SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Holy fuck, dan zou ik gewoon met een buurkind naar dat restaurant gaan voor een puppyquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Holy fuck, dan zou ik gewoon met een buurkind naar dat restaurant gaan voor een puppy
LOT!quote:Op maandag 14 mei 2012 10:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Holy fuck, dan zou ik gewoon met een buurkind naar dat restaurant gaan voor een puppy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
LOT!Error Error, cuteness overload.... beep beep beeeeeeeeeeeeeeeepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
wow, die bouwt echt een enorme snelheid opquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja maar dat is juist wat we aan het doen zijn!
Tit for tat
quote:
Dat wordt het SOWIESO. Aan jullie om te beslissen in hoeverre het verhullend is imo.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk
Dan wordt het toch het kanten setje op 3 juni!
Bewijslast is overigens geen probleem want Poit.quote:Ook mondelinge afspraken zijn rechtsgeldig. Maar als er problemen ontstaan, is de bewijslast echter erg moeilijk. In de praktijk worden veel afspraken gemaakt, die niet op papier worden gezet, waarvan u bent overtuigd dat de wederzijdse afspraken nagekomen zullen worden.
Indien afspraken niet naar wens worden uitgevoerd, ga dan eerst in gesprek want meestal kan een potentieel conflict al worden voorkomen door uw wederpartij persoonlijk aan te spreken op het niet nakomen van de gemaakte afspraak. Dit voorkomt misschien een hoog oplopend conflict of een gang naar de rechter. Als na een gesprek blijkt dat de wederpartij niet van plan is het probleem op te lossen, kan er sprake zijn van een ‘wanprestatie’. Het probleem is dat er niets vastligt, wie heeft er dan gelijk? Als de rechter er aan te pas moet komen, zal het voor hem moeilijk zijn om te bewijzen wie er gelijk heeft. Er is dan het bewijsrecht, ‘hij die stelt moet bewijzen’. Als u geen schriftelijk bewijs heeft, zult u op een andere manier bewijzen moeten leveren. Bij de rechter gaat het er eigenlijk niet om wie gelijk heeft, maar wie het kan bewijzen.
Hoewel mondelinge overeenkomsten ook rechtsgeldig zijn, kan het veel problemen geven bij de bewijslast. Leg daarom alle belangrijke afspraken vast op papier. Zorg er voor dat u een offerte en/of opdrachtbevestiging verstuurt voordat u aan een overeenkomst begint.
Lieve Fruit,quote:Op maandag 14 mei 2012 10:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Bewijslast is overigens geen probleem want Poit.
Ja dit had ik dus ookquote:Op maandag 14 mei 2012 10:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Error Error, cuteness overload.... beep beep beeeeeeeeeeeeeeeep
Geef me eens ongelijk!quote:Op maandag 14 mei 2012 11:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Kiek em gaan de blackmailert.
Je gunt je medeman ook niks
Aah , daar hebben we onze hater weer met die ongelofelijke slechte blog post.quote:
Jonguh, je woont in Woensel, je laat je matties toch gewoon voor een 10tje een nieuwe jatten bij de Bert Shite!quote:Op maandag 14 mei 2012 11:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand nog een goed adresje om de Blu-ray lezer van je PS3 te laten fixxen? Omgeving Eindhoven.
WOENSEL HOEREZOONquote:Op maandag 14 mei 2012 11:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh, je woont in Woensel, je laat je matties toch gewoon voor een 10tje een nieuwe jatten bij de Bert Shite!
HOEREZOON!quote:
Wat een poëten zijn die mannen tochquote:Je moeder ruikt heel erg naar sperma, ze moet d'r kutje open sprerren ik zeg sper ma
O... ik vind het zieligquote:Op maandag 14 mei 2012 11:22 schreef Poit het volgende:
[..]
HOEREZOON!
[..]
Wat een poëten zijn die mannen toch
Ik vind het zielig, irritant, storend, verschrikkelijk puberaal en onsmakelijk.quote:
dit jaquote:Op maandag 14 mei 2012 11:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik vind het zielig, irritant, storend, verschrikkelijk puberaal en onsmakelijk.
Damn, ik word oud...
pfewquote:Op maandag 14 mei 2012 11:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb het geestelijke verstand van een kleuter en ook ik vind dit echt zwaar kut![]()
Komt goed Fallen
En de teken skills van een picassoquote:Op maandag 14 mei 2012 11:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb het geestelijke verstand van een kleuter en ook ik vind dit echt zwaar kut![]()
Komt goed Fallen
+ SEXTINGquote:Op maandag 14 mei 2012 11:34 schreef Sharana_LV het volgende:
OHJA tekenen .. ik ga gelijk aan de slag fruitje!
Gratz fruitjequote:Op maandag 14 mei 2012 11:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag is een goede dag overigens![]()
Offerteaanvraag voor een iOS / Android game binnen gehad![]()
DO WORK
DO WORK SON
HAMMER IT!
quote:Op maandag 14 mei 2012 11:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Komt goed Fallen
quote:
Ik moet ook nog wat tekenen naar mensenquote:Op maandag 14 mei 2012 11:34 schreef Sharana_LV het volgende:
OHJA tekenen .. ik ga gelijk aan de slag fruitje!
Nicequote:Op maandag 14 mei 2012 11:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag is een goede dag overigens![]()
Offerteaanvraag voor een iOS / Android game binnen gehad![]()
DO WORK
DO WORK SON
HAMMER IT!
Dudequote:
Mocht het te ver gaan kom ik Fruit vervangen!!quote:
Poëten zeg ik je!!quote:Op maandag 14 mei 2012 11:44 schreef Reintji het volgende:
[..]
We doen het op zijn curaçaus,
doe je mond open, hier komt de cura saus
Natuurlijk niet, ik sexting ook met lot dus dat komt wel goedquote:Op maandag 14 mei 2012 11:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Mocht het te ver gaan kom ik Fruit vervangen!!
Don't forget me, we zijn niet voor niets verloofd!quote:Op maandag 14 mei 2012 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik sexting ook met lot dus dat komt wel goed
Ja dude donderdag is hemelvaart!quote:Op maandag 14 mei 2012 12:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat is er trouwens met deze week? Ik hoor steeds meer mensen zeggen dat ze maar 4 dagen hoeven te werken en bla bla bla en korte week hier?
Mis ik iets (behalve verstand HAHAHAHA)
hoax ik ben ambtenaar dus ik hoef maar 3 dagen te werken deze weekquote:Op maandag 14 mei 2012 12:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat is er trouwens met deze week? Ik hoor steeds meer mensen zeggen dat ze maar 4 dagen hoeven te werken en bla bla bla en korte week hier?
Mis ik iets (behalve verstand HAHAHAHA)
Jaaaa vanaf augustus ergens zal ik mij gedragenquote:Op maandag 14 mei 2012 11:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Don't forget me, we zijn niet voor niets verloofd!
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoax ik ben ambtenaar dus ik hoef maar 3 dagen te werken deze week
Zelfs ik hoef maar 3 dagenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Aaaaaaah okay.quote:
Ben niet ambtenaar genoeg dus mag vrijdag nog werkenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik werk vrijdag ook hoor, ambtenaren hebben vrijdag niet bij. Maar ik heb woensdag standaard vrij en nu dus donderdag ookquote:Op maandag 14 mei 2012 12:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben niet ambtenaar genoeg dus mag vrijdag nog werken
oh, ja. Was je woensdag vrije dag helemaal vergetenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik werk vrijdag ook hoor, ambtenaren hebben vrijdag niet bij. Maar ik heb woensdag standaard vrij en nu dus donderdag ook
Er zijn ook ambtenaren die wel moeten werken...quote:Op maandag 14 mei 2012 12:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JE WOU WERK DAN KUN JE T KRIJGEN OOK!quote:Op maandag 14 mei 2012 12:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Er zijn ook ambtenaren die wel moeten werken...
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JE WOU WERK DAN KUN JE T KRIJGEN OOK!
Dat klinkt awesome!quote:Op maandag 14 mei 2012 12:10 schreef Poit het volgende:
Ik ben ook vrij vrijdag!![]()
Heerlijke weekend voor de boeg, vanaf woensdagavond tot zondagavond kamperen![]()
Bier, kampvuur, bier, chillen, bier, borspellen, bier, vlees aan't spit, bier en bier
Dat klinkt als een goed weekendquote:Op maandag 14 mei 2012 12:10 schreef Poit het volgende:
Ik ben ook vrij vrijdag!![]()
Heerlijke weekend voor de boeg, vanaf woensdagavond tot zondagavond kamperen![]()
Bier, kampvuur, bier, chillen, bier, borspellen, bier, vlees aan't spit, bier en bier
QFTquote:Op maandag 14 mei 2012 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Robin in strak pakje in 3DDe enige keer dat ik blij was met het 3D effect
Ik vond het echt de grootste mis-cast van de filmquote:Op maandag 14 mei 2012 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Robin in strak pakje in 3DDe enige keer dat ik blij was met het 3D effect
Een mooie vrouw is een mooie vrouw, of het nou Robin is of niet!quote:Op maandag 14 mei 2012 12:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik vond het echt de grootste mis-cast van de film
WATquote:Op maandag 14 mei 2012 12:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Waarom dat, ze hoefde alleen sexy rond te dartelen en af en toe wat te zeggen.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Waarom dat, ze hoefde alleen sexy rond te dartelen en af en toe wat te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Same, plus dat ik het ook niet echt een mooie vrouw vind qua lichaam, ze heeft geen vormen enzeuquote:Op maandag 14 mei 2012 12:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Maar ze heeft een mooi koppie!quote:Op maandag 14 mei 2012 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Same, plus dat ik het ook niet echt een mooie vrouw vind qua lichaam, ze heeft geen vormen enzeu
Wie had je dan in haar plaats willen zien?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit wel, maar ik vind haar eerlijk gezegd in HIMYM ook niet echt goed gecast
Geen idee eigenlijk, niet echt over nagedacht. Maar k vind haar t minste van heel HIMYMquote:Op maandag 14 mei 2012 12:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Wie had je dan in haar plaats willen zien?
Ik vind Ted het minste van die serie..quote:Op maandag 14 mei 2012 12:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, niet echt over nagedacht. Maar k vind haar t minste van heel HIMYM
Barneyquote:
Ze mist alleen borsten, die hadden wel wat aanweziger mogen zijnquote:Op maandag 14 mei 2012 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Same, plus dat ik het ook niet echt een mooie vrouw vind qua lichaam, ze heeft geen vormen enzeu
quote:
Dit ja. Af en toequote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:35 schreef Kn0x het volgende:
Niemand die mijn troll-post onderschept.
[ afbeelding ]
BAAAAARNEEYquote:
Fiepquote:
Zonde zonde want ik zit nu in dezequote:Op maandag 14 mei 2012 16:18 schreef Kuukske het volgende:
Goed, goed.
Ik kan alle SC's niet meer bijhouden dus vandaar de afwezigheid.
Werken?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:19 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Zonde zonde want ik zit nu in dezemoet wat doen he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |