Seriously?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:00 schreef Oksel het volgende:
Ik ben op zoek naar een racefiets frame, van Bianchi. Nu denk ik dat die ook te koop zijn op een Chinese webshop.. iemand een idee / tip?
HAHA HIJ GAAT EEN TENGA EGG KOPEN!!quote:
Ja, we gaan graag voor je alle postservice diensten af en kijken wat het goedkoopste is zodat we dat weer aan jou terug kunnen koppelen.quote:
wat voor topic zit je in denk je?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:00 schreef oinkoink12 het volgende:
Ik moet iets terugsturen naar Taiwan voor een garantieafhandeling (badmintonracket dus onder de kilo) is de tnt met 24,30 (track and trace) de goedkoopste optie?
Ik ging er vanuit dat mensen hier ook wel is dingen retour moesten sturen richting china/taiwan is dat zo gek gedacht?quote:
Hahahaha, ik moest gewoon op youtube kijken wat het wasquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:38 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HAHA HIJ GAAT EEN TENGA EGG KOPEN!!
Die dingen zijn toch maar 1x te gebruiken? want er staan "use it over and over again"quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:38 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HAHA HIJ GAAT EEN TENGA EGG KOPEN!!
Ik weet zelf nou ook niet precies wat t isquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:33 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch maar 1x te gebruiken? want er staan "use it over and over again"
Jaja...quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik weet zelf nou ook niet precies wat t isHet enige wat ik weet is dat t een speeltje voor hem is
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zijn leuke video's van op YouTube, ga eens kijken zou ik zeggen.
quote:
Nooit geweten!quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:28 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Uit de OP:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
(Btw, speciaal een Kloon aanmaken hiervoor?of wat wil je meer weten dan de 3 shops die ik je heb gegeven?)
WHAT THE FACK??!!quote:
Weet niet of het ook voor hier is, wss nietquote:SALE! Brainwavz M2 $35 @ Amazon - Free Shipping & 2nd Day free with Prime! Get it. Limited Stock.
Die wel, da's UK en in '£', zodra je '$' ziet i.c.m. Amazon is het game over.quote:
Waarom doe je net alsof je dat ding niet kent terwijl je mij deze foto stuurde op MSN toen ik er naar vroeg?quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:52 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Waarom doe je net alsof je dat ding niet kent terwijl je mij deze foto stuurde op MSN toen ik er naar vroeg?
Zelfs met je naam op een post-it ernaast
[ afbeelding ]
Edit: Hahaha, nu op msn:
** zegt (18:54):
haal die foto weg!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |