Was/is standaard prijs; stond voor ¤ 35 ex btw; de verkrijgbaarheid loopt echter terug. In beverwijk heb ik 2 maanden terug de laatste paar uit het schap geplukt, maar wie weet hebben ze er nog meer....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:14 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Een aanbieding? Of is dat de standaard prijs daar? Want in de folder zie ik 'm nergens terug namelijk...
zoek iemand in je kennisenkring die er wel een heeft... briefje met handtekening erbij dat je toestemming hebt om hem te lenen en je kunt zo naar binnen, doen ze niet moeilijk overquote:
Die is iddquote:Op zondag 17 juni 2012 15:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Als je echt een heerlijke sherry whisky wilt, moet je de Macallen 12yo sherry cask kopen! 42 euro dacht ik...
Je kan ook een Glendronach 12yo nemen, goede sherry whisky, zeker voor onder de 30 euro.
Ken niemand die een eigen zaak heeft...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:11 schreef hagelslagfabrikant het volgende:
[..]
zoek iemand in je kennisenkring die er wel een heeft... briefje met handtekening erbij dat je toestemming hebt om hem te lenen en je kunt zo naar binnen, doen ze niet moeilijk over
Ja, die hebben zequote:Op woensdag 20 juni 2012 21:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ken niemand die een eigen zaak heeft...
Kan eens op de zaak navragenHebben ze bij de Sligro eigenlijk whisky's?
Dan moet je Finlaggan (cask strength) eens proberen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:15 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben zelf behoorlijk fan van Laphroaig 10yo en Caol Ila 12yo. Allebei rokerig.
Betaalbaar en erg lekker!
Daar ga ik over een paar maand ook van genietenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:48 schreef totalatool het volgende:
Ik kan vanavond weer na een vakantie zonder whisky (maar met Chianti)!
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:51 schreef XmattX het volgende:
Een kleine DrankVinder update: de laatste paar dagen heeft eerst Drankgigant (en kort daarop in reactie DrankDozijn) een ronde prijsverlagingen doorgevoerd op meer dan 100 verschillende bottelingen. Dus mocht je op het punt staan een bestelling te doen, check dan even mijn site om te kijken of je niet ergens anders voordeliger uit kan zijn...
Ge-Ni-Aal boek. Ik heb hem inmiddels van cover tot cover gelezen en pak hem regelmatig erbij als ik iets wil weten over een bepaalde distillery. De suggesties voor 'what to try next' zijn ook al meermaals nuttig geweestquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:23 schreef hagelslagfabrikant het volgende:
Vandaag Dave Broom's The World Atlas of Whisky binnen gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |