreef AQuila360 het volgende:
Het is mooi geweest Char!
TIjd van komen en gaan en House moest onderhand wel eens gaan!
Was idd een erg gestoord mens. Alleen al hoe ze uit haar ogen keek... Maar die buurvrouw was ook echt een bemoeial!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
Shar kijk de rijdende rechter! Zit een zwaar geflipt wijf in
Gewoon aan een Pheno een trial vragen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik moet DIII even testen op mn laptop maar ik heb geen zin om 30 dagen te wachten op die trial... Hoe fix ik dat? Nick?
Briljante afleveringquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
shit gemistquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
uitzending gemistquote:
Je zit in het verkeerde topic hier moet je zijn: Diablo 3 #21: Waar Blizzard nogsteeds weigertquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:56 schreef ice_9 het volgende:
Vraagje van iemand die nog nooit een Diablo deel heeft gespeeld (). Ik heb begrepen dat er een end-game is in dit spel waar de beste items (wapens/armor) te vinden zijn. Stel dat ik voor de allerbeste items en armor wil gaan, kan ik dat solo doen of ben ik aangewezen op co-op? Met co-op kun je natuurlijk moeilijkere vijanden aan dan in je eentje, dus zou je denken dat dit betere loot betekent. Is dat zo? Of kun je in je eentje net zulke loot behalen?
Ik wil namelijk wel end-game doen, maar niet afhankelijk zijn van anderen voor de mooiste items... gewoon lekker m'n eigen tempo aanhouden.
Oops! Ga ik daar ff posten. Thanksquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:14 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic hier moet je zijn: Diablo 3 #21: Waar Blizzard nogsteeds weigert
Dagje series inhalenquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea![]()
Was net eerst even american dad, family guy en mad men aan het kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Solique op 16-05-2012 09:42:46 ]| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Leugensch, maar ja, dat mag. Ik moet vanmiddag even in het hoesje loeren, ik zit nu op mijn werkquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:10 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Pheno mag ik alsjeblieft een trial omdat je zo'n hunk bent
HELD as usualquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leugensch, maar ja, dat mag. Ik moet vanmiddag even in het hoesje loeren, ik zit nu op mijn werk
Wat zijn dat, uren?quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:48 schreef Fipotje het volgende:
[..]
En Pheno hoeveel uur heb je al in Diablo zitten?
Hoop dat je die van mij begrijptquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:11 schreef SuperFruitig het volgende:
En Shar wat heb je me nu weer getekend?
Das logo van knife partyquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:11 schreef SuperFruitig het volgende:
En Shar wat heb je me nu weer getekend?
quote:
Klopt, alleen merk op mijn telefoon dat veel dingen makkelijk lijken maar toch lastiger gaanquote:
Mooi hequote:Op woensdag 16 mei 2012 10:23 schreef Sharana_LV het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOOL
solique, ik dacht wat voor evil santa ben je aan het tekenen!!!
een ipad kopen voor drawsomething .. seems legitquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, alleen merk op mijn telefoon dat veel dingen makkelijk lijken maar toch lastiger gaan
Vooral precies tekenen gaat heel lastig, toch maar een ipad fixen ergens.
Boeien, ik speel het langer, met meer builds en ga elk hoekje in om te kijken wat er dood wil.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:16 schreef Poit het volgende:
Diablo III was toch in 6 uur uit te spelen? Mits je koreaan bent ofzo
Is het ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
een ipad kopen voor drawsomething .. seems legit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ook zonder is het legit (heb er tweequote:Op woensdag 16 mei 2012 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daar hebben we gratis oplossingen voor, ipad is overratedquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk dat ik welgeteld 0 klikjes in die game zal doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Boeien, ik speel het langer, met meer builds en ga elk hoekje in om te kijken wat er dood wil.
Die rushers kunnen me niet opjagen
Daar is hij ook niet voorquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik doe ook echt geen nuttige zooi met mijn iPad
Succesquote:
Het ging echt helemaal nergens over zeg. Booohh de schutting staat 7 cm te ver....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
klopt, ging nergens over. Maar wel mooi om te zien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het ging echt helemaal nergens over zeg. Booohh de schutting staat 7 cm te ver....
Zulke mensen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb het niet gezien maar als mijn buurman zijn schutting op mijn grond heeft staan dan zou ik ook klagen! (tenzij de schutting 14 cm dik is en er op beide stukken grond 7 cm gebruikt wordt. )quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het ging echt helemaal nergens over zeg. Booohh de schutting staat 7 cm te ver....
Zulke mensen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HERP volgens mij had ik knive ingevuldquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja! Dat had ik er al uitgehaald, maar ik vulde knife in en dat was het niet
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HERP volgens mij had ik knive ingevuld
Ja, wist het toen gelijk. Heb nog geen kleurtjes verder.quote:
Ik zou niet weten waarom dat niet zou mogenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik welgeteld 0 klikjes in die game zal doen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen
Dat heb ik met FIFA, al vrees ik dat ik voor het eerst in mijn leven het dit jaar moet gaan opstarten
Supergoed! Heb al flinke sprongen gemaakt, ik ga echt hoorbaar mooier zingen, erg vetquote:
Awesome!quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:40 schreef Frankii het volgende:
[..]
Supergoed! Heb al flinke sprongen gemaakt, ik ga echt hoorbaar mooier zingen, erg vet
Ultraawesome!quote:
Nicequote:
NICEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |