Nee.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:56 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zie dat jij er al op zat te wachten.
Ongelooflijk idd.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:25 schreef Grifte het volgende:
Motd nu nog op, spurs zometeen nog etc, wat een slotdag daar
ík krijg steeds meer respect voor shittyquote:Op maandag 14 mei 2012 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongelooflijk idd.
Deed me denken aan Nederland 3 seizoenen terug,alleen dan zonder bitter nasmaak.
Al had ik het United meer gegund.
Ik las je post gister en heb hem ook weer uit de piratendoos gehaald afgelopen nacht.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 00:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik las je post gister en heb hem ook weer uit de piratendoos gehaald afgelopen nacht.
Blijft toch tamelijk briljant.
Waarom gun je het United meer??quote:Op maandag 14 mei 2012 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongelooflijk idd.
Deed me denken aan Nederland 3 seizoenen terug,alleen dan zonder bitter nasmaak.
Al had ik het United meer gegund.
United is niet zoals city. Ten eerste is hun begroting 4x zo hoog als city, maar city heeft een arabier dus die kan gwn 300 miljoen verlies maken in 1 jaar.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom gun je het United meer??
IK word ook knettergek van mensen die zeggen fuck modern football en city en hun miljoenen dit dat
Als je fuck modern football wol zeggen moet je helemaal geen spaans of engels voetbal kijken, daar is alles commercieel
United geeft ook elk jaar miljoenen uit, liverpool gaf ff 65 miljoen in de winterstop uit, qpr 15 ofzo
City geeft nu veel uit, achja dat doen er wel meer
Stelletje jankerds
Oh nee, united is geen commercieel bedrijfquote:Op maandag 14 mei 2012 01:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
United is niet zoals city. Ten eerste is hun begroting 4x zo hoog als city, maar city heeft een arabier dus die kan gwn 300 miljoen verlies maken in 1 jaar.
Dat is het zeker wel, maar koopt niet alles op wat er is. En bij United willen supporters ook af van The glazers.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh nee, united is geen commercieel bedrijf!!!!!!!
Heel Engeland is commercieel, hoe je het ook bekijktquote:Op maandag 14 mei 2012 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is het zeker wel, maar koopt niet alles op wat er is. En bij United willen supporters ook af van The glazers.
City is toch wel een extreem, al gun ik city meer dan Real of barca.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel Engeland is commercieel, hoe je het ook bekijkt
Chelsea was het paar jaar terug, volgende keer is het iemand andersquote:Op maandag 14 mei 2012 01:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
City is toch wel een extreem, al gun ik city meer dan Real of barca.
Chelsea is het nog steeds, het is dat ik niet wil dat Bayern de CL wint, anders had ik ook gehoopt dat Chelsea werd afgemaakt. Gelukkig zijn ze 6e geworden.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Chelsea was het paar jaar terug, volgende keer is het iemand anders
Hou op met dat gehuil man
Sterker nog, heel de wereld.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel Engeland is commercieel, hoe je het ook bekijkt
United heeft ook miljoenen uitgegeven aan spelers dus lekker hypocriet ditquote:Op maandag 14 mei 2012 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Chelsea is het nog steeds, het is dat ik niet wil dat Bayern de CL wint, anders had ik ook gehoopt dat Chelsea werd afgemaakt. Gelukkig zijn ze 6e geworden.
Heb je gelijk inquote:Op maandag 14 mei 2012 01:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog, heel de wereld.
Een non-profit betaald voetbalclub zou ook maar weinig kans van slagen hebben gok ik zo.
Maar wel op eigen kracht. Geen suikeroom.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
United heeft ook miljoenen uitgegeven aan spelers dus lekker hypocriet dit
En de glazers dan flapdrolquote:Op maandag 14 mei 2012 01:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar wel op eigen kracht. Geen suikeroom.
Die geven geen geld eraan.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En de glazers dan flapdrol!!!!!!!
Dit denkenquote:
True. The Glazers hebben een kapitaal van 2 miljard ofzo, kunnen niet zomaar ff 300 miljoen kwijt hoor. Waarom denk je dat United speelt met een Jones?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |