Nee.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:56 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zie dat jij er al op zat te wachten.
Ongelooflijk idd.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:25 schreef Grifte het volgende:
Motd nu nog op, spurs zometeen nog etc, wat een slotdag daar
ík krijg steeds meer respect voor shittyquote:Op maandag 14 mei 2012 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongelooflijk idd.
Deed me denken aan Nederland 3 seizoenen terug,alleen dan zonder bitter nasmaak.
Al had ik het United meer gegund.
Ik las je post gister en heb hem ook weer uit de piratendoos gehaald afgelopen nacht.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 00:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik las je post gister en heb hem ook weer uit de piratendoos gehaald afgelopen nacht.
Blijft toch tamelijk briljant.
Waarom gun je het United meer??quote:Op maandag 14 mei 2012 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongelooflijk idd.
Deed me denken aan Nederland 3 seizoenen terug,alleen dan zonder bitter nasmaak.
Al had ik het United meer gegund.
United is niet zoals city. Ten eerste is hun begroting 4x zo hoog als city, maar city heeft een arabier dus die kan gwn 300 miljoen verlies maken in 1 jaar.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom gun je het United meer??
IK word ook knettergek van mensen die zeggen fuck modern football en city en hun miljoenen dit dat
Als je fuck modern football wol zeggen moet je helemaal geen spaans of engels voetbal kijken, daar is alles commercieel
United geeft ook elk jaar miljoenen uit, liverpool gaf ff 65 miljoen in de winterstop uit, qpr 15 ofzo
City geeft nu veel uit, achja dat doen er wel meer
Stelletje jankerds
Oh nee, united is geen commercieel bedrijfquote:Op maandag 14 mei 2012 01:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
United is niet zoals city. Ten eerste is hun begroting 4x zo hoog als city, maar city heeft een arabier dus die kan gwn 300 miljoen verlies maken in 1 jaar.
Dat is het zeker wel, maar koopt niet alles op wat er is. En bij United willen supporters ook af van The glazers.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh nee, united is geen commercieel bedrijf!!!!!!!
Heel Engeland is commercieel, hoe je het ook bekijktquote:Op maandag 14 mei 2012 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is het zeker wel, maar koopt niet alles op wat er is. En bij United willen supporters ook af van The glazers.
City is toch wel een extreem, al gun ik city meer dan Real of barca.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel Engeland is commercieel, hoe je het ook bekijkt
Chelsea was het paar jaar terug, volgende keer is het iemand andersquote:Op maandag 14 mei 2012 01:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
City is toch wel een extreem, al gun ik city meer dan Real of barca.
Chelsea is het nog steeds, het is dat ik niet wil dat Bayern de CL wint, anders had ik ook gehoopt dat Chelsea werd afgemaakt. Gelukkig zijn ze 6e geworden.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Chelsea was het paar jaar terug, volgende keer is het iemand anders
Hou op met dat gehuil man
Sterker nog, heel de wereld.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel Engeland is commercieel, hoe je het ook bekijkt
United heeft ook miljoenen uitgegeven aan spelers dus lekker hypocriet ditquote:Op maandag 14 mei 2012 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Chelsea is het nog steeds, het is dat ik niet wil dat Bayern de CL wint, anders had ik ook gehoopt dat Chelsea werd afgemaakt. Gelukkig zijn ze 6e geworden.
Heb je gelijk inquote:Op maandag 14 mei 2012 01:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog, heel de wereld.
Een non-profit betaald voetbalclub zou ook maar weinig kans van slagen hebben gok ik zo.
Maar wel op eigen kracht. Geen suikeroom.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
United heeft ook miljoenen uitgegeven aan spelers dus lekker hypocriet dit
En de glazers dan flapdrolquote:Op maandag 14 mei 2012 01:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar wel op eigen kracht. Geen suikeroom.
Die geven geen geld eraan.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En de glazers dan flapdrol!!!!!!!
Dit denkenquote:
True. The Glazers hebben een kapitaal van 2 miljard ofzo, kunnen niet zomaar ff 300 miljoen kwijt hoor. Waarom denk je dat United speelt met een Jones?quote:
Jones is 1 van de grootste talenten van Engeland die 20miljoen heeft gekost trollquote:Op maandag 14 mei 2012 01:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
True. The Glazers hebben een kapitaal van 2 miljard ofzo, kunnen niet zomaar ff 300 miljoen kwijt hoor. Waarom denk je dat United speelt met een Jones?
Lief naïef noemen we dit.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
True. The Glazers hebben een kapitaal van 2 miljard ofzo, kunnen niet zomaar ff 300 miljoen kwijt hoor. Waarom denk je dat United speelt met een Jones?
Jones is veruit de zwakste schakel, voor de lange termijn oke, maar voor de korte niet. En the glazers bezitten nog 2 andere clubs, die geven echt nauwelijks iets aan united man.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jones is 1 van de grootste talenten van Engeland die 20miljoen heeft gekost troll
Hij is Engels internationalquote:Op maandag 14 mei 2012 01:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jones is veruit de zwakste schakel, voor de lange termijn oke, maar voor de korte niet. En the glazers bezitten nog 2 andere clubs, die geven echt nauwelijks iets aan united man.
Ja best welquote:
Jij denkt dat United for teh lulz is overgenomen vanuit beide partijen?quote:Op maandag 14 mei 2012 01:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jones is veruit de zwakste schakel, voor de lange termijn oke, maar voor de korte niet. En the glazers bezitten nog 2 andere clubs, die geven echt nauwelijks iets aan united man.
Tuurlijk, is toch leuk een voetbalclubje hebben, paar potjes kijken, het is maar qua omzet de grootste voetbalclub ter wereld, is toch gezellig manquote:Op maandag 14 mei 2012 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij denkt dat United for teh lulz is overgenomen vanuit beide partijen?
Precies, zoals Smoofie al zei bezitten ze 'maar' 2 miljard. Ideaal om voor heel veel geld United op te kopen zonde er verder wat mee te doen, behalve schulden neer plempen.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tuurlijk, is toch leuk een voetbalclubje hebben, paar potjes kijken, het is maar qua omzet de grootste voetbalclub ter wereld, is toch gezellig man
Glazers gaan United helemaal niet weg doen zolang ze er miljoenen aan verdienenquote:Op maandag 14 mei 2012 01:22 schreef Smoofie het volgende:
Glazers gaan united toch wegdoen. kk amerikanen en arabieren ook.
Ze verdienen er niets aanquote:Op maandag 14 mei 2012 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Glazers gaan United helemaal niet weg doen zolang ze er miljoenen aan verdienen
Door die Arabieren kan iedereen fappen op Barca. En hoe is dat anders dan een Aegon, Phillips of ASR? Behalve dat het meer geld is.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:22 schreef Smoofie het volgende:
Glazers gaan united toch wegdoen. kk amerikanen en arabieren ook.
Maar wie zegt dat ze niets met de club hebben.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:22 schreef Smoofie het volgende:
Als een miljardair met binding met de club het overneemt oké weet je, maar een anonieme rus,arabier of amerikaan.
ff 300 miljoen per seizoen neertellen is toch wat anders dan een shirtsponser a la aegon.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Door die Arabieren kan iedereen fappen op Barca. En hoe is dat anders dan een Aegon, Phillips of ASR? Behalve dat het meer geld is.
Dat is dus ook wat ze doenquote:Op maandag 14 mei 2012 01:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Precies, zoals Smoofie al zei bezitten ze 'maar' 2 miljard. Ideaal om voor heel veel geld United op te kopen zonde er verder wat mee te doen, behalve schulden neer plempen.
quote:
Maar ze verdienen er geen geld mee!!!quote:Op maandag 14 mei 2012 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is dus ook wat ze doen
Alle winsten worden in Amerika gedumpt en United wordt met de schulden neergezet
Ze hebben dan ook een torenhoge schuld
Want?quote:Op maandag 14 mei 2012 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ff 300 miljoen per seizoen neertellen is toch wat anders dan een shirtsponser a la aegon.
At the moment willen ze united weer op de beurs zetten om de schulden af te betalen. Zegt al genoeg toch. En momenteel moeten the glazers de rente van de leningen dokken van 48 mil per jaar.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel, anders moeten ze zelf al die schulden op zich nemen.
Hoe naïef ben je dan als je dat denkt iddquote:
Ze hebben er geld aan verdiend, momenteel echt nauwelijks meer hoorquote:Op maandag 14 mei 2012 01:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe naïef ben je dan als je dat denkt idd
Hoezo is dat naïef? Politici hebben ook geen dubbele agenda's weetje, de wereld is prima.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe naïef ben je dan als je dat denkt idd
hou op manquote:Op maandag 14 mei 2012 01:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze hebben er geld aan verdiend, momenteel echt nauwelijks meer hoor
Tuurlijk wel heel veel zelfsquote:Op maandag 14 mei 2012 01:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze hebben er geld aan verdiend, momenteel echt nauwelijks meer hoor
Wat een droeftoeters zeg. iig krijgen die 2 vooraan met hun doorgesnoven kop op zeker een SV'tje.quote:
Ik lach me echt de pleuris om de lui, ik bedoel als je echt wilt gaan rellen kon je er gewoon door komen, maar beetje stoer achter glas kan iedereen wel.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een droeftoeters zeg. iig krijgen die 2 vooraan met hun doorgesnoven kop op zeker een SV'tje.
Straks mogen wij weer naar de Arena en de rest van de de rivalen mogen niet meer bij elkaar op bezoek.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:38 schreef Caland het volgende:
Was erna en voor de wedstrijd ook al raak begreep ik. Dolle boel laatste tijd die derby's. Sfeertje donderdag was ook al een stuk opgefokter dan die keer daarvoor (3 jaar geleden ofzo) dat ik er was.
Die gasten met die zonnebrilletjes ook vooraan in 't begin.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik lach me echt de pleuris om de lui, ik bedoel als je echt wilt gaan rellen kon je er gewoon door komen, maar beetje stoer achter glas kan iedereen wel.
Heldendaad van Babos![]()
Hij heeft tenminste wel gezag daar, wat een kneusjes man.
Dat eerste zie ik sowieso niet meer gebeuren.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Straks mogen wij weer naar de Arena en de rest van de de rivalen mogen niet meer bij elkaar op bezoek.
Ik zie dat nooit meer gebeurenquote:Op maandag 14 mei 2012 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Straks mogen wij weer naar de Arena en de rest van de de rivalen mogen niet meer bij elkaar op bezoek.
Dromen mag.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat eerste zie ik sowieso niet meer gebeuren.
Dat doen ze ook, omdat ze het zoooo leuk vinden.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zie dat nooit meer gebeuren
Zeker niet zolang Ebehard en Aboutaleb aan de macht zijn
Jij komt er vaak hoor ik? Hoe zit dat nou, me pa zei dat F-side en 410 samen gingen oid? Sowieso wat is omhoog met dat, van die aparte 'sfeervakken'?quote:Op maandag 14 mei 2012 01:42 schreef Smoofie het volgende:
Als er supporters naar de kuip gaan en Ajax wint met 0-4 ofzo komen er 100% zeker toch rellen.
Gezellig toch. Halfnaakte man op een verhoging, lichtjes uit.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij komt er vaak hoor ik? Hoe zit dat nou, me pa zei dat F-side en 410 samen gingen oid? Sowieso wat is omhoog met dat, van die aparte 'sfeervakken'?
Steven zit op zuid/f-side. En nee, dat gaat niet door. Was een fout van Ajax.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij komt er vaak hoor ik? Hoe zit dat nou, me pa zei dat F-side en 410 samen gingen oid? Sowieso wat is omhoog met dat, van die aparte 'sfeervakken'?
Je papa lult onzinquote:Op maandag 14 mei 2012 01:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 01:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat doen ze ook, omdat ze het zoooo leuk vinden.
Het was sarcasme van jij komt er vaak.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Steven zit op zuid/f-side. En nee, dat gaat niet door. Was een fout van Ajax.
Aha aha, 410 zit wel lekker zo boven? Raar.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je papa lult onzin
Er was sprake van dat 410 zich zou verplaatsen naar beneden, dit kwam bij Ajax vandaan, echter wilde 410 dit zelf helemaal niet en de mensen op Zuid laten zich ook niet verplaatsen
Was gewoon weer een staaltje wanbeleid van het bestuur
Hee de a1 is zaterdag 2e geworden, moesten jullie niet weer een huldiging houden?quote:Op maandag 14 mei 2012 01:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Gezellig toch. Halfnaakte man op een verhoging, lichtjes uit.
Hoezo is het raar?quote:Op maandag 14 mei 2012 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha aha, 410 zit wel lekker zo boven? Raar.
quote:Op maandag 14 mei 2012 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het was sarcasme van jij komt er vaak.
Maar oke, is toch raar dat die vakken niet op zijn minst bij elkaar zitten?Al weet ik niet eens wat een sfeervak inhoud, behalve dan dat de rest eromheen gewoon zit.
Dit jaar maar 5 keer geweest en Ajax uit dus, werk op zondag en de knaken moeten ook verdiend worden om die studie en biertjes te betalen.quote:
Nee man. Laatst al een feestje gehad toen ze de leeftijdsgenoten van Ajax overklasten.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hee de a1 is zaterdag 2e geworden, moesten jullie niet weer een huldiging houden?
Ajax uit? Hoe?quote:Op maandag 14 mei 2012 01:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit jaar maar 5 keer geweest en Ajax uit dus, werk op zondag en de knaken moeten ook verdiend worden om die studie en biertjes te betalen.Vorige jaren (de kut jaren dus) wel een seizoenkaart gehad, zit nu op 5 jaar.
Moeten jullie niet weer een dvd uitbrengen danquote:Op maandag 14 mei 2012 01:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee man. Laatst al een feestje gehad toen ze de leeftijdsgenoten van Ajax overklasten.
En in januari ook al. Kan niet op allemaal.
Met mijn papa mee.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax uit? Hoe?
Oke, ik heb geen SCC, maar ben dit jaar wel vaker gegaan dan jij.
Wij de voorgaande 5 jaar vaak als we tegen feyenoord speelde een feestje gehadquote:Op maandag 14 mei 2012 01:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee man. Laatst al een feestje gehad toen ze de leeftijdsgenoten van Ajax overklasten.
En in januari ook al. Kan niet op allemaal.
Volgend jaar, als we kampioen worden.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moeten jullie niet weer een dvd uitbrengen dan
quote:
Ik zou nooit een kakkerlak meenemen , ook al was het mn vaderquote:Op maandag 14 mei 2012 01:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met mijn papa mee.Dat is een Ajacied.
Mwah. Derde keer op rij beste jeugdopleiding van Nederland is al erkenning genoeg.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moeten jullie niet weer een dvd uitbrengen dan
Nog lekker gejuicht bij Feyenoord doelpunt?quote:Op maandag 14 mei 2012 01:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met mijn papa mee.Dat is een Ajacied.
Ben toen bij Az-Jong Ajax voor de beker geweest met mijn pa, was toch in een skyboxquote:Op maandag 14 mei 2012 01:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zou nooit een kakkerlak meenemen , ook al was het mn vader>
Daar word je geen kampioen meequote:Op maandag 14 mei 2012 01:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Derde keer op rij beste jeugdopleiding van Nederland is al erkenning genoeg.
In mezelf ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nog lekker gejuicht bij Feyenoord doelpunt?
Meedoen is belangrijker idd, lekker de olympische gedachtequote:Op maandag 14 mei 2012 01:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Is in de jeugd ook totaal niet van belang.
Haha, was een keertje naar Ajax - Chelsea bij zo'n opendag, was vriendschappelijk duel. Waren er tussen de Chelsea fans 2 Feyenoorders die Hand in Hand gingen zingen. Werden helemaal de kanker geslagenquote:Op maandag 14 mei 2012 01:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
In mezelf ja.Heb daar één keer gejuicht, toen was ik nog best klein, toen moest mijn pa zijn seizoenkaart laten zien omdat ze helemaal lijp werden.
Gaat om de jeugd producten. En Feyenoord heeft uit eigen kweek toch wat beter afgeleverd de afgelopen twee jaar. Die Belgen enzo zijn imo geen eigen kweek.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker idd, lekker de olympische gedachte
que?quote:
Zoals wat dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 01:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaat om de jeugd producten. En Feyenoord heeft uit eigen kweek toch wat beter afgeleverd de afgelopen twee jaar. Die Belgen enzo zijn imo geen eigen kweek.
Nee Vertonghen speelt nog maar 9 jaar bij Ajaxquote:Op maandag 14 mei 2012 01:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaat om de jeugd producten. En Feyenoord heeft uit eigen kweek toch wat beter afgeleverd de afgelopen twee jaar. Die Belgen enzo zijn imo geen eigen kweek.
Gaat om de ontwikkeling van individueel talent. Maar ik begrijp hieruit dat je niet zo'n fan bent van het beleid dat Cruijff binnen dat clubje van je wil doorvoeren?quote:Op maandag 14 mei 2012 01:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker idd, lekker de olympische gedachte
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 14 mei 2012 01:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat om de ontwikkeling van individueel talent. Maar ik begrijp hieruit dat je niet zo'n fan bent van het beleid dat Cruijff binnen dat clubje van je wil doorvoeren?
Cruijff is vooral voor individuele klasse en maakt niks uit om een jeugdteam kampioen word ja of nee.quote:
Indi, De Vrij (quote:
Jan Vertonghen (Sint-Niklaas, 24 april 1987) is een Belgische voetballer die sinds het seizoen 2006/2007 onder contract staat bij de Amsterdamse voetbalclub AFC Ajax.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee Vertonghen speelt nog maar 9 jaar bij Ajax
Je maakt mijn opmerking belachelijk. Maar dat is zo'n beetje de kern van zijn verhaal wat hij op de toekomst wil doorvoeren.quote:
Zo echte wereldtop dus.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Indi, De Vrij (), Mulder (komt er wel), Jordy Basie en Tony bijvoorbeeld. Leerdammeke is ook een stille kracht maar die tel ik dan niet als toptalent.
[..]
Jan Vertonghen (Sint-Niklaas, 24 april 1987) is een Belgische voetballer die sinds het seizoen 2006/2007 onder contract staat bij de Amsterdamse voetbalclub AFC Ajax.
Dan is hij nu dus 25 jaar, dus op zijn 19e een contract? Zo zo.
Jeugdspelers mogen geen contract tekenen, heel goedquote:Op maandag 14 mei 2012 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Indi, De Vrij (), Mulder (komt er wel), Jordy Basie en Tony bijvoorbeeld. Leerdammeke is ook een stille kracht maar die tel ik dan niet als toptalent.
[..]
Jan Vertonghen (Sint-Niklaas, 24 april 1987) is een Belgische voetballer die sinds het seizoen 2006/2007 onder contract staat bij de Amsterdamse voetbalclub AFC Ajax.
Dan is hij nu dus 25 jaar, dus op zijn 19e een contract? Zo zo.
Maar wij doen het beter.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Je maakt mijn opmerking belachelijk. Maar dat is zo'n beetje de kern van zijn verhaal wat hij op de toekomst wil doorvoeren.
Iets dat 6 jaar geleden al op varkenoord gebeurde, al doen wij er niet zo tof om.
Dan nog, 16/17 is niet helemaal opgeleid. Of vind jij van wel?quote:Op maandag 14 mei 2012 01:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jeugdspelers mogen geen contract tekenen, heel goed
Vandaag bij studio sport zegt ie zelf nog dat ie er al 9 jaar speelt
Wanneer een team wint van een ander, dan zijn zij beter, jij komt met ach de jeugd van feyenoord is beter en dat er gewonnen wordt boeit niet, daar moet ik om lachen jaquote:Op maandag 14 mei 2012 01:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Je maakt mijn opmerking belachelijk. Maar dat is zo'n beetje de kern van zijn verhaal wat hij op de toekomst wil doorvoeren.
Iets dat 6 jaar geleden al op varkenoord gebeurde, al doen wij er niet zo tof om.
Nee hoor dat hebben ze niet, want welke spelers breken er bij hun door?quote:Op maandag 14 mei 2012 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan nog, 16/17 is niet helemaal opgeleid. Of vind jij van wel?Dan hebben City en Chelsea ook een bazen opleiding.
Mwah. Ajax is de laatste jaren vooral goed in het kopen van redelijk gearriveerde jeugdspelers.quote:
Je ontwijkt de vraag en antwoord op een grapje, typischhh.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor dat hebben ze niet, want welke spelers breken er bij hun door?
Eriksen,Fischer,Rits en?quote:Op maandag 14 mei 2012 01:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Ajax is de laatste jaren vooral goed in het kopen van redelijk gearriveerde jeugdspelers.
Bij de jeugd telt dat niet zo zwaar nee. Een trainingsweek in de jeugd is namelijk nauwelijks ingedeeld op het resultaat van de wedstrijd.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer een team wint van een ander, dan zijn zij beter, jij komt met ach de jeugd van feyenoord is beter en dat er gewonnen wordt boeit niet, daar moet ik om lachen ja
Dus alle spelers moeten vanaf hun 8e bij een club spelen om zelf opgeleid genoemd te wordenquote:Op maandag 14 mei 2012 02:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je ontwijkt de vraag en antwoord op een grapje, typischhh.
Klopt, maar ik denk dat Ajax het nu echt beter gaat doen, zoals vanouds.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Ajax is de laatste jaren vooral goed in het kopen van redelijk gearriveerde jeugdspelers.
Achja dat is net als de 4-2 bij Feyenoord-Ajax, en Ajax wordt kampioenquote:Op maandag 14 mei 2012 02:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij de jeugd telt dat niet zo zwaar nee. Een trainingsweek in de jeugd is namelijk nauwelijks ingedeeld op het resultaat van de wedstrijd.
Werd het alsnog wel 5-3. Maar dat geheel terzijde.
Ik vind vanaf een jaar of 13/14 wel ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 02:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus alle spelers moeten vanaf hun 8e bij een club spelen om zelf opgeleid genoemd te worden
Wat hebben Ajax en City gemeen?quote:Op maandag 14 mei 2012 02:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja dat is net als de 4-2 bij Feyenoord-Ajax, en Ajax wordt kampioen
Dat ene jaartjequote:Op maandag 14 mei 2012 02:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind vanaf een jaar of 13/14 wel ja.
Beide kampioenquote:
Clasie en Vilhena gaan het zonder twijfel verder schoppen dan die twee.quote:Op maandag 14 mei 2012 02:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat Ajax het nu echt beter gaat doen, zoals vanouds.
Eneh, welke doorgebroken spelers van Feyenoord zijn beter dan bijv. Crack(), Anita op CVM en Siem de Jong?
Denk het niet. Vilhena potentie wel. Clasie niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 02:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Clasie en Vilhena gaan het zonder twijfel verder schoppen dan die twee.
Same here.quote:Op maandag 14 mei 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar verder ga ik pitten men
Ga niet weer de hele nacht op fok rondhangen
Clasie is nu al verder. Dus dat is niet zo moeilijk verder.quote:Op maandag 14 mei 2012 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk het niet. Vilhena potentie wel. Clasie niet.
Ik ben van mening dat Siem beter dan Luuk is. Veel technischer.quote:Op maandag 14 mei 2012 02:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Clasie is nu al verder. Dus dat is niet zo moeilijk verder.
En ik ben verder ook weer niet zo gecharmeerd van De Jong. Verkeerde broertje heeft Ajax daar weggepikt.
Clasie speelt 2 keer jullie supertalent Eriksen de wedstrijd uit man.quote:Op maandag 14 mei 2012 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk het niet. Vilhena potentie wel. Clasie niet.
Die 2 wedstrijden tegen Ajax zeggen niets.quote:Op maandag 14 mei 2012 02:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Clasie speelt 2 keer jullie supertalent Eriksen de wedstrijd uit man.Terwijl Vilhena 1 bazenpot heeft gespeeld tegen Twente, waar baseer je dan die conclusies op?
Van der Wiel gaat het wel ver schoppen denk ik, sowieso heeft hij het voordeel al jaren in Oranje te spelen. Aantrekkelijk voor grote clubs dus, verder vind ik hem gewoon een goede back.Anita vind ik een loper, zowel met als zonder de bal. Met de bal moet je dat imo juist niet hebben op zo'n positie. Doe dan maar de steekpass van Clasie.
En die ene wedstrijd tegen Twente dan weer wel? Oké. Gewoon opportunistisch gelul dus. Clasie en El Ahmadi hebben tegen bijna alle teams (sowieso tegen de toppers) het middenveld gedomineerd man. Dan gaat de rest van de Eredivisie ook niet veel verder komen.quote:Op maandag 14 mei 2012 02:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die 2 wedstrijden tegen Ajax zeggen niets.
Als ze een beetje lekker is maakt tijd niet uit.quote:Op maandag 14 mei 2012 03:04 schreef Typisch het volgende:
Ik ook.Kansloos te whatsappen met een scharrel terwijl ik moet slapen.
Edit: en kansloos te FOK!'en, maar dat is voor bazen natuurlijk.
quote:Op maandag 14 mei 2012 03:07 schreef RensAjacied het volgende:
Heb helemaal het vakantie ritme door die week meivakantie en studievrij. Probleem is dat morgen laatste dag is om te leren. Of eigenlijk vandaag dus. Dus vanaf het moment dat ik wakker wordt gaan leren en leren.
Geen Fok! voor mij.
Begon ook net echt actief te worden vlak voor mijn examens. En probleem is dat ik me laptop ook gebruik voor leren (samenvattingen maken, oefenexamens). Dus dan gaat Fok! automatisch ook aan.quote:
Deze is ook nog eens lievv. En ze betaald gewoon haar eigen eten enzo als we wat gaan doen ipv die tering wijven die denken alles te moeten krijgen.quote:Op maandag 14 mei 2012 03:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als ze een beetje lekker is maakt tijd niet uit.
Inderdaad ja, laatst een date met een meisje naar de bioscoop. (zo gaat dat nog op de middelbare schoolquote:Op maandag 14 mei 2012 03:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deze is ook nog eens lievv. En ze betaald gewoon haar eigen eten enzo als we wat gaan doen ipv die tering wijven die denken alles te moeten krijgen.
Je snapt het niet... laat maar. Dat wijf zit hele tijd met mij te flirten hadden we een date en dan vervolgens dik van mij lopen profiteren. Dan was ze weg en nooit meer iets van haar laten horen.quote:Op maandag 14 mei 2012 03:19 schreef Typisch het volgende:
Jij verwacht gelijk geile neukseks na een date, met een meisje van 14/15? Of je lult of je kijkt teveel films.
Met Pinksteren komen 2 meisjes uit mijn klas film kijken bij mij thuis. Ik maar denken dat het vriendschappelijk wasquote:Op maandag 14 mei 2012 03:21 schreef Geo4kant het volgende:
Je date ook de verkeerdedie naar de bios willen willen een relatie, die bij je thuis een dvdtje willen kijken dat zijn degene die je kunt knallen.
2 meiden komen ook vriendschappelijk, tenzij goed gehint van te voren. Gok ik zo.quote:Op maandag 14 mei 2012 03:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met Pinksteren komen 2 meisjes uit mijn klas film kijken bij mij thuis. Ik maar denken dat het vriendschappelijk was
Vrouwen en films.quote:Op maandag 14 mei 2012 03:26 schreef RensAjacied het volgende:
Zit wel te twijfelen welke DVD ik zal huren, dacht aan een goede horror, kunnen ze lekker tegen je aan zitten omdat ze het eng vinden.
Sowieso walg ik altijd van een romantische film en een comedy worden ze niet echt blij denk ik. Meiden hebben altijd zulke rare humor.
Twilight en Titanicquote:Op maandag 14 mei 2012 03:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrouwen en films.
Ik heb volgens mij al 6 keer de Titanic gezien met verschillende. In de derde klas had ik een vaste vriendind ie helemaal gek was van dat pauper High School Musical. Ze kon alles mee praten.
Of vrienden die elke keer Jackass, Rambo of New Kids willen kijken.quote:Op maandag 14 mei 2012 03:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik net wat te oud voor Twilight dames (denk ik), want nog nooit gezien.
quote:Op maandag 14 mei 2012 03:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Of vrienden die elke keer Jackass, Rambo of New Kids willen kijken.
Anita > Clasie sowieso.quote:Op maandag 14 mei 2012 02:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Clasie en Vilhena gaan het zonder twijfel verder schoppen dan die twee.
Over 4 jaar wens je dat je terug mocht naar de middelbare school qua belasting. Niet zo piepen.quote:Op maandag 14 mei 2012 07:13 schreef Ajacied422 het volgende:
vandaag lekker tot 14:35, is toch heerlijk man. en woensdag om 15:30 alweer wie-kent
dit dus.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:40 schreef kapiteintje het volgende:
HEER-LIJK weer hier in Tilburg. Als ik geen tentamen had en geld had was ik op 't terras gaan zitten.
Trollquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar haal jij geld vandaan om te drinken Steven?
whehequote:
je kan toch aan een terras gaan zitten met je boeken en een biertje?quote:Op maandag 14 mei 2012 10:40 schreef kapiteintje het volgende:
HEER-LIJK weer hier in Tilburg. Als ik geen tentamen had en geld had was ik op 't terras gaan zitten.
Oudersquote:Op maandag 14 mei 2012 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar haal jij geld vandaan om te drinken Steven?
Op jou leeftijd nog? ik schaamde me kapot gister zonder kado op Moederdag en dan nog geld mee krijgen ook.quote:
Ja wat moet ik anders?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op jou leeftijd nog? ik schaamde me kapot gister zonder kado op Moederdag en dan nog geld mee krijgen ook.
Uhu., nog altijd het geld niet gekregen.., fucked man...,quote:Op maandag 14 mei 2012 12:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wat moet ik anders?
Ik kom niet in aanmerking voor welke uitkering dan ook
Moet ik maar gewoon water uit de kraan drinken, zolang dat nog kan dan
haha ik zat daar omdat ik wat probleempjes op school had gehad, niet omdat ik een aandoening heb als autisme ofzoquote:Op maandag 14 mei 2012 12:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uhu., nog altijd het geld niet gekregen.., fucked man...,
ik krijg teminste elke maand een beetje geld., kan je met je ZMOK school verleden ook niet aan een wajong komen dan? of is het te laat.?
Adhd vermoedens nooit geweest waar je iets mee kan?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha ik zat daar omdat ik wat probleempjes op school had gehad, niet omdat ik een aandoening heb als autisme ofzo
Nee man, functioneer verder gewoon normaal hahaquote:Op maandag 14 mei 2012 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Adhd vermoedens nooit geweest waar je iets mee kan?
maar je hebt dus alleen een vmbo diploma als ik het goed begrijp?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man, functioneer verder gewoon normaal haha
Maar ik ga deze week mijn ontslag indienen op een bijstandsuitkering aanvragen,moet echt iets doen
Klopt, verder nooit iets afgemaaktquote:Op maandag 14 mei 2012 12:17 schreef Saind het volgende:
[..]
maar je hebt dus alleen een vmbo diploma als ik het goed begrijp?
Same... zullen we maar auto radio's gaan jatten?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, verder nooit iets afgemaakt
dat levert tegenwoordig niks meer op man, beter gaan we voor het grotere werk en nemen we gewoon die auto mee en laten we de radio liggenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Same... zullen we maar auto radio's gaan jatten?
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dat levert tegenwoordig niks meer op man, beter gaan we voor het grotere werk en nemen we gewoon die auto mee en laten we de radio liggen
Over een paar jaartjes lekker in onze beach shack in Thailand ofzo man Steven.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dat levert tegenwoordig niks meer op man, beter gaan we voor het grotere werk en nemen we gewoon die auto mee en laten we de radio liggen
Klinkt goedquote:Op maandag 14 mei 2012 12:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Over een paar jaartjes lekker in onze beach shack in Thailand ofzo man Steven.
Weet niet of het al beantwoord was.. maar ze is een cheerleader van een beachvolley team.quote:
wtf....quote:Op maandag 14 mei 2012 12:48 schreef Typisch het volgende:
Mijn creatie van vanochtend:
[ afbeelding ]
Heldquote:Terwijl de Vitesse-spelers de supporters van NEC kwamen 'bedanken', braken de fans door een glazen veiligheidswand heen. Velthuizen kon er niet mee zitten. "Als ze echt waren doorgebroken, was ik natuurlijk snel weggerend", zei hij.
Spelers van Vitesse gingen provoceren voor het uitvakquote:Op maandag 14 mei 2012 12:53 schreef Geo4kant het volgende:
Maar waarom gingen die josties nou rellen? Als ze iemand een pak slaag wilde geven is het wel die domme Foor en dien ander die rood pakken.
Godverdomme heb je die eerste wedstrijd kado gekregen en ga je daarna rellen
Gadverdamme wtf post je fotos van je eigen kotsquote:Op maandag 14 mei 2012 12:48 schreef Typisch het volgende:
Mijn creatie van vanochtend:
[ afbeelding ]
broodquote:
Via SMS uitgemaakt of msn? Of Tijdens het Fok!ken richting de keuken geroepen?quote:Op maandag 14 mei 2012 13:02 schreef Cara het volgende:
zo ik heb geen vriendin meer het is mooi geweest
quote:Op maandag 14 mei 2012 13:02 schreef Cara het volgende:
zo ik heb geen vriendin meer het is mooi geweest
ach man gezeik, ze lag nog in bed te stinken toen ik terug kwam van sporten beetje op mn ma zeiken omdat die haar niet mag, uur lang alleen maar gehengel aan mn oor;quote:
Morgen geweldige goedmaak sexquote:Op maandag 14 mei 2012 13:09 schreef Cara het volgende:
[..]
ach man gezeik, ze lag nog in bed te stinken toen ik terug kwam van sporten beetje op mn ma zeiken omdat die haar niet mag, uur lang alleen maar gehengel aan mn oor;
sowieso gewoon in het algeheel alleen maar aan het zeiken de laatste tijd, beetje klaar mee.
toen zei ik heb zo het idee dat ik beter af ben zonder je gezeik en gezeur;
zegt ze als je zo tegen me blijft praten ga ik nu weg; nou donder maar op dan. prima prima
quote:Op maandag 14 mei 2012 13:09 schreef Cara het volgende:
[..]
ach man gezeik, ze lag nog in bed te stinken toen ik terug kwam van sporten beetje op mn ma zeiken omdat die haar niet mag, uur lang alleen maar gehengel aan mn oor;
sowieso gewoon in het algeheel alleen maar aan het zeiken de laatste tijd, beetje klaar mee.
toen zei ik heb zo het idee dat ik beter af ben zonder je gezeik en gezeur;
zegt ze als je zo tegen me blijft praten ga ik nu weg; nou donder maar op dan. prima prima
Wat hij zegtquote:Op maandag 14 mei 2012 13:10 schreef Geo4kant het volgende:
Dan heb je der niet gedumpt, ik zou der even bellen en het even duidelijk maken.
quote:Op maandag 14 mei 2012 13:11 schreef Cara het volgende:
ik gooi er wel een whatsapp achteraan is nog gratis en voordelig ook
Heb om 3 uur tentamen.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:57 schreef Cara het volgende:
[..]
je kan toch aan een terras gaan zitten met je boeken en een biertje?
Ik ruik een VBL meet/meatquote:Op maandag 14 mei 2012 12:36 schreef Geo4kant het volgende:
Hier ook lekker weer. Ouders gaan twee weken op vakantie, keer mooi barbecue'en met maten als het mooi weer is
Andersom zouden ze niet durven natuurlijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Spelers van Vitesse gingen provoceren voor het uitvak
Ik wrs ook.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:12 schreef Typisch het volgende:
Ik mag werken tijdens de CL finale zie ik net, wát een genot.
Luister naar deze man Cara... Je hebt haar nog niet gedumpt, vanavond krijg je gewoon weer smsjes alsof er niks aan de hand is en morgen staat ze gewoon weer op de stoep. En dan, als je het niet verwacht, dumpt ze jou.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:10 schreef Geo4kant het volgende:
Dan heb je der niet gedumpt, ik zou der even bellen en het even duidelijk maken.
Idd. Weg ermee. Kutwijven....echt.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Luister naar deze man Cara... Je hebt haar nog niet gedumpt, vanavond krijg je gewoon weer smsjes alsof er niks aan de hand is en morgen staat ze gewoon weer op de stoep. En dan, als je het niet verwacht, dumpt ze jou.
quote:Op maandag 14 mei 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Weg ermee. Kutwijven....echt.
Ik krijg van dit soort artikeltjes altijd een redelijke-face btw...zie de toegevoegde waarde er nooit zo van. Beetje slap gezever zonder concrete onderbouwing.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)elf-van-Oranje.dhtml
Idem..quote:Op maandag 14 mei 2012 12:48 schreef Cara het volgende:
Zonder dollen was mijn eerste gedachte; post hij nou echt hier z'n kots?
Eigenlijk zouden we dat moeten doen als het nergens meer om gaat. Gewoon voor de lol eens proberen.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met maar 1 verdediger spelen, Cruijff gonna Cruijff.
Lol dan lig je er meteen uit, alleen maar aanvallendquote:Op maandag 14 mei 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik krijg van dit soort artikeltjes altijd een redelijke-face btw...zie de toegevoegde waarde er nooit zo van. Beetje slap gezever zonder concrete onderbouwing.
wehehe dat heb ik al 2 keer eerder meegemaakt ja, schitterendquote:Op maandag 14 mei 2012 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Luister naar deze man Cara... Je hebt haar nog niet gedumpt, vanavond krijg je gewoon weer smsjes alsof er niks aan de hand is en morgen staat ze gewoon weer op de stoep. En dan, als je het niet verwacht, dumpt ze jou.
quote:Op maandag 14 mei 2012 13:27 schreef Cara het volgende:
[..]
wehehe dat heb ik al 2 keer eerder meegemaakt ja, schitterend
maar gebeurd niet, ik quote de whatsapp: 'en als het niet duidelijk was, met opgedonderd dan bedoelde ik, voor goed opgedonderd. Heb geen interesse om verder nog met je om te gaan.'
Ik snap soms helemaal niks van jouw posts.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
Achja.. ik zat ooit film te kijken en zat ik op zo'n plastice stoel, kwam een meisje aanlopen die mij leuk vond en ik haar, zegt ze 'Schuif eens op' .. dus ik pak mijn stoel op, wil schuiven.. kijk ik links.. hey hier staat het vol met stoelen en andere mensen..
Kijk ik rechts.. hmm hier kan ik ook niet naar toe.. Dus ik haar richting haar en ik vraag maar waar is je stoel dan? Maar er is ook geen plek voor je. Lacht ze me kei hard uit.. "Nee, ik wil langs jou zitten 'gekkie', schuif op, op je stoel!"
Ooooooooooooooooooooooh....fail.
Zogenaamd Beste spelers opstellen en dan de verkeerde keeper in het doel..quote:Op maandag 14 mei 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou wat gaan werken aan je taalgebruik. Klopt geen hout van die zin.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:27 schreef Cara het volgende:
[..]
wehehe dat heb ik al 2 keer eerder meegemaakt ja, schitterend
maar gebeurd niet, ik quote de whatsapp: 'en als het niet duidelijk was, met opgedonderd dan bedoelde ik, voor goed opgedonderd. Heb geen interesse om verder nog met je om te gaan.'
het zal me een zorg zijn; elke seconde er over nadenken is een seconde teveelquote:Op maandag 14 mei 2012 13:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zou wat gaan werken aan je taalgebruik. Klopt geen hout van die zin.
Goeie actie verder.
Je klinkt als de man die al een vervangster heeft klaarstaanquote:Op maandag 14 mei 2012 13:32 schreef Cara het volgende:
[..]
het zal me een zorg zijn; elke seconde er over nadenken is een seconde teveel
quote:Op maandag 14 mei 2012 13:10 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien dat in het in mijn hoofd duidelijker is/klinkt maar lijkt me toch gewoon te volgen. .quote:Op maandag 14 mei 2012 13:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap soms helemaal niks van jouw posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |