wtf zijn dat voor dingen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:01 schreef Downstar het volgende:
oei fapperdefap;
jack heeft eitjes in de aanbieding!
Monkey wat voor jou?1$
http://lightake.com/detai(...)im_%28Wavy%29_-31475
Zijn leuke video's van op YouTubequote:
Ik zit op mijn werk, ik vertrouw het nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zijn leuke video's van op YouTube, ga eens kijken zou ik zeggen.
Hoeveel heb je er al besteld?quote:
quote:
Waar kun je nog zoveel plezier hebben voor 0,70 centquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:01 schreef Downstar het volgende:
oei fapperdefap;
Monkey wat voor jou?1$
Zijn ze niet herbruikbaar?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Waar kun je nog zoveel plezier hebben voor 0,70 cent![]()
Even optellen, als ik impotent word met 80..... 1 ei per dag....we hebben 365 dagen per jaar....
Bestelling gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zijn ze niet herbruikbaar?
Jawel, ik gebruik ze ook 5 keer per dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als met de varkens massaal Jack mailen hoeveel ze kosten per 100 stuks wholesale![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Waar kun je nog zoveel plezier hebben voor 0,70 cent![]()
Even optellen, als ik impotent word met 80..... 1 ei per dag....we hebben 365 dagen per jaar....
Bestelling gemaakt
Hebben ze die dingen ook voor vrouwen ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:01 schreef Downstar het volgende:
oei fapperdefap;
Monkey wat voor jou?1$
Heb je al seksuele voorlichting gehad?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:22 schreef baaart het volgende:
[..]
Hebben ze die dingen ook voor vrouwen ?
De leukste thuis zeker ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heb je al seksuele voorlichting gehad?
Ben ik toch benieuwd naar hoe dat dan moet gaan werken voor vrouwen?
Ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:34 schreef baaart het volgende:
[..]
De leukste thuis zeker ?... had eigenlijk wel een variant verwacht voor vrouwen, uiteraard niet dit. Maar goed, ik heb d'r 1tje besteld, ze zoekt maar wat anders uit
.
Iddquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja.
Maar dan ben ik alsnog benieuwd, oprecht, hoe vrouwen dit principe kunnen toepassen?
Lurkers moeten ook aan hun trekken komen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:23 schreef Ballsofsteel het volgende:
Haha, het gaat even over pleasure eggs, en 't topic stroomt vol met vragen
Ja uiteraard! Zo gewend aan dat gratis verzenden. Bedanktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:16 schreef igi0n het volgende:
Alle webshops, zolang je het pakketje laat versturen met DHL/EMS
quote:Zijn hier mensen die grote duurdere zendingen via DX hebben gedaan?
Heb een zending van een paar honderd euro klaar staan maar ik zie dat EMS niet mogelijk is naar Nederland? Is er een veiligere manier dan het gewoon Airshippen?
Haha, ik lurkte eerst ook altijd, toen toch maar een accountje gemaaktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lurkers moeten ook aan hun trekken komen.
Dat zijn echte vriendenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:25 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik heb er 1 gekregen van een paar vrienden. Nog niet gebruikt
ja, scoooter!!!quote:
Zo kut hè.. Websites die online zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:28 schreef revpolen het volgende:
pfff pandawill al de hele ochtend online..
wil weten of me (fun)tabletje al verzonden is..
Ja. Het zou verboden moeten worden. Wel een goede reminder.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:29 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Zo kut hè.. Websites die online zijn
Ebay! In een week binnenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja. Het zou verboden moeten worden. Wel een goede reminder.
Want ik heb mijn pandawill cat saving bank nog altijd niet en moest een paar dagen wachten nog.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:29 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Zo kut hè.. Websites die online zijn
De order moet in 1 keer verzonden worden vanwege belastingtechnische redenen. Heb een webshop en wil even kijken of het één en ander aanslaat als toevoeging. Heb de nodige dingen al via de particuliere weg gekocht, maar omdat dit een grotere bestelling is, had ik het graag via EMS willen verzenden maar dat is niet mogelijk naar NL :/quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:25 schreef Romanov het volgende:
[..]
ja, scoooter!!!
mwah is 185 euro al groot zat? iig maak ik me nooit druk over de verzending omdat ik niet van plan ben om honderden euros in 1 keer uit te geven. Wil je dit wel voor zekerheid, dan raad ik je aan om dat via een parceller te doen. Die dragen dan de verantwoordelijkheid tot jij je meuk in handen hebt, kan vaak verzekerd worden maar de kans op onderschepping door de douane en daarmee het dokken van vrijwarings-, invoer en belastingheffingen wordt groter.
Heb je het aan henzelf al gevraagd?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:44 schreef sk888er het volgende:
[..]
De order moet in 1 keer verzonden worden vanwege belastingtechnische redenen. Heb een webshop en wil even kijken of het één en ander aanslaat als toevoeging. Heb de nodige dingen al via de particuliere weg gekocht, maar omdat dit een grotere bestelling is, had ik het graag via EMS willen verzenden maar dat is niet mogelijk naar NL :/
Is dat zn pik of zn navel?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:10 schreef shiznuts het volgende:
Hey ey.. HEY! Shin Chan! Problemen maken daar houdt hij van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |